Läs vad 12 Läs vad Safa Kvist

• 2020-10-04
    Vi ville sälja vår bostad i Järvastaden. Vi fick kontakt med Safa och beskrev våra förväntningar. Försäljningen blev lyckad. Safa överträffade våra förväntningar som mäklare och vi tycker att han gjorde hela processen på ett professionellt sätt.

Vi rekommenderar Safa värmt och tackar honom för ett riktigt bra samarbete.
    Bilal A
    • 71.5 m²
    • Järvastaden
  • 2020-10-02
    Jag har köpt ett tomt från Safa.
    Safa som mäklaren var oprofessionellt och väldigt svårt att kommunicera med. Han har gömt sanningen.
    Som köpare min förväntningar var att mäklare göra ett rättvis affär mellan säljare och köpare. Jag kommer inte lita på Safa i framtiden.
    Hamid R
    Hamid R
    • 0.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-10-02
    Safa är en fantastiskt engagerad mäklare som är väldigt insatt och kunnig. Mycket lätt att ha att göra med. Safa inger en känsla av trygghet hos både säljaren och köparen. Kommer definitivt att ta hjälp av honom vid min nästa bostadsaffär. Rekommenderar Safa Kvist starkt som din nästa mäklare.
    Ceren C
    • 1:a
    • 26.0 m²
  • 2020-09-08
    Professionellt bemötande och duktigt på det han gör.
    Mikael H
    • 2:a
    • 49.0 m²
  • 2020-09-07
    Har sålt en trea i Sundbyberg med hjälp av Safa som är väldigt kunnig i området, proffsig i sitt bemötande och lätt att komma överens med! Vi är SÅ nöjda och har även tagit hjälp av Safa för rådgivning inför köp.
    Johanna K
    • 70.0 m²
  • 2020-09-07
    Har köpt i Sundbyberg och fick bra hjälp då vi gjorde en snabb affär.
    Erik M
    • 78.5 m²
    • Lilla Alby
  • 2020-09-06
    Köpt bostadsrätt och Saga har ett proffsigt bemötande, hade jättebra koll på båstaden in i detaljer som man vill veta som köpare. Ger ett tryggt intryck.
    Mattias E
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Lilla Alby
  • 2020-09-06
    Sveriges bästa mäklare - förstår detaljer, bra lyssnare, extremt snabb i respons.
    Jerry J
    • 3.5:a
    • 78.0 m²
  • 2020-09-04
    Sålde en lägenhet med hjälp av Safa. Han gjorde ett flexibelt, professionellt jobb och vi hade en god kommunikation genom hela affären. Priset landade dessutom mycket högre än förväntat. Rekommenderar varmt att anlita Safa Kvist!
    Emelie L
    Emelie L
    • 4:a
    • 83.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling
    Hej Emelie! Tack så mycket för de fina orden. En ära att få hjälpa till :)
    Safa Kvist

Safa Kvist

Visa svar
  • 2020-09-03
    Safa var mycket fokuserad, hade extremt bra koll på området och just den marknaden, ytterst professionell vilket jag uppskattar och var effektiv i sitt arbetssätt. Uppskattningen av priset stämde väl och vi fick dessutom ett rekordpris för br-föreningen. Mycket nöjd kund.
    skrev om Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling