Uggla Massage & Wellness Göteborg

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Ring 031-767 35 90 ugglamassage.se
4.3

Hos Uggla Massage & Wellness i Göteborg kan du få hjälp med allt inom friskvård, ergonomi och massage. Du kan räkna med att du får ett gott resultat eftersom vi alla är utbildade och certifierade inom våra yrkesområden. Hos oss är du alltid i trygga händer - vare sig du anlitar oss för hela företaget eller privat. Vi erbjuder...

74 omdömen om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Malin J
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Väldigt bra massage av Mikael som fick mig att känna mig trygg & väl omhändertagen. Kommer definitivt boka ett nytt besök i framtiden. Dock måste jag ge ett minus för lokalen, detta då det var lyhört och jag under hela behandlingen stördes av en pågående behandling i rummet bredvid där det skreks/tjoade & bankade. Jag skulle rekommendera/uppskatta ett lugnt rum där man direkt får feeling för avslappning.

Nadja L
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Hej! Blev rekommenderad Uggla massage & wellness av en god vän som var väldigt nöjd. Jag bokade en tid runt eftermiddagen då jag har haft väldigt mycket problem med ryggen, och jobbar med min kropp i arbetet. Tyvärr, denna dagen så hade vid ett bortfall av personal, och jag var tvungen att stanna kvar för att ordna så att någon kunde komma in extra att jobba. När jag ringde för att förklara min situation, och fråga ifall det finns en möjlighet att jag kan avboka, så möttes jag av en väldigt otrevlig och spydig person...

Maria J
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Fantastiskt med varm, helande rygg- och nackmassage en kall dag i februari. Vänligt och professionellt bemötande. Hit vill jag komma igen!

Jessica T
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Var hos uggla på 50 minuter massage. Väldigt tyst tjej, hon sa inte mycket. Kände mig öm i kroppen direkt efter behandling, och det är ju ganska vanligt. Men när jag vaknade dan efter då var jag ännu ömmare. Har även blåmärken över ryggen, något jag inte tycker är okej. Har aldrig varit med om det tidigare när jag har varit hos andra på massage. Jag bokade tiden för att minska värk som kommer och går i ryggen, men tycker inte det blev så mycket bättre. Kommer inte välja dom igen.

Svar från Uggla Massage & Wellness Göteborg

Hej Jessica! Jag skulle vilja träffa dig, har du möjlighet att komma till mottagningen inom en vecka, så får jag prata med dig samt titta på ryggen? Det är inte ok att du har blåmärken på ryggen efter en massage. Jag heter Anette och är ansvarig för mottagningen, mitt tel nr 0704-380903 så bokar vi in en tid. Mvh Anette

Igor M
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Helt ok djupgående massage. Rekommenderas till kunder med ensidigt stillasittande arbete ex kontor, truckförare, bussförare taxi m m...

Edward R
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Bra, lyssnande och rådgivande utan att för den saken bemästrande. Mycket bra!

adem k
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

jag är turk svensk....och jätte bra...mitt jobb kock.... miin först jobb bio energi massage..... besta massage.....Adam-adem Göteborg adem_kumru@hotmail.com eller vill du grattis massge....prov olje-krem massage eller turkisk massage japan ansikte massage

Sofia J
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Beställde en massage. Bra bemötande sen start, lugn och trevlig massör.

Karin M
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Det första någon sa till mig när jag klev in var ”Hur vill du betala?”. Jag brukar hälsa först när jag träffar någon. Jag blev därefter uppläxad om att jag bokat på fel sätt. Jag försökte förklara att jag bokat tider på det sätt Benify tillät. Det fortsatte tills en av massörens kollegor kom ut och förklarade för massören att jag gjort rätt, på det sätt Benify tillät. Ganska fyrkantigt bemötande i övrigt. Kommer inte gå tillbaka till samma mottagning.

Caroline A
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Jag var på gravidmassage och är supernöjd. Är själv utbildad massageterapeut och tyckte att massagen var väldigt grundlig och vi gick igenom hela kroppen.

Lars H
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

De var vänliga och välkomnande från första början. Fick en bra massage. Överlag bra, men inget översvallande intryck.

Maria P
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Jag köpte en massage i 50 min. Jag fick väldigt bra bemötande när jag kom samt att massagen var jättebra. Jag är väldigt nöjd och återkommer gärna.

Erik A
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Kanon, trevlig personal! Fick bra hjälp även fast jag hade gjort lite fel när jag bokade. Kanon massage också. Men det var första gången jag var på massage så har inget att jämnföra med än.

Ann-christin W
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Jag har inte varit där ännu sdå svårt att svara på.

Ali M
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Trevliga personal och mycket bra upplevelse. Jag känner mig väldigt fresh.

Carina W
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Trevligt bemötande. Lyssnande och seriös genomgång före behandlingen som kändes bra. Behandlingen gav önskad effekt omgående och har dessutom varat utan att gå tillbaka i dåligt läge.

Fares A
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Hej! Jag fick klassisk massage , Vid början trodde jag att det kommer och vara vanlig massage men när jag förklarade min situation gjorde han en massage som passade mitt läge. Verkligrn tycker jsg att det var hellt fantastisk.

Birgitta Z
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Jag har varit på massage och är fantastiskt nöjd. Har även köpt lite varor så som massageljus mm och gett bort i present. Fick bra hjälp när jag valde produkterna och de blev mycket uppskattade. Kan varmt rekommendera Uggla Massage

Helena R
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Jag sökte mig till Uggla Massage & Wellness i Göteborg på grund av att jag har ett stillasittande arbete och under senare tid upplevt besvär med smärta i nacke och axlar. Till en början fick jag väldigt bra och professionellt bemötande. Däremot tycker jag att det var anmärkningsvärt att jag inte fick byta om i enrum utan massören var kvar i rummet och bad mig lägga mig på massagebordet utan filtar så att han sedan kunde täcka min kropp. Jag är van vid att massören lämnar rummet när det är dags för kunden att byta om och...

Svar från Uggla Massage & Wellness Göteborg

Hej Helena! Jag har påmint våra massörer om hur naken man kan känna sig som kund när man klär av sig och lägger sig på bänken, hur viktigt det är med proffsigt och respektfullt bemötande. Vi har ännu inte som rutin att massören ska lämna rummet när du som kund byter om, utan massören ska vända sig om alternativt lyfter upp en handduk mellan sig och kunden, så att du som kund inte syns, därefter snabbt täcka dig med handdukar. Givetvis lämnar vi rummet om vi märker att du som kund känner dig besvärad. Vi tar till oss det...

Jenny J
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Trevlig personal men massagen var värdelös vilket gör att jag aldrig kommer rekommendera någon att gå dit. Tyvärr räcker det inte med bara trevlig personal.

Rickard H
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Jag var på massage för min rygg e dålig & har knutor i vaderna av ett slitsamt jobb. Fick mycke bra behandlingar och kommer rekomendera Uggla massage till mina vänner.

Karin W
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Trevligt bemötande och jätteskön massage!

Sofia D
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Varit hos Uggla två gånger och fått klassisk massage av två olika personer. Det varierande lite men nöjd med båda tillfällena, alla var trevliga, lugna och gillar verkligen möjligheten till te och choklad innan!!

Daniele A
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place. great massage, nice place.

Malin L
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Jag har ännu inte varit där! ............................................

Elisabeth J
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Trevligt bemötande och bra behandling.

Israa K
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Trevlig bemötande och duktiga personal ni har Jag tyckte mkt om min massage och ska rekommendera till andra

Simon W
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Trevlig, kunnig personal. Mycket nöjd.

Markus L
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Trevligt bemötande vid ankomst och en väl genomförd massage.

Gautham R
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Very good and helpful masseur. Gave a lot of tips and frequently asked how i was feeling during the massage

Carina L
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

presentkort som jag använde till massage. Den var riktigt bra. Trevligt bemötande och bra local för ändamålet. Men för mig ligger det I fel del av stan

Johanna E
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Väldigt bra massage men extremt dålig tillgänglighet. Jag letade parkeringsplats i 30 min och blev därför 10 min sen. Kändes lite oflexibelt att de inte kunde kompensera mig för det då jag hade sista tiden...

Matilda T
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

TREVLIGT BEMÖTANDE OCH UNDERBAR BEHANDLING!

Eva T
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Fick massage. God kompetens hos massören som gav mig råd och tips för att gå vidare med mina besvär. Är jättenöjd med besöket

Linda A
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Mycket trevligt bemötande i samband med min lymfmassage. Rekommenderas varmt.

Eva G
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Jag tycker att allt var bra. Tyvärr bor jag långt ifrån kliniken, så att ta mig dit är ett äventyr. Massören Mikael? var mycket proffsig. Jag är mycket nöjd. Tyckte kanske att det var lite dyrt i förhållande till andra. Men det är det kanske värt. Lite krångligt att beställa på nätet var det för mig.

Britt K
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Trevlig personal. Mycket hjälpsamma. Jag fick massage på rygg och axlar.

Henrik N
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Krånglig process för att få en tid då man skulle registrera sig på massa jobbiga sätt. Telefonnumret gick till ett kontor uppe i Stockholm. Hon som masserade fokuserade inte på de områdena jag sa att jag hade problem med utan undvek istället det. Kändes som en allmänt stressig miljö.

Kristina G
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Lite besviken då massören inte riktigt tog i. Det var en trevlig stund men jag gick hem med samma spända nacke som jag kom dit med.

Elisabet L
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Mycket bra. Receptionisten var super. Massören super, kommer inte ihåg vad hon hette men tror hon var ganska ny. Fick klassisk massage.

Helene S
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Har inte varit där än. Skall dit om 14 dagar!!

Elin T
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Bra massage, men massören pratade hela tiden, och var inte lyhörd för mina önskemål.

Ann-sofie E
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Massage halvkropp Jag hade skrivit på ett papper att jag inte ville bli klappad utan ordentligt Men de va mesigt och jag kunde ej säga till för jag har tappat rösten, så sen efteråt sa jag det igen Men han vidhöll att du ville ju ha..... minns inte exakt vad han sa där men som sagt, dyrt klappande!!!!

Johannes L
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

jag fick bra massage av trevlig och hjälpsam personal.

Marie-louise L
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Naprapati! Mycket vänlig personal och fantastisk behandling.

Per-olov F
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Bemötandet var bra. Jag blev väldigt nöjd med behandlingen. (Klassisk massage)

Anders H
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Mycket bra och trevligt bemötande. Kunniga på djupgående idrottslärare och vad som kan orsaka problem eller besvär.

Johan T
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Ett väldigt bra ställe, de är mycket professionella och lyssnar på kunden. Man känner sig väl omhändertagen. Rekommenderas varmt!

Per S
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Bra o härlig massage som gör att jag och min rygg fungerar igen

Markus C
Skrev om Uggla Massage & Wellness Göteborg

Jag har köpt ett flertal lymfmassager. Fått ett jättebra bemötande och tips på hur jag kan förbättra min livsstil för att må ännu bättre. Är jättenöjd och kommer vara en trogen kund framöver.