Läs vad 120 Läs vad Adam Farhoumand

• 2020-12-16
    Fantastiskt trevlig och rolig person med väldigt stark utstrålning! Kunnig i det han gör, lyhörd och en väldigt skicklig säljare! Det finns en orsak till att han har så många försäljningar och det är en kombination av väldigt hårt arbete samt skicklighet!
    Han lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris, faktiskt föreningsrekord i början av pågående pandemin. Rekommenderas varm och kommer anlita honom igen!
    Jelena C
    Jelena C
    • 4:a
    • 111.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-15
    Vill man ha en mäklare som är 100 % engagerad, proffsig, snabb och tillgänglig ska man välja Adam. Vilken energi och viket driv! Vi är extremt nöjda och tacksamma över att vi valde Adam för försäljningen av vår lägenhet. Tack Adam och Unik Fast.
    Linda S
    • 4:a
    • 103.0 m²
  • 2020-12-14
    Adams energi, proffsighet och extremt målinriktade approach fick mig att välja honom. Han kom sen in och överträffade mina otroligt högt ställda förväntningar och fick mig att känna mig trygg genom hela processen. Adam är verkligen en klass för sig och jag ser fram emot ett anlita honom vid nästa försäljning!
    Niklas S
    • 1.5:a
    • 39.0 m²
    • Centrala Sundbyberg
  • 2020-12-11
    Min upplevelse var enbart positiv och det blev en snabb och effektiv affär när jag köpte min lägenhet på 23 kvm på Kungsholmen.
    Carola E
    • 1:a
    • 23.0 m²
    • Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Farhoumand en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-11
    Adam är en mäklare av världsklass. Under dessa svåra omständigheter bad jag Adam om hjälp att sälja min lägenhet på Gävlegatan 26.

Flertal mäklare hade försökt innan Adam men jag var inte nöjd med förslagen som blev presenterade till mig. Adam är extremt lyhörd, professionell och har en extremt god karaktär fylld med energi. Han levererade direkt inom bara några veckor var lägenheten såld.

Rekommenderar Adam till alla köpare och säljare där ute, utan tvekan Sveriges bästa mäklare!
    Kabir K
    • 55.0 m²
  • 2020-12-11
    Jag kommer aldrig byta mäklare och byrå igen. Adam är så extremt proffsig och man märker tydligt varför han är uppe bland mäklareliten. Är så tacksam för allt. Om du inte tagit kontakt med Adam än, gör det nu. Han lever upp till alla dina förväntningar. Spelar ingen roll hur nöjd du vart innan, detta är klass. Tack!!
    Marcus Joacim E
    • 45.0 m²
    • Centrala Sundbyberg
  • 2020-11-27
    Jag har köpt en bostad av Adam och är mycket nöjd! Han var otrolig snabb på återkoppling, var tydlig med all information och det märkes att han brydde sig även om mig som köpare för att jag skulle få det så bra som möjligt! Rekommenderar Adam!!
    Emma B
    • 53.0 m²
  • 2020-11-22
    I recently purchased a home via UNIK - Adam.

Since this was my first purchase abroad, I was a bit nervous as a foreinger. Adam helped me through the process and explained me all the details. I felt comfortable and confident. He was always available over phone as well as promptly answered emails. Strong support by his team in administration was also noticable and helpful.
    Tine T
    Tine T
    • 3:a
    • 88.0 m²
    • Vasastan/Hagastaden
  • 2020-11-20
    Adam hjälpte oss i vår första lägenhetsförsäljning och det var världsklass rakt igenom.
    Professionell, genuin och förtroendeingivande. Affären gick snabbt och smidigt och han var med genom hela processen.
    Rekommenderar starkt och kommer 100% välja honom i framtiden.
    Elin L
    • 50.0 m²
  • 2020-11-20
    Adam hjälpte oss att hitta vårt nya drömboende. Vi har en liten dotter på 2 år vilket medförde vissa svårigheter att ta sig till kontoret för signering , Adam kom hem till oss och löste detta på ett ypperligt sätt. Han var lugn och metodiskt och var kunnig och förklarade allt på ett pedagogiskt sätt. Jag köpte med Adam och den servicen vi fick var över min förväntan. Jag kan bara starkt rekommendera Adam och önska honom lycka till.
    Daniel J
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Vasastan/Hagastaden

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte