Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm URBAN by ESNY Stockholm

URBAN by ESNY Stockholm

Grev Turegatan 19, 114 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen till URBAN by ESNY Stockholm!

Med Eklund Stockholm New York som syskonföretag känner vi samma höga ambitionsnivå och har gjort sedan företaget startades. Vi finns här för att ge dig bästa möjliga service och har stor kunskap om bostäder i förorten. Med en tunnelbaneresa på 10 minuter från innerstan tar du dig till förorten med alla dess vackra grönområden. Vi på URBAN by ESNY tycker det är dags att ge förorten samma uppmärksamhet som innerstan.

Med en tydlig och enkel prismodell kan du vara trygg i att du vet vad du betalar för. Vi är transparenta hela vägen och om vi inte lyckas sälja din bostad så ger vi dig 10 000:-. Ja, det är sant! Vi på URBAN by ESNY drivs av både vår egen och våra kunders framgång. Därför känns det extra viktigt att dina önskemål blir infriade. På så sätt blir båda parter 100% nöjda!

Välkommen att höra av dig för en fri värdering av din bostad!

Läs vad 7 kunder tycker om URBAN by ESNY Stockholm

• 2019-03-12

CHRISTER W skrev om Adam Keivandarian en del av URBAN by ESNY Stockholm
    Mitt tips är att ni är extra vaksamma om denne mäklare står som säljare för ett objekt. Oberoende kan ni glömma och ansvar med detta. Var extra vaksamma, glöm inte att testa allt och skriv extra avtal för det som ingår i affären som mäklaren sen duckar för. Läs mer
  • 2019-02-13

Lena V skrev om Jakob Jamieson en del av URBAN by ESNY Stockholm
    Har köpt en bostad i Nacka. Mäklaren var mycket trevlig, ödmjuk och ej för "på". På det stora hela ett professionellt intryck. Läs mer
    2019-02-14 Jakob J svarar Lena V
    Tack Lena för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om mig och tack för din fina ord.
    Det glädjer mig alltid att kunna hjälpa både mina köpare och säljare till en riktigt bra affär.

Kim J skrev om Jakob Jamieson en del av URBAN by ESNY Stockholm
    Väldigt trevlig och skötte allt exemplariskt. Läs mer
    2019-02-11 Jakob J svarar Kim J
    Tack Kim!
    Gratulerar till ett mycket bra köp och en fantastisk bostad.

Anna B skrev om Jakob Jamieson en del av URBAN by ESNY Stockholm
    Snabb och kommunikativ! och positiv när det är en tufft... Läs mer
    2019-02-11 Jakob J svarar Anna B
    Tack Anna för din rekommendation.
    Var mycket trevligt att få ha dig som kund!

Sebastian A skrev om Jakob Jamieson en del av URBAN by ESNY Stockholm
    Supertrevlig och gav oss ett mycket fint resultat på försäljningen i en tuff situation. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-02-11 Jakob J svarar Sebastian A
    Tack för de fina orden!
    Jag vill ge några fina ord tillbaka, utan ert fina arbete med styling av lägenheten hade inte jag kunnat lyckas. Så vi skapade ett väldigt bra team tillsammans.
  • 2018-12-10

Fredrik B skrev om URBAN by ESNY Stockholm
    Sålt min 3a i Kista med William.
    Bra övergripande tips om hur vi får bättre slutpris, realistisk värdering, snabbt avslut. Väldigt nöjd.
    Rekommenderas Starkt Läs mer
  • 2018-12-10

Rahel skrev om URBAN by ESNY Stockholm
    Hej
    Jag är nöjd och det var bra behandling och service till kunden så hoppas ni försäter hela tiden på framtiden.
    Tack.
    M.V.H Läs mer
  • Sabina V

2018-12-05

Sabina V skrev om URBAN by ESNY Stockholm
    Mäklarens insats totalt sett.
    Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.
    Väl förberedd och lätt att få tag på. Läs mer
    Amir D gillar detta
  • 2018-11-23

Danny C skrev om URBAN by ESNY Stockholm
    William sålde min lägenhet i skogås på 44kvm för 1,9mkr! Är mycket nöjd med hans prestation och engagemang. Bra återkoppling och realistisk värdering. Rekommenderas starkt! Läs mer
Jakob Jamieson
Adam Keivandarian