Samir Badran

Samir Badran

Samir Badran är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Samir Badran har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Samir Badran har haft 8 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 17 Läs vad Samir Badran

• köpte sin lägenhet med hjälp av Samir Badran en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Östermalm
    2022-05-19 Verifierad kund
    Samir är en respektfull, trevlig mäklare som var väl påläst om objektet vilket ingav ett förtroende.
    Med ett genuint engagemang för både köpare och säljare var han ett stöd och skapade en trygghet genom hela processen. Jag önskar fler mäklare kunde vara som honom.
    //Therese
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Samir Badran en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Kungsholmen - Stora Essingen
    2022-05-15 Verifierad kund
    Samir kändes helt rätt sedan första mötet. Han lovade oss ett enormt engagemang och höll sitt löfte hela vägen. Utan minsta tvivel fick han oss att känna trygghet och överträffade våra förväntningar på alla sätt. Hela affären gick bättre än vad vi någonsin hade förväntat oss och Samirs härliga karisma och stora bedrift var riktigt inspirerande. Sammanfattningsvis så kunde vi inte ha önskat oss en bättre mäklare vi är super nöjda och evigt tacksamma för att han ville hjälpa oss.
    Självklart rekommenderar vi Samir han är grym!
    Underbart! Tack för förtroendet :) Samir Badran
    • Östermalm
    2022-05-15 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Samir med mycket energi samt självförtroende, vilket gjorde det självklart att jag ska ha honom som min mäklare. Och nu med facit i handen så gjorde jag rätt val då han levererade och kämpade hela vägen i mål,
    Smidigt och trygg affär!
    Skam den som ger sig! Glad att jag kunde hjälpa dig =) Samir Badran
  • Lukas U
    • Östermalm/Gärdet
    2022-05-14 Verifierad kund
    Tack Samir för en smidig och trygg affär!
    5 av 5!
    Tack! Samir Badran
    • Kungsholmen - Stora Essingen
    2022-05-14 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Samir med ett stort leende och härlig energi! Förväntningarna för mig var att han skulle vara kunnig på lägenheten samt kunna svara mina frågor, vilket Samir levde upp till. I det stora hela var det en snabb och trygg affär med hela visningen samt kontakten efteråt. Samir visade hänsyn till mig som köpare och var väldigt ärlig och uppriktig! 5 av 5 i betyg!!
    2022-04-12 Verifierad kund
    Ett otroligt fint bemötande. Personlig, härligt engagerad och seviceminded. Enkelt.
    • Vasastan
    2022-04-12 Verifierad kund
    Jag anlitade Samir som mäklare, Och det är det klokaste val jag gjort. Otroligt driven, sympatisk, tillgänglig och engagerad från början till slut. Han höll det han lovade från första mötet. Jag är mer än nöjd med försäljningen. Rekommenderar Samir starkt!
    2022-04-05 Verifierad kund
    Supernöjd med Samir som mäklare, han har ett fantastiskt driv och engagemang!

Extremt trevligt bemötande och snabb kommunikation! 👌
    • Östermalm/Gärdet
    2022-03-24 Verifierad kund
    *Skam den som ger sig” Exakt så sa Samir när vi slutet av processen och hade få kvar som var intresserade av min lägenhet. Med den drivkraften och viljan av att genomföra affären så lyckades han hitta en köpare som var beredd att komma till en nivå som gjorde oss båda nöjda. Kan inget annat än att rekommendera Samir som fastighetsmäklare om man vill ha någon som ger mer hjärta och engagemang än genomsnittsmäklaren. (Jag gav Samir förtroendet efter att ha varit ute med lägenheten och en annan mäklare tidigare)
    2022-03-17 Verifierad kund
    Samir är en otroligt serviceminded och driven person som gör det där lilla extra. Väldigt driven och lyhörd men utan problem att köra på självständigt. Tog sig alltid tiden att svara på mina frågor och funderingar, och det viktigaste av allt är att han tog sig tiden att vara flexibel både mot mig som säljare och mot köpare, exempelvis att ta sig tid på sin fritid att visa min lgh, väldigt uppskattat! Allt detta ledde till en väldigt lyckad affär och försäljningrekord i föreningen! Hade inte kunnat få en bättre mäklare! 10/10!