Arman Davarzan

Arman Davarzan

Arman Davarzan är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Arman Davarzan har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Arman Davarzan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Arman Davarzan har haft 3 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-07

Läs vad 8 Läs vad Arman Davarzan

• köpte sin lägenhet med hjälp av Arman Davarzan en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Bromma
    2021-08-02
    Very helpful and informative! Arman was professional, thoughtful and flexible to my needs. He made the moving process very smooth and easy which I appreciated so much!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Arman Davarzan en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Bromma
    2021-07-29
    Super nöjd med min mäklare kan rekommendera honom för vem som helst allt gick super smidigt och enkelt och han var även väldigt driven och trevlig!
    2021-07-29
    Jag har letat efter en lägenhet i 9 månader och så kommer Arman och säljer mig en lägenhet på 1 dag. Han visste vad jag letade efter, var snabb och flexibel och höll mycket bra kommunikation hela vägen. Rekommenderar Arman starkt!
    Hej

Jag tycker hans ärlighet är ett plus samt känner förtroende till honom.
    Jag kommer nästa gång absolut kontakta honom igen.

Mvh Paria
    2021-07-08
    Mycket trevligt! Allt var väldigt tydligt och fick svar på alla frågor vi hade.
    2021-07-08
    Vi är jätte nöjda med Armans insats. Han var målinriktad och skötte processen proffesionellt. Vi kände oss väldigt trygga och rekommenderar Arman starkt!
    2021-07-08
    Arman lovade oss att han skulle göra allt för att nå ett högt slutpris och det levererade han. Tydlig och transparent kommunikation där vi ständigt blev uppdaterade kring status. Väldigt nöjda att vi valde Arman efter att jämfört ett par mäklare, vi kommer att använda oss av Arman i framtida försäljningar och kan varmt rekommendera han vidare! Tack Arman!
    2021-07-08
    Hjälpsam och engagerad. Snabb o smidiga affär. Trevlig bemöttande otrolig hjälpsam.