Safa Kvist

Safa Kvist

Safa Kvist är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Safa Kvist har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Safa Kvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.7. Safa Kvist har haft 56 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 73% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 13 Läs vad Safa Kvist

• 2021-03-21
    Det är så häftigt hur väletablerade och professionella dom är på Unik. Man får känslan av att dom funnits på marknaden sen urminnes tider trots att man är en relativt ny aktör.
    Ska bli spännande att följa denna resa för Unik men helt klart att detta är en riktig framgångssaga.

Mäklaren Safa Qvist som sålde vår lägenhet var väldigt säker på sin sak och vid dom punkter där vi tvekade var han bensäker vilket visade sig stämma i verkligheten också.

Vi är oerhört tacksamma!

Seth & Rhebecca
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Järvastaden
    2020-10-04
    Vi ville sälja vår bostad i Järvastaden. Vi fick kontakt med Safa och beskrev våra förväntningar. Försäljningen blev lyckad. Safa överträffade våra förväntningar som mäklare och vi tycker att han gjorde hela processen på ett professionellt sätt.

Vi rekommenderar Safa värmt och tackar honom för ett riktigt bra samarbete.
  • Hamid R
    köpte sitt hus med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling
    2020-10-02
    Jag har köpt ett tomt från Safa.
    Safa som mäklaren var oprofessionellt och väldigt svårt att kommunicera med. Han har gömt sanningen.
    Som köpare min förväntningar var att mäklare göra ett rättvis affär mellan säljare och köpare. Jag kommer inte lita på Safa i framtiden.
    2020-10-02
    Safa är en fantastiskt engagerad mäklare som är väldigt insatt och kunnig. Mycket lätt att ha att göra med. Safa inger en känsla av trygghet hos både säljaren och köparen. Kommer definitivt att ta hjälp av honom vid min nästa bostadsaffär. Rekommenderar Safa Kvist starkt som din nästa mäklare.
    2020-09-08
    Professionellt bemötande och duktigt på det han gör.
    2020-09-07
    Har sålt en trea i Sundbyberg med hjälp av Safa som är väldigt kunnig i området, proffsig i sitt bemötande och lätt att komma överens med! Vi är SÅ nöjda och har även tagit hjälp av Safa för rådgivning inför köp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Lilla Alby
    2020-09-07
    Har köpt i Sundbyberg och fick bra hjälp då vi gjorde en snabb affär.
    • Lilla Alby
    2020-09-06
    Köpt bostadsrätt och Saga har ett proffsigt bemötande, hade jättebra koll på båstaden in i detaljer som man vill veta som köpare. Ger ett tryggt intryck.
    2020-09-06
    Sveriges bästa mäklare - förstår detaljer, bra lyssnare, extremt snabb i respons.
  • Emelie L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling
    2020-09-04
    Sålde en lägenhet med hjälp av Safa. Han gjorde ett flexibelt, professionellt jobb och vi hade en god kommunikation genom hela affären. Priset landade dessutom mycket högre än förväntat. Rekommenderar varmt att anlita Safa Kvist!
    Hej Emelie! Tack så mycket för de fina orden. En ära att få hjälpa till :) Safa Kvist