Cristina Forsnor Hattenhauer
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 21 Läs vad Cristina Forsnor Hattenhauer

• Elisabeth M köpte sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-23

Fosiedal
    Mäklaren var mycket trevlig.kändes tryggt då hon var mycket proffesionell. Läs mer
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-08

Söderkulla
    Cristina hjälpte mig att sälja min lägenhet, snabbt lätt och enkelt.
    Jag är nöjd med sammarbetet och tackar för hjälpen! Läs mer
  • Momen R köpte sin lägenhet med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-03-06

Söderkulla
    Jättebra mäklare, svarar snabbt alltid positiv och försöker göra alla situationer smidiga Läs mer
  • Anna Sofia A sålde sitt hus med hjälp av Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2020-02-28

Klagshamn
    En bra kommunikation och tät kontakt genom hela förloppet. Har fullt förtroende för henne som mäklare. Läs mer
  • Attila C skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2018-06-19

Husförsäljning
    Välinformerad,trevlig,proessionell,kunnig
    Mycket lätt att nå , rekomenderas Läs mer
    Cristina H gillar detta
  • Fanolj Z skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2018-06-19

Köpt villa från Christina. Professionell bemötande. Mäklaren var väldig bra och tydlig med sitt objekt. Mycket hjälpsam. Rekommendera varmt som mäklare. Läs mer
    Cristina H gillar detta
  • Anita Å
    Anita Å skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2018-04-15

Cristina Forsnor Hattenhauer är proffsig och personlig, vi rekommenderar gärna henne. Läs mer
  • Ki S skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2018-04-02

Vi hade et par stycken mäklare ute och lämna offert då vi skulle sälje vårt hus men så fort vi träffade Cristina visste vi attd et var hon vi ville jobba med. Hon är söt, professionel och det duktig. Läs mer
  • Mattias L skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2018-03-30

Proffsig. Trevlig. Seriös. Omtänksam. Mer än bara mäklare!
    Tack Christina.
    Enda negativa är att du aldrig kommer och hälar på hos oss på Segevägen 7! Läs mer
  • Karin P skrev om Cristina Forsnor Hattenhauer en del av Våningen & Villan Limhamn Hyllie

2018-03-29

Vi fick ett mycket bra bemötande och kände stort förtroende för Cristina! Hittills har försäljningen av vårt hus motsvarat våra förväntningar. Läs mer

Senaste försäljningarna

Packarpelles väg