Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Södermalm Ugglapraktiken

Ugglapraktiken

Magnus Ladulåsgatan 61, 118 27 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till Ugglapraktikens praktik på Södermalm i Stockholm! Våra erfarna terapeuter är välutbildade och ansvarsförsäkrade. Vi erbjuder bland annat Klassisk massage, naprapati, zonterapi, Hot stone massage, strukturell integrering, shiatsumassage
Fabrikörvägen 16, 13152, NACKA STRAND
Regina N:
Vänlig, kompetent, effektiv. Bra råd om min hud, och trevlig att prata med. Varmt rekommenderad!

Spa nära Ugglapraktiken:

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen. Läs mer ›
Eva B:
Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter ...

GREVGATAN 47, Stockholm
Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling! Läs mer ›
Carola A:
Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Östermalmsgatan 82, Stockholm
Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård. Läs mer ›
Samira S:
Riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet!

Fabrikörvägen 16, NACKA STRAND
Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka... Läs mer ›
Regina N:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 59 kunder tycker om Ugglapraktiken

• Olof B
    Olof B skrev om Ugglapraktiken
    Superbra! Mycket nöjd med service och utförda tjänster. Rekommenderas starkt.
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Ugglapraktiken
    Jag har besökt Ugglapraktiken mer än tio ggr och alltid blivit trevligt bemött. Jag har fått klassisk massage och känt mig väl omhändertagen med tid för frågor och tex rörelsetips. Det är enkelt att boka på hemsidan. Rekommenderar Ugglapraktiken.
  • Carina H
    Carina H skrev om Ugglapraktiken
    Mycket bra bemötande. Jag kände mig välkommen. Inför andra besöet fick jag också komma en timme tidigare än vad som var utsatt på schemat.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Ugglapraktiken
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Maarit A
    Maarit A skrev om Ugglapraktiken
    Ordning och reda .
    Flödet fungerar bra. Kompetens och korta väntetider.
  • Britt-Marie W
    Britt-Marie W skrev om Ugglapraktiken
    Mycket bra behandlingar. Proffsigt och trevligt bemötande. Man känner sig som en ny människa när man fått behandling. Högsta betyg! / B - M
  • minna s
    minna s skrev om Ugglapraktiken
    Professionellt från början till slut. Har testat både massage och naprapati och alltid varit nöjd. Kan gott rekommendera ugglapraktiken.
  • Helen M
    Helen M skrev om Ugglapraktiken
    Proffsig behandling fridfull miljö
  • Anders L
    Anders L skrev om Ugglapraktiken
    Trevligt bemötande, professionella terapeuter.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Ugglapraktiken
    Ugglapraktiken är ett bra företag, och har hjälpt mig med mina problem
  • Peter H
    Peter H skrev om Ugglapraktiken
    Kan absolut rekommenderas. Enkelt bokningssystem, fantastiska terapeuter och lämpliga priser.
  • Anette M
    Anette M skrev om Ugglapraktiken
    Jag blir alltid trevligt bemött och de ger ett seriöst helhetsintryck
    Bra personal och duktiga

Bokningssystemet är alldeles för krångligt (fixar de det så skulle de få en femma)
  • Maria L
    Maria L skrev om Ugglapraktiken
    Massage på jobbet - mycket bra!
    Osteopat - helt fantastiskt!
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Ugglapraktiken
    Jag har varit för massage vid flera tillfälle.
    Jag har alltid fått ett vänligt och professionellt bemötande.
    I de flesta fall varit nöjd med massagen och tyckt att den gett resultat.
  • John C
    John C skrev om Ugglapraktiken
    Structural Integration.

Bra bemötande - för tidigat att säga om det levde upp till förväntningarna.
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Ugglapraktiken
    Gillade det här konceptet. Fint bemötande. Bra personal. Helt klart värt att pröva.
  • a
    a skrev om Ugglapraktiken
    Har under snart två år regelbundet besökt praktiken och varit nöjd. Sedan några månader har det dock kraftigt försämrats när det gäller behandling, bokningssystem och bemötande. Stressig terapeut och sen start och tidigt avslut, nya bokningssystem en fullständig katastrof med obegripliga texter och meddelanden, buggar, går ej att förstå hur man bokar. Jag tror man satsar helt på sina företagskunder och struntar i kunderna på praktiken i STO
    2013-05-27 Lisa U svarar a
    Tack för din feedback! Beklagar verkligen dina upplevelser, ska svara och klargöra så gott jag kan. För ett par månader sedan lanserade Ugglapraktiken ett nytt bokningssystem. Systemet är helt egenutvecklat men många finesser och stor komplexitet. Tyvärr har vi drabbats av en del inkörningsproblem och buggar. Våra utvecklare har jobbat intensivt med att ställa detta tillrätta, vilket nu är avklarat. Vi går nu in i nästa fas där vi, efter utvärdering, kommer att förfina användarvänligheten och systemets "intuitiva förmåga". Hoppas du uppskattar förändringarna, hör gärna av dig med mer feedback! Beträffande dina övriga synpunkter är jag angelägen om att få mer information om dina upplevelser för att kunna ställa till rätta. Tveka inte att kontakta mig så vi, om du så önskar, kan kompensera dig. Hoppas du vill ge oss ytterligare en chans att få ge en proffsig och välgörande behandling! Med vänlig hälsning Lisa Uggla (grundare, kundansvarig)
  • Carolina W
    Carolina W skrev om Ugglapraktiken
    Trevlig och mysig miljö och man känner sig oehört väl mottagen och välkommen! Jag går på massage en gång i månaden för mitt välbefinnanade:-)något jag rekommenderar varmt!
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Ugglapraktiken
    Har tagit massage endast av Ulrich Arnold & är mycket nöjd. Själva Ugglepraktiken kan jaginte säga så mycket om Tidsbokningen fungerar bra.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Ugglapraktiken
    En fin liten mottagning där alla är vänliga och proffsiga.
  • Stump Annie T
    Stump Annie T skrev om Ugglapraktiken
  • a
    a skrev om Ugglapraktiken
    Går hit för det ligger nära jobbet. Bra att kunna boka och omboka via nätet.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Ugglapraktiken
    Går hos en proffsig massör. Det är det bästa. De är vänliga dessutom. Bara läget är negativt men det får man stå ut med.
  • Marika D
    Marika D skrev om Ugglapraktiken
    Jag är väldigt nöjd med de två personer som jag har gått till!
  • Paula R
    Paula R skrev om Ugglapraktiken
    Finns ingenting att klaga på, underbar massör som gör underverk med kroppen, jag rekommenderar alltid Corey och Ugglapraktiken till alla jag känner. Lugnt och trevligt ställe att komma till, bra bemötande, bra bokningssystem.
  • Ulrica H
    Ulrica H skrev om Ugglapraktiken
  • Christina H
    Christina H skrev om Ugglapraktiken
    Bra bokningssystem, trevliga lokaler och trevliga kompetenta massörer.
  • Carina S
    Carina S skrev om Ugglapraktiken
    Har bara positivt att säga om Ugglapraktiken. Allt är toppen.
  • Eva H
    Eva H skrev om Ugglapraktiken
    Dom är jättebra! Trevliga, lyhörda och professionella.
  • Malin H
    Malin H skrev om Ugglapraktiken
    Trevligt bemötande och bra behandling!
  • Hans F
    Hans F skrev om Ugglapraktiken
    Övertygande professionell uppläggning,med en organisation som utstrålar omtanke om mig som patient/kund
  • Eva S
    Eva S skrev om Ugglapraktiken
    Mycket bra kundbemötande och kompetenta instruktörer.
  • Sara M
    Sara M skrev om Ugglapraktiken
    Duktiga teurapeuter, vänligt bemötande och professionell tidsbokning. Jag mår fantastiskt bra i kropp & själ efter behandling här.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Ugglapraktiken
    Trevligt ställe. Och särskilt bra tycker jag om min massör Monica.
  • Malin S
    Malin S skrev om Ugglapraktiken
    Mycket bra, lugnt och trevligt med bra service!
  • Maria S
    Maria S skrev om Ugglapraktiken
    Jag är väldigt positivt inställd till Ugglapraktiken då jag alltid går därifrån och mår betydligt bättre. Kompentent personal som är proffsig och gör underverk med min onda rygg.
  • Rachel W
    Rachel W skrev om Ugglapraktiken
    Det var under förväntan. Tror det främst beror på de bilder/presentation som LiveIT har av tjänsten massage, de bilder och deras sätt att presentera upplevelsen får en att tänka på & förvänta sig ett modernt, högklassigt, komplett spa-inrättning. När man sedan väl kommer dit så känner man sig lurad direkt. Dessutom luktade det mögel i ena behandlingsrummet.
    2010-09-28 Representant för Ugglapraktiken svarar Rachel W
    Hej Rachel!
    Tack för feedback. Det var tråkigt att höra att din behandling inte motsvarade dina förväntiningar. Live it erbjuder även spabehandlingar. Ugglapraktiken har dock inte traditionella spabehandlingar utan vi har specialiserat oss på massage och andra komplementärmedicinska terapiformer. Jag såg att du varit hos oss i januari -10, sedan dess har vi renoverat både väntrum och behandlingsrum. Skulle vara tacksam om du hörde av dig till mig (lisa@ugglapraktiken.se) så vi får lite mer bakgrund och möjlighet att kompensera dig.
    Med vänlig hälsning
    Lisa Uggla
  • Rolf C
    Rolf C skrev om Ugglapraktiken
    Ett bra företag med bra service och bra personal. Saknar möjlighet att betala in avgiften i förväg till ett konta där man kan få rabatterade priser.
    2010-09-28 Representant för Ugglapraktiken svarar Rolf C
    Hej Rolf! Tack för din rekommendation. Det system du beskriver använder vi hos våra företagskunder, alltså vid företagsmassage. På vår mottagning på Magnus Ladulåsgatan kan du köpa klippkort på 10*25 min eller 10*50 min. Du erhåller 10 behandlingar till priset av 9, giltighetstid 12 mån. Betala gärna med kort. Välkommen!
    Med vänlig hälsning Lisa Uggla
  • Ewa J
    Ewa J skrev om Ugglapraktiken
    Det var bra fick hjälp med det jag behövde.
  • Tomas C
    Tomas C skrev om Ugglapraktiken
    Trevlig bemötande
    Bra massage
    Känns kunniga

4 "ringar"
  • Maria
    Maria skrev om Ugglapraktiken
    Varmt mottagande och kunniga terapeuter. Ber man bara om vad man vill ha för typ av behandling så är de lyhörda.
  • Sissi S
    Sissi S skrev om Ugglapraktiken
    Mycket bra och kunnig personal.
  • Efva A
    Efva A skrev om Ugglapraktiken
    Jag rycker dom är mycket bra och det har inte varit nåra problem att få tider.
  • Mauritz T
    Mauritz T skrev om Ugglapraktiken
    Ett mkt trevlgit bemötande och professionell pesonal.
    En bra internetsajt där det är enklet att boka.
    Och. Bra behandlingar.
  • Idamarie S
    Idamarie S skrev om Ugglapraktiken
    Hej,

Ulrich är en jättebra massör och utbudet av behadlingar är bra.
    Dock så skulle mottagningen kunnas göras snyggare. Känns stökigt och inte speciellt mysigt. In med härliga färger och skönare möbler och bättre atmosfär. Ser helt enkelt för trist och billigt ut.
    2010-06-17 Representant för Ugglapraktiken svarar Idamarie S
    Hej Idamarie!
    Tack för att du bedömt oss. Har du varit på mottagningen sedan vi renoverat väntrummet och behandlingsrummen? Ugglapraktiken har fått en riktig ansiktslyftning de senaste månaderna!
    Hälsningar
    Eva A skrev om Ugglapraktiken
    Har "använt" mig utan Ugglapraktiken i ca 12 år, det säger väl allt
  • Robert T
    Robert T skrev om Ugglapraktiken
    Alla företag behöver en friskvårdsenhet, Ugglapraktiken är vårt.
  • Anna
    Anna skrev om Ugglapraktiken
    Bra med bokning på internet, bra med tider, trevlig personal.
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Ugglapraktiken
    Bra service, proffsiga och bra kroppsterapeuter.

Magnus Ladulåsgatan 61, 118 27 Stockholm