Uppsala Yogamassage

Uppsala Yogamassage

Uppsala Yogamassage är ett företag som vill inspirera till rörelse, avslappning och återhämtning. Vår förhoppning är att du ska få ny energi, mindre smärta och bättre hälsa genom de behandlingar vi erbjuder. Behandlingar: -Yogamassage, 75 minuter helkroppsmassage med olja Yogamassage är en dynamisk, aktiv och avslappnande helkroppsmassage...

56 omdömen om Uppsala Yogamassage

Jenny B
Skrev om Uppsala Yogamassage

Fint bemötande och upplevelsen överträffade mina förväntningar!

Svar från Uppsala Yogamassage

Fint att du trivdes och fick en bra upplevelse, tack!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Ylva L
Skrev om Uppsala Yogamassage

Ny location med härligt cafe i entrén. Massagen var perfekt precis som alltid. Rebecca har magiska händer. Rekommenderas varmt!

Svar från Uppsala Yogamassage

Tack min magiska syrra, du är bäst!

Malin S
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag bokade in mig på Yogamassage helkropp. Jag fick ett varmt bemötande och kände mig både sedd och hörd. Yogamassage var nytt för mig och jag fick bra information och instruktioner genomgående. Jag blev även positivt överraskad över yogamassage I sig och hur kroppen kändes efteråt. Jag rekommenderar Uppsala Yogamassage varmt.

Svar från Uppsala Yogamassage

Härligt att du gillade Yogamassage som behandlingsform och oss, tusen tack för ditt fina omdöme och varmt välkommen åter. Vänligen Rebecca

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 617 omdömen 4.9 av 617 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Joana D
Skrev om Uppsala Yogamassage

Yogamassagen var avkopplande och efteråt kände jag mig lugn och fredfullt. Det var första gången jag provade yogamassage (prova på massage) men massörens professionella och vänliga karaktär gjorde det enkelt att slappna av. En jätteskön upplevelse när man har ett jobb där man behöver sitta mycket!

Svar från Uppsala Yogamassage

Härligt Jana, tack för ditt fina omdöme det värmer i hjärtat. Hoppas vi ses igen. Vänligen Rebecca

MARIA S
Skrev om Uppsala Yogamassage

Den indiska huvud- och ansiktsmassagen var fantastisk! Överträffade alla förväntningar. Fick en underbar avslappnad känsla i nacken och välbehag i hela kroppen som varade länge efteråt. Varmt och fint bemötande.

Svar från Uppsala Yogamassage

Maria, det var ju ett tag sen du var hos oss och förlåt sent svar. Jag är överlyckliga att du gillade behandlingen. Tack! Vänligen Rebecca

Aso N
Skrev om Uppsala Yogamassage

Mkt bra behandlingar, bra service och härlig personal

Tack för ditt fina omdöme Aso, varmt välkommen åter. Vänligen Rebecca

Nina P
Skrev om Uppsala Yogamassage

Mkt bra! Proffsigt! Trevligt bemötande och fin miljö! Rekommenderas verkligen.

Svar från Uppsala Yogamassage

Tack Nina för ditt fina omdöme. Välkommen åter till nya stället på Hotell Botanika. Varma hälsningar Rebecca

Marie S
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag kan varmt rekommendera denna behandling. Blev så varmt mottagen och det kändes så bra efteråt.

Svar från Uppsala Yogamassage

Härligt Marie, det känns bra att veta att du hade en fin upplevelse. Tack för ditt fina omdöme! Vänligen Rebecca

Charlotta B
Skrev om Uppsala Yogamassage

Var där för första gången. Hade bokat helkroppsmassage. Helt fantastiskt! Vänligt och lyhört bemötande. En rejäl genomgång av musklerna och yogastrecherna fördjupade behandlingen. En väldigt behaglig och mycket välgörande upplevelse.

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Charlotta! Det är verkligen roligt att höra om hur du upplevde yogamassage-behandlingen, stort tack för att du delar med dig. Varma hälsningar Rebecca

Elisabeth P
Skrev om Uppsala Yogamassage

Prova-på-pass med yogamassage. Jag blev väl bemött och aktiviteterna passar mig. Det gav mersmak och jag kommer att boka fler pass framöver men just nu är kalendern för full.

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Elisabeth! Vad fint att du fick mersmak, du är så välkommen tillbaka. Tack för att du lämnade så fint omdöme, vänligen Rebecca

Petra L
Skrev om Uppsala Yogamassage

Yogamassage. Fick ett bra bemötande. Visste inte vilka förväntningar jag skulle ha då detta var nytt för mig med yoga och massage tillsammans. Fick en bra upplevelse.

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Petra! Vad fint att du kände dig väl bemött första gången är så viktig och det glädjer mig att du gillade yogamassage. Tack för ditt fina omdöme. Vänligen Rebecca

Elin E
Skrev om Uppsala Yogamassage

Yogamassage Det var första gången, men var över förväntan.

Svar från Uppsala Yogamassage

Spännande Elin, det var fint att höra. Tack för ditt omdöme och hoppas vi ses igen. Vänligen Rebecca

Namo R

Superbra massage! jag rekommenderar😊

Svar från Uppsala Yogamassage

Namo, tusen tack för omdöme och härligt att du gillade massagen. Varmt välkommen åter. / Rebecca

Anita G
Skrev om Uppsala Yogamassage

Mycket skönt! Kommer att boka ny tid!

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Anita, du är så välkommen tillbaka när det passar. Glad att du gillade behandlingen. Tack för att du skrev ett så fint omdöme också. / Rebecca

Anna H
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag fick en helkropps yogamassage och blev väldigt vänligt bemött. Jag kände mig i trygga händer. Det var också väldigt skönt och jag höll på att somna vid ett tillfälle. Rekommenderar starkt till alla som gillar massage och att stretcha ut muskler.

Vilket fint omdöme du skrivit om oss, tusen tack Anna. / Rebecca

Anki Å
Skrev om Uppsala Yogamassage

Upplevde yogamassagen som otroligt avslappnande, känslan satt i länge! Tack för det varma bemötandet🙏

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Anki! Tack för att du berättar om din upplevelse, det värmer i hjärtat att veta att du hade en skön stund hos oss. Så fint, tack än en gång. / Rebecca

Carlotta S
Skrev om Uppsala Yogamassage

Rebecca är en professionell och varmhjärtad behandlare som jag gärna rekommenderar! ⭐️

Svar från Uppsala Yogamassage

Tack för ditt fina omdöme Charlotta, det värmer i hjärtat 💚

Oskar B
Skrev om Uppsala Yogamassage

Yoga massage, bra bemötande och bästa massagen i uppsala

Svar från Uppsala Yogamassage

Tack Oskar! Verkligen så tacksam för att du delar med dig om vad du tyckte om Yogamassage så att fler kan våga komma, speciellt i dessa tider. Hoppas du får en fin helg och tack än en gång. / Rebecca

Anna M
Skrev om Uppsala Yogamassage

Skön och avslappnad upplevelse Proffsig och trevlig bemötande

Svar från Uppsala Yogamassage

Tack Anna! Så glad att du gillade behandlingen och tusen tack för att du delar din upplevelse. Verkligen tack. Ha en fin helg. /Rebecca

Stefan W
Skrev om Uppsala Yogamassage

Har besökt Uppsala Yogamassage vid 3 tillfällen för yogamassage. Har bara positivt att säga om upplevelserna. Mycket trevlig och seriös massös som verkligen hjälpt mig med min ischias och kramper. Rekommenderas!

Svar från Uppsala Yogamassage

Tack Stefan för ditt omdöme, så fint att du fick bra hjälp och tack än en gång. / Rebecca

Annica N
Skrev om Uppsala Yogamassage

Trevlig personal. Spännande att testa något nytt, det var en skön massage och stretching

Svar från Uppsala Yogamassage

Visst är det spännande med nya grejer, tack Annica att du delar med dig av dina upplevelser. Vi är så glada för din feedback! Vänligen Rebecca

Nedzad F
Skrev om Uppsala Yogamassage

Professionellt och riktigt, riktigt bra!

Svar från Uppsala Yogamassage

Tack för ditt fina omdöme, varma hälsningar Rebecca

Abbas A
Skrev om Uppsala Yogamassage

Förutom den kompetenta behandlingen fick jag ett väldigt bra bemötande.

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Abbas! Tusen tack för feedback! Jag är lycklig över att du kände dig väl omhändertagen. Ha det gott! Mvh Rebecca

Tove B
Skrev om Uppsala Yogamassage

Köpte Yogamassage. Väl bemött av massören. Gick därifrån med mjukare kropp och en härlig känsla.

Svar från Uppsala Yogamassage

Tove, det är underbart att du hade sån fin känsla i kroppen efter Yogamassage. Tack! Vänligen Rebecca

Lovisa T
Skrev om Uppsala Yogamassage

Rebecca är inkännande och duktig på det hon gör. Fantastiskt skön massage!

Svar från Uppsala Yogamassage

Tack Lovisa för ditt fina omdöme och det glädjer mig så att du gillade massagen. Vänligen Rebecca

Maria B
Skrev om Uppsala Yogamassage

Väldigt trevlig bemötande. Kunnigt genom hela behandlingen.

Svar från Uppsala Yogamassage

Maria, jag är så glad att du fick en så fin upplevelse. Stort tack för ett fantastiskt omdöme. Vänligen Rebecca

Sofia L
Skrev om Uppsala Yogamassage

Helt fantastisk Yoga massage! Rebecca var grym, och återkommer såklart :)

Sofia - TACK! Välkommen till nya stället på Hotell Botanika. Vänligen Rebecca

Gertrud L
Skrev om Uppsala Yogamassage

Helkroppsmassage. 2 ggr. 3e bokad. Rofylld miljö. Inget tramsigt new age-igt lull-lull. Rakt o respektfullt men angeläget bemötande. Rebecca har en ypperlig balans mellan professionalitet o begåvning i sitt hantverk. Hon kombinerar m fingertoppskänsla kraftfull tyngd, fysisk bearbetning o subtil närvaro. Jag har en hel del mycket bra erfarenheter av olika massage o massörer. Även utomlands. Rebeccas yogamassage motsvarade mer än väl mina högt ställda krav på en bra o väl genomförd helkroppsmassage.

Underbart Gertrud, tack för ditt fantastiska omdöme. Vänligen Rebecca

Anna I
Skrev om Uppsala Yogamassage

Provade en yogamassage för första gången. Hos Rebecca kände jag mig välkommen och omhändertagen, förklarade vad som skulle hända och guidade en bra genom behandlingen. Trött men full med ny energi efteråt, hit kommer jag gå igen!

Svar från Uppsala Yogamassage

Varmt välkommen tillbaka Anna och tack för ditt fina omdöme. Varma hälsningar Rebecca

Michaela L
Skrev om Uppsala Yogamassage

75min yogamassage. Supertrevlig massageterapeut och utmärkt massage. Var första gången så visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Allt var bara positivt. Kommer absolut komma tillbaka.

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Michaela, jag vet inte om det var jag eller Elin som masserade dig men jag tackar för oss båda. Verkligen fint omdöme, tack! Varma hälsningar Rebecca

Karin G
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag köpte trettio min prova-på yoga-massage. Jag hade problem med min nacke och det blev påtagligt bättre efter massagen. Mycket seriös och kunnig massör.

Svar från Uppsala Yogamassage

Vad glad jag blir att du kände dig bättre efter yogamassagen, tack för fina omdömet. Varma hälsningar Rebecca

Lars P
Skrev om Uppsala Yogamassage

yogamassage, mycket bra bemötandet behaglig massage med inslag av stretch vilket är bra för mig.

Svar från Uppsala Yogamassage

Tack för ditt fina omdöme Lars, det värmer i hjärtat och känns fint att veta att det var bra för dig med Yogamassage. Med vänlig hälsning, Rebecca

Isabelle P
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jättebra massageupplevelse som jag mådde bra av lång tid efter. Fint bemötande. Kommer absolut komma tillbaka.

Du är så varmt välkommen tillbaka Isabelle. Varma hälsningar Rebecca

Henrik O
Skrev om Uppsala Yogamassage

Bra service! Trevlig personal och kanonpriser

Tack Henrik, det värmer. Hälsningar Rebecca

Maria S
Skrev om Uppsala Yogamassage

Yoga massage prova på 30 min, har nu bokat för en längre massage. Närvarande, uppmärksamt och trevlig bemötande Ja, jag tyckte att de överträffade mina förväntningar, "glatt överraskad" Avslappnad efteråt, fick hjälp med att "återupptäcka" mina kroppsliga spänningar och "begränsningar" i en vilsam och harmonisk miljö/bemötande.

Maria, det värmer att höra. Tack! Varma hälsningar Rebecca

Hannes Ö
Skrev om Uppsala Yogamassage

Bästa massagen jag har gått på. Bra på att tänja kroppen och massera musklerna på djupet. Kroppen svarar verkligen på behandlingen.

Wow Hannes, verkligen tacksam att yogamassage var rätt för dig. Tack! Rebecca

Jonna L
Skrev om Uppsala Yogamassage

Ett varmt välkomnande. Bra information om hur behandlingen skulle gå till. Jag är mycket nöjd med hela mitt besök!

Hej Jonna! Så glad att höra att du är nöjd. Tack, vänligen Rebecca

Sofia L
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag köpte en 75min yogamassage som visade sig vara precis vad min kropp behövde. Ett vänligt bemötande och en fantastisk behandling får mig att vilja återvända inom snar framtid igen.

Svar från Uppsala Yogamassage

Varmt välkommen tillbaka Sofia och tusen tack för ditt omdöme, det värmer i hjärtat. Vänligen Rebecca

Helena P
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag och min snart 80-årige pappa var på den indiska huvudmassagen. En jätteskön massage där och också ryggen ingår och som massören kunde anpassa efter våra behov. Trevlig miljö och superproffsig massör! Rekommenderas!

Tack för ditt varma och fina omdöme Helena, vi ses snart igen! Vänligen Rebecca

Harriet M
Skrev om Uppsala Yogamassage

Ansikts- och hårbotten-massage, en indisk variant 45 min av Rebecca Liljefors på Väderkvarnsgatan 35. Rebecca har stark närvaro och är mycket välkomnande. Hennes handgrepp är både mjuka/varma och starka i precis rätt fas.Jag har tidigare fått helkroppsmassage 75 min. Samma sak där. En djup avslappning som satt i länge för att sedan övergå i energiöverskott när detoxen var över. Jag är ännu mer nöjd än förväntan!

Svar från Uppsala Yogamassage

Härligt Harriet! Så glad att du gillade behandlingarna, hoppas vi ses snart igen. Tusen tack för dina fina ord. Vänligen Rebecca

Hannes Ö
Skrev om Uppsala Yogamassage

Yogamassage; trevligt och vänligt bemötande, väldigt duktig massös. Känner av kroppen ordentligt.

Tusen tack för dina fina ord Hannes! Vänligen Rebecca

Shajwan K
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag fick yogamassage och blev bemött på ett väldigt bra sätt. Jag kände mig harmonisk, glad och fylld av energi efteråt. Vistelsen var över mina förväntningar Mvh shajwan Karimi

Svar från Uppsala Yogamassage

Shajwan, så glad att jag fick möta dig och att du blev nöjd med Yogamassagen. Vänligen Rebecca

Cecilia B
Skrev om Uppsala Yogamassage

Mycket bra massage och trevligt bemötande, mysiga lokaler!

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Cecilia! Härligt att höra att du blev nöjd med Yogamassagen och trivdes hos oss. Vi är glada att höra din rekommendation, tack! Vänligen Rebecca

Jennie S
Skrev om Uppsala Yogamassage

Mjuk och skön behandling i varm atmosfär. Har problem med höft/skinkor/framsidan av låren och under massagen kändes det mest i baksida lår, smalbenen och fötter. Problemet sitter kanske längre ner än vad jag trodde? :) Kände mig helt avslappnad och rofylld när behandlingen var klar och snarkade till under den avslutande vilan. På vägen därifrån kändes stegen både lättare men framförallt längre. Rekommenderas varmt!

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Jennie! Så glad jag blir att läsa din rekommendation. Långa och lätta steg, vilken fantastisk beskrivning av Yogamassagens verkan på just dig. Fortsätt så! Kram Rebecca

Anneli S
Skrev om Uppsala Yogamassage

Härlig, vilsam och uppmjukande yogamassage av den bästa av professionella som är mån om just ditt välbefinnande! Du går ut som en ny människa. Kan verkligen rekommenderas!

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Anneli! Härligt att du kände dig hjälpt av Yogamassagen och tack för dina fina ord. Varma hälsningar Rebecca

Johanna E
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag fick en toppenmassage på företaget i Uppsala av Rebecca Liljefors. Det var så lyxigt att få massage på arbetsplatsen! Vi är så nöjda och rekommenderar henne varmt till andra företag:)

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Johanna! Så glad att du är nöjd, vi kommer gärna fler gånger och ger Yogamassage till er! Ha det gott, varma hälsningar Rebecca

Penja H
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag fick en helkropps yogamassage och blev väldigt professionellt bemött. Det var första gången jag fick den här typen av massage och jag visste väl inte riktigt vad jag kunde förvänta mig men jag blev väldigt positivt överraskad. Det var en rogivande men samtidigt också stimulerande upplevelse i en lugn miljö. Rekommenderas!

Hej Penja! Tack för din fina rekommendation, den värmer. Rebecca

Nina M
Skrev om Uppsala Yogamassage

Jag har varit på Yogamassage hos Rebecca Liljefors Rebecca har en varm och lyhörd energi Rebecca har hjälpt mig att öppna upp i bindväv som tidigare orsakat låsningar i bla höfter nacke och bäcken Jag har fått lättare att andas rätt då även diafradgman fått frigöras från bindväv som suttit fast Rekommenderar varmt Uppsala Yogamassage till alla 💖💫

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Nina! Det känns skönt att veta att Yogamassagen kan hjälpa dig att må bättre. Tack för din fina rekommendation och hoppas att vi ses snart igen. Varma hälsningar Rebecca

Maggi L
Skrev om Uppsala Yogamassage

Yogamassage Mycket bra behandling för hela kroppen Kommer att gå dit flera gånger och rekommenderar denna behandling till vänner

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Maggi! Du är varmt välkommen tillbaka, det känns skönt att veta att du uppskattade Yogamassagen. Tack för dina fina ord. Vänligen Rebecca

Karin M
Skrev om Uppsala Yogamassage

Yogamassage helkropp. Bemötandet var mycket bra. Lugnt, bra information. Jag kände mig välkomnad och blev trygg inför något nytt jag skulle pröva på. Jag hade varit på ett öppethustillfälle som var positivt. Det gjorde att jag ville testa en behandling. Jag ville göra det för att må bra. Ja atmosfären var mycket bra för mig. Bemötande och utförandet av behandlingen fantastisk! Ja det var bra för kropp o själ! Som jag önskade. Så bra så jag vill gå dit igen själv och jag kan rekommendera andra att gå dit!

Svar från Uppsala Yogamassage

Hej Karin! Glad att du tyckte om Yogamassagen som var en ny upplevelse för dig, det värmer, fint att kunna vara till hjälp. Du är varmt välkommen tillbaka. Vänligen Rebecca