Tyresö Bil & Diagnos AB

Tyresö Bil & Diagnos AB

• BadgeThreeYears
4.5

Välkommen till Tyresö Bil & Diagnos - MECA! Här utför vi service på alla bilmärken och följer alltid serviceplanen för respektive modell till punkt och pricka. Vi använder också alltid originaldelar, lika eller bättre, vid service och reparation samt högkvalitativa oljor som Castrol och Mobil 1. Vi har den senaste mjukvaran...

435 omdömen om Tyresö Bil & Diagnos AB

Sedan starten hos Reco 2015

Anna G
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra bemötande och tillmötesgående personal. Lätt att få tid. Jag hade bokat däckskifte och byte av bromsar, totalt tog det en halv dag och bilen var klar till lunch. Kan varmt rekommendera denna firma.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Anna. Teamet tackar för din feedback alltid lika trevligt när du som kund känner dig nöjd när du åker härifrån. / Mats

Anneli L
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra service, snabbt byte, trevlig personal

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Anneli. Vi tackar för ditt omdöme efter ert besök & hälsar dig välkommen åter. / Mats

Nils J
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Mycket bra, proffsiga och trevliga.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Nils. Alltid lika trevligt med att du som kund är nöjd med ert besök hos oss / Mats

Beuvar B

Bra service Och trevlig personal

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Beuvar. Teamet tackar för din återkoppling efter besök vi önskar dig trevlig helg & välkommen tillbaka/ Mats

Mohammed A
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Däckskifte gick snabbt och smidigt!

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Mohammed. Tack för din återkoppling vi hälsar dig välkommen tillbaka. / Mats

Eva F
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Jag fick tid relativt snabbt. Bra bemötande. Inget att anmärka på.

Hej Eva. Vi tackar för ditt omdöme & hälsar dig välkommen åter / Mats

Sara G
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Trevligt bemötande, bra kommunikation och snabbt arbetat. Mycket nöjd!

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej & tack Sara för din återkoppling. Teamet tackar & önskar dig en trevlig helg / Mats

Per T
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Ett mycket trevligt bemötande och proffsig personal

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Per. Vi tackar för ditt omdöme. Ha en trevlig helg & välkommen tillbaka / Mats

Nils Martin A
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra service. Tycker ni kan ta efter många av de andra märkesverkstäderna och tvätta en bil som är inlämnad för service eller reparation. Ger ett lite extra positivt intryck

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej. Tack för din återkoppling, tyvärr så har vi inte den möjligheten att utföra tvätt av bilar./ Mats

Johan B
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Snabb service och byte av bromsbelägg.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej & tack Johan för din feedback betyder mycket för oss. Vi hälsar dig välkommen tillbaka/ Mats

Ingrid N
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra bemötande vid mottagningen på morgonen

Hej Ingrid. Tack för din återkoppling / Mats

Kalle Z
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Trevligt bemötande. Snabba. Tyvärr kvarstår mitt problem på bilen så därför kan jag inte ge fullpott på poängen.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Kalle. Tråkigt att höra att vi inte lyckades lösa problemet med din bil denna gång men du är alltid välkommen att höra av dig. / Mats

Bo B
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Snabt få tid , trevligt bemötande, bra uppföljning genom tiden bilen var på verkstaden , super kunna ta besiktning genom er

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej & tack Bo. Vi tackar för din fina feedback efter ditt besök alltid trevligt med nöjda kunder. Vi hälsar dig välkommen åter/ Mats

Marcelo B
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Smidigt att boka, ger prisförslag samt utfört arbetet i tid. Mvh

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej & tack Marcelo för ditt omdöme alltid trevligt att kunna bemöta kundens förväntningar, du är alltid välkommen tillbaka / Mats

Ann R
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Lämnade bilen för service på morgonen. Hade fått ett erbjudande om seniorrabatt som jag utnyttjade.. Blev uppringd när bilen var klar. Allt fungerade bra . Inga konstigheter.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Ann. Vi tackar för din återkoppling & är glada för att du är nöjd med din upplevelse hos oss/ Mats

Anders P
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Pris och tid stämde med offert.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Per. Tack för din återkoppling det är alltid bra när den offert vi ger stämmer & att det inte tillkommer något oförutsett. / Mats

Gertrud Maria K
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Trevligt bemötande, bjöd på kaffe och det gick snabbt,.

Tack Gertrud för ditt fina omdöme. Teamet hälsar dig välkommen tillbaka / Mats

Valentina K
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Jag fick en bra service på utlovad tid. Personal ser professionellt vad som skulle kunna repareras ytterligare, informerar och förklarar det. Perfekt. Bra atmosfär, trevligt bemötande och mänslig attityd. Tack.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Valentina. Teamet tackar för dom fina orden i din feedback till oss. Vi önskar dig en trevlig helg & hälsar dig välkommen åter/ Mats med Team.

Midscan A
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra och snabb service. Trevlig personal.

Hej Midscan. Vi tackar för ditt omdöme & hälsar dig välkommen tillbaka / Mats

Sickan A
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Snabba och hjälpsamma. Bra på kommunikation.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Sickan. Teamet tackar för din feedback alltid trevligt att du som kund känner dig nöjd/ Mats

Kent S

………………………………………….

Hej & tack Kent för ditt omdöme / Mats

Lars K
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Trevliga och skickliga! Kan varmt rekommendera dem. Svarar dessutom i telefon till skillnad mot alla andra verkstäder där man hamnar i växeln någonstans i norra delarna av landet. Priser var helt okay, inte billigast men absolut inte dyrast på min 8500 mils service. Kunde lämna bilen dagen innan vilket förenklade allt.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej & tack Lars för din feedback efter besök betyder mycket för oss / Mats med Team

Sara Ö
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

När bromsarna på bilen gick sönder fick jag snabb hjälp till en rimlig kostnad och blev mycket väl bemött. Supernöjd!

Hej Sara. Alltid trevligt att vara till er hjälp välkommen åter / Mats

Lotta S
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Service på bilen . Nöjd med besöket men lite besviken på att bilen inte blev besiktigad . som jag hade bett om . Detta innebar att jag var tvungen att komma tillbaka med bilen ytterligare en gång eftersom jag fick två nerslag på besiktningen.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Lotta. Tack för din återkoppling efter besöket. Vi försökte att få in er bil på en dropp in men tyvärr var det fullbokat denna dag. / Mats

Björn S

Bra bemötande!! Snabb leverans

Hej Björn. Vi tackar för din feedback & hälsar dig välkommen åter/ Mats

Melissa P
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Mycket bra kundbemötande, gör jobbet snabbt och bra!

Hej Melissa. Vi tackar för ditt omdöme & hälsar dig välkommen tillbaka. / Mats

Håkan C
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Trevlig mottagning av personal och väldigt bra service. Du kan tryggt lämna din bil i deras händer.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Håkan, Teamet tackar för din feedback & hälsar dig välkommen tillbaka / Mats

Eva J
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Trevlig helg ni har varit urtrevliga vänliga och tillmötesgående allt har fungerat över förväntan er kvinnliga personal som erbjöd sig att köra hem mig helt fantastiskt mvh Eva jerreman

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Eva. Vi tackar för din återkoppling efter besöket alltid trevligt när du som kund upplever ett bra mottagande / Mats

Peter A
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Mycket bra och trevlig personal

Hej & tack Peter, Vi uppskattar din återkoppling efter ert besök / Mats

Lars P
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra och proffsigt mottagande, tydligt! Reparationen blev då enkel och prisvärd.

Hej Lars. Teamet tackar för din feedback & hälsar dig välkommen åter. / Mats

Nilla N
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra bemötande och snabbt hanterat. Dock lite kort och otrevligt bemötande när sonen hämtade bilen.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Nilla. tack för din återkoppling efter besöket, ber om ursäkt om sonen upplevde bemötandet ej ok, vi önskar er en trevlig helg / Mats

Monica V
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra service o info. Arbetet utfört med svar på mina frågor

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Monica, Tack för att du tog dig tid för en återkoppling betyder mycket för oss. Vi hälsar dig välkommen tillbaka / Mats

Annica S
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra bemött vid inlämning och hämtning av bilen. Servicen blev troligen utförd enl. Avtal och priset stämde med kostnadsbedömningen. Dock saknades kontrollchecklistan.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Annica. Tack för din feedback ber dock om ursäkt för att service protokollet ej var med i bilen vid utlämning vi ser till att du kommer att få detta till dig. / Mats

Sahil A
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Professional and easy to work with

Hi Sahil. Thank you for your feedback and we welcome you back. / Mats & Nadim

Roman D
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Trevligt bemötande, fick tid snabbt och service var också snabbt utförd.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Roman. Vi är glada för din återkoppling efter ert besök alltid trevligt när du som kund är nöjd. /Mats & Nadim

May J
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Allt varit Utmärkt bra ffa bemötandet

Hej May. Vi tackar för ert besök & hälsar er välkomna tillbaka. / Mats & Nadim

Lei W
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Attitude is important, otherwise, it means nothing

Hello Lei. Thank you for your feedback and we welcome you back./ Mats & Nadim

james m
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra service , bra bemötande samt mottagande.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Sylvia. Vi tackar för ditt omdöme efter ditt besök & önskar dig en trevlig helg samt välkommen tillbaka. / Mats & Nadim

Kurt A
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Trevligt bemötande och fick offert som var ett verkligt pris

Hej Kurt Stort tack för din feedback! Ta hand om Volvon:) Mvh Nadim & Mats

Kerstin G
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Service på bilen. Blev väl omhändertagen och fick bra info om varför servicen blev så dyr.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Kerstin. Vi tackar för din återkoppling , alltid trevligt när du som kund känner dig nöjd efter besöket. / Mats & Nadim

Johan O
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Väldigt trevligt bemötande. Serviceinriktade och arbetar snabbt..

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Johan. Teamet tackar för ditt omdöme & hälsar dig välkommen tillbaka. / Mats & Nadim

Nikolay H

Bra bilservice.Dyra tillbehör.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Nikolay. Tack för ditt omdöme priser på reservdelar är något stigit i pris som vi tyvärr inte rår över. / Mats & Nadim

Mia Elisabe T
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Hälften så dyra som konkurrent här i Tyresö och fick även hjälp med besiktningen!

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Mia Tack för din feedback. Det glädjer oss att du blev nöjd! Besiktning försöker vi alltid hjälpa till med om vi kan:) Mvh Nadim & Mats

Patrik Ö
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra o snabb service till en rimlig kostnad

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Patrik Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det uppskattar vi:) Mvh Nadim & Mats

Bo B
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Beställde hjulinställning till fast pris. De ringde upp och sade att hjulinställning inte kunde göras pga glapp i länkarmsbussning och hjullager. Bara att åka o hämta bilen. Trist förstås, men det riktigt sura var att de sedan skulle ha nästan 500 kr för att lämna tillbaka bilen. De hade inte gjort något, och konstatera att bussning o lager inte dög gjordes säkert på 5 min. Sedan fick jag en offert på fixa allting på många tusenlappar, men inget avdrag eller rabatt för den 500 kr som de tagit redan. Nej tyvärr inget goodwill eller bra kundbemötande enligt mig.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Bo. Vi förstår din fråga men då vi påbörjat ett beställt arbete som tyvärr -måste avbrytas pga omständigheter som vi ej kan råda över så tar vi betalt för den tid som mekaniker lagt på bil. / Mats & Nadim

Eija M
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Oväntat trevligt bemötande både i telefon och på plats.

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Eija. Alltid trevligt att kunna överträffa en förväntan vi hälsar dig välkommen tillbaka/ Mats & Nadim

Ali A
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra servis en verkstad som kan lita på 👌

Hej Ali Uppskattar din feedback och tack för ditt förtroende! Mvh Nadim & Mats

Scania A
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Däckbyte, smidigt och seriöst.

Hej Scania Tack för omdömet, mkt uppskattat. Trevlig helg! Mvh Nadim & Mats

Gun A

Väldigt bra mottagande Och information

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

God kväll Gun Vi uppskattar att du tog dig tid att lämna ett omdöme gällande oss. Stort tack och välkommen åter! Mvh Nadim & Mats

Siv Å
Skrev om Tyresö Bil & Diagnos AB

Bra bemötande av personalen och snabb återkoppling mkt nöjd

Svar från Tyresö Bil & Diagnos AB

Hej Siv. Alltid lika trevligt .när du som kund lämnar oss nöjd. Vi hälsar dig välkommen tillbaka. / Mats & Nadim