Cristina Forsnor Hattenhauer
Registrerad mäklare sedan 2001-08-31
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 29 Läs vad Cristina Forsnor Hattenhauer

• Marie-louise S sålde sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-06-19

3:a
    Limhamns Sjöstad
    Köpt radhus i Klagshamn.
    Väldigt vänligt och proffsigt bemötande och svar på de frågor man har. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Maire Pirkko L sålde sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-06-18

Oxie Kyrkby
    Sålt radhus/ villa. Mycket trevligt bemötande. Proffsig, kunnig , vi är mycket nöjda. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Pedro Celestino M sålde sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-06-17

Oxie Kyrkby
    Såld Radhus/Villa I Oxie
    Mycket trevlig och proffsig
    Bra kontakt mellan båda oss
    Väldigt nöjd. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Gunilla R sålde sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-06-15

4:a
    Klagshamn
    Vi har sålt ett parhus i Klagshamn.
    Cristina är kunnig, professionell och lätt att ha en dialog med.
    Jag upplever henne trygg och lugn och att hon har god erfarenhet av bostadsförsäljning
    Hon har goda kunskaper om Klagshamn med omnejd. Läs mer
  • Håkan R sålde sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-06-15

4:a
    Ett parhus i Klagshamn.
    Hon är mycket professionellt
    och sympatisk och välklädd
    Hela hennes stil gillade jag

En mäklare jag kommer att rekommendera Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Johan O sålde sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-06-04

Dockan
    Sålt min 2a i västra hamnen. Cristina är väldigt professionell och bra att samarbeta med. Gjorde ett väldigt bra uppdrag med hela affären. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Ingrid Charlotte B sålde sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-05-25

Nya Bellevue
    Vi har sålt ett kedjehus i nya Bellevue.Vi har bara positivt att säga om Christina. Bra information och rådgivning. Christina har varit hjälpsam och har ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • Sawsan H köpte sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-04-22

3:a
    Högaholm
    jag har köpt 3 rum lägenhet
    jag blev bemött väldigt trevligt sätt hon väldigt duktig , tydligt och hjälpsam
    jag trivdes jätte bra med Cristina Forsnor Hattenhauer.hon väldigt trevligt. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Elisabeth M köpte sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-23

Fosiedal
    Mäklaren var mycket trevlig.kändes tryggt då hon var mycket proffesionell. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-08

Söderkulla
    Cristina hjälpte mig att sälja min lägenhet, snabbt lätt och enkelt.
    Jag är nöjd med sammarbetet och tackar för hjälpen! Läs mer

Senaste försäljningarna

Lovisas gata