Valensia Design AB

Valensia Design AB

www.valensia.se
  • BadgeSixYears

Vi på Valensia Design erbjuder målning och tapetsering i hela Stockholm. Bland våra tjänster hittar du både målning, tapetsering, golvläggning, golvslipning och kakelsättning - vad du än behöver. Vår målerifirma har 12 års erfarenhet i branschen och har utfört mer än 1500 jobb, något vi är otroligt stolta över. När du anlitar...

213 omdömen om Valensia Design AB

Sedan starten hos Reco 2018

Mark N
Skrev om Valensia Design AB

Ommålning av väggar: Mycket nöjd med resultatet och bemötandet! Prisvärt och väldigt smidig planering som passade oss.

Andreas Ö
Skrev om Valensia Design AB

Målning av tak och väggar i lägenhet. Bra kommunikation och väl utfört arbete. Rekommenderas!

Kristina M
Skrev om Valensia Design AB

We are very happy with the job that guys did, we can recommend them!

Behroz D
Skrev om Valensia Design AB

Anlitade företaget för några år sedan för ommålning av två väggar och blev väldigt nöjd. Hela tiden god och snabb kommunikation. Anlitar de nu igen och återigen framstår de som mycket professionella. Svarar snabbt och är tillmötesgående. Konkurrenskraftiga priser. Rekommenderas!

Anna Cecilia V
Skrev om Valensia Design AB

Proffsiga och seriösa. Fint slutresultat och blev klara enligt tidsplanen.

Tommy N
Skrev om Valensia Design AB

Väldigt nöjda. Bra, snabb kommunikation och pålitliga. Vi hade en ganska komplicerad tapetsering med mönsterpassning på.hög.höjd. Det blev jättebra!

Robbie H
Skrev om Valensia Design AB

Lever inte upp till sina garantiåtaganden. Utan offererade istället på nytt för att fixa sitt egna arbete. Har varit tvungen att ta mitt ärende reklamationsnämnden. Undvik ej pålitliga!

Svar från Valensia Design AB

Hej Robbie,, Vid det första mötet varnade vi еr för att det är bättre att spackla väggarna utan att ta bort tapeten, eftersom huset är gammalt och sprickor kan uppstå. Efter att ha tagit bort all tapet förstärkte vi alla synliga sprickor och spacklade alla väggar. Efter ett tag uppstod sprickor i de bärande ytterväggarna i betong. Vi som målare kan inte påverka den bärande väggar, eftersom vi inte är arkitekter eller byggare. Detta är inte ett garanterat fall, men för att inte förstöra förhållandet erbjöd vi en väg ut ur...

Lovisa V
Skrev om Valensia Design AB

Proffsigt, snabbt och tillmötesgående!

Selcuk U

Är väldigt nöjd med arbete som Valensia gjort 👍🏽

Anna S
Skrev om Valensia Design AB

Det känns lite som att Valensia är min trygga kompis nu! Tredje gången jag anlitar företaget och jättenöjd samtliga gånger. Snabba på att svara på förfrågningar, gör ett finfint jobb (målning och tapetsering som jag anlitar dem för) samt att de är oerhört trevliga allihopa! En kompis som jag kommer fortsätta anlita!

Anna-karin A
Skrev om Valensia Design AB

Bra kommunikation och jättenöjd med resultatet. Alla tummar upp

Anna S
Skrev om Valensia Design AB

Mycket proffsigt med god kvalitet och flexibelt och hjälpsamt bemötande. Rekommenderas!

Katja M
Skrev om Valensia Design AB

Snabbt svar med tydlig och prisvärd offert. Mycket noggrant och professionellt utfört arbete (väggmålning och tapetuppsättning i ett barnrum) av punktlig och trevlig målare. Jag anlitar gärna Valensia Design för fler projekt framöver!

Marcus S
Skrev om Valensia Design AB

Mycket tydliga, trevliga och professionella. Relativt bra pris också – helt klart sett till leverans. Rekommenderar varmt.

Ann-Christine J
Skrev om Valensia Design AB

Jag blev bra bemött.Kom i tid och gjorde ett mycket bra arbete.Jag fick målat och tapetserat i köket.Kan varmt rekommendera denna firma.

Jonas H
Skrev om Valensia Design AB

Nåbara, snabba, professionella, bra prisnivå. Valensia levererar på allt det som jag uppskattar för ett optimalt genomfört målarjobb.

Eric F
Skrev om Valensia Design AB

Trevliga, snabba och smidiga! Sen blev det riktigt snyggt med måleriet och tapetsering, vi är riktigt nöjda! :)

Madelene A

Allt blev jättefint och gick snabbt. Trevlig målare 😊

Olga K
Skrev om Valensia Design AB

Good communication Excellent work within the timeframe Focus on the details and client needs Absolutely Value for Money work Perfect apply of tapestry Very professional team

Christoph Patrick A
Skrev om Valensia Design AB

They did a great job! The communication with Vadim via e-mail was very uncomplicated and they painted the apartment exactly how we wanted it. Can only recommend!

Erik Ebbe S
Skrev om Valensia Design AB

Valensia hjälpte oss att måla om invändigt i nybyggt attefallshus. Vi är mycket nöjda med resultatet. De jobbar noggrant och proffsig vilket ger ett mycket bra slutresultat. Rekommenderas.

Johan H
Skrev om Valensia Design AB

Vi anlitade Valensia Design AB och gör det gärna igen. Vadim var trevlig, lösningsorienterad och lätt att samarbeta med. Valensia Design utförde ett noggrant arbete till ett bra pris. Vi rekommenderar detta företag starkt!

Sanna G
Skrev om Valensia Design AB

Vadim och övriga medarbetare på Valensia Design har varit professionella och trevliga. De har på ett lyhört sätt gjort allt för att vi ska vara nöjda med resultatet, och har gjort allt för att det ska vara ok att bo hemma i bygget. De var snabba, höll tidsplanen och inga oväntade kostnader tillkom. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kontakten, och kan varmt rekommendera dem.

Malin W
Skrev om Valensia Design AB

De var noggranna, lyhörda och fixade även hål i väggen jättefint! Bra jobbat!

Mats A
Skrev om Valensia Design AB

Ett mycket pålitligt företag, det har varit enkelt att få kontakt med dem. Dessutom en av de få som ville komma och titta på jobbet de skulle göra, det kändes tryggt. De har gjort ett fantastiskt arbete, målning och tapetsering. De var väldigt noggranna med underarbete före tapetsering, de lämnade verkligen inget åt slumpen. Vi ville lägga till ett arbete och det var inga problem, vi fick offert på arbetet direkt. De blev klara under den tid de sagt från början, trots tilläggsarbete. Kan varmt rekommendera det företaget.

Siv Erika B
Skrev om Valensia Design AB

Velensia Design AB levererade med toppenbetyg. Tapetsering och målning av taket Höll tiderna perfekt, snyggt genomfört arbete och mycket trevliga. Kan verkligen rekommendera.

Amanda S
Skrev om Valensia Design AB

Mycket bra resultat och trevligt bemötande!

Clara N
Skrev om Valensia Design AB

Bra kommunikation, trevligt bemötande, lyhörda för våra tankar och utmärkt resultat! Tack Valensia!

Lova Amalia S
Skrev om Valensia Design AB

Väldigt nöjd med målning av väggar och tak. Det gick snabbt och resultatet blev bra!

Abid A

Helt perfekt, så nöjd :) Utmärkt bemötande och service

Gustavo R
Skrev om Valensia Design AB

Företaget fick ett utmärkt bemötande och arbetet utfördes med stor professionalism. Mycket punktlig och exakt, snyggt och rent och slutarbetet var av utmärkt kvalitet. Jag rekomenderar!

Bengt S
Skrev om Valensia Design AB

Mycket nöjd med allt, trevliga människor, välgjort arbete och bra pris. Rekommenderas

André K
Skrev om Valensia Design AB

Bra och proffsigt bemötande och utförande av tapetsering av barnrum

Alicia M
Skrev om Valensia Design AB

Målade om vardagsrum och kök med en del slitna snickerier. Valensia var proffsiga, lyhörda och framförallt blev resultatet mycket snyggt. Väldigt nöjd!

Ingrid L
Skrev om Valensia Design AB

Valencia design gjorde ett superpoffsigt jobb när de tapetserade 3 st rum hos mig. Allting genomfördes på bästa sätt från offert och genomförande till slutresultat. Rekommenderar dem starkt!

Jimmy O
Skrev om Valensia Design AB

God upplevelse från start till färdigt resultat och snabb leverans. Vi har varit väldigt nöjda med uppföljningen vi har fått från Vadim. Rekommenderar varmt Valensia Design.

Christopher R
Skrev om Valensia Design AB

Vadim jobbade väldigt snabbt men ändå men noggrannhet. Vi tapetserade, målade, och bytte lister i flera rum. Det krävdes bland annat bredspackling. Resultatet är toppen, och kostnaden inte alls särskilt hög. Vi kan varmt rekommendera detta företag!

Kia L
Skrev om Valensia Design AB

Vi anlitade Valencia Design AB för målning i hela våran lägenhet. Dom gjorde ett snyggt jobb på utsatt tid. Det var inga problem att bo under tiden målning gjordes. Dom höll tidsplanen och städade efter sig varje dag. Vi är supernöjda och rekommenderar detta företag.

Mikael K
Skrev om Valensia Design AB

Valensia hjälpte oss att måla om alla tak hos oss. Kanonbra jobb, noggranna och dessutom väldigt trevliga att ha att göra med. Rekommenderas!

Marjolaine J
Skrev om Valensia Design AB

Mycket flexibla. Hög kvalitet arbete.

Malin S
Skrev om Valensia Design AB

Fint resultat, noggrann snabb och effektiv

Simona A
Skrev om Valensia Design AB

Väldigt proffsiga. Höll vad de lovade. Bra och tydlig kommunikation. Snabba. Mycket nöjd.

Hamdi A
Skrev om Valensia Design AB

Vadim (och teamet) är otroligt professionell! Från hembesöket till utförandet. Vi hade en önskan om att ändra lite i offerten och det löste han utan problem och kom med väldigt bra förslag. Anledningen till att Vadim och teamet endast får 4/5 är att man önskar att sista dagen (när jobbet är klart, efter grovstädning) kunna tillsammans med Vadim gå igenom projektet, men man har självklart garanti om man upptäcker något, dock hade det varit en fin bonus. Kommer att kontakta Vadim och teamet igen!

Inga R
Skrev om Valensia Design AB

Målning av lägenhet som inleddes med spackling. Bra kommunikation. Bra resultat.

Tony L
Skrev om Valensia Design AB

Noggrant, snabbt och enligt offert! Rekommenderar starkt! Vi målade om husfasaden efter 8 år och huset ser ut som nytt.

Emil S
Skrev om Valensia Design AB

Vadim på Valensia design hjälpte oss att måla om hela vår lägenhet på 66kvm. Ett jobb som tog ca 3 dagar. Han var kommunikativ, flexibel och serviceminded. Resultatet blev jättebra. Om vi behöver måla om i framtiden kommer vi absolut använda oss av Valensia Design igen.

Annette Å
Skrev om Valensia Design AB

Dom gjorde ett jättebra jobb. Hade bra koll på helheten från bokning till avslut. De jobbade snabbt o noggrant. Tog bort skräp efter sig osv. Supernöjd och kan varmt rekommendera dom⭐️

Soroush H
Skrev om Valensia Design AB

Vi använde Valensia Design för att måla om vårt hus på drygt 200 kvm invändigt. Vi är supernöjda, proffsigt arbete och tydlig kommunikation. Jag kommer anlita Valensia igen, den saken är säker!

Björn M
Skrev om Valensia Design AB

Valensia Design målade och tapetserade i fyra rum. De utförde arbetet mycket väl och på överenskommen tid. Vi är väldigt nöjda!

Johanna L
Skrev om Valensia Design AB

Duktiga målare, som hade egna förslag och lösningar. Resultatet blev superfint! Vi målade 4 rum inkl vardagsrum. Rekommenderar verkligen!