Alla kategorier Postorder Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Upplevelsepresent.se

Upplevelsepresent.se

Tullhus 1, Skeppsbron 21, 111 30 Stockholm — Visa karta

Företaget marknadsför upplevelser över hela landet. Upplevelserna levereras i snygga boxar. Upplevelser finns i åtta kategorier bland annat äventyr och smak.

Läs vad 5 kunder tycker om Upplevelsepresent.se

• izabel O
    izabel O skrev om Upplevelsepresent.se
    Min son fick en värdecheck i present och nu går det inte ens att få tag på företaget. ..VAD HÄNDER NU DÅ.....så jävla dåligt Läs mer
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Upplevelsepresent.se
    Bolaget i konkurs, kan ej använda 70-årspresenten för helikoptertur till pappa. Sannolikt är det pengar i sjön.. Läs mer
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Upplevelsepresent.se
    Jag fick tandemhopp i 60-års present av mina barn,men när vi skulle använda presentkortet så funkade det inte?
    Detta för att företaget gått i konkurs,min fråga nu är-får vi pengarna tillbaka eller vad händer?
    Tommy Franzén 073-6516095. Läs mer
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Upplevelsepresent.se
    Fick ett presentkort i 50-årspresent av min brors familj, kunde inte utnyttja det eftersom min sambo fick bröstcancer och fick ingen förståelse från företaget att kunna väcka upp kortet några månader efter dess slut då min sambo nu är frisk.

Tycker det är superdåligt att inte ha förståelse för att dessa omständigheter. Presentkortet är ändå köpt för dyra pengar av min brors familj och våra omständigheter extraordinära, har fått ett mycket bättre bemötande från t.ex SATS-gym som jag inte kunde utnyttja under sjukdomstiden (reste från Sverige för att ta hand om henne under vårdtiden). Läs mer
  • Linn
    Linn skrev om Upplevelsepresent.se
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande från Upplevelsepresent.se när det strulade med deras leverantör av upplevelsen som vi hade fått. Alltid glada och trevliga, de gjorde mig på gott humör även om jag egentligen hade tråkiga ärenden och telefonsamtal till dem angående upplevelsen. Dessutom gjorde de sitt bästa för att lösa mina problem, så upplevelsen trots allt fick bli en fin en! Läs mer