Läs vad 324 kunder tycker om Unik Fastighetsförmedling 2

• 2021-01-27
    Bra jobbat, vi är nöjda och har sålt till ett oväntat högt pris.
    Anna S
    • 60.0 m²
    • Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-27
    En mycket kompetent mäklare som överträffade våra förväntningar.
    Martin H
    • 22.0 m²
    • Råsunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-26
    Köpte lägenhet på Torsplan genom Adam och kunde inte fått ett bättre bemötande.
    Vänlig, personlig, kunnig, hjälpsam och professionell - det märks att Adam är passionerad i sitt yrke och hela upplevelsen att köpa via honom och Unik Fastighetsförmedling har varit förstklassig. Rekommenderar varmt både Adam samt Unik Fastighetsförmedling och tvekar inte vem jag ska kontakta när det blir dags att sälja bostaden i framtiden. Varmt tack för en fin upplevelse!
    MICAEL N
  • 2021-01-26
    Jag sålde min lägenhet i Solna via Gabriel. Jag kände mig trygg, informerad och hörd under hela processen. Gabriel var alltid tillgänglig för eventuella frågor och höll mig som säljare uppdaterad under hela processen. Gabriel vet hur man får både köpare och säljare nöjda under hela försäljningsprocessens gång - från första mötet till fotografering och visning och slutligen budgivning och försäljning. Gabriel är mäklaren som går ”the extra mile”. Jag kan starkt rekommendera Gabriel!
    Sebastian S
    • 39.4 m²
  • 2021-01-26
    Köpt lägenhet på Torsplan.
    Bra och vänligt bemött.
    Förväntningarna som jag hade var att mäklaren skulle vara kunnig och snabb på att svara, Nathalie levde upp till dessa väldigt bra och hon var tillgänglig.
    Upplevelsen var bra, allt gick smidigt från kontakt till köp och man fick ett jättebra bemötande!
    Julia L
    • 57.0 m²
    • Vasastan/Hagastaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-24
    "Nathalie har varit enastående under hela processen. Alltid glad och trevlig, snabb, proffsig och tydlig i all kommunikation. Jag uppskattar särskilt att hon alltid informerat efter varje steg, och att hon är så lyhörd.

Jag är supernöjd med henne och rekommenderar henne varmt. "
    Maria T
    Maria T
    • 57.0 m²
  • 2021-01-24
    Bättre mäklare får man leta efter!
    Från första stund fick vi ett stort förtroende för Nathalie Jensen och kände att vi hamnat i proffsiga händer. Vi är otroligt nöjda med vår lägenhetsförsäljning på Kungsholmen!

Nathalie Jensen har på ett mycket professionellt sätt tagit oss genom hela processen. Hon har varit kunnig, engagerad, driven, trevlig och alltid tillgänglig och gett snabb feedback och förklaringar på våra frågor, stora som små.

Vi kan varmt rekommendera Nathalie Jensen!
    Sibel D
  • 2021-01-22
    Grym kundupplevelse från början till slut. Kombination av Gabriels energi, erfarenhet och unika process gjorde honom till ett självklart val för affären, och det visade sig stämma i resultatet. Gabriel har en fantastisk service tänk och är en naturlig säljare av högsta klass.
    Esmail B
    • 28.0 m²
  • 2021-01-21
    Förmedlade bostadsrätt vid köp. Lämnar bästa rekommendationer då Nathalie håller en mycket hög nivå utifrån min bedömning jämfört med erfarenhet från tidigare mäklare. Engagerad, korta ledtider och professionellt bemötande.
    Ida S
    Vi har sålt lägenhet
    Mycket positiv, lyhörd,Professionell
    Hade inga förväntningar på mäklare.
    Med tiden som gick insåg jag hur ambitiös Nathalie var och professionell i det hon gjorde .

Lyhörd,smart,duktig,snäll.
    Haci D
  • 2021-01-21
    Nathalie förmedlade en bostadsrätt som vi köpt (4 rum). Otroligt positivt bemötande, förtroendeingivande och engagerad. Väldigt service minded. Rekommenderar starkt!
    Michael A
  • 2021-01-15
    Ronnie sålde vår lght på blott 11 dagar!!! Känslan från start till mål kändes fantastisk. Vi blev hela tiden uppdaterade på det som skedde i processen vilket kändes otroligt skönt. Nu blev ju processen inte så lång då han gjorde det omöjliga möjligt. Så tacksam att vi anlitade Sveriges kanske bästa mäklare 👌🌟Lösningsorienterad, engagerad och otroligt ödmjuk är bara några kvaliteter Ronnie besitter.
    D
    • Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
    Sålt en bostad.
    Blev bemött på ett väldigt glatt, engagerat, genomtänkt och proffsigt sätt.
    Mina förväntningar uppfylldes, det var att hitta en köpare på smidigt sätt samt snabbt. Tycker absolut att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Jag hade en jätte bra upplevelse och känsla från start till avslut. Gabriel är en mycket härlig person med mycket positiv energi som smittat av sig.
    Sara D
    • 44.5 m²
    • Ursvik
  • 2021-01-15
    Myck trevlig bemötande mäklare som alltid, ställer upp och hjälper till.
    Tim L
    • Tollare
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Cherkani en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-14
    Både Ronni och Adam hjälpte mig med köp av lägenhet, och redan där var det klappat och klart – självklart ska de även hjälpa mig att sälja! Deras kompetens och härliga personligheter gjorde valet givet.
    En viss oro kan uppstå när man köper innan man säljer, men jag var aldrig orolig när jag hade Ronni till hjälp. Grym kommunikation och grym motivation från Ronnis sida gjorde att vi står här i dag, några dagar senare – lägenheten såld för drömpriset!
    Indra O
    • 39.0 m²
    • Gärdet/Östermalm
  • 2021-01-14
    Nathalie är en fantastisk mäklare som skapar förtroende och tillit. Nathalie gör sitt yttersta för att hjälpa utefter ens egna krav och preferenser och hon är alltid tillgänglig. Nathalie får fem stjärnor av fem möjliga!
    Emilie S
    • 31.5 m²
    • Vasastan/Norrmalm
  • 2021-01-13
    Jakob sålde våran lägenhet när vårt hopp var på noll och han sålde den med föreningsrekord 👌 Servicen var på topp, alltid tillgänglig, väldigt lyhörd, och alltid lösningar på allt! Rekommenderas starkt, grym på alla sätt!
    Louise Gina A
    • Tollare
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Cherkani en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-13
    Jakob Sålde min 3a i Tollare, (föreningsrekord). En mycket proffesionell mäklare. Han är alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet och ser till att bemöta kundens önskemål. Rekomenderas starkt 👌
    Metin A
  • 2021-01-13
    Engagerad mäklare som gjorde allt för att möta mina förväntningar. Lägenheten hade legat ute till försäljning nästan ett år tills jag bestämde mig för att byta mäklare till Jacob som hade flera budgivare efter första visningen. Rekommenderas!
    Mikaela Margareta Marlene W
    • Tollare
    Tack för rekommendationen Mikaela. Du är grym! Tackar och bockar för förtroendet, glad att jag kunde förvalta det!!!
    Jakob Cherkani

Jakob Cherkani

Visa svar
  • 2021-01-13
    Allt var perfekt från mäklare sida.
    Tack
    Issu Z
    Issu Z
    • 71.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nazz Mohideen en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-10
    Ronnie sålde min första lägenhet på Södermalm i Stockholm. Redan ifrån första mötet kändes allting tryggt och proffesionellt. Han var kommunikativ, tillgänglig och närvarande genom hela säljprocessen. Så länge han jobbar inom samma bransch kommer jag inte att vilja använda mig av någon annan mäklare om jag säljer min nästa lägenhet. Elva av tio möjliga poäng!
    Ludwig K
    • 40.0 m²
    • Södermalm
  • 2021-01-08
    Då jag själv jobbar som fastighetsmäklare så har jag naturligtvis ett brett nätverk av kompetenta mäklare.
    Trots detta valda jag att vända mig till Ronni som jag tidigare inte hade haft kontakt med då jag hade sett att han var väldigt aktiv i Hagastaden, där jag hade min lägenhet.

Jag märkte direkt att Ronni har de kvaliteter som jag tycker är viktiga hos en mäklare i samband med att jag sonderade terrängen.

Vaken och skärpt vilket märks på hans analytiska förmåga av situationer.
    Lösningsorienterad och förutseende. Han ligger steget före och har lösningar på utmaningar som kan uppstå i en förhandling.
    Helt klart en hårt arbetande mäklare.
    Det ska nog mycket till för att Ronni ska säga "jag hinner inte" eller "jag kan inte". If there´s a will there´s a way och Ronni har viljan.
    Ödmjuk och lätt att tycka om. Jag var aldrig orolig att arrogans eller attityd skulle sätta käppar i hjulen. Tvärt om var jag helt trygg med den biten då Ronni känns både proffsig och varm som person.

Ronni jobbade metodiskt och engagerat från start till mål
    Det verkliga mäklaratbetet som inte syns utåt var det som ledde oss till en affär jag är mycket nöjd med.
    Bearbetning av spekulanter från tidigare försäljningar, privatvisning på obekväma tider och fullt fokus på att ro affären i land gjorde att han nådde hela vägen fram!

Stort tack Ronni och riktigt bra jobbat!
    Alexander L
    • 53.0 m²
    • Hagastaden
  • 2021-01-08
    Nathalie förmedlade en bostad som jag köpte. Hon var väldigt professionell med snabb återkoppling!
    Meryem F
  • 2021-01-07
    Tack för en smidig affär. Mäklaren Safa skötte sig väldigt professionellt, han ska få sälja min lägenhet i framtiden.
    Bra bemötande, tydlig med vad som gäller och framförallt en inte alls för utdragen process. Jag var köpare i detta fall.
    Thomas Z
  • 2021-01-05
    Ronni är en mäklare som sticker ut från mängden med sitt enorma driv, sin jordnära personlighet och stora intresse för sälj och framförallt lägenheter. Han ser möjligheter och fördelar med allt, vilket gör honom till den bästa mäklaren. Han överträffade all våra förväntningar och sålde vår bostad till ett rekordpris!
    Sebastian I
  • 2021-01-04
    Köpt en tvåa i Vasastan via Ronni.
    En mycket smidig köpprocess. Ronni var väldigt trovärdig, påläst och engagerad samt kommunicerade tydligt och med snabb återkoppling. Jättenöjda!
    skrev om Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-02
    Engagerad, kunnig, tillmötesgående och professionell - tack Gabriel för din hjälp med att hitta vår bostad! I synnerhet i Corona-tid när vi inte kunde besöka lägenheten men du gav oss en virtuell visning och svarade på alla våra frågor! Vi ger dig våra varmaste rekommendationer!
    Ulrika T
    • 40.0 m²
    • Centrala Sundbyberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-31
    Jag har sålt en tvåa via unik fast. Jag även köpte min första lgh via unik och kommer aldrig att byta till någon annan.

Nazz är verkligen en mäklare som tar jobbet på allvar. Hon är alltid tillgänglig, väldigt serviceinriktad, aktiv på marknaden för att få lägenheten såld för ett bra pris!

Vill man få den hjälp man önskar för att göra en så stor affär tryggt och bra så är det Unik man ska anlita. Rekommenderar Nazz som mäklare och Unik fast. som byrå starkt!!
    CAMJAR D
    CAMJAR D
    • 62.0 m²
    • Barkarbystaden
  • 2020-12-31
    "Ronni visade från första sekunden när han klev in genom dörren att han var rätt person för jobbet. Hungrig, driven och med massor av energi så uppfyllde han mina förväntningar. Misstänker att jag anlitat Stockholms bästa mäklare. "
    Sebastian D
    • 60.0 m²
  • 2020-12-23
    Fick ett jätte seriöst intryck och en säljare som verkligen jobbade för en smidig affär för mig som säljare !
    Patrik H
  • 2020-12-21
    Så nöjd med Nazz!
    Allt gick smidigt och på bästa sätt.
    Hamid G
    • 47.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nazz Mohideen en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-18
    Vi är extremt nöjda med Gabriel! Han utförde uppdraget på exceptionellt sätt! Han visade ett stort engagemang, var lyhörd, gav ständigt information och återkoppling - allt man kan önska sig om säljare! Kan starkt rekommendera Gabriel om du vill ha vass och professionell mäklare som uttrycker genuin glädje för det han gör! Vi kommer utan tvekan att anlita Gabriel nästa gång vi flyttar!
    Liza A
  • 2020-12-16
    Fantastiskt trevlig och rolig person med väldigt stark utstrålning! Kunnig i det han gör, lyhörd och en väldigt skicklig säljare! Det finns en orsak till att han har så många försäljningar och det är en kombination av väldigt hårt arbete samt skicklighet!
    Han lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris, faktiskt föreningsrekord i början av pågående pandemin. Rekommenderas varm och kommer anlita honom igen!
    Jelena C
    Jelena C
    • 111.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-15
    Vill man ha en mäklare som är 100 % engagerad, proffsig, snabb och tillgänglig ska man välja Adam. Vilken energi och viket driv! Vi är extremt nöjda och tacksamma över att vi valde Adam för försäljningen av vår lägenhet. Tack Adam och Unik Fast.
    Linda S
    • 103.0 m²
  • 2020-12-14
    Energifull, proffsig och kundfokuserad mäklare.
    Efwa K
    • Hammarby Sjöstad
  • 2020-12-14
    Mycket erfaren och talangful mäklare.
    Dana J
    • 34.5 m²
    • Hagastaden
  • 2020-12-14
    Adams energi, proffsighet och extremt målinriktade approach fick mig att välja honom. Han kom sen in och överträffade mina otroligt högt ställda förväntningar och fick mig att känna mig trygg genom hela processen. Adam är verkligen en klass för sig och jag ser fram emot ett anlita honom vid nästa försäljning!
    Niklas S
    • 39.0 m²
  • 2020-12-12
    Nu har Gabriel varit våran mäklare vid 2 försäljningar, och vi är så nöjda med precis allt, från första kontakt till avslutad affär.
    Allt sköts fantastiskt smidigt, och med ett otroligt driv att nå våra mål som säljare.
    Proffsigt rakt igenom!
    Mia S
    Mia S
    • 28.0 m²
  • 2020-12-12
    Jag har köpt en lägenhet.
    Hon är väldigt snäll och trevlig.
    All beröm för henne jag rekommenderar
    Super bra 👍
    Stanislav K
    • 50.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Aliana Khaled en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-11
    Min upplevelse var enbart positiv och det blev en snabb och effektiv affär när jag köpte min lägenhet på 23 kvm på Kungsholmen.
    Carola E
    • 23.0 m²
    • Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-11
    Adam är en mäklare av världsklass. Under dessa svåra omständigheter bad jag Adam om hjälp att sälja min lägenhet på Gävlegatan 26.

Flertal mäklare hade försökt innan Adam men jag var inte nöjd med förslagen som blev presenterade till mig. Adam är extremt lyhörd, professionell och har en extremt god karaktär fylld med energi. Han levererade direkt inom bara några veckor var lägenheten såld.

Rekommenderar Adam till alla köpare och säljare där ute, utan tvekan Sveriges bästa mäklare!
    Kabir K
  • 2020-12-11
    Jag kommer aldrig byta mäklare och byrå igen. Adam är så extremt proffsig och man märker tydligt varför han är uppe bland mäklareliten. Är så tacksam för allt. Om du inte tagit kontakt med Adam än, gör det nu. Han lever upp till alla dina förväntningar. Spelar ingen roll hur nöjd du vart innan, detta är klass. Tack!!
    Marcus Joacim E
    • 45.0 m²
  • 2020-12-11
    Jag har köpt en lägenhet utav Nathalie Jensen på Unik Fastighetsförmedling.

Redan från första bemötandet av henne så kände jag mig bekväm. Hon var ytterligt noggrann när det gäller informationen vi ville ha av bostaden, professionell i sitt bemötande och sättet hur hon agerade med oss som köpare.

Har aldrig tidigare köpt en bostad så hade inga riktiga förväntningar men det jag klart kan säga är att Nathalie satte ribban högt! Nästa gång jag köper eller säljer kommer förväntningarna vara skyhöga tack vare hennes hårda jobb.

En stark rekommendation ger jag till dig Nathalie.

Tack för allt!
    Fredrik G
    • 43.0 m²
    • Bromma
    Tusen tack Fredrik för de fina orden, det värmer enormt! Så glad för er skull! Vi ses på tillträdet, hörs vi inte innan önskar jag er n god kul och gott nytt år! :)
    Nathalie Jensen

Nathalie Jensen

Visa svar
  • 2020-12-11
    Toppenbemötande processen igenom och ihärdigt jobb för att göra oss som säljare nöjda!
    Sofie P
    • 70.0 m²
    Hej!
    Han var jätte trevligt och ansvarsfull och han svarade på mina frågor så snart som möjligt. Tack till Nazz och hela den unika fastighetsgruppen.
    Med vänliga hälsningar
    Ali Dastvareh
    Ali D
  • 2020-12-10
    Precis som alla resor, hade även denna sina upp och nedgångar. Men det facit i hand är jag mer än nöjd och tacksam för all fantastisk hjälp och stöttning i försäljningen av min älskade lilla pärla. ❤️
    Jaquline L
    • 69.0 m²
  • 2020-12-10
    Hade verkligen en bra upplevelse när vi sålde tillsammans med Filip. Otroligt proffsig och lyhörd till våra önskemål. Fanns alltid tillgänglig och höll oss alltid uppdaterade vilket var väldigt uppskattat. Levererade högt över förväntan. Kan varmt rekommendera!
    LUKAS B
  • 2020-12-10
    Ronni är mäklaren som går den extra milen för att göra dig nöjd. Han är hungrig och samtidigt lyhörd för dina behov som säljare. Kan varmt rekommendera Ronni till andra säljare.
    Marcus W
  • 2020-12-09
    Nazz, is efficient, professional, and such a pleasure to work with. If you’re looking for an exceptional broker, she won’t let you down!
    Eliana B
    • 77.0 m²
  • 2020-12-08
    Köpt en etta i Vasastan, Ronni var tillgänglig och engagerad. Trevlig och med bra energi.
    Kajsa A
    • Vasastan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling