US Center

Västberga Allé 50, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen hit till oss för att göra din tryggaste bil affär, vi lovar dig
Alla våra bilar är i körklar skick, de är genomgångna av våra servicetekniker och finns också för omgående leverans. Sommar och vinterdäck följer med samtliga bilar( du kan alltid välja om du vill ha dubbad eller friktions däck) och de bilar som är yngre än 8 år säljs med 1 års garanti via Autoconcept. Vi skräddarsyr din finansiering. Företag kan få finansiering med 0kr i kontant insats.
Vi erbjuder även en prova på försäkring i 14 dagar utan kostnad.

Vi tar in din bil oavsett märke och modell i inbyte.Hos US Center gör du en trygg affär!
Fyrislundsgatan 63, 75450, UPPSALA
S:t Olof Bil
Elisabeth F:
Trevligt bemötande och kunnig personal. Mycket hjälpsam vid mitt köp av bil

Försäljare av begagnade bilar nära US Center:

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Roland S:
Jag har givit i uppdrag till sagda företag att ombesörja en för-säljning av min Volvo S8. Ett trevligt bemötande samt ständig underhandsinfo...

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Ninos D:
Det var ganska bra affär.. de väntade på mig tills fick jag pengarna från banken.. Diskutera even den småa detaljer ....de kommer att hjäl...

Instrumentvägen 13, Hägersten
Välkomna! Läs mer ›
Lena L:
Jag fick ett fint bemötande och det var en smidig affär, men kan inte säga så mycket om kvaliteten på deras bilar.

Liljeholmstorget Galleria, plan 1, Stockholm
Varmt välkomna till Motormäklaren! Läs mer ›
Ninnie B:
Mycket bra bemötande, kunnig personal som mötte upp och matchade mina behov på ett utmärkt sätt. Kan verkligen rekommenderas. Extra beröm då...
Lör: 10:00-15:00
Sön: 12:00-16:00

Läs vad 10 kunder tycker om US Center

• Sara H
    Sara H skrev om US Center
    Ärliga, raka, tar in inbytesbil, man får 1 års garanti, trevlig och hjälpsam personal. Bara massa positivt. Bra bilar!
  • Kjell J
    Kjell J skrev om US Center
    Ett trevligt bemötande och hjälpsamma har varit deras signum under och efter bilköpet.
  • Gustav B
    Gustav B skrev om US Center
    Stort tack för smidig affär och trevligt bemötande!
    Rekommenderas!
  • Patrik E
    Patrik E skrev om US Center
    Smidig affär fick en bra bil utan konstigheter och bra dokumentation. bra finansiering.
  • Elefyeria T
    Elefyeria T skrev om US Center
    Mycket nojd, bra service, bra mottagande och kunnig personal.
  • US Center
    US Center skrev om US Center
    väldigt trevlig och profisionell bemötande. rekommenderas starkt
  • Murat C
    Murat C skrev om US Center
    Mycket trevligt försäljare jätte fin bil
  • Sugerman w
    Sugerman w skrev om US Center
    Håller med det fösta inlägget.

Riktigt otrevliga och väldigt oproffsiga.

Köpte en bil som skulle bli rekondad samt lite små grejer som skulle fixas och inget av det var fixat när jag hämtade bilen.

fruktansvärt fumliga och köpet tog väldigt lång tid då dem inte hade någon vidare bra koll.

Bilen skulle vara nyservad med stämpel, visst stämpeln fanns men varken handbroms, olja, växlelådsolja m.m var i speciellt bra kondition..

Kan fortsätta men budskapet är att sämre firma har jag sällen skådat.
    Tänk er för innan ni väljer att åka dit.
  • Lasse R
    Lasse R skrev om US Center
    Jag köpte en bil i helgen hos US cars. Vi kom överens om ett pris som vi båda var nöjda med, och därefter så ville dom fixa till 2 små brister bilen hade. (Besiktning och ABS givare) Allt fungerade helt enligt överenskommelse, jag fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag har ingenting att anmärka på och har svårt att tro att kritiken i förra omdömet verkligen kan vara samma företag som jag var hos och gjorde min bilaffär. Det kanske är helt nya ägare nu eller så är verkstan och bilförsäljningen två helt skilda företag. MVH Lasse R
  • klas k
    klas k skrev om US Center
    Ummers Us Center Ab i Stockholm är det sämsta stället att reparera eller serva sin amerikanska bil på i hela landet.

* Otroligt otrevligt bemötande

* Obeskrivligt dyrt

* En filosofi som går ut på att lura kunden

* Dåligt utförda arbeten

* Fel utförda arbeten

* Smutsar ner inredningen i bilen

* Förstörd lack på bilen som uppstått i samband med service , som verkstaden totalt nekar till

Listan kan göras mycket längre...

Men jag hoppas budskapet har gått fram..

Vad ni än gör så använd er inte av Ummers Us Center Ab i Stockholm Västberga!!!
    Metin G gillar detta

Västberga Allé 50, 126 30 Hägersten