Safa Kvist
Registrerad mäklare sedan 2016-07-21
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-03
2019-09 - 2020-08

Läs vad 9 Läs vad Safa Kvist

• Mikael H sålde sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-08

2:a
    Professionellt bemötande och duktigt på det han gör. Läs mer
    Adam F gillar detta
  • Johanna K sålde sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-07

3:a
    Har sålt en trea i Sundbyberg med hjälp av Safa som är väldigt kunnig i området, proffsig i sitt bemötande och lätt att komma överens med! Vi är SÅ nöjda och har även tagit hjälp av Safa för rådgivning inför köp. Läs mer
    Adam F gillar detta
  • Erik M köpte sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-07

3:a
    Har köpt i Sundbyberg och fick bra hjälp då vi gjorde en snabb affär. Läs mer
    Adam F gillar detta
  • Mattias E köpte sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-06

2:a
    Köpt bostadsrätt och Saga har ett proffsigt bemötande, hade jättebra koll på båstaden in i detaljer som man vill veta som köpare. Ger ett tryggt intryck. Läs mer
    Adam F gillar detta
  • Jerry J köpte sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-06

3.5:a
    Sveriges bästa mäklare - förstår detaljer, bra lyssnare, extremt snabb i respons. Läs mer
  • Emelie L
    Emelie L sålde sin lägenhet med hjälp av Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-04

4:a
    Sålde en lägenhet med hjälp av Safa. Han gjorde ett flexibelt, professionellt jobb och vi hade en god kommunikation genom hela affären. Priset landade dessutom mycket högre än förväntat. Rekommenderar varmt att anlita Safa Kvist! Läs mer
    2020-09-04 Safa K svarar Emelie L
    Hej Emelie! Tack så mycket för de fina orden. En ära att få hjälpa till :)
  • Karl W skrev om Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-09-03

Safa var mycket fokuserad, hade extremt bra koll på området och just den marknaden, ytterst professionell vilket jag uppskattar och var effektiv i sitt arbetssätt. Uppskattningen av priset stämde väl och vi fick dessutom ett rekordpris för br-föreningen. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • Daniel Toni K skrev om Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-08-12

Vi sålde precis vår lägenhet med Safa Kvist och försäljningen överträffade alla förväntningar. Rekommenderar Safa starkt och han hjälpte oss att få ihop en affär som vi blev väldigt nöjda med! Läs mer
  • Tobias Robert M skrev om Safa Kvist en del av Unik Fastighetsförmedling

2019-12-03

Safa sålde vår lägenhet till ett pris som mötte våra förväntningar. Affären tog tid p.g.a att utbudet var väldigt stort på likadana lägenheter i huset. Våran såldes först, det säger väl allt. Läs mer
    Robin Z gillar detta

Senaste försäljningarna