Adam Farhoumand

Adam Farhoumand

Adam Farhoumand är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Adam Farhoumand har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 87 omdömen sedan 2018-05-13. Adam Farhoumand har haft 144 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

87 omdömen om Adam Farhoumand

• He did a very good job advertising the apartment. He has a good knowledge of the market and client expectations. He met all my financials demands with the right attitude.
    Efe E sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2020-09-26
    • 58.0 m²
    2020-09-26
  • Adam är en otroligt engagerad och lyhörd mäklare. Han bryr sig och är otroligt lösningsorienterat. Han sålde min bostadsrätt och det blev föreningsrekord. Han har även fått i uppdrag att sälja min andra bostad och varje gång någon vill ha en mäklare så är det Adams nummer dem kommer att få!
    Bekir A sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2020-09-19
    • 4:a
    • 99.0 m²
    2020-09-19
  • Trevlig och korrekt mäklare , vi köpte en lgh och upplevde hela affären som en positiv upplevelse .
    Kent R köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    • 3:a
    • 85.0 m²
    2020-09-17
  • Sålt min lägenhet - Järlasjöbrinken 10 Adam är en helt otrolig mäklare som omgående såg allt det positiva med vår lägenhet. Vi hade haft ett par andra mäklare på besök innan vi till slut valde Adam och han var den enda som kunde ge oss ett rimligt värde av vår bostad, ett värde som många andra mäklare ansåg vara omöjlig att nå. Det som jag anser var det unika med Adam var hans approach vid första mötet, hur han omgående såg allt det positiva med vår lägenhet och förening. Han ställde frågor om vår bostad som vi själva inte ens tänkt på, saker som sedan var avgörande vid försäljningen. Han är extremt lyhörd och gjorde allt för att uppnå de förväntningar han satt inför försäljningen. Han satte ingen press på oss att släppa bostaden till ett pris vi inte var bekväma med att sälja för, han hade full respekt för våra önskemål och var extremt driven till att komma upp i de nivåer vi kommit överens om. Kan inget annat än varmt rekommendera Adam, en riktig stjärna i branschen.
    Ali H
    Ali H sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    • 3:a
    • 85.0 m²
    2020-09-17
  • Från start till mål har UNIK och Adam levererat efter överenskommelse. Då Covid skapade ett tufft klimat, till en början, att genomföra en lägenhetsförsäljning -har det inte varit någon tvivel om att vi skulle komma i mål med vår försäljning. Den enda mäklaren som återkopplade DIREKT (22:00) på alla 17(!) förfrågningar vi skickade ut. Detta beskriver hela Adams mindset och hur han och UNIK arbetar med sina åtaganden. Det går snabbt även i långsamma processer. 😂 Varför välja en trött ordermottagare när du kan få en säljare som levererar?! -Sätt på dig glasögonen, nu åker vi...(fråga Adam)
    Mikael M sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    • 58.0 m²
    2020-09-17
  • Adam är en väldig engagerad mäklare som verkligen bryr sig genuint om att det blir en bra affär för alla parter. Rekommenderar Adam starkt!
    Anahita Z sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2020-09-15
    • 71.0 m²
    2020-09-15
  • En fantastisk mäklare som jag har rekommenderat till alla jag känner. Adam är en person som ständigt är uppkopplad för att besvara ens funderingar, dag som natt. Beundrar hans arbetsförmåga, tillgänglighet och kompetens något enormt. Tveka inte ifall ni vill anlita Sveriges bästa mäklare samt för en UNIK show!
    Cevdet A sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    • 62.0 m²
    2020-09-09
  • Vi har köpt en underbar lägenhet. Adam är en mäklare i världsklass! Supertrevlig, hjälpsam & håller det han lovar. Den dagen jag ska sälja kommer jag kontakta honom!👌🤩
    Jane R köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    • 61.0 m²
    2020-09-09
  • Adam är proffsig, snabb och ordentlig! Jag visste att han var en fantastisk mäklare men ändå överträffade han mina förväntningar! Jag kunde inte vara mer nöjd och kommer fortsätta rekommendera honom till alla som ska sälja! Med vänlig hälsning, Margaux Dietz
    Margaux D sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2020-09-07
    • 4:a
    • 119.0 m²
    2020-09-07
  • Adam har hjälpt oss med 2 försäljningar och vi är supernöjda med båda insatserna. Mycket nöjda!
    Olle G köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2020-09-06
    • 3.5:a