Alla kategorier Bilvård Skåne Svedala Valet Parking

Valet Parking, sid 2

Malmö Airport, 230 32 Malmö-sturup — Visa karta

Valet parking etablerades 1991 och drivs av renbil i Malmö AB som är verksamma i Malmö och på Sturup (Malmö Airport). Valet parking är ett prisvärt alternativ om man vill parkera smidigt på sturup (malmö airport. Bland våra större företagskunder kan nämnas Avis, Europcar, Hertz, Sixt m fl. När får vi se dig bland våra kunder?

FÖRDELARNA MED VALET PARKING

Garanterad plats
Parkering nära terminalen (samma platser alltid)
Vinn tid genom våra servicetjänster(Vi erbjuder många tjänster såsom biltvätt, vaxning, transport till verkstad m.m.
Snabb service
Smidiga betalningssätt
Transferservice (Flyg ut ifrån Malmö Airport och kom tillbaka till Köpenhamn eller vice versa, vi hjälper till med transporten)
Så här fungerar det:
LÄMNA IN BILEN FÖR PARKERING:

1. Kör in i P-huset (P4) (första infarten) på plan 2 och parkera er bil på reserverade platser med skyltarna ValetParking/renbil.
2. Gå till vår kundmottagningen som finns i Entrén/markplan till P-huset, här får ni ett inlämmingkvitto på att ni lämnat in bil o bilnyckel. Vid obemannad kundmottagning lämnas nycklarna i nyckelboxen. (fyll då i ett inlämmningskvitto som finns på plats.)
3. Under tiden ni är borta så parkerar vi Er bil inom Swedavias säkra parkeringsområde.

VID ÅTERKOMST:

1. Gå till Informationen (Visitorcenter) i terminalbyggnaden/avgångshallen och kvittera ut Er bilnyckel.
2. Återkommer ni sent på kvällen eller nattetid så finns Er bilnyckel i kodskåpet som finns i Entrén till P-huset, Ni får ett SMS med information om kod och övrig information.
3. Er bil finns framkörd igen i P-huset på plan 2.

Tack för att ni parkerar på Valet-parking.

Läs vad 222 kunder tycker om Valet Parking

• Almir S skrev om Valet Parking
    Enkelt att boka och pålitligt servis ! Läs mer
  • Sven L
    Sven L skrev om Valet Parking
    Bemötande har alltid varit bra. Numera lätt att parkera på Sturup med de nya parkeringsplatserna i parkeringshuset samt mycket närmare terminalen. Läs mer
  • Mikael S skrev om Valet Parking
    Det är snabbt, enkelt och fungerar bra att lämna bilen och sedan hämta upp den nytvättad och nystädad. Något jag rekommenderar till alla som har konstant dåligt samvete för att köra omkring i smutsiga bilar. Läs mer
  • Stefan S skrev om Valet Parking
    Efter att under ett par år använt möjligheten att tryggt parkera min bil
    på Sturup kan jag bara ge Valet Parking bästa omdömet!
    Det kändes helt tryggt att kunna hämta ut min bil efter 14 dagars bortovaro! Läs mer
  • Jörgen J skrev om Valet Parking
    Endast parkering
    Helt suveränt . enkelt o man betalar bara för använd tid. Läs mer
  • Lars-erik K skrev om Valet Parking
    Bra enkelt att beställa, praktiskt på flygplatsen. Läs mer
  • Tamas K skrev om Valet Parking
    Valet parking är den bästa som har hänt míg länge! Bekvämt och Bra! Läs mer
  • Anders L skrev om Valet Parking
    Gott benmötande av er personal på Malmö Airport.

Prisvärt alternativ i förhållande till LFV.

Trots det i dyraste laget. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Valet Parking
    Jag har använt mig av Valet Parking i samband med resor till och från Sturups flygplats och det har alltid fungerat jättebra! Enkelt, smidigt och prisvärt! Nu vet jag inte längre hur det funkar eftersom de flyttat sin gula låda...... Läs mer
  • Susanne H skrev om Valet Parking
    Praktiskt, välfungerande och prisvärt! Läs mer
  • Gert-åke L skrev om Valet Parking
    nära och bra.mkt bra service.allt perfekt med sms till kod Läs mer
  • Kerstin A skrev om Valet Parking
    Har nyttjat V P under många år och är jättenöjd med den service V P givit oss Läs mer
  • Petter I skrev om Valet Parking
    Hej jag brukar parkera på Sturup genom er. Förr parkerade man bilen utomhus vid den gula boden där man även hämtade den. Jag tycker det var enklare och snabbare än som nu när man hämtar och lämnar i p-huset där det är våningsplan att gå emellan och känns som längre att gå. Så 5 stjärnigt innan men 3 stjärnigt nu. Läs mer
  • Torsten J skrev om Valet Parking
    Mycket vänlig o bra service både vid lämning o hämtning. Perfekt! Läs mer
  • Hans H skrev om Valet Parking
    Jag har använt det varje gång jag flugit från Sturup, fram till 2010 flög jag flera gånger i veckan till Stockholm och det har fungerat klanderfritt. En natt vi kom hem från semester fanns inte bilen där (man hade glömt ställa fram den) men jag ringde och väckte någon och han kom ut och körde fram den. Vi använder det fortfarande som pensionärer var gång vi flyger från Sturup. Läs mer
  • Barbro L skrev om Valet Parking
    Jag har lämnat min bil för en veckas parkering på Malmö flygplats. Det har fungerat utmärk. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Tom L skrev om Valet Parking
    Fungerat mycket bra! Använt dem många ggr och är supernöjd!
    Mycket smidigt.
    Även vid behov att ringa företaget en kväll efter ett fel i bokningen, löstes
    galant! Läs mer
  • Helena B skrev om Valet Parking
    Smidigt att slippa leta parkering och att behöva gå en bit. Läs mer
  • Bengt L skrev om Valet Parking
    Är mycket nöjd med Valet Parkings konsept har utnyttjat det många gånger,även tvätt och städservicen fungerar mycket bra. Kan nämna att flytten till parkeringsgaraget på Sturup blivit ett riktigt lyft. Läs mer
  • Johnny P skrev om Valet Parking
    Bra bemötande och service alltsedan starten. Läs mer
  • Christer J skrev om Valet Parking
    Mycket bra service. Inget att klaga på. Läs mer
  • Nilsson N skrev om Valet Parking
    Det känns alltid bra att veta att vår bil står tryggt under er bevakning när vi njuter i solen!Och priset kan man inte klaga på.🌞 Läs mer
  • Eva-lotta E
    Eva-lotta E skrev om Valet Parking
    ett par år sen jag nyttjade valet parking men var mkt nöjd. blev informerad om handikapprabatt, kände mig trygg ha min bil i parkeringshuset osv osv. vet inte hur ni arbetar idag så jag kan inte svara för idag. men då var jag väldigt nöjd. tack för det. Läs mer
  • Lennart J skrev om Valet Parking
    Jag har inte använt några tilläggstjänster.
    I övrigt har allt fungerat helt OK. Läs mer
  • Mats R skrev om Valet Parking
    Bästa pris, bästa service, absolut säkraste parkeringen och närmast terminalen. För mig är Valet Parking det enda alternativet!

Att jag dessutom kan välja till att få bilen tvättad eller servad är riktigt bra! Läs mer
  • Lars-gunnar S
    Lars-gunnar S skrev om Valet Parking
    Fungerar bra i stort sett. Hade svårt att hitta
    incheckningsdisken i parkeringshuset Malmö
    AirPort . Usel skyltning. Det var bättre med kiosken på gamla stället. Tog tio min o frågade säkert tio personer. Läs mer
  • Lennart S skrev om Valet Parking
    Har inte testat vvvbääpälplkäihm Läs mer
  • Dick T skrev om Valet Parking
    Bra pris, bra parkering, inomhus numera, mindre bra kommunikation, otydligt hur man tar sig ut från parkeringen (Sturup), dålig info helt enkelt. Överlag helt nöjd med tjänsten. Läs mer
  • Bo-göran N skrev om Valet Parking
    Lätt att parkera med mobilen. Betalar bara för den tid jag står på p-platsen. Inget jäkt till p-mätare för att lägga på mer avgift. Önskar att fler orter ansluter till systemet (parkerar uteslutande i Lund). Läs mer
  • Christina L skrev om Valet Parking
    Har fungerat mycket bra de gånger vi har använt Valet Parking.
    Har endast använt parkering och ej andra tjänster. Läs mer
  • Margit R skrev om Valet Parking
    Allt plus från företaget. Min son glömde sin telefon i bilen, kom på det när vi lämnat in nycklarna, fick all den hjälp vi behövde. Superbra. Läs mer
  • Nils-gunnar N skrev om Valet Parking
    Vi har endast utnyttjat parkeringstjänsten och vid de tillfällen inte mött någon personal.
    Jar fungerat alldeles utmärkt. Läs mer
  • Barbara J skrev om Valet Parking
    trevligt och service inriktat bemötande Läs mer
  • Jörgen M skrev om Valet Parking
    För min egen trygghet veta att bilen står skyddad under tiden jag är borta med tanke på hur mycket inbrott det sker i bilar på allmänna platser.
    Ett stort plus är att oavsett vilken tid jag ska ha tag på bilen så finns nycklarna tillgängliga och förvarade på ett säkert sätt.
    Med andra ord: Jag känner stor trygghet att Valet Parking tar hand om min bil. Läs mer
  • Bo B skrev om Valet Parking
    Mycket proffessional har bara använt parkering. Mycket nöjd. Läs mer
  • Gunilla C skrev om Valet Parking
    Enbart parkerat på Sturup. Bokat via nätet. Det har fungerat bra. Läs mer
  • Inger D skrev om Valet Parking
    Bara bra. Fungerade utmärkt. Tydlig information. Läs mer
  • Torvald L skrev om Valet Parking
    Beställning av veckoparkering Sturup via nätet . Fungerade perfekt. Problem uppstod vid ankomsten då samtliga angivna p-platser var upptagna och receptionen stängd. Vi löste problemet genom "snyltparkering" på annat företags p-ruta. Uppenbarligen hittade ni bilen för den fanns på plats vid avhämtning. Läs mer
  • Katarina H skrev om Valet Parking
    prkerat på sturup ett par ggr.och det har fungerat perfekt Läs mer
  • Greger N skrev om Valet Parking
    Endast lämnat och hämtat bil, ett flertal gånger, de senaste åren. Nu, när man kan gå under tak, är det bättre. Bemötandet, i telefon, mycket bra. Läs mer
  • Arne J skrev om Valet Parking
    Mycket bra bemötande,har fungerat jättebra. Läs mer
  • Göte P skrev om Valet Parking
    Smidigt och väldigt nära flygplatsen.... Läs mer
  • Klas S
    Klas S skrev om Valet Parking
    Har ett flertal gånger utnyttjat Valet parking på Sturup, förutom parkering även tvätt m.m. Alltid varit till högsta belåtenhet och aldrig några problem. Läs mer
  • Eva H skrev om Valet Parking
    Enkelt, tryggt, och bra biltvätt! Läs mer
  • Christer N skrev om Valet Parking
    Fungerar perfekt från bokning och hela vägen till hämtning efter resan. Mycket bra.
    Med vänlig hälsning,
    Christer Naxén Läs mer
  • Karl-erik O skrev om Valet Parking
    Har bara erfarenhet av parkering, men alltid blivit trevligt bemött och det har fungerat utmärkt med tider samt lämning o hämtning Läs mer
  • Bo B skrev om Valet Parking
    Fungerar alltid mycket bra har aldrig haft några problem använder alltid Valet
    när vi flyger från Malmö airport Läs mer
  • Ebbe L skrev om Valet Parking
    Jag tycker det är helt perfekt att kunna parkera de gånger vi åker utomlands.Har bara utnyttjat parkering. Läs mer
  • Hans J skrev om Valet Parking
    Sätt upp en skylt över infarten till er parkering på Sturup så det inte är någon tvekan om vilkeara snabbt o enkelt när man har bråttomn infart man ska ta. Var lite kaos där när jag parkerade hos er.
    Gör en blankett på er hemsida som man kan fylla i hemma och lämna tillsammans med nyckeln i en brevlåda där man lämnar bilen.
    Allt ska vara snabbt o enkelt när man har bråttom.
    Annars är Valet parkering ett mycket bra alternativ. Läs mer
  • Eva-lena L skrev om Valet Parking
    Mycket smidigt och bra pris perfekt att hämta bilen nära flygplatsen Läs mer

Terminalgatan 22, 23539, Vellinge