Moa Frick

Moa Frick

Moa Frick är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Moa Frick har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Moa Frick har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 5.0. Moa Frick har haft 20 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 41 Läs vad Moa Frick

2022-04-01 Verifierad kund
    Moa är en riktig stjärna som inte gav upp förens vi som säljare var nöjda. otroligt lyhörd, driven och professionell.

Vi rekommenderar Moa starkt och kommer vilja ha henne som mäklare vid framtida försäljningar.
    2022-03-10 Verifierad kund
    Moa är snabb, professionell och supertrevlig. Hennes engagemang resulterade i en otroligt snabb försäljning och jag kunde inte varit mer nöjd med slutpriset!
    2022-03-10 Verifierad kund
    Moa was very professional and responsive. The entire process went really smooth thanks to her!
    • Vasastan
    2022-03-02 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med Moa! Från första mötet ingav hon ett starkt förtroende genom sin målmedvetenhet och tydliga strategi, och just målmedvetenheten var verkligen en utmärkande egenskap hos henne under hela säljprocessen. Hon var effektiv och tydlig i all kommunikation, och utöver det levererade hon ett slutpris vi knappt vågat drömma om. Skulle anlita henne igen alla dagar i veckan!
    2022-02-22 Verifierad kund
    Supernöjda! Moa fick en att känna sig trygg längs hela vägen genom sin kompetens och täta uppföljning. Driven, målinriktad och ambitiös.
    Inte nog med det lyckades hon även sälja vår lägenheten till föreningsrekord. ❤️
    2022-02-18 Verifierad kund
    Vi som köpare fick ett jättefint bemötande av Moa och är supernöjda med den snabba processen! Moa är professionell, flexibel och trevlig!
    2022-02-18 Verifierad kund
    Professionell, trevlig och flexibel. Tillsåg att bostadsaffären sköttes på ett smidigt och enkelt sätt så att samtliga parter blev nöjda. Vi är mycket nöjda med Moa som mäklare.
    2022-01-28 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande från Moa. Hon såg till att höra om mitt intresse och hjälpte till att stänga affären på ett väldigt snabbt och smidigt sätt. Kan definitivt rekommendera henne!
    2022-01-27 Verifierad kund
    Mäklaren var superduktig, fick saker gjort när hon skulle och snabbare till och med. Sedan hade vi en önskan om att stänga affären innan visning, men till ett högt pris. Vilket Moa löste plus ett högre pris än vi önskat! :D
    2022-01-26 Verifierad kund
    Verkligen toppen bemötande! Hade höga och nervösa förväntningar på försäljningen men Moa levde verkligen upp till förväntningarna!
    Snabbt, proffsigt och smidigt tycker jag att hela processen och jag känner mig jättenöjd!