Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Kungsholmen Marieberg Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Rålambsvägen 17, 112 59 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Uggla Wellness & Massage och kliniken på Kungsholmen!

Här erbjuder vi dig alla tjänster du kan tänkas behöva inom friskvård, massage och ergonomi. Vi har riktat in oss på företagskunder på moderna och stillasittande företag, och är marknadsledande när det gäller detta. Dessutom erbjuder vi även massage till privatkunder. Målet är alltid att ge ett gott resultat. Det lyckas vi med tack vare att våra massörer är kunniga och certifierade.

Vilken sorts massage är du ute efter? Lymfmassage? Gravidmassage? Eller kanske något lugnt och avslappnande som en koppning. Vad du än kan tänkas behöva är vi beredda att ta hand om dina ömmande axlar.

Kontakta oss så berättar vi mer!

Öppettider växel:

Felix M skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Väldigt bra gjort. Mycket nöjd. Läs mer
  • Meta L
    Meta L skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Proffsigt och bra, helt enligt förväntan, ligger nära mitt jobb, ett stort plus Läs mer
  • Fanny S
    Mycket bra.
    Rekomenderas Läs mer
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Det hela var en aning organiserat, massören var förvirrad och kände inte till lokalen. Lokalen var under all kritik, kändes som man var instängd i en garderob, massagebänken är inte upp till den standard som dom som finns på Uggla massage Söder.

Massören i sig var okej, men det kändes oerhört obekvämt att ta av och på sig kläder p.g.a den lilla ytan.

Hoppas det här hjälper er att förbättra er tjänst.

Jag är fortfarande helt fantastiskt nöjd med er personal och lokal som ni har på ert "huvudkontor" på Söder

Hälsningar
    Elisabeth Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Kanon bra massage. skulle varmt rekomendera någon att gå hit. Läs mer
  • Biyar S
    Biyar S skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    hon va så där<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Läs mer
  • Emma W
    Emma W skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Själva massagen var mycket bra och massören kändes väldigt skicklig! Verkligen precis det som min rygg behövde! Men lokalen, stämningen och alla faktorer förutom själva massagen var usla. Litet omysigt rum med lysrör, bullriga kontor utanför, ingen yta att byta om, musiken spelades från en mobiltelefon som konstant fick notiser och meddelanden (vilket inte var avstängt). I slutändan nöjd eftersom att ryggen blev så pass bra, men jag är mycket tveksam till att gå dit igen, jag hittar hellre ett mysigare ställe! Läs mer
  • Tomas V
    Tomas V skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Mycket trevlig och duktig personal Läs mer
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Jag tycker att personalen var trevlig och kompetent. Dock så tycker jag inte om lokalen på Kungsholmen. Det var inget bra ljus och ingen musik. Det kändes konstigt att vara i ett så litet rum. Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Jag är väldigt nöjd med massagen. Läs mer
  • Disa C
    Disa C skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Jag blev väldig trevligt bemött, och behandlad med respekt. Jag kände att jag blev lyssnad på och massagen var bra och välbehövd - även om den just denna gången gjorde mest ont. Fick även bra tips på vägen därifrån, jag är mycket nöjd! Enda negativa - väldigt liten lokal. Läs mer
  • Moa T
    Moa T skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Massage tidningshuset, Kungsholmen.

Helkropp.

Förtroendeingivande, kompetent. Superskön massage! Var som återkopplad till livet efteråt. Bra grejer, gör gärna om.

Mvh,
    Moa Läs mer
  • Penny G
    Penny G skrev om Uggla Massage & Wellness Kungsholmen
    Trevligt bemötande och mycket kunnig massör. Läs mer

Rålambsvägen 17, 112 59 Stockholm