Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Limhamn Hyllie Anni Johansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 21 kunder tycker om Anni Johansson

• Anna-Karin W skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Hej,
    Jag har köpt Hyllie Boulevard 9B. Det var mycket trevligt att träffa Anni. Hon hade ett positivt, vänligt och avslappnat bemötande. Hon tog snabbt reda på uppgifter och var hjälpsam med allt jag undrade över. Helt igenom en positiv upplevelse.

Med vänliga hälsningar
    Anna-Karin Wahlgren Läs mer
  • Konrad S
    Konrad S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    I samband med att jag skulle sälja en bostadsrätt i Malmö anlitade jag Anni och fick från första mötet ett mycket bra och tryggt intryck som fortsatte genom hela processen. Genom att alltid vara lättillgänglig och med kort varsel anordna visningar är hon flexibel och visar stort engagemang för affären. Genom sin kunskap om marknaden, och inte minst området, tillsammans med ett väldigt professionellt bemötande sålde hon min lägenhet till ett pris som var över min förväntan. Jag rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Bruna N köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Dears,
    My husband and I bought a great apartment next to Emporia and Hyllie train station.
    Anni was very attentive and she acted as a fair broker between the owners and us with much respect and providing important information.
    She made all the progress flow easily and we are very happy that we have decided on this difficult decision with the support of a competent broker.
    Thank you. Läs mer
  • Viktoria H sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Hyllie
    Jag sålde min mini två på 28kvm och hela upplevelsen med Anni var väldigt bra. Hon fanns hela tiden som stöd och man kunde tänka och bolla idéer med henne under hela proseccen! Läs mer
  • Sebastian S köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Hyllie
    Mycket trevligt bemötande och väldigt glad person!
    Hon hade svart på alla våra frågor så mycket positivt. Läs mer
  • Elin D köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Hyllie
    Jag har köpt en lägenhet på hyllie. Bemötandet från mäklaren var utmärkt! Exceptionellt bra engagemang. Vi kände oss verkligen trygga med allt! Jag kan verkligen rekommendera Anni som mäklare. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Anni är en smidig och påläst mäklare som har en ljus framtid i yrket, hon brinner för att förklara allt , både före och efter att uppdraget är slutfört, högsta betyg till Anni .
    Anni har sålt en bostadsrätt . Läs mer
  • Zena E skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Allt var utmärkt. Tydlig och trevlig mäklare Läs mer
  • Susanne L skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Jag och min sambo köpte vår första bostad med hjälp av Anni.
    Första intrycket var jättebra! Hon var väldigt rar och artig och hade läst på om bostaden. Men därefter gick det neråt, det kändes som Anni inte riktigt hade så bra koll på resten av processen.

Eftersom vi köpte vår första bostad ihop så förväntade vi oss att få lite instruktioner och hjälp ifrån Anni hur budgivningen skulle gå till. Men så fort vi närmade oss slutet av budgivningen så ville inte riktigt banken samarbeta med oss för ens vi hade vunnit budgivningen vilket vi inte kunde göra av pågrund av att Anni ville fortsätta höja priset.

Med mannen som budade emot oss ville inte ha lägenheten så det tog runt en vecka innan hon godkände summan även om vi lede budgivningen.

Dem ville stänga dealen så fort som möjligt så kunde vi inte göra det eftersom vi var tvungna att gå till banken i flera omgångar innan vi fick ut lånelöftet.

Vi kände att vi inte fick den servicen vi förtjänade för under besiktningen med säljaren och föreningen valde Anni att avstå utan att förvarna. Det slutade med att säljaren skällde ut Anni via telefon.

Annars var allt okej, vi fick vänta ett tag i början innan vi träffade Anni på kontoret första gången för vi väntade på säljaren. Men detta var förståeligt eftersom man kan inte förvänta sig att alla är samlade i tid. Men vi är väldigt glada att pappersskrivningen gick bra och gick väldigt fort. VI tyckte att Anni var duktig på att avsluta affären. Läs mer
  • Lina E skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Svarade på frågor och höll oss uppdaterade. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a