Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Kungsholmen Marieberg Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Rålambsvägen 17, 112 59 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Uggla Wellness & Massage och kliniken på Kungsholmen!

Här erbjuder vi dig alla tjänster du kan tänkas behöva inom friskvård, massage och ergonomi. Vi har riktat in oss på företagskunder på moderna och stillasittande företag, och är marknadsledande när det gäller detta. Dessutom erbjuder vi även massage till privatkunder. Målet är alltid att ge ett gott resultat. Det lyckas vi med tack vare att våra massörer är kunniga och certifierade.

Vilken sorts massage är du ute efter? Lymfmassage? Gravidmassage? Eller kanske något lugnt och avslappnande som en koppning. Vad du än kan tänkas behöva är vi beredda att ta hand om dina ömmande axlar.

Kontakta oss så berättar vi mer!

Öppettider växel:
08:30-12:00 och 13:00-16:30

Öppettider för behandlingar:
Vardagar kl 08:00-18:00

Läs vad 3 kunder tycker om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

• Disa C
    Disa C skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Jag blev väldig trevligt bemött, och behandlad med respekt. Jag kände att jag blev lyssnad på och massagen var bra och välbehövd - även om den just denna gången gjorde mest ont. Fick även bra tips på vägen därifrån, jag är mycket nöjd! Enda negativa - väldigt liten lokal.
  • Moa T
    Moa T skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Massage tidningshuset, Kungsholmen.

Helkropp.

Förtroendeingivande, kompetent. Superskön massage! Var som återkopplad till livet efteråt. Bra grejer, gör gärna om.

Mvh,
    Moa
  • Penny G
    Penny G skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Trevligt bemötande och mycket kunnig massör.

Rålambsvägen 17, 112 59 Stockholm