Robin Zetterström
Aktiv på Reco.se sedan 2020-09-04
2019-09 - 2020-08

Läs vad 6 Läs vad Robin Zetterström

• Sofia Johanna Brigghamn H
    Sofia Johanna Brigghamn H skrev om Robin Zetterström en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-09

Robin tog sig an vår lägenhet som i andras ögon ansågs svår att sälja för tillfället. Robin sålde den innan visning och till ett högre pris än vad vi ens drömt om.

Söker du en härlig mäklare som man får personlig kontakt med och som får jobbet gjort - välj Robin. Läs mer
  • Shamal S köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Zetterström en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-06

5:a
    Både köpt och sålt via robin, otroligt kompetent och proffsig mäklare. Läs mer
    Adam F gillar detta
  • Dilan B sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Zetterström en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-06

2:a
    Alltid positiv, trevlig ton och tillgänglig. Vi försökte sälja vår lägenhet i 1,5 år med flera olika mäklare. Robin var den enda som lyckades! Rekommenderar! Läs mer
    Adam F gillar detta
  • Abhinav P köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Zetterström en del av Unik Fastighetsförmedling

5:a
    Fikk en bra oppfølgning av Robin, fra første møte og frem til overtagelse av huset. Veldig ryddig og organisert. Läs mer
    Robin Z gillar detta
  • Oliver B sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Zetterström en del av Unik Fastighetsförmedling

3:a
    Vi sålde vår första lägenhet, vilket alltid är svårt och jobbigt.
    Vi hade 3 st mäklare på besök och valde Robin då han var väldigt förstående och gav oss ett lugn i processen. Sedan kom Corona och marknaden blev svår, men det kändes inte av med Robins driv och vilja att få lägenheten såld. Vi kunde aldrig gjort ett bättre val än att anställa Robin som alltid varit tillgänglig och visat stort engagemang. Vi kommer ringa Robin nästa gång vi ska sälja en lägenhet. Rekommenderas till 110% Läs mer
  • Sara Maria N skrev om Robin Zetterström en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-04

Sålde en bostadsrätt, en etta, via Robin Zetterström. Bra kommunikation och service, var väldigt enkel att ha att göra med. Läs mer

Senaste försäljningarna

Fridas gränd