Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Våningen & Villan Limhamn Hyllie

Våningen & Villan Limhamn Hyllie

Allétorget 13, 215 34 Malmö — Visa karta

Vi tar hand om bostadsaffären åt dig!

Här på kontoret i Hyllie möts du av fastighetsmäklare som är specialister på bostadsmarknaden i området och som alltid strävar efter att du ska bli fullt nöjd med den mäklartjänst vi erbjuder.

Vårt fokus ligger alltid i att skräddarsy vår tjänst för dig och enligt dina önskemål. Utöver det traditionella innehållet ingår det alltid två mervärden, t.ex. homestyling och flyttstädning, i vår tjänst. Vi vill att du ska slippa tänka på bostadsaffären, att säljprocessen ska vara så enkel som möjligt och att du ska sälja till bästa pris för bästa möjliga arvode.

Välkommen till Våningen & Villan i Limham-Hyllie!

Läs vad 61 kunder tycker om Våningen & Villan Limhamn Hyllie

• Anders S
    Anders S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Anni är en smidig och påläst mäklare som har en ljus framtid i yrket, hon brinner för att förklara allt , både före och efter att uppdraget är slutfört, högsta betyg till Anni .
    Anni har sålt en bostadsrätt . Läs mer
  • Attila C
    Attila C skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Husförsäljning
    Välinformerad,trevlig,proessionell,kunnig
    Mycket lätt att nå , rekomenderas Läs mer
    Cristina H gillar detta
  • Fanolj Z
    Fanolj Z skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Köpt villa från Christina. Professionell bemötande. Mäklaren var väldig bra och tydlig med sitt objekt. Mycket hjälpsam. Rekommendera varmt som mäklare. Läs mer
    Cristina H gillar detta
  • Zena E
    Zena E skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Allt var utmärkt. Tydlig och trevlig mäklare Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jag och min sambo köpte vår första bostad med hjälp av Anni.
    Första intrycket var jättebra! Hon var väldigt rar och artig och hade läst på om bostaden. Men därefter gick det neråt, det kändes som Anni inte riktigt hade så bra koll på resten av processen.

Eftersom vi köpte vår första bostad ihop så förväntade vi oss att få lite instruktioner och hjälp ifrån Anni hur budgivningen skulle gå till. Men så fort vi närmade oss slutet av budgivningen så ville inte riktigt banken samarbeta med oss för ens vi hade vunnit budgivningen vilket vi inte kunde göra av pågrund av att Anni ville fortsätta höja priset.

Med mannen som budade emot oss ville inte ha lägenheten så det tog runt en vecka innan hon godkände summan även om vi lede budgivningen.

Dem ville stänga dealen så fort som möjligt så kunde vi inte göra det eftersom vi var tvungna att gå till banken i flera omgångar innan vi fick ut lånelöftet.

Vi kände att vi inte fick den servicen vi förtjänade för under besiktningen med säljaren och föreningen valde Anni att avstå utan att förvarna. Det slutade med att säljaren skällde ut Anni via telefon.

Annars var allt okej, vi fick vänta ett tag i början innan vi träffade Anni på kontoret första gången för vi väntade på säljaren. Men detta var förståeligt eftersom man kan inte förvänta sig att alla är samlade i tid. Men vi är väldigt glada att pappersskrivningen gick bra och gick väldigt fort. VI tyckte att Anni var duktig på att avsluta affären. Läs mer
  • Anita Å
    Anita Å skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Cristina Forsnor Hattenhauer är proffsig och personlig, vi rekommenderar gärna henne. Läs mer
  • Ki S
    Ki S skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi hade et par stycken mäklare ute och lämna offert då vi skulle sälje vårt hus men så fort vi träffade Cristina visste vi attd et var hon vi ville jobba med. Hon är söt, professionel och det duktig. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Proffsig. Trevlig. Seriös. Omtänksam. Mer än bara mäklare!
    Tack Christina.
    Enda negativa är att du aldrig kommer och hälar på hos oss på Segevägen 7! Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi fick ett mycket bra bemötande och kände stort förtroende för Cristina! Hittills har försäljningen av vårt hus motsvarat våra förväntningar. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mycket trevlig och profisonell. Kände mig trygg och visste att hon gjorde sitt bästa och lite till.

Med vänlig hälsning, Fredrik Läs mer
  • Danijela L
    Danijela L skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Trevlig ,proessionell och ödmjuk Läs mer
  • Britt-Marie Adele N
    Britt-Marie Adele N skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Cristina Forsnor Hattenhauer, har till fullo, uppfyllt mina förväntningar, avseende försäljning av mitt dåvarande hus.
    Hennes bemötande, engagemang och kompetens möjliggjorde en snabb försäljning. Som säljare, kände jag mig bekväm och trygg med Cristina som min mäklare. Läs mer
  • Istvan B
    Istvan B skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Köpt lägenhet , min upplevelse allting va professional !!!!!!! Läs mer
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Cristina är en oerhört duktig och erfaren mäklare, det märktes från första stund. Hennes yrkeskunnande kombinerat med hennes magiska personlighet gjorde att hela familjen föll som furor och vi kände oss väldigt trygga genom hela processen, för vi hade Cristina att luta oss på. Våra första köpare hävde köpet, och mycket tack vare peppen från Cristina orkade vi med en ny vända av visningar och budgivning. Jag är väldigt glad att vår husförsäljning inte enbart resulterade i en lyckad affär, utan även i att jag fann en ny vän i Cristina! Läs mer
    2018-03-28 Cristina H svarar Pernilla E
    Underbaraste Fru E <3 Tack för att jag fick förtroendet att ta mig an ert magiska hus och glöm inte att vi kämpade ihop! Ni är rakt igenom ljuvliga! /Kram C
  • Ivona T
    Ivona T skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Cristina Forsnor Hattenhauer är en professionell mäklare som vi föll direkt för. Vi kände oss väldigt bekväma i bemötandet och kände att hon överträffade alla våra förväntningar som vi hade på en mäklare. Det blev vi inte förvånade över med tanke på hur hon brinner för sitt jobb och sättet hon tar sig an försäljning av olika objektet. Läs mer
    2018-03-28 Cristina H svarar Ivona T
    Tusen tack Ivona för fina ord! Hoppas ni och lillan kommer att trivas i det nya huset! /Kram C
  • Nazmije Z
    Nazmije Z skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jag har varit med om en del mäklare,men ingen som Cristina.
    Hon har varit precis som man ska vara :
    tillmötesgående,duktig,trevlig, lugn,förstående, riktigt bra med andra ord!
    Jag skulle varmt rekommendera henne till vem som helst, som behöver en mäklare! Läs mer
    2018-03-27 Cristina H svarar Nazmije Z
    Tack söta Du för fina, värmande ord! Glöm nu inte att jag lovat dig en värdering när du är klar med renoveringen! /Kram C
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Cristina var fantastiskt duktig & väldigt framåt & peppande, även då hon fick sälja vårt hus två gånger så var hon ständigt possitiv & lyfte hela familjen på sina vingar så att vi orkade men andra försäljningen. Läs mer
    2018-03-27 Cristina H svarar Henrik E
    Tack Henrik! Säger bara: vilket teamwork och vilken resa vi gjorde tillsammans. Ni bor fortfarande i mitt hjärta - hela underbara familjen E! /Kram C
  • Anna-greta B
    Anna-greta B skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi har sålt vårt hus i Oxie Kyrkby

Kontaktade Våning & Villa därav fick vi kontakt med Christina Forsner Hattenhauer, vårt möte var mycket positivt, Christina är mycket sympatisk och kunnig i sitt yrke.

Vi var mycket nöjda med allt

Hälsningar
    Kerstin & Christer Johnsson Läs mer
    2018-03-27 Cristina H svarar Anna-greta B
    Tack, så härligt att höra! Hoppas allt är bra med er och att ni trivs "mitt i smeten" ! /Cristina
  • Roland W
    Roland W skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Tillmötesgående, serviceminded person. Lätt att nå. Noggrann. Läs mer
    2018-03-27 Cristina H svarar Roland W
    Tack Roland! Bästa som finns är återkommande kunder! /Cristina
  • Tommi M
    Tommi M skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Cristina sålde vår villa i Malmö på ett väldigt proffsigt sätt, samtidigt som hon upplevdes som supertrevlig av hela vår familj. Läs mer
    2018-03-27 Cristina H svarar Tommi M
    Tack Tommi! Allt går enkelt med så trevliga kunder. Hoppas ni trivs med ert nya liv i Finland. Hälsa familjen!/Cristina
  • Lina E
    Lina E skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Svarade på frågor och höll oss uppdaterade. Läs mer
  • Ayman E
    Ayman E skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Malin är en jätte trevlig person och mycket hjälpsam. Hon var duktig på att svara snabbt på emails och sms. Desuttom är hon snäll och lever upp til våra förväntan så klart. Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Från första kontakt fick vi ett trevligt och professionellt bemötande.Anni är intresserad och närvarande när man ställer frågor.Hon var ständigt till hands utan att vara puschig.Vi uppskattar mycket Anni som mäklare. Läs mer
  • Ola J
    Ola J skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Annie har varit mycket hjälpsam under hela processen och gjort ett strålande jobb. Tack för hjälp med försäljningen Annie! Läs mer
  • Hazel A
    Hazel A skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vi har fått ett trevligt bemötande av Anni. Läs mer
  • Ruxandra-Anca L
    Ruxandra-Anca L skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Bra , engagerad mäklare. Kändes pålitlig , vilket är viktigt ! Lyssnade och var tillmötesgående. Läs mer
  • Shaymaa I
    Shaymaa I skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Hej! vi fick alltid hjälp av henne, hon svarade alltid på vår telefonsamtal, sms och mejl.

Tycker jättebra människa Läs mer
  • John Victor R
    John Victor R skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mycket bra och trevlig bemötande! Läs mer
  • Martina F
    Martina F skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Anni är en mycket engagerad mäklare med mycket energi. Hon är målinriktad och bryr sig om sina kunder.
    Anni är ärlig och informativ längs hela försäljningsprocessen.
    Rekommenderar henne mer än gärna till andra säljare! Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Anni är mycket trevlig, service inriktad, hon får en att känna sig trygg. Läs mer
  • Jess S
    Jess S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Process went nice and smooth. It took a little while for the appartment to be sold, but I guess that was due to the slow market, between christmas and new year.
    Annie has been helpfull and open to suggestions. All in all it was a nice experince. Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Snabb god återkoppling och informativ. Läs mer
  • Oliwia S
    Oliwia S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Bästa mäklaren, ärlig, lätt att hålla konversation med, lyhörd. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Malin har gett ett proffsigt och trevligt bemötande under hela säljprocessen. Hon var lyhörd för våra funderingar och önskemål och fick lägenheten såld snabbt och smidigt. Läs mer
  • Gerth J
    Gerth J skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Vänligt och proffisionellt bemötande, förstroendeingivande och trevlig! Läs mer
  • Sadri B
    Sadri B skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Det känns som Malin har jobbat med detta i hundra år, så duktig och så säker är hon på det hon gör. Alltid lika trevlig och glad, hon sätter verkligen kunden i fokus. Vi är supernöjda med Malin. Behöver vi sälja någon gång kommer vi att anlita Malin. Läs mer
  • Ida H
    Ida H skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Är jätte nöjd, alltid har gått bra och smidigt. Väldigt bra bemötande. Läs mer
  • Blerta M
    Blerta M skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Supersmidig affär! Trevlig mäklare, utmärkt bemötande, proffsig och kan verkligen service! Ser verkligen till att både säljare och köpare är nöjda och hon är enormt snabb och flexibel! Kunde inte önska mig smidigare affär! Läs mer
  • Enes B
    Enes B skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mycket trevlig och duktig mäklare ! Läs mer
  • Tonny O
    Tonny O skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Trevligt o proffsigt 👍 Bra marknadsföring snabb affär smidigt Läs mer
  • Kenan A
    Kenan A skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Malin är en fantastisk mäklare, hon har hållt kontakten med mig och gjort ett jättebra jobb! Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jag tycker att Malin har skött allting väldigt bra. Det har gått snabbt och smidigt och hon förklarar allt väldigt pedagogiskt så det inte blir några funderingar eller frågor alls. Läs mer
  • Zeljko P
    Zeljko P skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Malin och Emir är kunniga och kundfokuserade. Otroligt hjälpsama i alla lägen. Fick lägenheten såld snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera Våning och villan till er alla som går i sälj tankar

Med vänliga hälsningar
    Zeljko Pavlovic
    Nöjd kund :-) Läs mer
  • Henning H
    Henning H skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    virkelig fin och bra upplevelse kompetent prof
    kan anbefales Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Trevligt bemötande och snabb och hjälpsam för mig som köpare. Läs mer
  • Niclas K
    Niclas K skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Trevlig mäklare som talade om hur läget var med budgivning och gav tips och råd! Läs mer
  • Deisa C
    Deisa C skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Malin är en fantastisk, trevlig, positiv och glad tjej. Jag fick alla information jag behövde, jag ringde ofta med massor av frågor , hon var alltid saklig och gav mig mycket kunskap som jag inte hade själv.
    Om jag ska sälja nåt, eller köpa nåt, det blir då enbart med Malin eller nån hon rekommendera.
    Hälsa Malin.
    MVH

Deisa Cederquist Läs mer
  • Mia K
    Mia K skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Malin är en engagerad mäklare som snabbt kunde hjälpa och svara på mina frågor. Flexibel med tider som passade oss säljare och framförde informationen på ett bra sätt så jag som säljare kände mig trygg. Läs mer
  • Mizhda M
    Mizhda M skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Det är ett fint arbete av er . Bra jobbat Läs mer
  • Skodran I
    Skodran I skrev om Malin Schön en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mycket bra och proffsigt...................................... Läs mer

Allétorget 13, 215 34 Malmö