Alla kategorier Byggstäd Skåne Malmö Ultraputs AB Företagskunder

Krusegatan 46
212 25 Malmö — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om Företagskunder

• Opo Scandinavia Ab O skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Fönsterputsning. Fungerar bra, lite dålig på att höra av sig emellan och höra om vi vill ha invändig putsning. Vi kör idag på löpande abonnemang, vi får jaga får återkoppling men de levererar alltid Läs mer
  • Solarlux Scandinavia Ab S skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Fick snabbt mailsvar. Ingen lång väntetid. Det kom en person och putsade många glas, både tak och fönster. Han var snabb och duktig. Det var lite strul med fakturan men den ändrades snabbt. Vi kommer att anlita Ultraputs igen. Läs mer
  • Kvalitetsstäd I Vellinge Ab K skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Vi uppfattar Ultraputs som en bra underleverantör och har bara goda rekommendationer vi anlitar företaget för fönsterputsning i första hand ibland lite annat med liftar m.m och har varit kund i snart 20 år . Allt fungerar mycket bra någon gång lite luddigt med fakturor men inget som vi inte löser snarast . Vi är ju alla människor. Dom ställer alltid upp även med väldigt kort varsel. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Kvalitetsstäd I Vellinge Ab K
    Tack för en fin recension! Feedbacken om fakturorna tar vi till oss.
  • N G H Tollin Förvaltning N skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Allt har fungerat bra hittills och i slutändan är det våra hyresgäster som sätter betyg på de tjänster som köps in. Läs mer
  • Brf Beridaren B skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Hej, vi har alltid fått ett gott bemötande från UltraPuts och är nöjda med den tjänst vi köpt!
    Fönsterputsning i föreningen Beridaren. Läs mer
    Ultraputs AB gillar detta
  • United Spaces Studio Malmö Ab U skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Önskat resultat av fönsterputsning uppnått! Vi är nöjda! Läs mer
  • Poolarna Clean Ab P skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Jättebra bemötande alltid, ställer upp 100% för oss som kund, hjälper oss med fönsterputs Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Poolarna Clean Ab P
    Vi bugar och bockar för fin feedback!
  • Restaurang Lyran Ab R skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Ultraputs är jättebra, trevlig personal och fönstarna fina Läs mer
  • Fab Emporia F skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Mycket trevligt och kompetent företag att jobba med
    Trevlig personal som ställer upp i alla väder som tillåter fönsterputsning
    Vi har varit kund i över 5 år och tänker fortsätta med detta.
    Tack för gott samarbete
    MVH Thomas Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Fab Emporia F
    Tack Thomas för en fin recension. Vi är mycket stolta över att ha er som kund.
  • Fastighets Ab Carolus 32 F skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Mycket kompetenta och bra service
    Snabbt utförande av jobben Läs mer
  • Pb Del S Ab P skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Lyhörda för kundens önskemål. Diskreta i sitt arbetssätt gentemot våra hyresgäster.
    Perfekt leverans. Läs mer
    Ultraputs AB gillar detta
  • Malmö Opera Och Musikteater Ab M skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Alltid bra bemötande, när man ringer för att boka fönsterputs.
    Trevliga killar , jobbar snabbt effektivt så att det inte stör vår verksamhet.

Ett minus från ifjor 2017 när det kom nya killa som slarva och glömde puta alla rutor , sen glömde återlämna passerkort. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Malmö Opera Och Musikteater Ab M
    Tack för fin recension.
    Vi kommer ihåg 2017 incidenten. Tack för att ni har gjort oss uppmärksamma på detta. Med denna feedback kan vi jobba vidare med att säkerställa att våra tjänster levereras med god kvalitet.
  • Avery Dennison Scandinavia Ab A skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Vi fick service på fonsterputs, jobbet gjort var OK, men inte utmärkt. till exampel, vatten droppar runnit ner och syns tort på vissa fonstrar. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Avery Dennison Scandinavia Ab A
    Hej!
    Tack för feedbacken.
    Har ni möjlighet att kontakta oss på info@ultraputs.se så vi kan åtgärda de fönster som inte var till belåtenhet.
  • Bara Mineraler Ab B skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Ultraputs är ett företag som vi har använt oss av i många år. De putsar våra fönster både in och utvändigt med bland annat en lift. De håller det rent och snyggt efter sig. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Bara Mineraler Ab B
    Tack för recensionen och för gott samarbete.
  • Apparans Sweden Account Ab A skrev om Företagskunder en del av Ultraputs AB
    Fönsterputsning. Vänlig och trevlig personal. Vi har fått skött fönsterputsningen under snart tio år, utan anmärkning. Läs mer
    2018-02-15 Ultraputs AB svarar Apparans Sweden Account Ab A
    Vi bugar och bockar. Tack för fint samarbete.

Krusegatan 46, 212 25 Malmö