Heta arbeten (1 dag)

Heta arbeten (1 dag) en del av Utbildningslandslaget AB

4 omdömen om Heta arbeten (1 dag)

• Kursen var givande och lärorikt, väldigt gott bemötande som förväntat. Kursdagen gick som planerat och vi fick fylla på med den kompetensen vi saknat.
    Hany A
    Hany A skrev om Heta arbeten (1 dag) en del av Utbildningslandslaget AB
    2020-09-15
    2020-09-15
    Tack Hany ! Det glädjer oss när vi får kommentarer från er deltagare, vi hoppas att ni kanske kommer på fler av våra utbildningar framöver? MVH Utbildningslandslaget

Utbildningslandslaget AB

• Heta / brandfarliga arbeten. Utmärkt bemötande!
    Christoffer E skrev om Heta arbeten (1 dag) en del av Utbildningslandslaget AB
    2020-09-14
    2020-09-14
    Hej Christoffer! Tack för att du gillade vår utbildning hos oss på Utbildningslandslaget :-)

Utbildningslandslaget AB

• Instruktören kom 20 min sent. Men det gjorde inget. Jag tyckte det var tråkigt att vi inte fick någon frukost Kl 07.00, utan den kom kl 08.30 vid första rasten. Kursen Är bra för att man behöver att uppdatera sig kring risker och konsekvenser om en brand någon gång skulle hända. Lunchen tycker jag att man kan äta tillsammans med kurs ledaren för då kan man ventilera lite frågor som man vill ställa till henne. Mvh Jimmy
    Jimmy S
    Jimmy S skrev om Heta arbeten (1 dag) en del av Utbildningslandslaget AB
    2020-09-13
    Hej Jimmy, Det var inte bra att utbildaren var 20 min sen, det skall vi ta upp på nästa möte. Vi uppskattar att ni talar om för oss vad vi kan förbättra oss på framöver. Välkommen tillbaka på nästa utbildning hos oss på Utbildningslandslaget.

Utbildningslandslaget AB

• Det var en fantastiskt utbildning bra bemötande och skitbra utbildning
    Hüseyin E skrev om Heta arbeten (1 dag) en del av Utbildningslandslaget AB
    2020-09-13
    Tack Hüseyin! Det är roligt att vi får kommentarer från er deltagare på våra utbildningar !! Ni är välkommen tillbaka på våra andra utbildningar om ni behöver fler :-) Mvh Utbildningslandslaget