Unik Fastighetsförmedling

Unik Fastighetsförmedling

Unik Fastighetsförmedling grundades med en idé - att skapa en helt unik mäklarupplevelse för våra kunder.

Vi är ett gäng passionerade mäklare med stora planer för framtiden som fokuserar på att vara trygga och närvarande genom hela din bostadsaffär. Vi kartlägger alltid både köpare och säljares behov noggrant, och följer en konkret plan när vi arbetar. Allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt!

Vi ser fram emot att värdera din bostad och att hjälpa dig hitta ett nytt hem. Med oss får du vägledning genom hela processen.

Läs vad 854 kunder tycker om Unik Fastighetsförmedling 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-19
    Excellent service. I appreciated that info and contract were explained in good English.
    2021-09-18
    Fast and reliable communication. Good advice. Easy to work with. And facilitates in English too.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-18
    Väldigt nöjda med Adams bemötande under hela processen!
    2021-09-18
    Professionell på alla sätt med bästa nätverket av köpare och säljare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nazz Mohideen en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-17
    Trevligt, proffsigt bemötande och yrkesskicklighet.
  • Fredrik W
    skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-17
    Om du läser detta är du förmodligen på jakt efter en mäklare. Du kan sluta leta nu.

- Kännedom om området
    - Bra kundbemötande
    - Anträffbar

Det är sådana saker som brukar nämnas när man letar efter en kompetent mäklare. Man skulle kunna lista en hel radda med floskler. Sanningen är den att Gabriel inte är en kompetent mäklare. Gabriel är på en egen nivå. Att begränsa sig till att Gabriel klarar av sitt yrke vore en skymf. Gabriel är ett riktmärke för hur du som mäklare ska agera och jobba.
    Du som läser detta har säkerligen redan förstått att jag är mer än nöjd med försäljningen. I samma hus såldes en likadan lägenhet för 620.000 kr mindre nyligen. Bortsett från att min ligger två våningar upp (Ingen utsikt som trumfar den andra på något sätt) skiljer sig lägenheterna inte åt. Vad som skiljer sig är mäklarens insats. Den andra mäklaren var från en större, rikstäckande firma. Jag kan inte påstå att jag hade någon större erfarenhet av Gabriels firma och dess varumärke, men det kändes lite mer som att man betydde något som kund än vad man kände hos andra firmor.
    Du som läser detta ska definitivt förstå att valet av mäklare ska till 100 % bestå av din känsla för vad mäklaren kommer att göra för din försäljning. Detta är det enda sättet i Sverige för en genomsnittlig medborgare att påverkar sin privatekonomi drastiskt. Och jag kunde inte vara gladare över att jag valde Gabriel för just detta.
    Den enda oron jag kände var hur köparna skulle kännas vid kontraktsskrivningen. Det visade sig att dom inte hade ett ont ord att säga om Gabriel. Detta visar än mer på vilket fullblodsproffs du som säljare kommer att ha och göra med. Det finns inga som helst tveksamheter om att du ska anlita Gabriel som mäklare. Har du inte insett det efter att ha läst detta är du mer än välkommen att höra av dig till mig så ska jag få dig att förstå hur du gör det bästa valet för din privatekonomi som du möjligtvis kan göra.

Att påstå att jag kan rekommendera Gabriel är en underdrift. Anlita honom bara, du kommer att tacka mig.

Mvh, Fredrik
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-17
    Adam sålde vår lägenhet på tulegatan 46.

Första intrycket av honom är energi och förtroende.
    Den här killen ger aldrig upp. Efter en värdering som kändes jobbig från andra mäklare kom han in med frisk energi och levererade vad han lovade oss innan. Det tog lite tid men han gav inte upp. Tredje försöket ute på marknaden med engagemang, tid och ett super jobb kom vi i mål.
    Hans bästa egenskaper är att han är lyhörd, han ser kunden, ger 1000% på varje bostad och han är tillgänglig 24/7.

Finns ingen mäklare som Adam. Kommer alltid sälja mina bostäder med honom. Det kändes tryggt och professionellt hela vägen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emillio Afram en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-17
    Emilio was very welcoming and gave us all the guidance we were hoping for. When we finally decided on the apartment it went fast with good communication, and it became ours the same day.

We’re very satisfied and thankful.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-16
    Bra bemötande och snabb hantering.
  • skrev om Arman Davarzan en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-16
    En person som skapar positiv energi & lägger 100% fokus på att supporta sin kund, detta gäller i alla yrkesområden.
    Skönt att få jobba med proffs!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-16
    Vi valde Daniel för att han är bäst på de han gör! Tack för allt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emillio Afram en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-16
    Professionell och engagerad från början till slut. Engagerad och målinriktad utan att vara för pådrivande. Alltid tillgänglig och tillmötesgående för support. Gick ut högt och förväntningarna uppnåddes.

Stark rek
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-16
    Bra dialog och återkoppling under hela försäljningsprocessen. Satte rimliga förväntninga och jag som säljare kände mig trygg i hela processen. Vi landade i en snabb försäljning och jag blev nöjd med slutpriset.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-16
    Bra bemötande, god sakkunskap, professionell, lyhörd
    2021-09-15
    Adam är helt fantastisk! Är alltid kunnig och snabbt reagerad, kan hantera olika situationer väl trots stora utmaningar. Tydlig kommunikation och har full av energi och entusiasm över sitt jobb.
    2021-09-15
    Adam är en fantastisk mäklare som har hjälp oss med försäljningen av vår lght . Han la ner blod, svett och tårar och gav verkligen 100 procent. Rekommenderar honom till alla som vill ha en mäklare av hög klass och professionalitet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-15
    Nathalie var otroligt professionell genom hela processen! Hon gav, redan från start, bra förväntningar och var alltid noggrann med att jag som säljare kände mig trygg i hennes agerande. Valde just Nathalie på grund av hennes moderna säljstrategi, en stjärna till mäklare!
    2021-09-15
    Ronni gav oss ett trevligt bemötande. Han var kunnig och hade svar på våra frågor. Han drev processen framåt utan att han var " pushig ". Vi rekommenderar honom starkt för den som tänker sälja
    2021-09-15
    Vi är jättenöjda med Daniel!

Vår tidigare erfarenheter av andra mäklare var att vi upplevde att de försökte lura oss, men Daniel var alltid uppriktig och tog oss som köpare seriösa och tänkte på båda parterna i affären
    2021-09-15
    Väldigt trevlig! Snabb och smidig affär. Toppenbra!
    2021-09-15
    Adam är helt fantastiskt som person och mäklare. Det är sällan man träffar en person som är så duktig, kunnig, engagerad och professionell. Han vill alltid ditt bästa oavsett hur mycket besvär det innebär för honom. Han är alltid tillgänglig, flexibel och framförallt snabbt reagerad. Han är en mästare på att förhandla och hitta lösningar i svåra situationer. Det har varit ett nöje att sälja min lägenhet via Adam.
    2021-09-15
    Daniel förmedlade en trygg känsla under hela processen. Alltid bra kommunikation med snabb återkoppling vilket gjorde försäljningen enkel och snabb. Väldigt professionell och driven person vi kommer se mycket av i framtiden!!
    2021-09-15
    Jag är så otroligt glad att jag tog hjälp av Adam när jag skulle sälja min lägenhet. Jag hade bott i lägenheten i över 30 år så det var mycket känslor inblandade. Men Adam fick mig att känna mig trygg, han engagerade mig i hela processen och var fantastisk från start till slut. Rekommenderar varmt Adam till alla som söker en mäklare som är positiv, driven, extremt kompetent och hela tiden ger sitt allt!
    2021-09-15
    Jag är väldigt nöjd med Adam som mäklare när vi nu senast försökte hitta vår nästa bostad.

Han har varit trevlig, hjälpsam och flexibel under hela processen från start till slut.
    Han har hållit mig och min sambo flitigt informerade och uppdaterade om olika eventuella objekt som kunde passa oss utifrån de krav vi haft.

Till slut hittade han rätt objekt till oss, vilket vi är så tacksamma för.

Rekommenderar honom STARKT vidare!
    2021-09-15
    Superbra bemötande från start till slut. Adam har varit tillgänglig, flexibel och framförallt tålamodig för hitta ett objekt utifrån de kriterier vi hade. Vi är extra nöjda med att processen varit väldigt effektiv från start till slut. Jag rekommenderar starkt Adam som en duktig och professionell mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Centrala Sundbyberg
    2021-09-15
    Var en riktigt snabb och smidig process, precis som jag hoppats på.
    2021-09-15
    Väldigt kunnig mäklare som var aktiv under hela processen - från visning till köp!
    2021-09-15
    Vi blev bemötta med en fantastik energi och samtidigt en stor respekt av Daniel. Han hade från början förståelse för våra önskemål och jobbade snabbt och effektivt med att förverkliga dem. Han överträffade våra förväntningar och sålde snabbt vår lägenhet till rekordpris. Om man vill ha en snabb försäljning som når rekordhöjder och vill ha en mäklare som faktiskt lyssnar på ens önskemål då väljer man Daniel Aslan! 10/10
    2021-09-14
    Vänligt och sakligt bemötande. Inte för på. Enkel och smidig process.
  • köpte sitt hus med hjälp av Arman Davarzan en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-14
    En väldigt ambitiös mäklare som vägleder en jättebra och har en väldigt trevlig bemötande och ger en bra trygghet.
    2021-09-13
    Andra gången vi säljer med Gabriel.
    Gabriel är lyhörd och väldigt proffsig i sitt bemötande och vi kan inte annat än vara 110% nöjda. Bäst i Solna/Sundbyberg!
    2021-09-13
    Smidig och professionell, väldig trevlig att ha och göra med :)
    2021-09-13
    Trevligt bemötande. Alltid tillgänglig o svarat direkt.
    • Järvastaden
    2021-09-13
    Värdering, planering och säljprocess utfördes med högsta möjliga verkningsgrad!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Arman Davarzan en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-13
    Arman är en driven, strategisk mäklare med is i magen och bra affärskänsla. Han är dessutom lätt att kommunicera med och har en positiv inställning. Jag var mycket nöjd med hans insats och resultat av försäljningen.
    2021-09-13
    Adam var trevlig och effektiv från start, otålig som jag är var det väldigt uppskattat att allting rullade på och att slutpriset levde upp till förväntningarna. Jag kommer definitivt att kontakta honom igen när det blir aktuellt.
    2021-09-12
    Mäklaren presenterade lägenheten på ett trevligt och professionellt sätt och var behjälplig med all information som vi efterfrågade. Formaliteterna genomfördes på ett snabbt och smidigt sätt.
    2021-09-11
    Jätte duktigt ock hjälpsam uppskar verkligen .kommer göra fler affärer med den fina grabben.mvh İhsan Topal.
  • sålde sitt hus med hjälp av Arman Davarzan en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-10
    Han är lätt att kontakta, han var en bra lyssnare, en bra planerare och framför allt kontroll försäljnings tid
    2021-09-09
    Nathalie gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lgh. Från att vi anlitade henne rullade saker på helt otroligt smidigt och hon var väldigt tillmötesgående och uppvisade en flexibilitet vi inte upplevt hos tidigare mäklare. Hon sålde lgh supersnabbt på förhand till ett slutpris över våra förväntningar. Vi ger henne våra varmaste rekommendationer.
    2021-09-09
    Emilio är en trygg och genuin mäklare. Han är alltid tillgänglig och guidar dig igenom varje steg. Rekommenderar verkligen Emilio till försäljning av bostad då vi personligen kommer anlita honom när det är dags nästa gång.
    2021-09-09
    Extremt trevlig och professionell. Jobbade dag&natt för att vara tillgänglig och gjorde allt för att hjälpa till att få till en smidig process. Bästa mäklaren i stan faktiskt!
    2021-09-09
    Gabriel är väldigt trevlig, proffsig och tillmötesgående! En väldigt förtroendeingivande person som känns uppriktigt och ärlig. Skötte processen utmärkt och vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare!
    2021-09-09
    Ronni gjorde ett fantastiskt jobb genom hela säljprocessen. Närvarande och var väldigt snabb på bollen med uppdatering och återkoppling. Skapade en starkt förtroende hos mig och gjorde sitt yttersta i varje moment. Rekommenderar andra att välja Ronni om ni går i säljtankar eller ska köpa nytt!
    • Vasastan/Östermalm
    2021-09-08
    Emillio var mycket tydlig och rak i sin kommunikation. Återkopplade snabbt vad gäller de frågor vi hade. Han dubbelkollade även vissa saker för att säkerställa att han uppfattat oss på rätt sätt. Mycket förtroendeingivande.
    2021-09-08
    Trevligt bemötande och klockren kommunikation! Stort tack Ronni!
    2021-09-08
    Fantastisk!! Nathalie har våra varmaste rekommendationer!
  • KARL W
    skrev om Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-08
    Safa satte inte bara föreningsrekordet, han tog hela Hamngatan, alla lägenheter genom tiderna, är otroligt nöjd med våra 91k/kvm i Sundbyberg på en 3:a. Vet inte hur han gör det men att föra samman köpare och säljare och till bra pris på ett så smidigt sätt som möjligt är mäkta imponerande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Johansson en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Råsunda
    2021-09-08
    Emelie är en duktig och genuin mäklare som värnar om både säljare och köpare. Hon har sen första stund alltid svarat snabbt och man känner sig verkligen prioriterad. Emelie är ärlig och transparent, och det har genom hela processen känts väldigt tryggt att ha Emelie som mäklare och guide genom mitt första bostadsköp!