Ewa Mårtensson Lindén
Registrerad mäklare sedan 2006-05-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Ewa Mårtensson Lindén

• Timo L sålde sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2020-06-28

Stångby
    Vi har känt oss trygga med att ha Ewa som mäklare vid försäljningen av vår villa. Trots osäkerheten som coronapandemin har orsakat har Ewa lugnt och metodiskt genomfört processen.
    Vi är jättenöjda med Ewas insatser och glada för att vi valde henne som vår mäklare. Läs mer
  • Kenan H
    Kenan H köpte sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2020-06-25

Stångby
    Supertrevligt bemötande, visning och affär gick väldigt smidigt till. Känns som att Ewa har varit med ett bra tag och hon vet vad som behövs för att både säljare och köpare skall känna sig bekväma.
    Ewa var väldigt informativ vid köpekontraktet då vi var förstagångsköpare av hus, det kändes lugnare för våran del.
    En tumme upp! Läs mer
  • Ingemar B sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2020-05-05

4:a
    Värpinge
    Jag har sålt en bostadsrätt i Lund.

Mitt val av mäklare avgjordes av mitt inledande möte med Ewa fem månader för försäljningsstart.

Jag valde Ewa för den seriositet hon visade mig och som jag också trodde att kommande intressenter skulle uppfatta henne. Hon lyssnade på mig, gjorde värdering av bostaden som fick mig att tro att det var realistiskt. Klargjorde tydligt vad som skulle ingå i mäklartjänsten. Mitt val gjordes bland fyra mäklare.

Jag tycker att Ewa under hela processen utförde sitt jobb så som jag förväntat mig; med tydlighet avseende annonsering, visningar, bedömningar av bud och drivit på budgivare att agera.

Även om det återstår några moment i affären, så kan jag säga att jag är mycket nöjd med den process och det resultat som uppnåtts vid försäljning av min bostad. Stort tack Ewa! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Cecilia C sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-12-03

2.5:a
    Sålde bostadsrätt i Lund
    Kunnig och erfaren mäklare
    Väldigt flexibel med tider och anpassade sig mycket utifrån både spekulanter och säljare
    Vänlig som person Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Ulla B sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-12-02

4:a
    Centrum
    Vi sålde en bostadsrätt i Lund och Eva Mårtensson Lindén var genom hela processen vänlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med Evas arbete. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Josefin H sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-12-02

3:a
    Centrum
    Ewa är superduktig och dessutom trevlig. Vi har tidigare även mött henne som spekulanter och hon är lika härlig oavsett om man är säljare eller köpare. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Anna E sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-03-14

Nöbbelöv
    Ewa är en lugn, kunnig, trygg, trevlig och omtänksam mäklare. Ledde fram till en lyckad försäljning av bostadsrätt i Lund. Kan varmt rekommendera Ewa som mäklare. Läs mer
  • Arne F
    Arne F sålde sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-02-07

Höör
    Vi sålde vår fastighet Höör Tjuvaröd 1:55 med adressTjuvarödsvägen 9, 24336 Höör.
    Vi insåg genast vid Evas första besök hos oss att hon hade rätt inställning och känsla för vår rätt speciella villa och därför var rätt mäklare för uppdraget.
    Vi förväntade oss att få fastigheten såld inom en rimlig tid och till ett pris som motsvarade den värdering som vi och flera andra mäklare kommit fram till.Detta infriades till fullo av Eva.
    Hela affären genomfördes på ett trevligt och professionellt sätt
    till vår fulla belåtenhet Läs mer
  • Alicja F sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-02-06

Linero
    Jag valde Ewa att hjälpa mig sälja en bostadsrätt. Det som avgjorde var hennes erfarenhet och professionalism . Även trygghet och ett lugnt bemötande. Ewa hade väldigt bra koll på hur marknaden och priserna såg ut i just detta område och det stämde med summan vi fick . Försäljningen gick relativt snabbt och Ewa var bra på att uppdatera mig angående visningar och bud. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • Rudolf S
    Rudolf S sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-02-05

Väster
    Vi fick hjälp av EML på V&V att marknadsföra, visa och sälja vår fina lgh i Lund 2018. EML har på bästa sätt tagit hand om oss och hjälpt oss i våra tankar och beslut. EML har hållit oss väl informerade om status i försäljningen och nu återstår bara att EML synar vårt utkast till deklaration senare i vår.

Som tecken på vår uppskattning har vi nu bett EML hålla ett öga på nya möjligheter till passande boende för oss.

Vår "mindset" om mäklares sätt att göra affärer främst relaterat till eget ego och inkomstönskan, har kommit på skam. EML har verkligen "hållit oss i handen", både vi som säljare och våra köpare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Solkurvan