Moa Frick

Moa Frick

Moa Frick är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Moa Frick har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Moa Frick har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Moa Frick har haft 4 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2021-08

Läs vad 7 Läs vad Moa Frick

• sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Frick en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-08-27
    Moa gav ett jättebra och professionellt bemötande. Vi behövde mycket flexibilitet på grund av Corona och graviditet och Moa hjälpte oss sälja vår lägenhet utifrån våra förutsättningar, det kändes professionellt och Moa var väldigt hjälpsam genom hela processen. Vi är jättenöjda med vår försäljning och kommer definitivt rekommendera Moa till andra som vill sälja!
    2021-08-25
    Proffsigt bemötande. Hon var väldigt påläst på objektet.
    Duktig och trevlig mäklare.
    Jag skulle rekommendera henne varmt till mina vänner och bekanta.
    Vi kan tänka oss kontakta henne när det dags för oss att sälja.
    2021-08-25
    Proffsig, tillmötesgående, snabb återkoppling.

Överlag ett väldigt positivt bemötande av mäklaren och kände oss trygga med affären.
    2021-08-17
    Hon var väldigt trevlig och professionell. Bra kontakt och mycket tillmötesgående. Jobbade på snabbt och effektivt. Affären kändes jättebra.
    2021-08-17
    Moa är en otroligt trygg mäklare som skötte affären perfekt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Frick en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-08-16
    Väldigt duktig och trevlig mäklare. Vid första träffen såldes vi utav hennes bemötande och kunskap. Det visade sig att vi valde rätt mäklare, då hon sålde lägenheten till ett högre pris än vad vi tänk oss.
    2021-08-16
    Allt gick gick superbra och vi är väldigt nöjda. Moa hjälpte oss med en smidig affär. Rekommenderas!