Ewa Mårtensson Lindén är mäklare på Våningen & Villan Lund

Ewa Mårtensson Lindén har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Ewa Mårtensson Lindén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.9. Ewa Mårtensson Lindén har haft 11 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 35 Läs vad Ewa Mårtensson Lindén

• 2020-11-11
    Vi har sålt vårt radhus och Ewa har lotsat oss på ett effektivt och trevligt sätt genom försäljningen.
    Kajsa J
    • Östra Torn
    sålde sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
  • 2020-11-11
    Ewa har varit ett helt fantastiskt stöd för oss som är ovana som säljare (radhus). Tillgänglig och alltid snabb med respons då vi behövt svar.
    Martin C
  • 2020-11-05
    wow - Radhus - Mycket trevligt, vänligt & professionellt - Hade ganska låga förväntningar om service/tjänsten, Ewa gick långt över förväntningarna. - wow
    Fredrik S
    • 97.5 m²
    • Östra Torn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
    Det blev ju verkligen en lyckosam affär med ett jättebra slutpris. Kul!

Visa svar
  • 2020-10-07
    Fick hjälp med att sälja min 2'a på 62kvm i Lund. Trevligt bemötande och hon tog mig snabbt och enkelt igenom affären. Skulle verkligen rekommendera!
    Thomas R
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Tuna
    Ja, det var verkligen en extremt snabb försäljning! Kul!

Visa svar
  • 2020-06-28
    Vi har känt oss trygga med att ha Ewa som mäklare vid försäljningen av vår villa. Trots osäkerheten som coronapandemin har orsakat har Ewa lugnt och metodiskt genomfört processen. Vi är jättenöjda med Ewas insatser och glada för att vi valde henne som vår mäklare.
    Timo L
    • Stångby
  • 2020-06-25
    Supertrevligt bemötande, visning och affär gick väldigt smidigt till. Känns som att Ewa har varit med ett bra tag och hon vet vad som behövs för att både säljare och köpare skall känna sig bekväma. Ewa var väldigt informativ vid köpekontraktet då vi var förstagångsköpare av hus, det kändes lugnare för våran del. En tumme upp!
    Kenan H
    Kenan H
    • Stångby
    köpte sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund
  • 2020-05-05
    Jag har sålt en bostadsrätt i Lund. Mitt val av mäklare avgjordes av mitt inledande möte med Ewa fem månader för försäljningsstart. Jag valde Ewa för den seriositet hon visade mig och som jag också trodde att kommande intressenter skulle uppfatta henne. Hon lyssnade på mig, gjorde värdering av bostaden som fick mig att tro att det var realistiskt. Klargjorde tydligt vad som skulle ingå i mäklartjänsten. Mitt val gjordes bland fyra mäklare. Jag tycker att Ewa under hela processen utförde sitt jobb så som jag förväntat mig; med tydlighet avseende annonsering, visningar, bedömningar av bud och drivit på budgivare att agera. Även om det återstår några moment i affären, så kan jag säga att jag är mycket nöjd med den process och det resultat som uppnåtts vid försäljning av min bostad. Stort tack Ewa!
    Ingemar B
    • 108.0 m²
    • Värpinge
  • 2019-12-03
    Sålde bostadsrätt i Lund Kunnig och erfaren mäklare Väldigt flexibel med tider och anpassade sig mycket utifrån både spekulanter och säljare Vänlig som person
    Cecilia C
    • 2.5:a
    • 68.0 m²
  • 2019-12-02
    Vi sålde en bostadsrätt i Lund och Eva Mårtensson Lindén var genom hela processen vänlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med Evas arbete.
    Ulla B
    • 101.0 m²
  • 2019-12-02
    Ewa är superduktig och dessutom trevlig. Vi har tidigare även mött henne som spekulanter och hon är lika härlig oavsett om man är säljare eller köpare.
    Josefin H
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte