Utemiljö AB

Upplagsvägen 21, 117 43 Stockholm — Visa karta

Utemiljö är din partner när det gäller miljön kring din fastighet!

Tillsammans med dig skapar vi trivsamma och långlivade utomhusmiljöer för hyresgäster i alla åldrar samt står till tjänst med underhåll under årets alla årstider.

Vi är specialister på lekplatser och vi levererar, monterar, reparerar och utför säkerhetsbesiktningar av alla våra lekplatser. Vi tillhandahåller även parkmöbler i samma stil så att utomhusmiljön kring din fastighet blir enhetlig.

Året runt finns vi också där för allt underhåll som behövs runt om din fastighet. På vintern skottar och sandar vi, på sommaren hjälper vi till med dräneringsjobb, lägger asfalt, murar eller beskär träd. Genom oss kan du även få tag i andra produkter, såsom cykelställ och papperskorgar, som gör miljön kring din fastighet trevligare.

Läs vad 19 kunder tycker om Utemiljö AB

• Ida T skrev om Utemiljö AB
    Jag har haft kontakt med Utemiljö i ca 6 år alltid blivit väl bemött och fått snabb och bra service. De har hjälpt mig med snöröjning. Läs mer
  • Per W skrev om Utemiljö AB
    Det har varit bra,har fått hjälp med att ta bort ogräs på altanen och det har med belåtenhet i slutändan.

mvh Per Läs mer
  • Jim L skrev om Utemiljö AB
    Snöröjning har inte fungerat optimalt. Framförallt har dom inte dykt upp när dom ska.
    Bemötandet har varit helt ok. Läs mer
  • Daniel skrev om Utemiljö AB
    Vi har använt oss av Utemiljö i våra besiktningsuppdrag, då de bistått oss med besiktning av lekplatser. Vi är väldigt nöjda med de utförda tjänsterna och kommer att använda oss av Utemiljö igen när det dyker upp nya uppdrag. Läs mer
  • Roland E skrev om Utemiljö AB
    En bra kontaktman, företag med god service anda.
    Gör bra jobb även i trånga lägen med mycke arbete. Läs mer
  • Anna C skrev om Utemiljö AB
    Har fungerat bra och varit tillmötesgående. Hade problem med en anställd som sålde in avtalet, men de löste upp det bra. Läs mer
  • Eugene C skrev om Utemiljö AB
    Hej!
    Jag har använt de till plogning och sandnng. Det har fungerat helt ok. Läs mer
  • Anders O skrev om Utemiljö AB
    Jag har fått bra bemötande av utemiljö men deras underentreprenör har varit helt åt skogen. Inte dykt upp när dem lovat å liknande. Läs mer
  • Stefan J skrev om Utemiljö AB
    trevligt och sakligt prisvärt................................................... Läs mer
  • Catarina E skrev om Utemiljö AB
    Bra kontakt och sopning och snöskottning skett enligt belåtenhet. Har bara kontakt 2ggr/år och då har det fungerat.
    /Brf Vimpeln 24 Läs mer
  • Anders C skrev om Utemiljö AB
    Bra bemötande från Utemiljö. Enkelt att beställa via webshop. Dessvärre har de anlitat underentreprenör för lekplatsbesiktning som vid flera tillfällen avboka arbete med mycket kort varsel vilket drar ner utemiljös betyg. Läs mer
  • Anders G skrev om Utemiljö AB
    Snöröjningen har fungerat utmärkt.
    Samarbetet med kontaktpersonen likaså. Läs mer
  • Astrid S skrev om Utemiljö AB
    Föreningen köpte vinterunderhållet, och var inte nöjda. Utförde inte alltid sina åtaganden. Plogningen på bilparkeringen medförde att stora snöhögar samlades framför bilen. Detta fick
    varje medlem skotta bort så gott som möjligt. Läs mer
  • Humlens Samfällighetsförening skrev om Utemiljö AB
    Proffesionellt utförd service av snöröjning.
    Trevligt bemötande av kundtjänst. Läs mer
  • Mattias Å skrev om Utemiljö AB
    Bra att ha och göra med. Kommer när dom lovar och sköter jobbet snyggt Läs mer
  • Viktor T skrev om Utemiljö AB
    Det har krävts mycket klagomål för att få jobbet av underhåll av trädgård samt snöröjning utfört som beställt. Dock har klagomålen lett till bättringar och vi är betydligt nöjdare nu än förut. Läs mer
  • Kjell B skrev om Utemiljö AB
    Utemiljö har. De två senaste åren levererat julgranar till Svenska Frimurarorderns barnfest till porten på Blasieholmen - rätt tid, rätt längd och till ett bra pris.
    Välkommen tillbaka i höst. Kjell Bergman "Barnfestgeneral" Läs mer
  • Ylva J skrev om Utemiljö AB
    Lekplatsbesiktning.

Snabbt, trevligt och proffsigt. Läs mer
  • Cristina F skrev om Utemiljö AB
    Julgran BRFen har köpt gran i många år från Utemiljö Perfekt levererat till gården o i tid inför 1a grantändningen med glögg. Fina granar har vi alltid gått TACK
    /Christina Fasth Läs mer

Bästa trädgårdsbutikerna i Stockholm: