Rani Shakir

Rani Shakir

Rani Shakir är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Rani Shakir har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Rani Shakir har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Rani Shakir har haft 6 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 2 Läs vad Rani Shakir

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rani Shakir en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-04-24 Verifierad kund
    Väldigt professionellt och trevlig bemötande. Rani jobbade hårt för att se till att båda parter blev nöjda. Han var dessutom rak, tydlig och snabb på att återkoppla. Rekommenderas starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rani Shakir en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Västra Skogen/Ingenting
    2022-04-16 Verifierad kund
    Anlitade Rani för försäljning av min lägenhet och nu i efterhand var han precis vad jag behövde för att lyckas bra med min bostadsförsäljning.

Tidigare hade jag anlitat 3 andra mäklare som fick i uppdrag att sälja min lägenhet. Men först när jag anlitade Rani så fick vi in intresseanmälningar och Rani lyckades med det fantastiska att sälja för rekordpris.

Rani har längs hela processen varit otroligt lyhörd och kommunikativ. Han skapade en trygg samvaro mellan oss och jag fick stor tillit till honom. Kan inte beskriva min tacksamhet med ord!

Ännu en gång ett stort tack till Rani, som lyckades med det helt magnifika försäljningen!