Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Unik Fastighetsförmedling

Unik Fastighetsförmedling

Odengatan 16, 114 24 Stockholm — Visa karta

4.9 i betyg av av 9 omdömen
Unik Fastighetsförmedling grundades med en idé - att skapa en helt unik mäklarupplevelse för våra kunder.

Vi är ett gäng passionerade mäklare med stora planer för framtiden som fokuserar på att vara trygga och närvarande genom hela din bostadsaffär. Vi kartlägger alltid både köpare och säljares behov noggrant, och följer en konkret plan när vi arbetar. Allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt!

Vi ser fram emot att värdera din bostad och att hjälpa dig hitta ett nytt hem. Med oss får du vägledning genom hela processen.

Läs vad 9 kunder tycker om Unik Fastighetsförmedling

• 2018-11-15

SAM T skrev om Unik Fastighetsförmedling
    Jag köpte min lägenhet med Unikfastighesförmedling. Adam och hans kollegor är mycket duktiga och engagerade mäklare som jag mer än gärna kan rekommendera. 1000 Tack Adam ! / Sam Läs mer
  • 2018-09-07

Patrik S skrev om Unik Fastighetsförmedling
    Jag köpte min första lägenhet med Unik Fastighetsförmedling. Det var nyproduktion som jag köpte i andra hand. Detta innebör att processen höll på i ~7 månader.

Trots att Unik var ett väldigt ungt bolag så kunde jag känna mig trygg genom hela köpet, då mäklarna hade stenkoll på alla frågor jag kastade i deras riktning, och jag behövde aldrig vänta mer än en dag på att få mina frågor besvarade, oftast under timmen.

Jag är super nöjd hela vägen igenom, den ända nackdelen jag kan tänka på är att det var ett stort lockpris på den lägenheten som jag köpte (~15%). Trots detta, så får dom absolut min rekommendation. Läs mer
  • 2018-07-21

Nasrin M skrev om Unik Fastighetsförmedling
    Hej !
    Jag hetter Nasrin Marzban.
    Det skulle jag sälja min lägenhet så fort.Jag var så oroligt och nervus .En av mina kompisar rekomenderad Adam Farhoumand . Han sålde min lägenhet om nogra dagar.Adam är jätte snäll och jette duktig.Nu jag är jette nojd och glad.Tusen Tack Adam🙏🙏🙏 Läs mer
  • Joanna R

2018-07-18

Joanna R skrev om Unik Fastighetsförmedling
    Adam är en mycket duktig och engagerad mäklare som jag mer än gärna kan rekommendera. Varm och inlyssnsnde!! Läs mer
  • 2018-07-16

Omid S skrev om Unik Fastighetsförmedling
    Ja köpte bostad på Sibeliusgången av Adam. Han är bäst tack för du hjälpte mig. Min första gån och allt var super super super tack!! Läs mer
  • Johan L

2018-07-04

Johan L skrev om Unik Fastighetsförmedling
    Jag köpte en lägenhet i Solna efter hjälp av Adam Farhoumand som engagerade sig i min och min sambos första lägenhet tillsammans som familj då vi nyligen fick barn. Adam gjorde pga av sin pondus, engagemang bara av att han svara i telefonen hela tiden. Kollade runt efter våra önskemål och trivsel så att våran resa blev enkel med syn av bostad, köp och inflytt. Jag vill rekommendera Adam för hans strålande insats då han gjorde allt enligt mig med bravur. Går ni i säljtankar eller känner för att röra er mot nya marker, så tveka inte, hör av er till Adam. Jag vet i alla fall att jag kommer göra det.

/ JL Läs mer
    2018-07-12 Adam F svarar Johan L
    Hej Johan,

tack för dna fantastiska ord! glad att jag kunde hjälpa er =) hoppas familjen mår bra!
  • 2018-06-30

Tommy L skrev om Unik Fastighetsförmedling
    Jag sålde min bostad genom Adam och Unik Fastighetsförmedling och är verkligen supernöjd! Jag fick hjälp med att inreda lägenheten på rätt sätt för att få ut priset jag ville ha, vilket fungerade utmärkt.Adam svarar alltid i telefonen och höll mig uppdaterad under hela processen. Kommer alltid använda mig av Dom. Läs mer
    2018-07-02 Adam F svarar Tommy L
    Hej Tommy,

tack för dina fina ord!! =) Uppskattar det verkligen. Gällande stylingen så tycker jag vi fick till det bra!
    Hoppas du mår bra i din nya bostad, och som sagt - vid minsta lilla så tveka inte att kontakta mig.
    Hälsa frugan,

Allt gott,
  • 2018-05-14

Kalid M skrev om Unik Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en lägenhet i Sundbyberg med hjälp av en väldigt duktigt och trygg mäklare. Adam Arshia Farhoumand som mäklaren på unik fastighetsförmedling heter har på ett väldigt ärligt och genuint sätt hjälpt mig och min sambo att köpa vår drömlägenhet. Jag upplever att Adam lagt ner tid och möda processen igenom för att göra oss nöjda. Han är en trevlig och snäll person som sätter kunden i fokus. Läs mer
    2018-07-02 Adam F svarar Kalid M
    Hej Kalid,

Hoppas du trivs i kära duvboet!=) tack verkligen föra dina ord. Uppskattar det otroligt mycket. Är glad att jag kunde hjälpa er. Vid minsta lilla i framtiden, så hör av dig bara - vi håller kontakten!

Med vänlig hälsning/
  • 2018-05-13

Göran G skrev om Unik Fastighetsförmedling
    köpt bostadsrätt, bra bemötande, lite tveksam till om priset blev korrekt har en känsla av att mäklaren såg till säljaren i första hand och därmed sin provision. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Fredrik A Fredrik A tycker:
“Hanna sålde vår lägenhet och v...” Läs mer

Hallunda torg 1, 14501, NORSBORG