Mäklare Skåne Lund Våningen & Villan Lund Maria Brolin Glennow
Maria Brolin Glennow
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är att man träffar många intressanta människor i livets alla skeden.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig för att jag är en trygg part som alltid lyssnar in och jobbar målmedvetet med försäljningen. Jag är dessutom mycket förtroendeingivande och framåt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid är jag i stallet och umgås med min häst.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett gathus i Lunds stadskärna. Läs mer

Läs vad 62 kunder tycker om Maria Brolin Glennow

• Matilda G köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

2019-01-23

25.5m²
    Sofiaparken
    Köpt min första lägenhet. Jättetrevligt bemötande, engagerad och noggran! Supernöjd! Läs mer
    2019-01-24 Maria G svarar Matilda G
    Tack Matilda, kul att höra att du är så nöjd. Hoppas du ska trivas bra!
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

2019-01-23

25.5m²
    Sofiaparken
    Är generellt nöjd med Våningen och Maria. Maria är en mäklare som representerar, något som var viktigt för mig vid val av mäklare, men också en mäklare som känts pålitlig och hjälpsam.

Jag var inte helt nöjd med bilderna då det fanns en del detaljer som hade kunnat redigerats (som sladdar och prylar som sticker ut osv).

Inför själva visningen fick jag väldigt lite information om vad som kan vara bra att tänka på/ vad som behövs göras. Jag vet dock inte om detta var för att Maria upplevade att jag hade koll på vad som skulle göras eller om det helt enkelt är så att man inte brukar gå igenom vad som måste göras inför visning. Läs mer
    2019-01-24 Maria G svarar Anna B
    Tack för dina fina ord och feedback.
    Jag tyckte du hade så himla bra koll själv att jag inte ville störa för mycket; men lovar att ta till mig och lära av dina åsikter.
  • Kattie F sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

2018-12-12

78.5m²
    Klostergården
    Maria sålde min lägenhet på klostergården. Hon gör allt och lite extra man kan tänka sig av en mäklare. Kommer att rekommendera henne för mina vänner om de ska sälja. Är väldigt nöjd! Läs mer
  • Agnes B köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

2018-11-14

74.5m²
    Sofiaparken
    Jag har köpt en lägenhet av Maria och blev alltod mycket trevligt bemött Läs mer
  • Mia L sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

2018-11-14

5:a
    98m²
    Möllevången
    Vänligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2019-01-24 Maria G svarar Mia L
    Tack Mia - jag hoppas flytten gått bra och att ni börjar känna er som hemma i ert nya boende!
  • Emma B köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

2018-11-12

2:a
    40.5m²
    Norra Fäladen
    Köpte en lägenhet.
    Hjälpsam! Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Emma B
    Tack för det höga betyget Emma - hoppas verkligen du ska trivas som fisken i vattnet i din nya fina bostad!
  • Mats K sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

2:a
    40.5m²
    Norra Fäladen
    väldigt behaglig att jobba med. Ordnar allt som behövs och ställer alltid upp. Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Mats K
    Roligt att du är nöjd Mats, det känns skönt att höra. Tack för fint betyg!
  • Claes-Göran A köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

37m²
    Linero
    Maria var trevlig och hjälpsam vid vårt köp av lägenheten på Kämpagränden. Var kunnig och hade svar på alla vår funderingar under köpprocessen. Ställde upp en lördag för en andra visning av lägenheten efter köpet för att vi som föräldrar skulle få se lägenheten som endast vår dotter hade sett innan köp. Det är vi tacksamma för. Maria motsvarade de förväntningar som vi hade. Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Claes-Göran A
    Tack Claes-Göran. Härligt att höra så fina ord. Hälsa så gott till resten av familjen, och lycka till med flytten!
  • Gill H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

37m²
    Linero
    Bra bemötande. Och höll bra kontakt trots att vi var 3 delägare som dessutom oftast befann oss på olika orter.
    Effektiv o bra på att hålla oss uppdaterade. Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Gill H
    Tack Gill! Kul att ni är så nöjda med allt. Hälsa resten av familjen!
  • Lena M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund

2018-11-10

74.5m²
    Sofiaparken
    Suverän service och kunnande!
    Snabbt och smidigt skött.
    Jag kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2018-11-13 Maria G svarar Lena M
    Tack snälla rara Lena! Hoppas vi får tillfälle att ses snart igen, och varmt lycka till med flytten.

Senaste försäljningarna

Filippavägen