Utellus

4.3 i betyg av av 63 omdömen
Välkommen till Utellus!

Vår vision är ett samhälle med ett 100% förnybart och hållbart energisystem från vind och solenergi. Från oss köper du el från svenska vindkraftverk och äger du en fastighet kan du även producera egen solenergi, vi hjälper dig att maximera din produktion och effektivisera din förbrukning. Utellus gör solinstallationer för dig som bor i villa, radhus och fritidshus och hjälper även bostadsrättsförening och lantbruk med större installationer.

Utellus är med bland topp tio elbolag i undersökningen om “Sveriges Nöjdaste Kunder” som Svenskt Kvalitetsindex årligen utför, något vi tycker är extra roligt, då vårt fokus alltid ligger på att du som kund ska vara 100% nöjd med våra tjänster.

Över 4000 kunder har genom oss hittills blivit självständiga i sin elproduktion och på vår hemsida hittar du svar på alla dina frågor. Vi hjälper dig även att hålla koll på frågor som rör energimarknaden i stort.

Varmt välkommen att kontakta oss när du är redo att starta ditt nya gröna liv!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 63 kunder tycker om Utellus