Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Ronni Mleczkovicz har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Ronni Mleczkovicz har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 5.0. Ronni Mleczkovicz har haft 58 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

105 omdömen om Ronni Mleczkovicz

Linda J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan - Hagastaden

Ronni hjälpte oss med lägenhetsförsäljning som gick super smidigt. Han är effektiv, trevlig, påläst och har bra kommunikation. Kan varmt rekommendera!

Robert F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan - Hagastaden

Mycket professionell, lugn och trygg.

Klas W
Vasastan

Vi är supernöjda med försäljningen av vår bostad. Ronni var utomordentligt dedikerad med försäljningen och är väldigt förtroendeingivande. Tack vare Ronnis kontaktnät lyckades vi hitta en skarp köpare i underhand och slapp allt strul med visningar och hemnet.

Hugo W
Vasastan

Ronni är trevlig, kompetent och lyhörd. Absolut bästa mäklaren i Stockholm. Kan varmt rekommendera alla att anlita Ronni!

Fredrik O
Vasastan - Hagastaden

Ronni var engagerad, påläst och ärlig. Uppskattar att han inte var så ”säljig”

Malin A
Vasastan - Hagastaden

Ronni var enkel att ha att göra med, trevlig, proffsig och kompetent. Vi ville ha en snabb affär och det fick vi. Supernöjda 👍🏻

Alice S
Vasastan

Andra gången jag har Ronni som mäklare och jag kan lova att varken köpa eller sälja med Ronni spelar någon roll, upplevelsen är precis lika bra! Processen var mycket proffsig. Tack för du hjälper oss vidare på vår boenderesa 😊

Johanna G
Vasastan

Otroligt lyhörd, professionell och enkel att arbeta med. Affären gick smidigt och effektivt, och Ronni överträffade våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera att anlita Ronni, jag kommer aldrig vilja sälja med någon annan framöver!

Jon S
Vasastan

Riktigt bra erfarenhet, Ronni levde upp till förväntningarna!

Liv F
Vasastan

Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare! Rekommenderas!