Daniel Aslan

Daniel Aslan

Daniel Aslan är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Daniel Aslan har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Daniel Aslan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Aslan har haft 16 försäljningar sen 2021-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-03 - 2021-07

Läs vad 12 Läs vad Daniel Aslan

• 2021-08-04
    Har gjort många bostadsaffärer och därmed träffat många mäklare. Daniel är utan tvekan den mest förtroendeingivande mäklare jag träffat. Han har igenom hela processen av försäljningen fört en öppen och informativ dialog och alltid svarat snabbt och ärligt på frågor och funderingar. Daniel är ödmjuk och har en förmåga att se kundens individuella behov. Att han dessutom lyckas med att genomföra en försäljning av ett lite annorlunda objekt som kräver lite extra och som inte mindre än 3 tidigare anlitade mäklare antingen har misslyckats med, eller helt enkelt gett upp att ens försöka sälja talar sitt tydliga språk om Daniels målmedvetenhet och kompetens!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Järvastaden
    2021-08-04
    Daniel sålde min lägenhet till ett pris över förväntan, allt gick så snabbt och smidigt och kontraktsskrivningen skedde samma dag som visningen. Han har en självsäker men samtidigt väldigt ödmjuk framtoning som gör att både köpare och säljare känner sig trygga genom hela processen. Han höll mig väl uppdaterad under hela processen och överträffade verkligen mina förväntningar, han är otroligt proffsig, alltid tillgänglig och gjorde sitt yttersta för att jag skulle bli nöjd. Jag rekommenderar Daniel till alla, personligen kommer jag endast anlita Daniel när det är dags att köpa eller sälja nästa bostad. Inget är omöjligt med Daniel som mäklare, rekommenderas varmt!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-07-29
    Daniel har verkligen visat sitt engagemang och fått oss att känna oss trygga under hela affären. I en bostadsmarknad som endast kan beskrivas som en djungel så har Daniel visat att han verkligen vet hur man sköter affären med omsorg och expertis. Vi kommer frammöver att anlita Daniel när det är dags att sälja och köpa nästa bostad. 5/5
    2021-07-29
    Väldigt nöjd med Daniel som mäklare!
    • Solna centrum
    2021-07-28
    Snabb. Anträffbar. Vänlig.
    Engagerad i det han gör, väldigt hjälpsam och informativ.
    2021-07-26
    Daniel är helt enkelt en mäklare i toppklass som gör allt och lite till för att få nöjda kunder och leverera service utöver det vanliga. Han är väldigt engagerad, kompetent och skicklig men också fantastisk karismatisk, glad och trevlig att ha göra med. Efter knappt två dagar på Hemnet fick han lgh såld. Jag är riktigt nöjd! Han får toppbetyg rakt igenom och kan varmt rekommendera honom!
    • Råsunda
    2021-06-10
    Han var oppen för samarbete och tog emot mina önskemål.
    • Råsunda
    2021-06-08
    Daniel sålde min 2a i Råsunda. Att han var lyhörd, tillgänglig och alert ledde till en smidig affär i en något utdragen process.
    Skulle varmt rekommendera att sälja med Daniel för den som går i säljtankar!
    • Västra Skogen / Huvudsta
    2021-05-28
    Daniel är väldigt kompetent och motiverad med hög energi! Han har en väl utarbetad strategi och ser till att göra det lilla extra som kan göra skillnad för försäljningen av just din lägenhet. En tydligt duktig förhandlare med fokus på att förstå och aktivt bygga en relation till både köpare och säljare. Jag skulle absolut anlita Daniel igen till min nästa försäljning!
    • Vasastan
    2021-05-24
    Daniel hjälpte oss att sälja vår bostad med hjälp av hans kontaktnät utan att behöva lägga upp någon annans på Hemnet. Vi fick mer än vad vi hade hoppats på, så vi är supernöjda med Daniels insats!