US Center

Västberga Allé 50, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till US Center, vi köper, säljer och servar alla bilar men är specialiserade på Amerikanska bilar. Vi är en professionell bilverksatad som reparerar och servar alla bilmärken, med en gedigen kunskap och utrustning för att klara den moderna, avancerade tekniken gör vi allt för att du som kund ska gå härifrån och vara helt nöjd. När du vänder dig till oss har du rätt att förvänta dig ett arbete som är utfört av kunniga och kvalificerade mekaniker, reservdelar av bästa kvalitet samt tre års garanti. Det här erbjuder vi till mycket förmånliga priser. Vi vill att du som kund ska känna total trygghet när du anlitar oss. Du behöver inte oroa dig över att du har kvar din nybilsgaranti, den fortsätter nämligen att gälla när du tar den till oss på US Center Bilcenter då vi genomför alla våra jobb fackmannamässigt och enligt tillverkarens instruktioner. Ska vi använda reservdelar, så använder vi delar som minst motsvarar den kvalité som biltillverkaren föreskriver. För oss är det av största vikt att din bil tas om hand enligt tillverkarens rekommendationer. Säkerhet, miljö och inte minst din egen ekonomi är beroende av att du sköter om din bil på korrekt sätt. Förutom att vi fokuserar på att arbetet utförs korrekt är det även viktigt att reservdelarna håller en hög kvalitét. Varmt välkommen!

Läs vad 2 kunder tycker om US Center

• Lasse R
    Lasse R skrev om US Center
    Jag köpte en bil i helgen hos US cars. Vi kom överens om ett pris som vi båda var nöjda med, och därefter så ville dom fixa till 2 små brister bilen hade. (Besiktning och ABS givare) Allt fungerade helt enligt överenskommelse, jag fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag har ingenting att anmärka på och har svårt att tro att kritiken i förra omdömet verkligen kan vara samma företag som jag var hos och gjorde min bilaffär. Det kanske är helt nya ägare nu eller så är verkstan och bilförsäljningen två helt skilda företag. MVH Lasse R
  • klas k
    klas k skrev om US Center
    Ummers Us Center Ab i Stockholm är det sämsta stället att reparera eller serva sin amerikanska bil på i hela landet.

* Otroligt otrevligt bemötande

* Obeskrivligt dyrt

* En filosofi som går ut på att lura kunden

* Dåligt utförda arbeten

* Fel utförda arbeten

* Smutsar ner inredningen i bilen

* Förstörd lack på bilen som uppstått i samband med service , som verkstaden totalt nekar till

Listan kan göras mycket längre...

Men jag hoppas budskapet har gått fram..

Vad ni än gör så använd er inte av Ummers Us Center Ab i Stockholm Västberga!!!
    Metin G gillar detta

Västberga Allé 50, 126 30 Hägersten