Erik Wikingskiöld

Erik Wikingskiöld

Erik Wikingskiöld är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Erik Wikingskiöld har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Erik Wikingskiöld har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Erik Wikingskiöld har haft 3 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2021-09

Läs vad 6 Läs vad Erik Wikingskiöld

• sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Wikingskiöld en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-10-20
    Vi ger Erik våra varmaste rekommendationer.
    Från start till mål har Erik på ett metodiskt sätt arbetat för att nå fram till en bra försäljning. Han har varit inkännande och lyssnat till våra önskemål, samtidigt som han kommit med egna inputs som förbättrat vår försäljning. Vår försäljning med Erik kan sammanfattas enligt följande: snabb, målinriktad och med ett ypperligt resultat. Vi återkommer gärna till Erik!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Wikingskiöld en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-10-20
    Supertrevlig och tillmötesgående. Rekommenderas varmt.
    2021-10-17
    Erik uppfyllde våra förväntningar och mer därtill!
    Tillgänglig dygnet runt och gav verkligen allt!
    Kan verkligen rekommendera Erik!
    • Hagastaden
    2021-10-13
    Erik har i särklass imponerat på oss från först kontakt till kontraktsskrivning. Han läste tidigt av oss och förmedlade en tydlig målinriktad strategi som i sin helhet överträffade våra förväntningar på samtliga områden. Vi har svårt att se hur en mäklare skulle kunnat hantera en affär mer exemplariskt från start till mål än vad Erik gjort. Han får därför våra allra varmaste rekommendationer. Från kontakt till kontrakt på 10 dagar. IMPONERANDE !!!
    • Vasastan/Norrmalm
    2021-09-29
    Smidig dialog. Höll mig hela tiden uppdaterad om processen. Höll sitt ord i överenskommelser gjorda.
    • Vasastan/Norrmalm
    2021-09-28
    Erik kändes rätt från första början - För mig är det viktigt att en mäklare är lyhörd och tillgodoser ens önskemål genom hela processen och det är vad Erik gjort. Ständigt kontaktbar, lyhörd och professionell genom processens alla steg. Väldigt kommunikativ och mån om att involvera mig i varje steg vilket för mig som säljare kändes väldigt betryggande. Erik är en mäklare som sätter statistiskt väl underbyggda förväntningar men som också jobbar hårt för att leverera än lite mer för att uppnå högst möjliga försäljningsnivå. En skicklig mäklare som vid nästa försäljning kommer att önska anlita igen.