Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Ronni Mleczkovicz har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Ronni Mleczkovicz har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 386 omdömen med ett betyg på 5.0. Ronni Mleczkovicz har haft 166 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 386 Läs vad Ronni Mleczkovicz

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-11-21 Verifierad kund
    Jag har både köpt och sålt av Ronni. Ronni är kompetent och förtroendeingivande och levererar på topp!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Vasastan/Norrmalm
    2022-11-21 Verifierad kund
    Vi är mer än nöjda.
    Ronni är kunnig engagerad och tillgänglig.
    • Södermalm/Sofo
    2022-11-20 Verifierad kund
    Vi sålde vår bostadsrätt med ovärderlig hjälp av Ronni Mleczkovicz på Unik fastighetsförmedling. Han var engagerad, trygg och tydlig och höll oss uppdaterade genom hela processen. I en minst sagt svajig marknad gav han inte upp och lyckades sälja lägenheten i rekordfart. Detta i kombination med hans otroliga positivitet och hjälpsamhet ger vi honom våra varmaste rekommendationer!
    • Kungsholmen
    2022-11-20 Verifierad kund
    Toppen mäklare, professionell. Rekommenderas varmt.
    • Vasastan/Norrmalm
    2022-11-18 Verifierad kund
    Tonni var engagerad och professionell. Jag är mycket nöjd!
    2022-11-18 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Ronni och hur han skötte försäljningen av vår lägenhet. Påläst, lyhörd och drivande utan att vara för på. Hela processen var väldigt smidig. Har svårt å tro att någon skulle kunna ha gjort ett bättre jobb!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Ronni lyckades sälja vår lägenhet på bottenplan under en förhandsvisning med ett sällskap till högre pris än förväntat. En otroligt snabb och och smidig affär!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Trevligt och SNABBT bemötande. Upplevde att jag fick fakta baserande svar på mina frågor och funderingar..
    Snabb hantering.
    2022-11-10 Verifierad kund
    mycket bra utan att trycka på för en försäljning.
    2022-11-08 Verifierad kund
    Ronni agerade mycket proffesionellt under processen.
    Han var tillgänglig under hela processen och hade bra driv i dialogen med spekulanter.

Det vi uppskattade med Ronni var att han var påläst, kompetent, tillgänglig och drivande.

Vi nådde inte riktigt dit vi ville men samtidigt var det en utmanande marknad att arbeta i vilket Ronni hanterade dra.

Kan rekommendera att anlita Ronni