Unik Fastighetsförmedling

Unik Fastighetsförmedling

Unik Fastighetsförmedling grundades med en idé - att skapa en helt unik mäklarupplevelse för våra kunder.

Vi är ett gäng passionerade mäklare med stora planer för framtiden som fokuserar på att vara trygga och närvarande genom hela din bostadsaffär. Vi kartlägger alltid både köpare och säljares behov noggrant, och följer en konkret plan när vi arbetar. Allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt!

Vi ser fram emot att värdera din bostad och att hjälpa dig hitta ett nytt hem. Med oss får du vägledning genom hela processen.

Läs vad 1654 kunder tycker om Unik Fastighetsförmedling 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-30 Verifierad kund
    Grymt bra koll på marknaden och duktig förhandlare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Rudviken
    2022-06-30 Verifierad kund
    Daniel hjälpte mig med att köpa en lägenhet och allt gick smidigt till. Vi fick ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande och Daniel var behjälplig och tillgänglig verkligen hela tiden, även under helgerna!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Samir Badran en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-30 Verifierad kund
    Samir är en ambitiös och engagerad mäklare, kan varmt rekommendera honom.
  • Marie C
    • Fredhäll
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Väldigt lyhörd och hjälper till för att det ska bli en bra affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra bemötande av Nathalie. Jobbade på för att vi skulle komma ut med annonsen snabbt och bilderna var väldigt bra. Hon jobbade även på bra med förhandsvisningar, allt för att hitta vår köpare.
    2022-06-29 Spontant omdöme
    Daniel Aslan på Unik hjälpte mig att köpa en lägenhet och allt gick oerhört smidig! Han var tillgänglig verkligen hela tiden på dygnet och hjälpte mig även under helgen. Jättetrevligt och proffesionellt bemötande!
  • skrev om Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-29 Spontant omdöme
    Nathalie är en otroligt duktig och kunnig mäklare, rekommenderar henne starkt!
    2022-06-24 Verifierad kund
    Väldigt mån om både säljare och köpare under processen. Samir återkopplade snabbt på frågor och det var lätt att hålla kontakten med honom.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och lätt att ha att göra med. Tack Samir för ett bra samarbete!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Vasastan/Östermalm
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vi fick ett otroligt glatt och professionell bemötande av Ronni vilket direkt gav ett otroligt gott intryck. Ronni var tydlig i sin kommunikation och gav snabba svar via såväl samtal som sms.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Arman Davarzan en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-22 Verifierad kund
    Arman var fantastiskt med vår lägenhetsförsäljning från start till mål. Vi är otroligt glada över att våra vägar korsades men också för att vi just valde Arman som vår mäklare. Vi är väldigt tacksamma för all tålamod, flexibilitet och driv som Arman erbjöd under hela processen och underlättade trots ivriga säljare och motgång på marknaden.

Vi kände oss väldigt lugna och Arman levererade över våra förväntan, vi rekommenderar Arman för alla våra vänner och nätverk med god säkerhet.

Med vänliga hälsningar
    M.K
    2022-06-21 Verifierad kund
    Nathalie var ett guldvärt val av mäklare till min bostadsförsäljning! Den trygghet, omhändertagande och lyhördhet hon gav gjorde hela processen till en trygg affär. Rekommenderar starkt!
    • Vasastan/Norrmalm
    2022-06-21 Verifierad kund
    Ronni hjälpte oss snabbt och smidigt med både förhandsvisning och under förhandlingen med säljaren. Svarar snabbt oavsett tid på dygnet och hjälpte till att driva mot avslut
    2022-06-21 Spontant omdöme
    Jag kontaktade Nathalie Jensen för att få hjälp att sälja min bostad mitt i en osäker tid då bostadsmarknaden höll på att förändras. Dessutom med min egna bas i utlandet ville jag hitta en mäklare som kunde ge mig den trygghet jag behövde i köpprocessen, vilket Nathalie verkligen gjorde! Förutom att jag sålde bostaden för det priset jag var ute efter så gick hela processen smidigt tack vare den flexibilitet och kommunikation Nathalie erbjöd.

Rekommenderar verkligen Nathalies hjälp i eran nästa bostadsaffär!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Gjorde jobbet, men relativt otillgänglig under förhandlingsprocessen
    Hej Vanessa!

Tråkigt att ni känner så. Ni var med i en budgivning och därefter slutförhandling med en svarstid och notering på mindre än 10 minuter vid varje bud lagt, så förstår inte riktigt vad relativt otillgänglig syftar på.

Grattis till er nya fantastiskt fina lägenhet och önskar er en härlig sommar☀️
    Ronni Mleczkovicz
    2022-06-21 Verifierad kund
    Arman är en av de få människor i livet jag har träffat på som har en enorm driv, lyhördhet och tillgänglighet. Redan i tidig skedde fram tills signering av avtalet, har Arman bara varit ärlig i sin kommunikation och överträffat våra önskemål och delmål, vi träffade på köparen som också var otroligt nöjd med affären under kontraktsskrivningen. Arman har levererat under en hårt pressande marknad just nu och vi är så otrolig lottade som fick möjligheten till en drömförsäljning trots medgångar... Vi ger Arman våra varma rekommendationer och kommer presentera honom för vår nätverk och familj samt anlita Arman för andra framtida försäljningar utan tvekan. Tack Arman!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Arman Davarzan en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-20 Verifierad kund
    Arman was very enthusiastic at the viewing and he has answered all relevant question and provided supportive information. He was always reachable during bidding and after closing the contract.
    • Gärdet
    2022-06-20 Verifierad kund
    Fastighetsmäklaren Ronni visade på hög kvalité och mycket god service. Rekommenderar starkt!
    • Mariehäll
    2022-06-20 Verifierad kund
    Har genom åren sålt några lägenheter och kan med den erfarenheten varmt rekommendera Arman.
    Proffsigt och okomplicerat, rekommenderas!!
    • Mariehäll
    2022-06-20 Verifierad kund
    Arman är den finaste människa jag någonsin träffat. Så proffsig, kunnig och hjälpsam. Jag kan absolut rekommendera honom utan tvekan.
    • Gärdet
    2022-06-20 Verifierad kund
    Ronni är otroligt duktig och ambitiös. Höll mig uppdaterad under hela processen och möjliggjorde en riktigt bra affär! Rekommenderar starkt!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Samir Badran en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och entusiastisk. Håller kontakten och informerar under processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Älvsjö
    2022-06-12 Verifierad kund
    En mycket trevlig och ambitiös mäklare
    2022-06-11 Verifierad kund
    Nathalie är driven, kunnig och väldigt trevlig. En grym mäklare som jag inte skulle tveka att vända mig till igen!
    • Älvsjö
    2022-06-10 Verifierad kund
    Energisk och mycket bra och snabb på att följa upp med klienterna. Relommenderar honom som Mäklare. Daniel är mycket kunnig, ambitiös och outröttlig uppnår han sina mål och levererar bäst resultat! .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-10 Verifierad kund
    Nathalie framgick som kunnig , tillgänglig oavsett tiden man ringer på och en mäklare som både tog hänsyn till säljaren och mig köparen, vilket är jättefint.
    • Södermalm
    2022-06-10 Verifierad kund
    Driven mäklare som hela tiden höll mig uppdaterad!
    • Hornstull, Södermalm
    2022-06-10 Verifierad kund
    Daniel är en lyhörd, positiv, driven och duktig mäklare! Han överträffade mina förväntningar och sålde bostadsrätten till REKORDPRIS i föreningen. Dessutom under en tuff marknad, med räntehöjningar och skakiga nyheter.

Hade träffat flera mäklare men efter att ha träffat Daniel var valet solklart. Han levde upp till alla de förväntar jag har på en mäklare. Professionell, strategisk, datadriven, engagerad, målmedveten, trygg samt självsäker.

Kan varmt rekommandera Daniel!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Liljeholmen
    2022-06-05 Verifierad kund
    Tycker dessa frågor kommer för tidigt, köpet är inte slutfört ännu. Saknade prospekt på lägenheten vid visningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Spånga-Tensta
    trevlig, förtroendeingivande, påläst, positiv
  • Linus A
    • Birkastan
    2022-06-03 Verifierad kund
    Gabriel var lyhörd och stödjande i att kompromissa mellan köpare och säljare. Stort tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Filip Savic en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-02 Verifierad kund
    Filip var trevlig och lyhörd för våra önskningar. Och skötte hela försäljnings processen mycket effektivt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Filip Savic en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-01 Verifierad kund
    Super proffessionell och flexibel!
    Mycket nöjd!
    2022-06-01 Spontant omdöme
    Erik Wikingskiöld hanterade vår försäljning av lägenheten i Norra Tornen fullständigt lysande. Sakligt, smidigt och trevligt. Vi visste direkt att han var rätt person och det blev inte sämre av att Unik som mäklarfirma har haft fullständigt lysande kontroll över processen. Lägg sedan till den dynamiska och energiska projektledaren / stylisten Sandra och "mäklarprodukten" blir fullständigt perfekt. Vi kände att vi kunde säga "du Erik kör ditt race och du Sandra har fria händer vi lämnar över och är helt trygga med det". Rekommenderar alla att ta ett snack med Unik innan ni väljer mäklare för er försäljning!
    Nils
    2022-05-30 Verifierad kund
    Ronni var enkel att nå samt kommunicerade hela tiden under processen!

Mycket nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Savic en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Vasastan
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vasastans bästa och mest pålitliga mäklaren.
    På två månader säljer jag 2 lägenheten via Filip. Han överträffar mina förväntningar båda gångerna. Rekommenderas starkt!!!
    2022-05-25 Verifierad kund
    Proffsig
    Snabb
    Trevlig
    Pålitlig
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevlig men otydlig kommunikation när det kom till lägenhetens brister.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Ronnie är mycket engagerad mäklare.
    Han är otrolig duktig och lyssnar på klintens önskemål.
    Bästa mäklaren jag har haft nånsin.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och tog helhetsansvar
    • Södermalm
    2022-05-23 Verifierad kund
    Är väldigt glad att just Daniel hjälpte mig sälja min lägenhet. Han är både drivande och duktig samtidigt som betryggande och pålitlig. Supernöjd!
    2022-05-23 Verifierad kund
    Transparent & mkt enkel att ha att göra med!
    2022-05-21 Verifierad kund
    Efter att jag varit i kontakt med 5 st andra mäklare så kom jag i kontakt tillslut med Filip på Unik. Efter ett telefonsamtal visste jag att denna mäklare var helt rätt för mig och han fick uppdraget att sälja min bostad.
    Med tajta dialoger, planering och ständig uppdatering genom hela processen så lyckades Filip att nå det priset jag ville ha för min lägenhet på en kort tid, en väldigt smidig affär med andra ord.
    Rekommenderar Filip 12 av 10 gånger!
    • Råsunda
    2022-05-20 Verifierad kund
    Jag anlitade Unik Fastighetsförmedling med målet att sälja snabbt, till ett rimligt pris givet marknadens läge. Arman tog an sig uppdraget med självförtroende och kommunicerade tydligt under hela processen. Bostaden såldes rekordsnabbt till ett bra pris samtidigt som närliggande objekt stod stilla.

Rekommenderar starkt Arman och Unik Fastighetförmedling! 🌟🌟🌟
    • Östermalm
    2022-05-19 Verifierad kund
    Samir är en respektfull, trevlig mäklare som var väl påläst om objektet vilket ingav ett förtroende.
    Med ett genuint engagemang för både köpare och säljare var han ett stöd och skapade en trygghet genom hela processen. Jag önskar fler mäklare kunde vara som honom.
    //Therese
    2022-05-19 Verifierad kund
    Ronni var trevlig och väldigt tydlig i sin kommunikation, jag och min sambo kände oss trygga med honom som säljare och fick den hjälp vi behövde!
    • Vasastan/Östermalm
    2022-05-19 Verifierad kund
    Ronni gjorde ett oerhört proffsigt jobb och fick hela processen att bli smidig och effektiv. Att han alltid var tillgänglig underlättade och bidrog mycket positivt till helhetsintrycket. Ronni skulle vara mitt förstahandsval både vid köp och försäljning av bostad!
    • Vasastan
    2022-05-18 Verifierad kund
    Daniel levde verkligen upp till våra förväntningar genom att ständigt hållas oss uppdaterade och vad som var nästa steg i processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-05-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande 😊 hoppas att jag kommer känna bra hela vägen och mitt nyblivna hos