Alla kategorier Taxi Uppsala Uppsala Uppsala Taxi 100 000 AB

Gamla Uppsalagatan 46, 754 25 Uppsala — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Uppsala Taxi 100 000 AB

• Malin
    Malin skrev om Uppsala Taxi 100 000 AB
    En av deras chaufförer (DQ) lurade oss (ett sällskap på åtta personer) på 1000:- vid en långkörning. Vid kontakt med deras kundtjänst lovar de att återkomma så fort de fått tag på chauffören (för att höra hans version). Efter en månad har de inte hört av sig, och när jag hör av mig igen så får jag ett otroligt nonchalant svar.
    Som tidigare Uppsalabo som har många bekanta kvar i stan är Uppsala Taxi inte ett bolag jag vågar åka med, både pga chaufförens uppträdande och företagets bemötande efter incidenten.
    Mary gillar detta
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Uppsala Taxi 100 000 AB
    Det första som slår mig är just bemötandet när vi kliver in i bilen från Uppsala Taxi. Chauffören möter oss med himlande ögon eftersom vi är några minuter sena. Taxametern är uppe på 100 SEK innan vi har åkt en meter och under resan på några kilometer möts vi bara av korthuggna sura svar.

Så snart vi kliver ur taxin utbrister min medresande: Vilken sur chaufför! Men det är lugnt, alla kan ha en dålig dag och vi ringer samma bolag när vi ska hem under natten.

Vi får veta att taxin är framme om 10 minuter och vi går ut för att möta bilen, 30 minuter senare har bilen fortfarande inte dykt upp, efter flera samtal dyker det till slut ut upp en taxi som tar oss hem.
    Mary, Nikke L gillar detta
  • Lovisa E
    Lovisa E skrev om Uppsala Taxi 100 000 AB
    Enligt mig det bästa taxibolaget i Uppsala. Trevligaste chafförerna som inte lurar en, som vissa andra bolag. Studentrabatt, även om det inte handlar om stora pengar. Oftast väldigt korta väntetider, förutom på riktigt stora helger då alla taxibolag har långa väntetider.

Gamla Uppsalagatan 46, 754 25 Uppsala