Ingrid Ankarcrona

Ingrid Ankarcrona

Ingrid Ankarcrona är mäklare på Våningen & Villan Lund

Ingrid Ankarcrona har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Ingrid Ankarcrona har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Ingrid Ankarcrona har haft 5 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 12 Läs vad Ingrid Ankarcrona

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Våningen & Villan Lund
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med hur Ingrid genomförde försäljningen av vår lägenhet. Ingrid är professionell, kunnig och kommunikativ. Vi kam varmt rekommendera henne.
    Så roligt att få hjälpa er med den fantastiska lägenheten! Tack för fint omdöme! Ingrid Ankarcrona
    2022-05-18 Verifierad kund
    Sålde vår lägenhet snabbt, effektivt, till ett pris vi var nöjda med.
    Verkligen snabbt! Tack för förtroendet och för fint omdöme! Ingrid Ankarcrona
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ingrid Ankarcrona en del av Våningen & Villan Lund
    2022-05-18 Verifierad kund
    Very helpful, efficient and competent. She was quite open in sharing concerns and responding to our questions and made the process very smooth and easy for first time homebuyers like us!
    Thank you! I am so happy for you! The apartment is beautiful and perfect for a future pet! Ingrid Ankarcrona
    • Klostergården
    2022-05-16 Verifierad kund
    Smooth and clear communication.
    All queries are cleared with appropriate answers.
    Good luck with your new apartment! /Ingrid Ingrid Ankarcrona
    2022-05-06 Verifierad kund
    Ingrid gjorde ett utmärkt arbete och jag är väldigt nöjd med min kontakt och erfarenhet hos Våningen & Villan Lund!
    Tack Nelly! Kul att få hjälpa dig med den mysiga lägenheten! Ingrid Ankarcrona
    2022-04-13 Verifierad kund
    Tillmötesgående, tillgänglig, rak och tydlig.
    Tack Sara! Grattis till ett väldigt bra köp! Ingrid Ankarcrona
    2022-04-13 Verifierad kund
    Ingrid är en mäklare som ser till att anstränga sig för att ta försäljningen framåt och hon är otroligt duktig på att skapa en bra känsla så att båda parterna känner sig säkra i affären och får den vägledning man behöver. Mycket nöjd med hennes arbete vid försäljningen.
    Tack Julia!!! Ingrid Ankarcrona
    • Sofiaparken
    2022-03-24 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Ingrid, hon har levt upp till våra högt ställda förväntningar och mer därtill. Ingrid är saklig och korrekt, kunnig och professionell. Dessutom tillgänglig och väldigt snabb på att återkoppla. Lägg därtill en härlig energi och ett vänligt och trevligt sätt, så vet ni vilken mäklare ni ska välja!
    Tack Cecilia! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ni gjorde mitt arbete lätt med en så fin lägenhet! Ingrid Ankarcrona
    2022-03-08 Verifierad kund
    Trevligt och öppet bemötande. Drev processen framåt på ett bra sätt. Bra dialog med oss som säljare
    Tack Magnus! Trevligt att få hjälpa er att sälja den fina lägenheten! Ingrid Ankarcrona
    2022-03-05 Verifierad kund
    Väldigt gott första bemötande och var mycket hjälpsam under hela försäljningen
    Tack för förtroendet Filip! Ingrid Ankarcrona