Mäklare Skåne Lund Våningen & Villan Lund Anna Ahlström
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 104 kunder tycker om Anna Ahlström

• Anders L köpte sitt hus med hjälp av Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Dösjebro
    Jag har köpt en villa och blev trevligt bemött av mäklaren.
    Kan rekomendera mäklaren till andra som behöver hjälp av en mäklare. Läs mer
  • Katharina J sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    vi sålde en lägenhet som vår dotter haft under sina medicinstudier under 5 år. Mäklaren var mycket trevlig och kunnig. Läs mer
  • Heléne S
    Heléne S köpte sitt hus med hjälp av Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Ålstorp
    Bullerbyvägen 1, Löddeköpinge (Hofterup) köpte vi.
    Anna är mycket trevlig. Gav mycket bra information och var hjälpsam. Ingav förtroende. Kunnig.

Vi känner oss väl omhändertagna i vår bostadsaffär 👍😊 Läs mer
  • Eva R köpte sitt hus med hjälp av Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Löddeköpinge
    Köpte ett hus. A var förtroendeingivande, kunnig och påläst och dessutom trevlig. Läs mer
  • Laila P sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Jag skulle sälja ett enplanshus med källare från 1985 + ett äldre
    jättestort uthus. Både Anna Ahlström och jag såg uthuset som en bonus med alla de möjligheter som stod till buds men tyvärr gjorde inte spekulanterna detta utan det blev snarare en black om foten. Nerverna kröp utanpå kroppen på mig när ingenting hände men hela tiden behöll Anna sitt lugna sätt och det påverkade ju även mig. Till slut dök rätt köpare upp och med facit i handen kan jag bara säga att jag är mycket nöjd och glad över affären och jag tror även att köparna är det. Anna Ahlström hade en väldigt stor del i att allt blev så bra och jag vill verkligen rekommendera henne på det bästa. Läs mer
  • Per-Olof O sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Centrum
    Sålt lägenhet i Lund. AA är serviceinriktad och svarar snabbt och dessutom utanför arbetstid. Informerar kontinuerligt utan uppmaning. Ger bra tips och tydlig utan massa ordbajs. Uppfattar AA som kompetent och påläst. Läs mer
  • Anders O köpte sitt hus med hjälp av Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Stångby
    Anna hjälpte till att sälja huset jag köpt. Hon skötte det mycket professionellt och jag kan varmt rekommendera henne för andra bostadsaffärer. Läs mer
  • Suzanne N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Järnåkra
    Arbetade snabbt och effektivt och gav goda råd och god information. Jag kände mig trygg och väl behandlad och var nöjd med utfallet. Läs mer
  • Wenshan P köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Järnåkra
    Anna is quite nice and professional. Läs mer
  • Ulf B skrev om Anna Ahlström en del av Våningen & Villan Lund
    Anna har varit en mycket fin tillgång i vår lägenhetsaffär. Allt
    har fungerat bra och vi är tacksamma för att Anna alltid har varit lätt att få tag på , samt att hon snabbt svarat på alla våra förfrågningar. Vi kan med glädje rekommendera Anna till framtida kunder och vi sprider våra erfarenheter i vår egen vänkrets.
    Tack så länge Anna,
    och på återseende. / Ulf Läs mer