Ewa Mårtensson Lindén

Ewa Mårtensson Lindén

Ewa Mårtensson Lindén är mäklare på Våningen & Villan Lund

Ewa Mårtensson Lindén har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Ewa Mårtensson Lindén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Ewa Mårtensson Lindén har haft 16 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 40 Läs vad Ewa Mårtensson Lindén

• sålde sin stuga med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    • Väster
    2021-07-21
    Är både nöjd och tacksam för Ewas professionella hjälp med att lotsa mig igenom försäljningen av min koloni.
    Som ovan försäljare visste jag inte vilka förväntningar jag skulle ha, men med Ewas hjälp har de nåtts, både upp till och över.
    Snabba, lätta kontakter via telefon och mail samt ett mycket trevligt och vänligt bemötande har gjort att jag känt mig trygg under hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    • Norra Fäladen
    2021-07-19
    Ewa överträffade alla förväntningar jag hade. Jag fick mycket hjälp och hon svarade på alla mina frågor. Försäljningen gick snabbt och Ewa fanns alltid tillgänglig och höll mig hela tiden uppdaterad.
    • Värpinge
    2021-03-08
    Sålt min bostadsrätt, mäklaren var mycket tillmötesgående och mycket kompetent.
    Är min första försäljning, men kändes tryggt med bra stöd från mäklaren.
    • Klosters Fälad
    2021-02-09
    Ewa har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt! Hon har varit professionell, lugn och trevlig! Vi rekommenderar henne som mäklare !
  • Joyce Å
    • Klosters Fälad
    2021-02-09
    Fick en bostadsrätt såld till ett bra pris.
    Mäklaren var trevlig, praktisk och effektiv.
    Upplevelse var positiv.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    2020-11-11
    Vi har sålt vårt radhus och Ewa har lotsat oss på ett effektivt och trevligt sätt genom försäljningen.
    2020-11-11
    Ewa har varit ett helt fantastiskt stöd för oss som är ovana som säljare (radhus). Tillgänglig och alltid snabb med respons då vi behövt svar.
    2020-11-05
    wow

- Radhus
    - Mycket trevligt, vänligt & professionellt
    - Hade ganska låga förväntningar om service/tjänsten, Ewa gick långt över förväntningarna.
    - wow
    Det blev ju verkligen en lyckosam affär med ett jättebra slutpris. Kul! Ewa Mårtensson Lindén
    • Tuna
    2020-10-07
    Fick hjälp med att sälja min 2'a på 62kvm i Lund.

Trevligt bemötande och hon tog mig snabbt och enkelt igenom affären.

Skulle verkligen rekommendera!
    Ja, det var verkligen en extremt snabb försäljning! Kul! Ewa Mårtensson Lindén
    • Stångby
    2020-06-28
    Vi har känt oss trygga med att ha Ewa som mäklare vid försäljningen av vår villa. Trots osäkerheten som coronapandemin har orsakat har Ewa lugnt och metodiskt genomfört processen.
    Vi är jättenöjda med Ewas insatser och glada för att vi valde henne som vår mäklare.