Alla kategorier Målare Stockholms län Botkyrka Uttrans Målerientreprenad

Uttrans Målerientreprenad

Enstabacken 10, 147 63 Uttran — Visa karta

Välkommen till Uttrans Målerientreprenad!

Vi utför måleri, både in- och utvändigt, tapetsering och även fönsterrenovering. Med drygt 30 års erfarenhet kan vi garantera att jobbet blir väl genomfört.

Goda kundrelationer är något vi lägger stor vikt vid och vi ser det som en naturlig del i arbetsprocessen. I dialog med dig som kund blir arbetet utfört på ett professionellt sätt. När vi hjälper er med måleri eller tapetsering utför vi också mindre byggarbeten och tack vare vårt breda kontaktnät kan vi även ta på oss större uppdrag.

Läs vad 27 kunder tycker om Uttrans Målerientreprenad

• Patrich K
    Patrich K skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Jag fick hjälp med målning av lägenhet. Bra och trevligt bemötande, allt gick att lösa. Var dock lite svåra att få kontakt med ibland. Mycket prisvärt i jämförelse med andra. Upplevde slutresultatet som aningens slarvigt och lite kladd här och var, kan ha berott på tidspress. Fick dock snabbt hjälp med att rätta till det största slarvet. I det stora hela var jag nöjd!
  • Marrecarrasco C
    Marrecarrasco C skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Hej Tomas.

Jag vill veta när ni tänker betala min lön nu har det gått ett halv år du har blockerat mig på din telefon. Du kom överens med mig att arbetet skulle göras på 155 timmar din son var med när vi kom överens om det jobbet nu har du betalat ett annat företag mina pengar som tidligen skulle betala mig. Men tyvärr ingen hör av sig . Jag vill ha mina pengar jag har också familj.

Mvh Mauricio
    2017-03-09 Tomas R svarar Marrecarrasco C
    Den här målaren har tyvärr personliga problem och var tillfälligt inlejd genom annan uppdragsgivare pga arbetsanhopning. Han har aldrig varit anställd hos mig och kommer heller aldrig att bli det. Hans målerikunskaper var mycket begränsade och hans uppdragsgivare valde att avsluta.
  • Ronny Ö
    Ronny Ö skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Bemötandet från företaget har varit bra , men det är som vanligt bra att ringa och kolla att tidplanerna håller.
  • Sylvia N
    Sylvia N skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Mycket nöjd med fasadmålning av vårt hus! Snabba, proffsiga och trevliga! Trots lite sen start pga vädret, blev överenskommet arbete utfört inom tidsramen. Det var endast ett extra jobb som krävde snickare som tog längre tid.
  • Liselotte S
    Liselotte S skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Min upplevelse av Uttrans Målerientreprenad är HÖGSTA BETYG UTMÄRKT från första sekund, förmedlar refererar varmast deras tjänster vidare inom mitt nätverk grannar familj släkt och vänner, de är absolut ett team jag fortsätter att hålla kontakten med vart efter behov finns och uppstår. Uttrans Målerientreprenad har utfört målereiarbeten i min bostadrätt under maj månad år 2016 och jag kommer absolut snarast möjligt kontakta dem igen för fortsatt uppdrag med mitt renoverings- måleriprojekt. Även all administrativt ex fakturering arbete sköttes otroligt smidigt och enkelt. Mycket trevligt proffsigt team att ha att göra med de får utmärkta rekommendationer av mig som bostadsrättsinnehavare boendes i Huddinge kommun.
  • Kaija E
    Kaija E skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Fasadmålning, skärgårdshus, falurött,
    de bedömde bra, vad ska göras och gjorde det noggrant, jag har inte sett nån fuskjobb, de gjorde tom lite extra med stuprännor, lossnade dem och delvis rensade från skräp, höll tiden och inte lämnade skräp efter sig, tack
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Har fungerat mycket bra, mycket nöjd med slutresultatet. Personalen som utförde arbetet var extremt noggranna. Jag kommer att vända mig till företaget vid eventuella nya renoveringar av huset.
  • Per A
    Per A skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Trevligt bemötande.
    Fasad- och fönstermålning i falurött och vitt.
    Resultatet blev som jag räknade med, bra.
  • Maria A
    Maria A skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Bra över lag . Väderleken försvårade utvändiga målningen.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Målning av husfasad.

Bra utfört arbete, arbetet blev en vecka försenat (utan att vädret var orsaken).
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Vi blev väldigt nöjda med slutresultatet! Vi anlitade dem för att måla om hela vår lägenhet och det blev väldigt snyggt. De gjorde ett bra jobb och var noggranna! Kan rekommendera Uttans målerientreprenad!
  • Jan R
    Jan R skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Jag är helt nöjd med resultatet av tvätt och målning av framsidan av mitt tvåvånings radhus som Uttrans Målerientrepenad genomförde.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Vi köpte målning av fasad och fönster på villa. Bemötandet var professionellt och trevligt, och arbetet utfördes på kort tid och före planerat slutdatum för leverans. Vår uppfattning är att arbetet utfördes professionellt och vi är nöjda med resultatet.
  • Lennart D
    Lennart D skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Ommålning av villa med träfasad och putsad grund. Mycket bra bemötande och dessutom prisvärt.
  • Gunnel G
    Gunnel G skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Vi är jättenöjda med Uttrans Måleri. Inga överraskningar. Offerten stämmer alltid överrens med fakturan. Snygga jobb inget slarv.
    Alltid trevligt bemötande.
  • Gustav G
    Gustav G skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Målning av fasad på vår villa.
    Bra bemötande, men allt som utlovats kunde inte erbjudas fullt ut.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Bra måleri, kan sitt jobb utan omsvep !
  • Anna S
    Anna S skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Trevligt bemötande vid första kontakten-
    Arbete var att måla väggar på bottenvåningen i en lägenhet
    Hantverkare var försenade, ej gjorde det dem skulle göras första dagen
    dagen två fattades hantverkare- sedan kom fler personer och snabb utförde det som skulle göras. Arbete var utfört på överenskommen tid- men det kändes att alla bara snabbade på -
  • Anders L
    Anders L skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Utvändigt måleriarbete på villa,Resultat, Utmärkt bra allt.! toppen.
  • Petri P
    Petri P skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Mycket professionellt bemötande. omålning av kök och vardagsrum.
  • Felix L
    Felix L skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Snabbt jobb, oerhört dålig städning.
    Målningen höll bra klass. Bättre koll av städning mm krävs för högre poäng
  • Mats L
    Mats L skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Trevligt bemötande, trevligt folk som gjorde ett topp-jobb.
    Fasadmålning av villa
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Bra kom i tid gjorde noggrant arbete, lyssnade på hur kund ville , vad som skulle utföras.

Mycket nöjd
  • Åsa Z
    Åsa Z skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Väldigt bra service och väldigt bra utfört måleriarbete (utomhus måla hela huset) på utsatt tid.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Vi har använt Uttrans Månerientreprenad 3 gånger och de har aldrig gjort oss besvikna. De har utfört varje uppdrag exemplariskt och på angiven tid. Ett plus är att de är mycket trevliga att ha att göra med

Daniel
  • Petra S
    Petra S skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Vi är mycket nöjda med både arbetet och dom som målade och tyckte att det gick snabbt att åtgärda de anmärkningar som vi också hade.
  • Björn B
    Björn B skrev om Uttrans Målerientreprenad
    Målning av fasad, genomfördes enligt plan trots besvärligt sommarväder=regn

Enstabacken 10, 147 63 Uttran