Josefin Granström

Josefin Granström

Josefin Granström är mäklare på Unik Fastighetsförmedling Umeå

Josefin Granström har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Josefin Granström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Josefin Granström har haft 7 försäljningar sen 2023-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-01 - 2023-02

5 omdömen om Josefin Granström

Sedan starten hos Reco 2023
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Granström en del av Unik Fastighetsförmedling Umeå
    • Väst på stan
    2023-03-08 Verifierad kund
    Positiv, ärlig och tillgänglig är tre ord som beskriver Josefin som person såväl som mäklare. Kände mig trygg och införstådd i hela processen - från idé till slutförd affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Granström en del av Unik Fastighetsförmedling Umeå
    • Öst på stan
    2023-03-04 Verifierad kund
    Vi kontaktade Josefin inför en flytt från Sundsvall till Umeå och blev imponerade av hennes engagemang och bemötande från första stund. Tillgänglig, positiv och kommunikativ - det kändes som att inget var besvärligt eller krångligt. Vi upplevde att hon gjorde sitt yttersta både för oss som köpare och för säljarna, och kan varmt rekommendera henne oavsett om man går i tankar på att sälja eller köpa.
    • Öst på stan
    2023-03-04 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som ger allt och lite till för både köpare och säljare. Hennes engagemang och vilja att hitta lösningar i och med vårt bostadsköp går utöver det vanliga, vi skulle rekommendera henne som mäklare alla dagar i veckan.
    • Väst på stan
    2023-02-09 Verifierad kund
    Personlig och engagerad. Överlag en superbra upplevelse
    • Tomtebo
    2023-01-29 Verifierad kund
    Josefin är mycket trevlig, kunnig och noggrann som mäklare. Hon fick mig att känna mig trygg under hela processen. Jag är jätte nöjd att jag valde just henne som min mäklare och jag skulle verkligen rekommendera Josefin.