Anni Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 44 Läs vad Anni Johansson

• Staffan S
    Staffan S sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-08-06

3:a
    Vi sålde vår bostadsrätt omgående trevligt bemötande o föreslog
    det pris vi själva tänkt högsta betyg och vi rekommenderar Anni till alla som står i säljtankar Det kan inte bli bättre
    Anita o Staffan Samson Bures Gata 19b Malmö Läs mer
  • Nadire Z
    Nadire Z köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-08-04

Hyllie
    Vi har köpt en 2:a i Hyllie. Anni var välkomnande och visade stort intresse för både köpare och säljare. Förväntningarna hos oss var ett fint engagemang vilket anni levde upp till. Sammanfattningsvis är vi nöjda och hade rekommenderat Anni. 10/10 Läs mer
  • Klas B sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-07-30

4:a
    Köpt och säljer lägenhet.

Bästa möjliga erfarenhet att ha Anni som mäklare. Läs mer
  • Camilla E
    Camilla E sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-07-28

4:a
    * Jeg har solgt en bostad via mægler Anni Johansson / Våningen & Villan Limhamn Hyllie
    * Anni Johansson, har fra vores første møde været uovertruffen professionel, hendes kendskab til området er uden sammenligning. Aftaler og kommunikation er så afgjort i særklasse, hun møde op til fremvisninger på hvilket tidspunkt det måtte ønskes, til gavn for både køber og jeg som sælger. Fremstår engageret og meget tillidsvækkende.
    * Mine forventninger var høje, da det er kostbart at sælge. Alle mine forventninger er blevet mødt og mere til.
    * Anni Johansson modtager mine bedste anbefalinger. Läs mer
  • Sven-Erik P
    Sven-Erik P sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-07-06

Hyllie
    Sålt Atles gata 11, Hyllie. Mycket effektiv mäklare. Bra på alla sätt och vis. Snabb och mycket trevlig. Vi sålde otroligt snabbt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Jan H köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-06-04

Klagshamn
    Mycket trevlig & professionell..! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Sirvan H sålde sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-06-04

1.5:a
    Västra Hamnen
    Sålde en lägenhet! Anni är utmärkt på alla plan! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Victor B köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-05-06

Rörsjöstaden
    Köpt en trea i Malmö av Anni och är nöjd med allt från bemötandet till hanteringen av alla frågor i efterhand. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Matthias P köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-05-05

Hyllie
    She was very helpful and nice. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Frank N köpte sin lägenhet med hjälp av Anni Johansson en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-05-04

Hyllie
    Anni was super nice and helpfull, maybe a bit too pushy, but I guess thats a part of the job. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hyllie Vattenparksgata