Mäklare Skåne Lund Våningen & Villan Lund Ewa Mårtensson Lindén
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01

Läs vad 24 kunder tycker om Ewa Mårtensson Lindén

• Arne F
    Arne F sålde sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-02-07

188m²
    Höör
    Vi sålde vår fastighet Höör Tjuvaröd 1:55 med adressTjuvarödsvägen 9, 24336 Höör.
    Vi insåg genast vid Evas första besök hos oss att hon hade rätt inställning och känsla för vår rätt speciella villa och därför var rätt mäklare för uppdraget.
    Vi förväntade oss att få fastigheten såld inom en rimlig tid och till ett pris som motsvarade den värdering som vi och flera andra mäklare kommit fram till.Detta infriades till fullo av Eva.
    Hela affären genomfördes på ett trevligt och professionellt sätt
    till vår fulla belåtenhet Läs mer
  • Alicja F sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-02-06

62m²
    Linero
    Jag valde Ewa att hjälpa mig sälja en bostadsrätt. Det som avgjorde var hennes erfarenhet och professionalism . Även trygghet och ett lugnt bemötande. Ewa hade väldigt bra koll på hur marknaden och priserna såg ut i just detta område och det stämde med summan vi fick . Försäljningen gick relativt snabbt och Ewa var bra på att uppdatera mig angående visningar och bud. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • Rudolf S
    Rudolf S sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-02-05

61m²
    Väster
    Vi fick hjälp av EML på V&V att marknadsföra, visa och sälja vår fina lgh i Lund 2018. EML har på bästa sätt tagit hand om oss och hjälpt oss i våra tankar och beslut. EML har hållit oss väl informerade om status i försäljningen och nu återstår bara att EML synar vårt utkast till deklaration senare i vår.

Som tecken på vår uppskattning har vi nu bett EML hålla ett öga på nya möjligheter till passande boende för oss.

Vår "mindset" om mäklares sätt att göra affärer främst relaterat till eget ego och inkomstönskan, har kommit på skam. EML har verkligen "hållit oss i handen", både vi som säljare och våra köpare. Läs mer
  • Jan K sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2019-02-05

85m²
    Limhamn
    Ewa har sålt en villa och en bostadsrättslägenhet för oss under en två-års period.
    Vi är mycket nöjda med de resultat hon uppnådde och vi ger
    högsta betyg, Jan o Laila Klint Läs mer
  • Emil O sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

5:a
    105m²
    Stångby
    Ewa hjälpte oss både med att köpa och sälja och var fantastisk i alla steg. Var alltid tillgänglig och var väldigt mån om att vi skulle känna oss säkra i vårt byte av bostad. Läs mer
  • Annmarie A sålde sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

149m²
    Östra Torn
    Vi har sålt ett hus och Ewa var snabb, effektiv, tillmötesgående, tillgänglig och ingav stort förtroende.
    Vi rekommenderar henne som mäklare och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Alexandra F köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

4:a
    105m²
    Stångby
    Mycket professionell och grundlig i sitt arbete. Mån om kundens bästa och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Malin N sålde sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

131m²
    Ludvigsborg
    Engagerad och kompetent mäklare.
    Slutför inte sitt uppdrag förrän båda parter är nöjda!
    Kan varmt rekommendera Ewa och förmedlingen till dem som ska sälja sina fastigheter Läs mer
  • Andreas G sålde sitt hus med hjälp av Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

122m²
    Stehag
    Ewa var lugn och saklig vid försäljningen av mitt hus. Jag tydliga besked och hjälpte mig genom hela processen på ett föredömligt vis. Jag rekommenderar Ewa som mäklare, och hade gärna arbetat med henne igen. Läs mer
  • André J skrev om Ewa Mårtensson Lindén en del av Våningen & Villan Lund

2017-03-17

Ewa var väldigt tydlig och återkoppla snabbt vid minsta detalj.
    Vi hade en väldigt bra dialog, då vi inte kunde vara så närvarande fysiskt vid köpet. Ewa sköte allt väldigt bra. Läs mer

Senaste försäljningarna

Jägaregatan