Mäklare Skåne Lund Våningen & Villan Lund Maria Brolin Glennow
Maria Brolin Glennow
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är att man träffar många intressanta människor i livets alla skeden.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig för att jag är en trygg part som alltid lyssnar in och jobbar målmedvetet med försäljningen. Jag är dessutom mycket förtroendeingivande och framåt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid är jag i stallet och umgås med min häst.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett gathus i Lunds stadskärna. Läs mer

Läs vad 59 kunder tycker om Maria Brolin Glennow

• Agnes B köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    74.5m²
    Sofiaparken
    Jag har köpt en lägenhet av Maria och blev alltod mycket trevligt bemött Läs mer
  • Mia L sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    98m²
    Möllevången
    Vänligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Emma B köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    2:a
    40.5m²
    Norra Fäladen
    Köpte en lägenhet.
    Hjälpsam! Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Emma B
    Tack för det höga betyget Emma - hoppas verkligen du ska trivas som fisken i vattnet i din nya fina bostad!
  • Mats K sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    2:a
    40.5m²
    Norra Fäladen
    väldigt behaglig att jobba med. Ordnar allt som behövs och ställer alltid upp. Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Mats K
    Roligt att du är nöjd Mats, det känns skönt att höra. Tack för fint betyg!
  • Claes-Göran A köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Linero
    Maria var trevlig och hjälpsam vid vårt köp av lägenheten på Kämpagränden. Var kunnig och hade svar på alla vår funderingar under köpprocessen. Ställde upp en lördag för en andra visning av lägenheten efter köpet för att vi som föräldrar skulle få se lägenheten som endast vår dotter hade sett innan köp. Det är vi tacksamma för. Maria motsvarade de förväntningar som vi hade. Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Claes-Göran A
    Tack Claes-Göran. Härligt att höra så fina ord. Hälsa så gott till resten av familjen, och lycka till med flytten!
  • Gill H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Linero
    Bra bemötande. Och höll bra kontakt trots att vi var 3 delägare som dessutom oftast befann oss på olika orter.
    Effektiv o bra på att hålla oss uppdaterade. Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Gill H
    Tack Gill! Kul att ni är så nöjda med allt. Hälsa resten av familjen!
  • Lena M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    74.5m²
    Sofiaparken
    Suverän service och kunnande!
    Snabbt och smidigt skött.
    Jag kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Lena M
    Tack snälla rara Lena! Hoppas vi får tillfälle att ses snart igen, och varmt lycka till med flytten.
  • Magnus L
    Magnus L köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    158m²
    Möllevången
    Köpte en mycket stor lägenhet, vilket iaf tidigare varit en nischad marknad. Väldigt trevligt bemötande. Mycket snabb på svar och väldigt inlyssnande. Trevligt snabbt och bra! Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Magnus L
    Tack snälla! Kul att ni blev så nöjda - och vi hörs ju snart igen!
  • Johan H
    Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    158m²
    Möllevången
    Maria är en fantastiskt duktig mäklare. Hon har stenkoll på hela försäljningsprocessen och hur man bör agera i alla steg. Framför allt har hon just de egenskaper som man letar efter: dels är hon väldigt lyhörd för säljarnas tankar och önskemål, dels uppväger hon detta med rekommendationer och praktiska råd från gedigen erfarenhet. Hon utövar rollen som mäklare som en väldigt lugn, säker, förtroendeingivande och saklig person. Genom hela processen har Maria varit i princip ständigt tillgänglig, väldigt flexibel och kommunikationen har varit perfekt. Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Johan H
    Tack snälla Johan för de orden. Det var verkligen toppenkul att få jobba med er fina bostad!
  • Tomi H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Linero
    Flöt på mycket bra, tanken på att vi som ägde lägenheten och Maria befanns sig på 3 olika orter med långa sträckor i mellan.

Jag träffade aldrig mäklaren, det gjorde min son, men jag pratade med henne och hon var tydlig och bra på problemlösning Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Tomi H
    Tack Tomi! Det var ett fint betyg, och värmer att höra.

Senaste försäljningarna

Möllevångsvägen