Universal Motors Sverige AB

Universal Motors Sverige AB

universalmotors.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Universal Motors! På Spannmålsvägen 1 i Rimbo hittar du Universal Motors. Hos oss kan du hitta din nya drömbil såväl som att sälja eller byta in din gamla bil. Vi tar alltid hänsyn till dina önskemål och tror starkt på att bygga en relation med dig som kund. Förhoppningsvis vill du både köpa och sälja din bil...

191 omdömen om Universal Motors Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2020

Phillip Høyby H
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Rigtig god service, og hurtig eksekvering :-)

Nicholas Lindsay K
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Varning! Upplevelsen innan och under köpet var strålande. Säljaren Josef var mycket trevlig. Då vi åkte närmare 50 mil enkel väg för att köpa bilen föreslog Josef att vi hade ett videosamtal där han gick igenom bilen och eventuella skador/skavanker vilket var uppskattat av oss. Däremot vill jag bara varna potentiella bilköpare för denna firma ifall ni skulle ha oturen att upptäcka fel på bilen i efterhand. Kollar man recensioner här verkar majoriteten vara oerhört nöjda med sitt köp. Om det beror på förfalskade recensioner...

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Nicholas, Först och främst vill vi tacka dig för ditt ärliga omdöme. Vad roligt att du och säljaren Josef kom överens så bra och att du kände dig trygg med honom som din säljare. Som du själv berättar är vi mycket måna om att kunden är 100% informerad om vad de kan förvänta sig att se för bil på plats innan de tar sig tid att åka en längre sträcka. Våra videovisningar är väldigt uppskattade. Det är väldigt tråkigt att du tar upp falska recensioner, då det kan få en mycket negativ effekt på bolaget som helhet. Vi har...

Cecilia Hanna B
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Professionellt bemötande och grym service. Sålde min bil via Universal Motors och är mer än nöjd, de ser kunden och är otroligt förstående. Rekommenderar starkt för en service utöver det vanliga!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Cecilia, Vi är verkligen tacksamma för ditt fantastiska omdöme och är glada över att höra att du är mer än nöjd med din upplevelse av att sälja din bil via oss på Universal Motors. Det värmer verkligen våra hjärtan att höra att du uppskattade vårt professionella bemötande och grymma service. Vi strävar alltid efter att se varje kund och förstå deras unika behov, och det är glädjande att höra att du kände dig väl omhändertagen. Vi är dedikerade till att erbjuda en service utöver det vanliga, och din rekommendation betyder...

Mahmoud A
Skrev om Universal Motors Sverige AB

De är verkligen underbara, säkert kommer jag tillbaka till dem igen, särskilt den underbara personen i Recond-avdelningen

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Mahmoud och tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina bil och vi önskar dig många trevliga mil bakom ratten. Tveka inte på att höra av dig om du har några som helst frågor. Den underbara personen från vår rekondavdelning hälsar jätte mycket. Med vänliga hälsningar Team Universal

Simon F
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Upplevelsen av Universal Motors var genuin, seriös och riktigt trevlig hela vägen från första bemötandet till påskrivna papper och nycklar i handen. Jag har tidigare enbart handlat bil från VAG-auktoriserade handlare som Din Bil och Möller, och undvikit mindre firmor pga en generellt upplevd oseriositet - men Universal Motors bevisade motsatsen för mig, vilket gjorde valet enkelt att köpa bil från dem. Jag köpte en Seat för 375tkr och känner mig både trygg med köpet men också det fortsatta ägandet genom bra möjlighet till...

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Simon, Tack för den fantastiska recensionen och 5/5 toasts! Vi är så glada att du upplevde Universal Motors som genuina och seriösa. Det är fantastiskt att vi kunde överträffa dina förväntningar och bevisa att vi är ett pålitligt val. Vi ser verkligen fram emot att fortsätta vår relation och hjälpa dig med alla dina bilbehov. Om du någonsin behöver något eller har ytterligare feedback, tveka inte att höra av dig. Tack igen och välkommen till Universal Motors-familjen! Vänliga hälsningar, Team Universal.

Lars N
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Lätta att ha att göra med . Trevligt bemötande.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Lars, Tack för din fina recension! Vi är glada att du upplevde oss som lätta att ha att göra med och att du fick ett trevligt bemötande. Om det är något mer du behöver eller om du har ytterligare feedback, är du välkommen att höra av dig. Tack igen och välkommen tillbaka när du vill! Vänliga hälsningar, Team Universal.

Jan M
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Väldigt proffesionella medarbetare, mycket bra bemötande, allting gick jätte otroligt smidigt. Slutade med 2 koppar kaffe en såld bil och en ny bil.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Jan, Tack så mycket för din vänliga recension! Det är fantastiskt att höra att du upplevde våra medarbetare som mycket professionella och att bemötandet var mycket bra. Att allting gick så otroligt smidigt och resulterade i två koppar kaffe, en såld bil och en ny bil gläder oss verkligen. Vi är tacksamma för att du valde Universal Motors och är glada över att ha kunnat bidra till en positiv och smidig upplevelse för dig. Om det är något mer vi kan göra eller om du har ytterligare feedback, är du alltid välkommen att...

Péter E
Skrev om Universal Motors Sverige AB

De är professionella, snälla, trovärdiga. Det var en bra känsla att göra transaktion med de. Jag bytte min Mercedes till Maserati.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Péter, Tack för din fantastiska recension! Vi är glada att du upplevde oss som professionella, snälla och trovärdiga. Att göra transaktionen med dig och hjälpa dig byta din Mercedes till en Maserati var verkligen en glädje. Om du har fler önskemål eller feedback, är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen för att du valde Universal Motors! Vänliga hälsningar, Team Universal.

First-Name L
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Fantastisk service , professionell utförande och bra priser

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Ioannis, Tack för din fantastiska recension! Vi är glada att höra att du uppskattar vår fantastiska service, professionella utförande och bra priser. Om det är något mer vi kan göra för att förbättra din upplevelse eller om du har några specifika önskemål, är du välkommen att meddela oss. Tack igen för ditt stöd! Vänliga hälsningar, Team Universal.

M & E Enterprise Ab M
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Josef uppfyllde mer än väl mina förväntningar och har en otroligt bra känsla för kundtillfredsställelse. Kan tänka mig göra fler affärer med Universel Motors

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej, Tack så mycket för din fantastiska feedback! Det gläder oss att höra att Josef överträffade dina förväntningar och att du upplevde en otroligt bra känsla för kundtillfredsställelse. Vi är glada att höra att du kan tänka dig att göra fler affärer med Universal Motors. Vi uppskattar verkligen din förtroende och ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ service och upplevelser i framtiden. Om det är något mer vi kan göra för dig eller om du har några specifika önskemål, tveka inte att meddela oss. Tack igen...

Mathias E
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Både köpte och sålde min bil via Universal Motors. Rekommenderas! Kunniga och de guidar dig genom hela processer smidigt. Supernöjd!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Mathias, Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du både köpte och sålde din bil genom Universal Motors och att du är supernöjd med upplevelsen. Att du upplevde vår personal som kunnig och att de vägledde dig smidigt genom hela processen är verkligen uppmuntrande. Vi värdesätter din förtroende och rekommendation. Om det är något mer vi kan göra för dig eller om du har några frågor, är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen och välkommen till Universal Motors-familjen! Vänliga hälsningar, Team Universal.

Illarion D
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Det är mycket bra bilar, jätte trevligt personal!!! Det är allt på rätt sätt 😄!!!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Illarion, Tack för den fantastiska recensionen! Vi är glada att du uppskattar våra bilar och trevliga personal. Att höra att allt är på rätt sätt gör verkligen vår dag! Vi strävar efter högkvalitativa bilar och en positiv köpupplevelse. Om det finns ytterligare något du behöver eller om du har feedback, tveka inte att dela med dig. Tack för att du valde Universal Motors. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda utmärkt service och kvalitetsbilar. Ha en underbar dag! Vänliga hälsningar, Team Universal

COLLINS S
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Jag är väldigt nöjd med bemötandet och servicen jag fick av säljaren Josef Makdesi. Det var en snabb och smidig affär, köpte en volkswagen golf.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Collins, Stort tack för din uppskattande recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med bemötandet och servicen från vår säljare Josef Makdesi när du köpte din Volkswagen Golf. Att du upplevde affären som snabb och smidig är precis det vi strävar efter att leverera till våra kunder. På Universal Motors är vi alltid glada över att höra att våra kunder är nöjda. Vi hoppas att din Volkswagen Golf ger dig många glädjefyllda och problemfria körupplevelser. Om du någonsin behöver ytterligare assistans eller har några...

JEPPE A
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Smidig affär som genomfördes enligt överenskommelse, frågetecken rätades ut på ett smidigt sätt! Gott jobb!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Jeppe, Tack så mycket för din vänliga recension! Vi är glada att höra att affären genomfördes smidigt och att vi kunde lösa eventuella frågetecken på ett tillfredsställande sätt. Vi uppskattar verkligen din feedback och ser fram emot att fortsätta leverera god service. Om det är något annat du behöver eller har frågor kring, är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen och ha en fantastisk dag! Vänliga hälsningar, Team Universal.

Zeeshan Ali C
Skrev om Universal Motors Sverige AB

En av de bästa i Sverige. Noggrant och väldigt hjälpsam speciellt Josef och Frans.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Chanagezi, stort grattis till din nya fina Mercedes A-klass. Vi önskar dig många trevliga mil, tack för en smidig affär och en väldigt fin recension. Din inbytes bil var i väldigt fint skick som lovat. Josef och Frans hälsar väldigt mycket. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Matilda D
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Utmärkt bemötande och dom hjälpte mig att hitta en bra bil och bra försäkring nöjd som kund.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Matilda, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina Toyota RAV4, det var en ära från vår sida att hjälpa dig hitta en bra bil som skulle passa dig och din familjs behov. Tack för en super trevlig affär och en inbytesbil som var i lika fint skick som lovat. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Per Åke S
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Bra service och information om sina bilar.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Per Åke. Tack för din fina recension och stort grattis till din nya fina Mercedes E-klass. Vi önskar dig många trevliga mil och tack för en super smidig affär. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Marcus S
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Fick bra bemötande av försäljaren.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Marcus, tack för din fina recension och stort grattis till din nya fina Toyota Auris. Vi önskar dig många trevliga mil och tack för en trevlig affär. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Helena H
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Hej Andra gången jag lämnar in min andra bil och precis lika nöjd som första 🤩. WOW OCH ÅTER WOW ni är så sjukt grymma . Ni är inte bara grymma på att fixa bilar ni är så trevliga och serviceminded . Fler som er och världen vore bra mycket bättre 🙏 Tusen tack än en gång Josef mfl

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Helena, stort tack för din fina recension och va roligt att du är nöjd med rekonden av din bil. Vi önskar dig många trevliga mil och du är varmt välkommen åter när det är dags för att ge din bil lite kärlek igen. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Robert J
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Väldigt bra bemötande av Josef! Trevlig säljare.. Andra bilfirmor har att lära! Stort plus!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Robert, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina Volvo V40 Cross Country, tack för en super smidig affär och en väldigt fin inbytesbil. Vi önskar dig många trevliga mil. Med vänliga hälsningar Team Universal

Chawan S
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Köpte min första bil från Universal Motors och är otroligt nöjd! Josef är väldigt professionell och lyssnar på kundens behov. Tack för en smidig och bra affär. Kan verkligen rekommendera Universal Motors till alla som ska sälja eller köpa en bil!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Chawan, tack för din fina recension och stort grattis till din nya fina Volkswagen Polo. Tack för förtroendet och en väldigt trevlig affär. Vi önskar dig all lycka och många trevliga mil. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Jenny M
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Har köpt 2 bilar av Josef och Franz på Universal Motors och är supernöjd. Dom gör det lilla extra för sina kunder som gör att man gärna kommer tillbaka. Kan bara varmt rekommendera Universal Motors och deras sätt att sköta sin verksamhet.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Jenny, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina Volkswagen Golf GTE, vi önskar dig all lycka och många trevliga mil. Tack för en ytligare super trevlig affär samt en väldigt fin inbytesbil precis som lovat. Du är varmt välkommen åter och det är bara att höra av sig ifall du skulle behöva hjälp med något. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Andersson Per O
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Trevligt bemötande och raka besked! Kommer tipsa andra om att firman är bra att ha och göra med! Pelle

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Per, stort tack för din fina recension och stort grattis till din nya fina Volkswagen Tiguan R-Line. Vi önskar dig många trevliga mil i din nya bil. Skulle du ha några funderingar eller frågor, så är det bara att höra av dig. Med vänliga hälsningar Universal Motors

SEBASTIAN H
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Smidig affär, håller vad de lovar, trevliga säljare. Mycket nöjd med affären

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Sebastian, stort tack för din fina recension och vi önskar dig all lycka till med dina nya superfina Audi Q8. Din inbytes bil var i superfint skick precis som lovat och det var ett rent nöje från vår sida att göra affär med dig. Skulle du ha några som helst funderingar eller frågor så är det bara att höra av sig. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Svalin M
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Köpte en bil från Universal Motors Sverige AB Bra bemötande trevlig och en smidig affär. Rekommendera till dom som vill göra en bra bilaffär 👍🏻👍🏻👍🏻

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Svalin, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina Bmw 330e, vi önskar dig all lycka och många trevliga mil. Tack för en super smidig affär och ett väldigt trevligt bemötande samt en väldigt fin inbytesbil precis som lovat. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Mehdi B
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Jag vill rikta ett stort tack till Universal Motors då jag var ute efter en ny bil men visste inte riktigt vad jag ville ha, men att den skulle passa mig och min familj. De ringde mig och hade kontakt via telefon, jag velade mellan två bilar men tack vare deras tålamod och kunskap i bilar så hittade de en bil som passade mig och familjen perfekt. Universal Motors köpte då in bilen som de sen sålde till mig. Stort tack Universal för hjälpen.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Mehdi, tack för din fina recension. Det var en ära från vår sida att hjälpa dig hitta en bil som passade dina behov. Stort grattis till din nya fina Volvo V60 CC, vi önskar dig all lycka och många trevliga mil. Har du några som helst frågor, är det bara att höra av sig. Tack för en super smidig affär. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Peter A
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Jättenöjd med försäljningen och köpet av den nya den bilen. Mycket trevlig & professionell personal. Kan verkligen rekommendera Universal Motors utifrån min erfarenhet. // Peter

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Peter, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya bil och vi önskar dig all lycka och många trevliga mil. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Christian Shankar S
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Såg en annons på en bil hos Universal Motors, kontaktade dem via mejl och fick ett snabbt seriöst svar ifrån Josef som jobbade där. Så jag valde att åka dit för att titta på bilen och för att diskutera potentiellt inbyte på min gamla bil. Fick ett seriöst och marknadsmässigt inbytespris på plats efter att dem gick igenom min bil. Sedan hade vi bra dialog kring ett mellanpris och gjorde affär. Det uppstod ett problem kort efter leverans som dem tog hand om direkt och hjälpte mig med vilket verkligen visade på utmärkt kundservice....

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Christian, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina Mercedes GLC, vi önskar dig all lycka samt många trevliga mil. Vi vill passa på att tacka dig för en smidig affär och att din bil var i lika fint skick som lovat. Du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Jemi A
Skrev om Universal Motors Sverige AB

En fin Volvo xc60 D5 R-design köpt via Universal motors. Jag är jätte glad och nöjd med bilen som funkar hur bra som helst i alla väder. Fint stort företag med fina bilar till bra priser. 5 Exceptionellt:)

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Jemi, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya full utrustade Volvo XC60 R-design. Vi önskar dig all lycka samt många trevliga mil. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Raghed G
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Sjukt bra välkomnande och bra service، ärliga mot kunder rekommenderas starkt.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Raghed, tack för din fina recension. Vi är så glada att vi kunde leverera en bil som du har velat ha länge. Stort grattis till din nya fina Bmw X4, vi önskar dig all lycka och många trevliga mil. Med vänliga hälsningar Team Universal

Rebin J
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Super grymt bemötande och väldig bjöd med hela affären!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Rebin, tack för din fina recension och stort grattis till din nya fina Volvo XC90 R-design. Tack för en super smidig affär och vi önskar dig många trevliga mil. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Kizilkaya Y
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Trevliga personalen försöka hjälpa dig så mycket de kan glädja supernöjd

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Kizilkaya, tack för din fina recension. Vi vill önska dig stort grattis till din nya fina Volkswagen Arteon och vi önskar dig många trevliga mil. Vi vill även passa på att tacka dig för en väldigt smidig affär. Med vänliga häsningar Team Universal.

Wissam P
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Vi köpte bil på Universal Motors, säljare/VD Josef hjälpte oss med detta. Väldigt kunnig, behjälplig och jordnära, som har koll på läget, lätt tillgänglig på telefon om det skulle dyka upp något. När vi var på väg upp till Josef så hade vi även problem med den tidigare bilen som vi åkte upp med. Den vågade vi inte köra tillbaka med på vägarna, och Josef hade inga problem att låta den stå inne i deras inhängnade område tills bärgning kom. Rekommenderar starkt, Tack Josef.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Wissam, tack för din fina recension och stort grattis till din nya fina XC60. Tack själva för supertrevligt bemötande samt en super smidig affär. Vi önskar dig all många trevliga mil och varmt välkomna åter. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Anton B
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Mycket bra service. Jag köpte en bil av dom och bytte in min gamla. Smidig affär, dom fixade alla papper och försäkringar sen var det ba blåsa hem

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Anton, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina Bmw 530d. Vi önskar dig många trevliga mil. Tack själv för en smidig affär. Med vänliga hälsningar Team Universal

Simeon K
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Rekommenderar de 100% Trevlig personal, jag är jätte nöjd med hela affären.

Maha J
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Toppen service och personal. Är väldigt nöjd med bilen:)

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Maha, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina Bmw X5 och vi önskar dig många trevliga mil. Tack för en smidig affär och din inbytes bil var i fint skick som lovat. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Bruce L
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Riktigt besviken då vi hade kommit överens om ett pris, men väl på plats lyckades han få mig att signera en betydligt sämre deal och bilen vart dyrare. Aldrig mer Universal motors

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Bruce Tack för din recension. Vad tråkigt att du känner dig besviken med själva finans upplägget för bilen. Det stämmer att vi kom överens om ett pris för bilen på telefon och att den ändrades när du väl var hos oss. Det som hände var att du köpte till ett trygghetspaket från oss där det ingår vinterdäck (original fälgar), 24 månaders complete garanti, förmånligare finansiering med ränterabatt. Vår säljare var väldig tydlig med den extra kostnaden samt att den står väldigt tydligt med i avtal samt att du kände dig...

Simeon K

Trevlig personal. Snabbt återkoppling. Rekommenderar 100%

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Simeon, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina bil och vi önskar dig många trevliga mil. Med vänliga hälsningar Team Universal

Robin D
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Sålde bil. Precis som överenskommet per telefon. Pris,skick,problemfritt etc. Smidig och schyst service. Starka rekommendationer!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Robin, tack för din fina recension. Vi tackar dig för den smidiga affären och får önska dig många trevliga mil i din nya bil. Med vänliga hälsningar Team Universal.

Andreas O
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Så mycket för nöjda kunder.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Andreas Tack för din recension. Jag fick ditt mejl idag och läste den väldigt noggrant. Jag tänker att jag kan svara på dig här eftersom du tog initiativet att ge oss ett betyg utan att först ge oss en chans att hjälpa dig. Du har lyft upp tre problem som du känner dig missnöjd med, det första var att Adblue tanken inte var fulltankad och att lampan börjat lysa när du precis anlänt hem till Göteborg. Vi brukar inte fylla adblue om inte bilen varnar för det men om du hade hört av dig direkt hade vi säkert kört en Goodwill...

Inal S
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Hej bemötande blev jätte jätte bra Förväntningar var hög och blev verkligen bra Förväntningar En av dem bästa bilfirma kan jag säga

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Inal, tack för din fina recension. Tack för en super smidig affär, vi önskar dig all lycka till med din nya fina Bmw och önskar dig många trevliga mil. Med vänliga hälsningar Team Universal

Andreas C
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Professionellt från början till slut. Rekommenderas varmt.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Andreas, tack för din fina recension. Vi tackar dig så hjärtligt för den smidiga affären. Vi önskar dig all lycka till med din nya elbil och önskar dig många trevliga mil. Vänliga hälsningar Universal Motors

Tomas S
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Mycket trevliga, bra bemötande, snålar inte med betalningen, bra kunskap, 10 av 10!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Tomas, tack för din fina recension. Din bil var i mycket fint skick som lovat. Tack för en super smidig affär, alltid lika trevligt att träffa så underbara och ärliga människor som dig. Med vänliga hälsningar Team Universal

Abraham M
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Mycket bra och trevlig bemötande och fick verkligen den hjälp jag behövde! Snabb och enkel affär.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Abraham, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina Volvo XC40. Vi önskar dig många roliga och trevliga mil. Din inbytes bil var också i fint skick som lovat. Supertrevligt att göra affär med dig och har du några som helst frågor är det bara att höra av dig! Vänliga hälsningar Team Universal.

Anders B
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Upplevelsen har varit superproffsig rakt igenom. Jag kontaktade Josef via Mail ganska sent en kväll men fick svar direkt. Om vi skulle göra affär så ville jag ha min dåvarande bil som inbyte och Universal Motors va det bolaget som lämnade det mest seriösa bud på den. Ett seriöst bud där både dom och jag gör en bra deal precis som det ska vara. Dom va även serösa med att skicka lite bilder innan på bilen då jag är pedant och vi vet alla att på bild kan allt se bra ut. Dom skickade på dom få märkena som va på bilen så...

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Anders, tack för din fina recension. Va roligt att du är nöjd med oss och bilen. Vi önskar dig många roliga mil i din nya fina Volvo V60 Polestar. Det var jätte trevligt från vårt håll att göra affär med dig, din inbytes bil var i väldigt fint skick som lovat. På återseende. Vänliga hälsningar Team Universal.

Thomas C

Trevliga, hjälpsamma ochprofessionella

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Thomas, tack för din fina recension. Stort grattis till din nya fina bil. Vi önskar dig många trevliga mil. Med vänliga hälsningar Team Universal

Jennifer M
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Köpte min Volvo ut av Universal Motors. Grymt bra upplevelse och allt gick smidigt. Tack till Josef och frans för ett fantastiskt bemötande, Med vänlig hälsning, Jennifer.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Jennifer, tack för din fina recension och stort grattis till din nya fina Volvo V40. Vi önskar dig många trevliga mil. Best regards Team Universal Motors

ELIAS D
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Hur enkelt som helst att köpa bil genom denna verksamhet, smidigt och tydligt, ett extra stort tack till Josef som var vägledande, tydlig och såg till att möta alla mina behov. Även super trevlig. Vi ses snart igen!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Elias, Stort grattis till nya bilen och tack för den fina recensionen. Vad roligt att du är nöjd med affären och med Josef. Vi önskar dig många trevliga mil och du är varm välkommen åter i framtiden. Med vänliga hälsningar Universal Motors

Raimo Jonathan Richard K
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Josef är en mkt duktig säljare som har kunden i fokus och de detaljer som får dig som köpare att känna dig trygg i ditt bilköp. Seriös aktör som kan gå långt om de fortsätter på denna bana!

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Raimo, Stort grattis till din nya fina Bmw X4 och tack för den fina recensionen. Vi önskar dig många trevliga mil och önskar dig all lycka till i framtiden. Din inbytesbil var i väldigt fint skick precis som lovat, alltid lika trevligt med ärliga och raka kunder. Du är varmt välkommen åter i framtiden. Med vänliga hälsningar Universal Motors

Ove E
Skrev om Universal Motors Sverige AB

Ärligt och proffesionellt bemötande och inga överraskningar.

Svar från Universal Motors Sverige AB

Hej Ove, tack för din fina recension och stort grattis till din nya fina Volvo XC60 R-design. Vi önskar dig många roliga och trevliga mil. Tveka inte på att höra av dig om du har några som helst funderingar. Med vänliga hälsningar Universal Motors.