Våningen & Villan Limhamn Hyllie

Allétorget 13, 215 34 Malmö — Visa karta

Vi tar hand om bostadsaffären åt dig!

Här på kontoret i Hyllie möts du av fastighetsmäklare som är specialister på bostadsmarknaden i området och som alltid strävar efter att du ska bli fullt nöjd med den mäklartjänst vi erbjuder.

Vårt fokus ligger alltid i att skräddarsy vår tjänst för dig och enligt dina önskemål. Utöver det traditionella innehållet ingår det alltid två mervärden, t.ex. homestyling och flyttstädning, i vår tjänst. Vi vill att du ska slippa tänka på bostadsaffären, att säljprocessen ska vara så enkel som möjligt och att du ska sälja till bästa pris för bästa möjliga arvode.

Välkommen till Våningen & Villan i Limham-Hyllie!

Läs vad 117 kunder tycker om Våningen & Villan Limhamn Hyllie

• 2020-08-16

Anna-karin L skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jag har sålt en liten tvåa. Blev bemött väldigt bra och professionellt. Allt gick över förväntan och jag är mycket nöjd med Anni och all hennes hjälp! Läs mer
  • Staffan S

2020-08-06

Staffan S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi sålde vår bostadsrätt omgående trevligt bemötande o föreslog
    det pris vi själva tänkt högsta betyg och vi rekommenderar Anni till alla som står i säljtankar Det kan inte bli bättre
    Anita o Staffan Samson Bures Gata 19b Malmö Läs mer
  • Nadire Z

2020-08-04

Nadire Z skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi har köpt en 2:a i Hyllie. Anni var välkomnande och visade stort intresse för både köpare och säljare. Förväntningarna hos oss var ett fint engagemang vilket anni levde upp till. Sammanfattningsvis är vi nöjda och hade rekommenderat Anni. 10/10 Läs mer
  • 2020-07-30

Klas B skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Köpt och säljer lägenhet.

Bästa möjliga erfarenhet att ha Anni som mäklare. Läs mer
  • Camilla E

2020-07-28

Camilla E skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    * Jeg har solgt en bostad via mægler Anni Johansson / Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    * Anni Johansson, har fra vores første møde været uovertruffen professionel, hendes kendskab til området er uden sammenligning. Aftaler og kommunikation er så afgjort i særklasse, hun møde op til fremvisninger på hvilket tidspunkt det måtte ønskes, til gavn for både køber og jeg som sælger. Fremstår engageret og meget tillidsvækkende.
    * Mine forventninger var høje, da det er kostbart at sælge. Alle mine forventninger er blevet mødt og mere til.
    * Anni Johansson modtager mine bedste anbefalinger. Läs mer
  • 2020-07-28

Tomas E skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi har sålt vår marklägenhet via Malin Schön på Villan o Våningen.
    Hon är saklig, bra på att förklara. Läs mer
  • Sven-Erik P

2020-07-06

Sven-Erik P skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Sålt Atles gata 11, Hyllie. Mycket effektiv mäklare. Bra på alla sätt och vis. Snabb och mycket trevlig. Vi sålde otroligt snabbt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-07-05

Nicholas P skrev om Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Försäljningen gick bra trots omständigheterna. Läs mer
  • 2020-06-26

Eva L skrev om Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Sålt bostadsrätt
    Ett professionellt bemötande och ett utmärkt engagemang .
    från första stund till affären var avslutad.
    Väldigt nöjda med vår mäklare Läs mer
  • 2020-06-26

Raoul L skrev om Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Kurosh Salehi Troligtvis Sveriges bästa mäklare från start till mål allt gick mycket smidigt och planerat från första mötet till avslut.
    Sen får man ej glömma deras fotograf och inredare mycket professionellt utfört. Läs mer
  • 2020-06-19

Marie-louise S skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Köpt radhus i Klagshamn.
    Väldigt vänligt och proffsigt bemötande och svar på de frågor man har. Läs mer
  • 2020-06-18

Maire Pirkko L skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Sålt radhus/ villa. Mycket trevligt bemötande. Proffsig, kunnig , vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-06-17

Pedro Celestino M skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Såld Radhus/Villa I Oxie
    Mycket trevlig och proffsig
    Bra kontakt mellan båda oss
    Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-06-15

Gunilla R skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi har sålt ett parhus i Klagshamn.
    Cristina är kunnig, professionell och lätt att ha en dialog med.
    Jag upplever henne trygg och lugn och att hon har god erfarenhet av bostadsförsäljning
    Hon har goda kunskaper om Klagshamn med omnejd. Läs mer
  • 2020-06-15

Håkan R skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Ett parhus i Klagshamn.
    Hon är mycket professionellt
    och sympatisk och välklädd
    Hela hennes stil gillade jag

En mäklare jag kommer att rekommendera Läs mer

Jan H skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mycket trevlig & professionell..! Läs mer
  • 2020-06-04

Johan O skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Sålt min 2a i västra hamnen. Cristina är väldigt professionell och bra att samarbeta med. Gjorde ett väldigt bra uppdrag med hela affären. Läs mer

Sirvan H skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Sålde en lägenhet! Anni är utmärkt på alla plan! Läs mer
  • 2020-05-29

Ronny H skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Hon var trevlig att ha med att göra och skötte sitt arbete utan problem .Trodde inte på budgivning i corona tider som det ju blev ,Min känsla var att tappa och förlora kapital ,men där var hon riktigt vass och alert dessutom väldigt förvånad av försäljningshastigheten...Många kramar till hon...Tack Läs mer
  • 2020-05-26

André S skrev om Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Smidighet är väl ordet. Trevlig, seriös och lösningsorienterad. Läs mer
  • 2020-05-25

Ingrid Charlotte B skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi har sålt ett kedjehus i nya Bellevue.Vi har bara positivt att säga om Christina. Bra information och rådgivning. Christina har varit hjälpsam och har ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • Fanny R

2020-05-07

Fanny R skrev om Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Köpte lägenhet med hjälp av er och fann den perfekta för mig och min sambo. Vi fick bra uppdatering av mäklaren. Super nöjda! Läs mer
  • 2020-05-06

Victor B skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Köpt en trea i Malmö av Anni och är nöjd med allt från bemötandet till hanteringen av alla frågor i efterhand. Läs mer
  • 2020-05-05

Matthias P skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    She was very helpful and nice. Läs mer
  • 2020-05-04

Frank N skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Anni was super nice and helpfull, maybe a bit too pushy, but I guess thats a part of the job. Läs mer
  • 2020-04-30

Christine L skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Sålt vårt hus! Toppemäklare! Såldes fort och tryggt.
    Trevlig och proffsig!
    Kan inte bli nöjdare! Läs mer
  • 2020-04-29

Chanthana D skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Snabb på att svara. Läs mer
  • 2020-04-24

Andreas L skrev om Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Öppen och ärlig i dialogen, samt kunnig och pålitlig. Läs mer
  • 2020-04-23

Carl-johan M skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Malin var engagerad, lyhörd och väldigt tillmötesgående. Är tycker nöjd med hennes insats och sinne för detaljer.
    Blev en snabb och smidig försäljning utan bekymmer Läs mer
  • 2020-04-22

Sawsan H skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    jag har köpt 3 rum lägenhet
    jag blev bemött väldigt trevligt sätt hon väldigt duktig , tydligt och hjälpsam
    jag trivdes jätte bra med Cristina Forsnor Hattenhauer.hon väldigt trevligt. Läs mer
  • 2020-04-16

Christoffer F skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Enkel, proffsig och tydlig. Hon ger en känsla av förtroende där man blir väldigt väl omhändertagen Läs mer
  • 2020-04-09

Halil B skrev om Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mäklaren uppfyllde alla förväntningar som man kan förvänta sig!
    Duktig i det han gör. Läs mer
  • 2020-04-05

Martin O skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi köpte en lägenhet i Hyllie i Malmö. Under hela processen från första visning tills vi skrev kontrakt på vår nya bostad har vi bara positiva upplevelser av Anni.
    Hennes bemötande har varit serviceinriktat och vi har fått svar på våra frågor och funderingar kring bostadsköpet.

Hela upplevelsen har sammanfattningsvis varit positiv och vi är väldigt nöjda med både bostadsköp och mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera Anni som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-05

Anita B skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Under hela processen från första visningen tills vi skrev kontrakt på vår nya bostad, en lägenhet på Hyllie, har vi bara positiva erfarenheter av Anni.
    Hennes bemötande har varit serviceinriktat och alla frågor och funderingar vi haft har hon tagit sig tid att svara på. Vi är väldigt nöjda med både mäklare och bostadsköp! Läs mer
  • 2020-04-04

Camilla H skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Allt gick snabbt o smidigt o Anni hade ett mycket trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-03-30

Emma L skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Köpte en lägenhet i Hyllie. Upplevde Anni vara väldigt engagerad och brydd över en som köpare. Gav en tid att tänka och hörde av sig vid minsta förändring, vilket verkligen uppskattades. Anni levde verkligen upp till mina förväntningar och är glad att det var henne jag fick kontakt med :) Läs mer
  • 2020-03-27

Liz L skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Sålt 2 rums lägenhet på 38 kvm.
    Bra bemötande. Lyhörd. Bra återkoppling. Jag är nöjd med affären. Läs mer
  • 2020-03-23

Elisabeth M skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mäklaren var mycket trevlig.kändes tryggt då hon var mycket proffesionell. Läs mer
  • 2020-03-19

Ayisha A skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jag köpte min första lägenhet (3 rum). Jag blev bemött på ett professionellt och värdigt sätt. Läs mer
  • 2020-03-18

Karolina L skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Trevlig, glad och proffsig! Jag rekommenderar Anni! Läs mer
  • 2020-03-12

Rebecka E skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Anni har varit inlyssnande och hört mina behov för en så smidig försäljning av min lägenhet som möjligt. Hon har förstått att jag inte bara vill ha det högsta försäljningspriset, utan också vill ha en enkel och så smärtfri process som möjligt. Med tilläggstjänster som styling och flyttstäd, är en emotionellt tung process lättare.

Allt har hon gjort med ett leende och glädje, och skött sin kommunikation väl så jag alltid haft information om var i processen vi befinner oss. Mycket nöjd och glad! Läs mer
  • 2020-03-08

Patrik L skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Cristina hjälpte mig att sälja min lägenhet, snabbt lätt och enkelt.
    Jag är nöjd med sammarbetet och tackar för hjälpen! Läs mer
  • 2020-03-07

Dzenana Z skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jag har såld tre dummare i Hyllie Malmö. Vi blev väldigt bra bemötta Läs mer
  • 2020-03-06

Momen R skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jättebra mäklare, svarar snabbt alltid positiv och försöker göra alla situationer smidiga Läs mer
  • 2020-03-05

Vaclawa S skrev om Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Sålt en bostadsrätt 2rums! Mäklaren har bemött oss på ett korrekt sätt, saklig och bra information.
    Mäklaren har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-05

Ali Ayad A skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jeg har købt en nybygget lejlighed i Hyllie i Malmø.

Anni var meget hjælpsom.
    Hvis jeg kunne give Anni flere stjerner for sin service, så havde jeg gjort det! 😊 Läs mer
  • Julia H

2020-03-05

Julia H skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi anlitade Våningen och Villan eftersom vi tidigare har använt oss av denna mäklarbyrå och varit mycket nöjda. Idag har vi sålt vår 3-rumslägenhet på området Fosiedal med hjälp av Anni Johansson på Våningen och Villan.

Våra förväntningar av mäklaren var att hen skulle vara professionell och engagerad och det kan vi intyga att Anni Johansson varit. Vi tycker även att Anni varit duktig och förstått vårt behov och även kunnat förklara för oss hur försäljningsmarknaden ser ut idag och det uppskattar vi mycket.

Det blir 5 stjärnor av 5 möjliga. Toppklass! Tack Anni Johansson!

Mvh//Julia Hansson Läs mer
  • 2020-02-28

Daniel B skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Enkel att kommunicera med, tydlig och effektiv. Läs mer
  • 2020-02-28

Anna Sofia A skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    En bra kommunikation och tät kontakt genom hela förloppet. Har fullt förtroende för henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-26

Lejla S skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Hon var väldigt trevlig, och hjälpsam. Hon är guldvärd Läs mer

Allétorget 13, 215 34 Malmö