US Center

Västberga Allé 50, 126 30 Hägersten — Visa karta

3.8 i betyg av av 12 omdömen
Välkommen hit till oss för att göra din tryggaste bil affär, vi lovar dig
Alla våra bilar är i körklar skick, de är genomgångna av våra servicetekniker och finns också för omgående leverans. Sommar och vinterdäck följer med samtliga bilar( du kan alltid välja om du vill ha dubbad eller friktions däck) och de bilar som är yngre än 8 år säljs med 1 års garanti via Autoconcept. Vi skräddarsyr din finansiering. Företag kan få finansiering med 0kr i kontant insats.
Vi erbjuder även en prova på försäkring i 14 dagar utan kostnad.

Vi tar in din bil oavsett märke och modell i inbyte.Hos US Center gör du en trygg affär!
Lör: 10:00-15:00

Undvik. Bilskojare. Dålig service dålig kvalite' Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 118 omdömen
    Badge2020
    "Gick bra vid affär men vid fel så nekar dom att fixa ersätta felet. Rekommenderar ej dom speciellt om du bor en bit bort från Stockholm då"
    PETTERI P
  • Nahidh K

2017-12-20

Nahidh K skrev om US Center
    Bra, snabb och smidig affär.
    Väldigt pålitliga.

Tack Serman! Läs mer
  • Sara H

2017-03-19

Sara H skrev om US Center
    Ärliga, raka, tar in inbytesbil, man får 1 års garanti, trevlig och hjälpsam personal. Bara massa positivt. Bra bilar! Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 95 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • 2017-02-10

Kjell J skrev om US Center
    Ett trevligt bemötande och hjälpsamma har varit deras signum under och efter bilköpet. Läs mer
  • 2017-02-09

Gustav B skrev om US Center
    Stort tack för smidig affär och trevligt bemötande!
    Rekommenderas! Läs mer
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 611 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • 2017-02-09

Patrik E skrev om US Center
    Smidig affär fick en bra bil utan konstigheter och bra dokumentation. bra finansiering. Läs mer
  • 2017-02-08

Elefyeria T skrev om US Center
    Mycket nojd, bra service, bra mottagande och kunnig personal. Läs mer
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 274 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B
  • 2017-02-07

US Center skrev om US Center
    väldigt trevlig och profisionell bemötande. rekommenderas starkt Läs mer
  • Murat C

2017-02-07

Murat C skrev om US Center
    Mycket trevligt försäljare jätte fin bil Läs mer
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 630 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • 2017-01-22

Sugerman w skrev om US Center
    Håller med det fösta inlägget.

Riktigt otrevliga och väldigt oproffsiga.

Köpte en bil som skulle bli rekondad samt lite små grejer som skulle fixas och inget av det var fixat när jag hämtade bilen.

fruktansvärt fumliga och köpet tog väldigt lång tid då dem inte hade någon vidare bra koll.

Bilen skulle vara nyservad med stämpel, visst stämpeln fanns men varken handbroms, olja, växlelådsolja m.m var i speciellt bra kondition..

Kan fortsätta men budskapet är att sämre firma har jag sällen skådat.
    Tänk er för innan ni väljer att åka dit. Läs mer
  • Lasse R

2016-06-05

Lasse R skrev om US Center
    Jag köpte en bil i helgen hos US cars. Vi kom överens om ett pris som vi båda var nöjda med, och därefter så ville dom fixa till 2 små brister bilen hade. (Besiktning och ABS givare) Allt fungerade helt enligt överenskommelse, jag fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag har ingenting att anmärka på och har svårt att tro att kritiken i förra omdömet verkligen kan vara samma företag som jag var hos och gjorde min bilaffär. Det kanske är helt nya ägare nu eller så är verkstan och bilförsäljningen två helt skilda företag. MVH Lasse R Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 300 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fantastisk bilförsäljare. Tack alla inblandade och speciellt Danijel för en sjukt smidig affär! Av er köper jag gärna bil igen."
    Nils Patrik N
  • klas k

2011-05-23

klas k skrev om US Center
    Ummers Us Center Ab i Stockholm är det sämsta stället att reparera eller serva sin amerikanska bil på i hela landet.

* Otroligt otrevligt bemötande

* Obeskrivligt dyrt

* En filosofi som går ut på att lura kunden

* Dåligt utförda arbeten

* Fel utförda arbeten

* Smutsar ner inredningen i bilen

* Förstörd lack på bilen som uppstått i samband med service , som verkstaden totalt nekar till

Listan kan göras mycket längre...

Men jag hoppas budskapet har gått fram..

Vad ni än gör så använd er inte av Ummers Us Center Ab i Stockholm Västberga!!! Läs mer
    Metin G gillar detta

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära US Center:

Andreas B Andreas B tycker:
“Fick förmedlingshjälp när jag ...” Läs mer
Car Selection (1.2km)
STHLM BIL (4.0km)
Cardrop (4.3km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte