Anni Johansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 30 Läs vad Anni Johansson

• Emma L köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-30

Hyllie
    Köpte en lägenhet i Hyllie. Upplevde Anni vara väldigt engagerad och brydd över en som köpare. Gav en tid att tänka och hörde av sig vid minsta förändring, vilket verkligen uppskattades. Anni levde verkligen upp till mina förväntningar och är glad att det var henne jag fick kontakt med :) Läs mer
  • Liz L sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-27

Hyllie
    Sålt 2 rums lägenhet på 38 kvm.
    Bra bemötande. Lyhörd. Bra återkoppling. Jag är nöjd med affären. Läs mer
  • Ayisha A köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-19

Södertorp
    Jag köpte min första lägenhet (3 rum). Jag blev bemött på ett professionellt och värdigt sätt. Läs mer
  • Karolina L sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-18

Ribersborg
    Trevlig, glad och proffsig! Jag rekommenderar Anni! Läs mer
  • Rebecka E sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-12

Dalaplan
    Anni har varit inlyssnande och hört mina behov för en så smidig försäljning av min lägenhet som möjligt. Hon har förstått att jag inte bara vill ha det högsta försäljningspriset, utan också vill ha en enkel och så smärtfri process som möjligt. Med tilläggstjänster som styling och flyttstäd, är en emotionellt tung process lättare.

Allt har hon gjort med ett leende och glädje, och skött sin kommunikation väl så jag alltid haft information om var i processen vi befinner oss. Mycket nöjd och glad! Läs mer
  • Dzenana Z sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-07

Jag har såld tre dummare i Hyllie Malmö. Vi blev väldigt bra bemötta Läs mer
  • Ali Ayad A köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-05

Hyllie
    Jeg har købt en nybygget lejlighed i Hyllie i Malmø.

Anni var meget hjælpsom.
    Hvis jeg kunne give Anni flere stjerner for sin service, så havde jeg gjort det! 😊 Läs mer
  • Julia H
    Julia H sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-05

Fosiedal
    Vi anlitade Våningen och Villan eftersom vi tidigare har använt oss av denna mäklarbyrå och varit mycket nöjda. Idag har vi sålt vår 3-rumslägenhet på området Fosiedal med hjälp av Anni Johansson på Våningen och Villan.

Våra förväntningar av mäklaren var att hen skulle vara professionell och engagerad och det kan vi intyga att Anni Johansson varit. Vi tycker även att Anni varit duktig och förstått vårt behov och även kunnat förklara för oss hur försäljningsmarknaden ser ut idag och det uppskattar vi mycket.

Det blir 5 stjärnor av 5 möjliga. Toppklass! Tack Anni Johansson!

Mvh//Julia Hansson Läs mer
  • Daniel B köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-02-28

Hyllie
    Enkel att kommunicera med, tydlig och effektiv. Läs mer
  • Anna-Karin W skrev om Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2018-10-05

Hej,
    Jag har köpt Hyllie Boulevard 9B. Det var mycket trevligt att träffa Anni. Hon hade ett positivt, vänligt och avslappnat bemötande. Hon tog snabbt reda på uppgifter och var hjälpsam med allt jag undrade över. Helt igenom en positiv upplevelse.

Med vänliga hälsningar
    Anna-Karin Wahlgren Läs mer