Adam Farhoumand

Adam Farhoumand

Adam Farhoumand är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Adam Farhoumand har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Adam Farhoumand har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 206 omdömen med ett betyg på 4.7. Adam Farhoumand har haft 176 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 206 Läs vad Adam Farhoumand

• Erik B
    2021-07-22
    Vart ska man börja… En mäklare som gör sig värd att kallas Stockholms (Sveriges) bästa mäklare, utan tvivel. Först en otrolig trygghet som säljare med genomtänkta metoder och strategier, samt fantastisk återkoppling och förståelse för oss, bostaden och marknaden. Sen, kontinuerlig kommunikation med intressenter både inför, under och efter visning som ger sån ovärderlig trygghet även till köparen för vår bostad.

Denna mäklare gör inte bara som alla andra - utan han tänker igenom exakt hur vi går tillväga för att få det absolut högsta slutpriset. Från förberedelserna, till taktiken och bearbetning av intressenter. Han drivs inte av att bara sälja snabbt och mycket utan av att slå rekord efter rekord.

Äntligen känns varenda krona som spenderas på en mäklare värt det tiofaldiga och vi kan inte vara gladare över att fått möjligheten att ha Adam som vår mäklare. Enda tipset jag kan ge er som läser detta är att kontakta honom först - och hoppas att han har möjlighet att hjälpa även er med er bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-07-22
    Ett ord: WOW!!! Adam överträffade alla våra förväntningar - otroligt proffsig, alltid tillgänglig och gjorde hela tiden sitt yttersta för att vi skulle bli nöjda genom processens gång. Tack vare Adam lyckades vi nå ett drömpris för vår lägenhet. Vi kunde inte varit mer nöjda och vi vill varmt rekommendera ALLA som går i säljtankar att anlita Adam.
  • Viviane Maria Augusto S
    2021-07-19
    Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande av Adam. Jag förväntade mig att vår mäklare skulle vara uppmärksam med våra krav och ha tålamod utöver det. Adam har nått upp till dessa förväntningar enligt mig. För att sammanfatta min upplevelse med ett ord skulle jag säga att det var smidigt.
    2021-07-19
    Jeg var kommet i en situation, hvor jeg troede jeg skulle udleje min lejlighed og ikke sælge, men Adam havde min tillid til 100% og fik solgt min lejlighed. Det ikke så ofte man møder en person som går all in, som Adam gøre. Jeg kommer at råde alle mine venner at anvende Adam, og kommer helt klart anvende ham igen, hvis jeg skal sælge i fremtiden.

Hvis du vil have en, som gøre alt, for at din lejlighed skal sælges, så valg Adam!
    • Vasastan/Hagastaden
    2021-07-13
    Excellent bemötande från start till avslut affär, kan verkligen rekommendera Adam!
  • Sven V
    2021-07-13
    Snabbt, smidigt och proffsigt skött. Mycket nöjd över Adams insats.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-07-13
    Adam var snabb i sin kommunikation och flexibel med att köra en extra visning för oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-07-11
    Vi har både köpt och sålt med Adam och är väldigt nöjda. Han är mycket proffsig i sitt agerande och deltar aktivt från början till slut. Alltid lätt att komma i kontakt med och kommunicerar tydligt genom hela processen. Vi rekommenderar Adam och hela gänget på UNIK.
    2021-07-10
    Väldigt nöjd med snabb affär! Adam är alltid tillgänglig på telefon och påläst om objektet vilket är viktigt för oss.
    2021-07-08
    Adam var mycket trevlig, driven och väl påläst på vår lägenhet, väldigt professionellt första intryck som genomlyste hela försäljningen. Adam håller hög standard i sitt arbete samt har väldigt bra koll på marknaden, vilket visade sig vid försäljningen.
    Vill man ha marknadens bästa mäklare så ska man kontakta Adam!