Läs vad 16 Läs vad Nazz Mohideen

• 2021-01-13
    Allt var perfekt från mäklare sida.
    Tack
    Issu Z
    Issu Z
    • 71.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nazz Mohideen en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-31
    Jag har sålt en tvåa via unik fast. Jag även köpte min första lgh via unik och kommer aldrig att byta till någon annan.

Nazz är verkligen en mäklare som tar jobbet på allvar. Hon är alltid tillgänglig, väldigt serviceinriktad, aktiv på marknaden för att få lägenheten såld för ett bra pris!

Vill man få den hjälp man önskar för att göra en så stor affär tryggt och bra så är det Unik man ska anlita. Rekommenderar Nazz som mäklare och Unik fast. som byrå starkt!!
    CAMJAR D
    CAMJAR D
    • 62.0 m²
    • Barkarbystaden
  • 2020-12-21
    Så nöjd med Nazz!
    Allt gick smidigt och på bästa sätt.
    Hamid G
    • 47.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nazz Mohideen en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-11
    Hej!
    Han var jätte trevligt och ansvarsfull och han svarade på mina frågor så snart som möjligt. Tack till Nazz och hela den unika fastighetsgruppen.
    Med vänliga hälsningar
    Ali Dastvareh
    Ali D
    • 48.0 m²
  • 2020-12-10
    Precis som alla resor, hade även denna sina upp och nedgångar. Men det facit i hand är jag mer än nöjd och tacksam för all fantastisk hjälp och stöttning i försäljningen av min älskade lilla pärla. ❤️
    Jaquline L
    • 69.0 m²
  • 2020-12-09
    Nazz, is efficient, professional, and such a pleasure to work with. If you’re looking for an exceptional broker, she won’t let you down!
    Eliana B
    • 77.0 m²
  • 2020-10-23
    Vi var köpare av ett objekt som Nazz sålde. Smidig, proffsig och engagerad. Toppenbetyg. Allt jag önskar av en mäklare som säljer en bostad!
    Robert L
    Robert L
    • 4:a
    • 97.0 m²
  • 2020-10-22
    The broker was so nice in order for explaning and helpimg fixing all the necessary document to finalize the deal and get our apartment.
    Sarah K
    • 76.5 m²
  • 2020-10-17
    Köpt en 3a i edsberg. Mäklaren va välidigt trevlig och uppskattar att hon la märke till vilka som vad med och buda från första början. Hade inga stora förväntningar eftersom det är min första lägenhet förutom att ha massa krångel mm. Men tycker allt har rullat på bra.
    Andreas A
    • 70.0 m²
    • sollentuna
  • 2020-10-01
    Nazz sålde min bostadsrätt. Allt gick väldigt snabbt och smärtfritt. Hon är otroligt engagerad och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera henne.
    Martin M
    • 44.5 m²

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte