Läs vad 108 Läs vad Privatkunder

• 2020-03-13
    Fönsterputs ute o inne
    Trevliga o duktiga att ha att göra med
  • 2020-03-13
    fönsterputsning utomhus.
    Trevligt bemött vid beställningen via telefon.
    Helt OK.
    Snabb o bra service.
  • 2019-11-07
    Trevlig o duktig personal fönsterputsningen blev jättebra utfört
  • 2019-11-03
    Smidigt abonnemang och bra resultat! Uppskattar också möjlighet till E-faktura.
  • 2019-11-01
    Fönsterputsning av ett stort hus, förväntade mig noggrannhet och effektivitet, fick slarv och det tog lång tid.. ...så inget bra betyg. Bokningen av fönsterputsningen gick däremot ganska smidigt.
    Hej Katarina, Tack för ert omdöme. Vi beklagar att putsen inte har levt upp till era förväntningar. Självklart så vill vi att alla våra kunder ska vara nöjda med kvaliteten som vi lämnar. Hör ni av er till oss inom 5 dagar efter utförd puts så kommer vi ut och kollar på det och åtgärdar om putsen inte lever upp till förväntningar. Vad det gäller tiden så tar det olika lång tid beroende på flera faktorer, vad det är för fönstertyp, hur många sidor som ska putsas, tillgänglighet och hur smutsiga de är. Önskar er en fin dag! /Kalle

Privatkunder

Visa svar
  • 2019-08-23
    fönsterputs villa. företaget missade dock avtalat tid, och knackade på i fel hus och drog igen. när misförstånd var utrett kom servicen rätt till ny avtalat tid och själva putsen var snabb, effektiv och bra.
  • 2019-08-21
    Jag har beställt abonnemang av utvändig putsning av fönster. Det har varit över förväntan bra. Det är sannolikt den mest prisvärda hushållstjänst jag någonsin köpt.
  • 2019-08-14
    Fönsterputs
    Utmärkt bemötande och väl utfört arbete.
    Mycket nöjd
  • 2019-08-14
    Vår bostadsrättsförening har avtal med Ultraputs för putsning av lägenhetens fönster 2 ggr/år. Bemötandet är bra, några av killarna är mycket duktiga och framförallt noga med att inte droppa vatten på parkettgolven. Någon har kanske inte alltid varit så noga, men vi brukar vara på plats och kolla.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda.
  • 2018-05-28
    Mycket trevliga och bra blev det
    Tack för recensionen det glädjer oss!

Privatkunder

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte