Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Ulf Eichmüller AB

Södra Förstadsgatan 8, 211 43 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Ulf Eichmüller AB

• Gunvor Å
    Gunvor Å skrev om Ulf Eichmüller AB
    Han är ett svin mot sin personal. Han behandlar provanställda förfärligt hänsynslöst och bryr sig inte om att han bryter kontrakt som han dåligt fyllt i.
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Ulf Eichmüller AB
    Här finns ett av Malmös få klassiska konditori. De har många av mina favoriter. Köper ofta med mig hem. Dock så känns det som tiden stått stilla här, fast det är helt ok. Skönt att slippa barnvagnar som skall ta plats!
  • Rocky R
    Rocky R skrev om Ulf Eichmüller AB
    Föråldrad och stofilaktig inställning, Inte bara barnovänligt utan t.o.m. barnförbjudet. löjligt!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Ulf Eichmüller AB
    I detta inlägg kommer jag bedömma bakverken, servicen samt miljön. Detta är ett ställe om du gillar bakelser som är en klass för sig. Jag har testat de flesta tårtbitarna och rekommenderar dom starkt. servicen är alltid bra, dock är här lång kö, vilket ibland kan få dig att tappa intresset, men ta då bara en titt i kassan så lär hålla ut ;). Här är alltid fullt, men ändå lätt att få plats, alltid någon som reser sig så trots det ser fullt ut så lär du ändå få plats i slutändan. Miljön är en klassisk äldre inredning som nog mer lockar de äldre till att sitta här, men bakverken i sig gör ändå att du gör entre. Så, 4/5 recos får Hollandia.
    Johanna L gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Ulf Eichmüller AB
    Klassiskt café och konditori! Här hittar du inte någon latte eller espresso och det är väl gott att det får vara så, nej här är det tillbaka till den gamla goda konditoritrenden. Underbara bakverk och ett gott kaffe. Måste rekomendera chokladtårtan, den går inte av för hackor!
    Men du får ibland (speciellt lördagar) slåss med damer i hatt om platserna.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Ulf Eichmüller AB
    Centralt och bra. Fantastiskt goda kakor och bakverk. Lite "gammaldags" inredning, ganska mysigt. Kan vara lång väntetid/kö vid populära tidpunker. Inte ett café som attraherar de yngsta "fikarna" kanske. Priserna är aningen höga. Men vill man unna sig något gott rekommenderas Hollandia.
    Blir "3/5 recos". Långa väntetider och priser drar ner mitt betyg. Dock hade jag givit bakverken i sig en klar femma:)
    Kerstin A, Kerstin A gillar detta

Södra Förstadsgatan 8, 211 43 Malmö