Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Våningen & Villan Våningen & Villan Lund Maria Brolin Glennow
46 rekommendationer

Maria Brolin Glennow
en del av Våningen & Villan Lund

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är att man träffar många intressanta människor i livets alla skeden.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig för att jag är en trygg part som alltid lyssnar in och jobbar målmedvetet med försäljningen. Jag är dessutom mycket förtroendeingivande och framåt.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid är jag i stallet och umgås med min häst.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett gathus i Lunds stadskärna.
Klostergatan 2
222 22 Lund — Visa karta

Vad tror Maria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 46 kunder tycker om Maria Brolin Glennow

• Bertil L
    Bertil L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Tydlig och social.
    Återkom med svar på ställda frågor
    Bra bemött
    Verkade ovanligt kunnig som mäklare, min erfarenhet är generellt att mäklare är inte kunniga idag.

Om jag behöver hjälp med en försäljning så kommer jag att kontakta Maria. Läs mer
  • Tania P
    Tania P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Vi har både köpt och sålt via Maria.
    Utmärkt bemötande.
    Hon har överträffat mina förväntningar, väldigt omtänksam och hjälpsam.
    Mycket trevligt upplevelse. Kan varmt rekommendera henne.
    Vänligen
    Tania Petrova Läs mer
    2018-05-22 Maria G svarar Tania P
    Tack Tania! Kul att allt gick så bra med både köp och försäljning!
  • Vaia Z
    Vaia Z skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria är väldigt engagerad, snabb och hjälpsam. Hon är kunnig och kom med idéer och lösningar som gjorde att vi gjorde en bra bostadsaffär. Hon var närvarande och lättillgänglig genom hela processen. En väldigt trevlig och glad person! Läs mer
    2018-05-22 Maria G svarar Vaia Z
    Tack för de fina orden. Jag sträcker på mig lite extra efter att ha läst ditt omdöme!
  • Martin O
    Martin O skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Jättebra på alla sätt. Smidig återföring och kunnig Läs mer
    2018-05-22 Maria G svarar Martin O
    Tack Martin, roligt att du blev så nöjd!
  • Febe Malou S
    Febe Malou S skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria sold an apartment to me, and the complete experience was amazing! She answered all my questions very well and very clearly, and helped me with whatever she could. The whole process went so smooth, it almost felt like it was too easy... Läs mer
    2018-05-22 Maria G svarar Febe Malou S
    Thank you so much for those kind words Febe!
  • Daniella H
    Daniella H skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Trevlig mäklare, bra information och bra på att kommunicera Läs mer
    2018-02-02 Maria G svarar Daniella H
    Tack Daniella, roligt att ni blev så nöjda!
  • Tor F
    Tor F skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Mycket trevligt bemötande! Visningen var avspänd och givande. Läs mer
    2018-02-02 Maria G svarar Tor F
    Tack Tor!
    Hoppas verkligen du ska trivas i din nya fina lägenhet. Jag är riktigt avis på dig som får njuta av den utsikten varje dag framöver!
  • Annie H
    Annie H skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Trevlig, lättillgänglig, förmedlade information på ett bra sätt, professionell. Läs mer
    2018-02-02 Maria G svarar Annie H
    Tack för de fina orden, det värmer verkligen!
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Hjälpsam och trevlig mäklare som vi trivdes väldigt bra med =) Mycket nöjda med att vi valde henne när vi skulle sälja vår lägenhet då det gick enkelt och smidigt samt vi fick utgångspris! Läs mer
    2017-12-04 Maria G svarar Caroline W
    Tack snälla Caroline! Det var verkligen roligt att få jobba ihop med er, är så himla glad att ni valde mig; vet att ni hade många bra att välja på med er fina lägenhet!
  • Pamela H
    Pamela H skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Trevlig pålitlig mäklare. God medlare, utmärkt kommunikation. Rekommenderas Läs mer
    2017-12-04 Maria G svarar Pamela H
    Tack snälla du! Hälsa resten av familjen så gott - verkligen ett nöje att hjälpa till!
  • Erik D
    Erik D skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Mycket service inriktad och flexibel. Läs mer
    2017-12-04 Maria G svarar Erik D
    Tack för det fina betyget Erik!
  • Xiaoying S
    Xiaoying S skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria has been very patient and responsive to us. As we are new in Sweden and don’t understand Swedish well, Maria explained to us everything as detailed as possible. We appreciate Maria’s support and service. Läs mer
    2017-12-04 Maria G svarar Xiaoying S
    Thank you so much! Your always welcome with any questions; big or small!
  • Jonatan A
    Jonatan A skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Första värderingsmöte ät var hon mycket förtroendeingivande. Inför första visningen och efter den bra kontakt. Därefter bristfällig information och uppföljning. Läs mer
    2017-12-04 Maria G svarar Jonatan A
    Vad tråkigt att höra! Verkligen beklagligt att jag inte fick reda på att ni ville ha mer information. Skickade många uppdateringar via sms för att inte störa dig på jobbet; men var kanske inte tydlig med att du gärna fick ringa mig för längre och tydligare uppdateringar. Gör verkligen ont i hjärtat att få en 2a i betyg - det har aldrig hänt förut! Kan du skicka mig ett mail som förklarar varför? Förstår nämligen betyget inte riktigt med tanke på att vi ofta hade kontakt flera gånger per dag under processen, samt att när lägenheten såldes verkade du nöjd?
  • Christina P
    Christina P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria var mycket tillmötesgående och trevlig i kontakten - i telefon, mail och vid personlig kontakt.
    Glad och villig att hjälpa alla parter. Läs mer
    2017-12-04 Maria G svarar Christina P
    Kul att höra att ni blev så nöjda - tror ni kommer trivas som fisken i vattnet i ert nya fina boende!
  • Filip N
    Filip N skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Jag var inte så ofta på plats i Lund vilket inte var ett problem då Maria kunde kommunicera på många olika sätt och var mycket snabb på att svara. Läs mer
    2017-08-04 Maria G svarar Filip N
    Skönt att ni fått en väldigt bra upplevelse och känner er trygga med köpet trots att vi fått sköta det mesta per distans. Hoppas du ska trivas i Lund!
  • Arne F
    Arne F skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria upplever jag som engagerad och öppen i sin yrkesroll. Vi fick förtroende för henne mycket snabbt. Läs mer
    2017-08-04 Maria G svarar Arne F
    Fina ord Arne, stort tack! Tävlingsmänniska som jag är hade det gärna fått bli en 5:a i betyg så klart - men det värmer att höra att ni har förtroende för mig!
  • Rosemarie B
    Rosemarie B skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria är en väldigt positiv tjej som har kunden i fokus. Engagerad och kunnig på det hon gör. Tillmötesgående och har en god kommunikation med oss hela tiden. Alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-08-04 Maria G svarar Rosemarie B
    Tack Rosemarie - alltid kul att kunna hjälpa till. Speciellt när mina kunder är så trevliga och lätta att prata med som er!
  • Erik L
    Erik L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Lyhörd och tillmötesgående. En alltigenom god upplevelse under hela processen. Läs mer
    2017-08-04 Maria G svarar Erik L
    Värmande ord från en trevlig kund. Tack snälla Erik!
  • Maren T
    Maren T skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria har vært veldig imøtekommende og service innstilt, tatt i betrakning at vi ikke har vært på visning og kommer fra Norge. Läs mer
    2017-08-04 Maria G svarar Maren T
    Tack Maren, hoppas verkligen du ska trivas i Lund!
  • Helena E
    Helena E skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Mycket bra bemötande, tillgänglig för frågor, har humor, bra att bolla med. Läs mer
    2017-08-04 Maria G svarar Helena E
    Skönt att höra att ni är så nöjda Helena - och att jag dessutom har humor var guldkanten som fick mig att le när jag läste ert betyg!
  • Erik S
    Erik S skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Snabb, säker, tillgänglig, noggrann , tillförlitlig och trevlig. Läs mer
    2017-08-04 Maria G svarar Erik S
    Tack Erik! Det var verkligen värmande ord.
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Mäklaren kändes väldigt påläst. Läs mer
    2017-08-04 Maria G svarar Lennart F
    Tack Lennart. Jag försöker alltid förbereda mig väl inför varje försäljning och det känns skönt att du som kund kände dig trygg med det.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Flexibel, korrekt och svarar direkt på våra frågor! Supernöjda köpare! Läs mer
    2017-05-26 Maria G svarar Johanna E
    Tack Johanna, hoppas verkligen ni ska trivas i er nya fina bostad!
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Professionell, trevlig och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2017-05-16 Maria G svarar Oskar L
    Tack Oskar, alltid kul att kunna hjälpa till!
  • Lars L
    Lars L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Vi har fått ett utmärkt omhändertagande, lite förvånad att undersökningen
    inte kommr efter vi har fått tillgång till lägenheten. Läs mer
    2017-05-15 Maria G svarar Lars L
    Tack Lars!
    Ja, det skickas ut automatiskt när en bostad är såld men tar med mig att det kan vara bra att utskick sker först efter tillträde.
    Vi hörs snart igen!
  • Anna R
    Anna R skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria har varit engagerad och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. Hon har ett lugnt och naturligt sätt och är mycket bra på att förklara och komma med genomtänkta råd. Jag skulle inte tveka att anlita henne igen! Läs mer
    2017-05-12 Maria G svarar Anna R
    Tack snälla Anna, det värmer verkligen att höra att du skulle anlita mig igen - det bästa betyg jag kan få!
  • Jesper N
    Jesper N skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Mycket hjälpsam och duktig på att förmedla den information man behöver. Väldigt bra statusuppdaterinhar vid tex en budgivning och en mäklare som är steget före. Läs mer
    2017-05-11 Maria G svarar Jesper N
    Tack Jesper! Kul att du är så nöjd och jag är övertygad om att du kommer trivas toppenbra.
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Suverän mäklare!
    Humöret alltid på topp, väldigt trevlig & professionell.
    Sammanfattningsvis suverän upplevelse & kommer definitivt rekommendera henne vidare! Läs mer
    2017-05-03 Maria G svarar Sandra P
    Tack snälla Sandra! Humöret är aldrig svårt att hålla uppe när man har med så trevliga kunder som er att göra ju :)
  • Tahir P
    Tahir P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Otroligt professionell och givmild person! Lätt att prata med, klar och tydlig och har alltid kunden i fokus! En målmedveten person som vet vad hon vill. Kan starkt rekommendera henne till blivande säljare/köpare! Läs mer
    2017-05-02 Maria G svarar Tahir P
    Tack - kul att ni blev så nöjda och att allt löpte på så smidigt för alla. Hörs snart igen!
  • Christin H
    Christin H skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Professionellt bemötande. Vänlig och trevlig. Saklig. Läs mer
    2017-04-22 Maria G svarar Christin H
    Tack snälla Christin, Hoppas verkligen ni blir nöjda med köpet och kommer trivas bra.
  • Peter P
    Peter P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Snabbt resultat
    Proffsigt
    Hanterade försäljning som ett totalansvar Läs mer
    2017-04-22 Maria G svarar Peter P
    Tack Peter, så himla kul att ni blev så nöjda och att allt löpte på väldigt smidigt på alla sätt. Lycka till med flytten!
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Superproffsig, snabbt upplägg och hela tiden återkoppling vad som händer kring bostadsaffären. Helt otrolig på att fixa avtal och genomförande. Känns som en mkt trygg o kunnig mäklare. Kan inte bli bättre. Läs mer
    2017-04-22 Maria G svarar Susanne P
    Tack Susanne, det var verkligen fina ord som fick mig att le stort!
  • Carl L
    Carl L skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria var trevlig, glad och lättillgänglig. Läs mer
    2017-04-11 Maria G svarar Carl L
    Tack snälla Carl! Alltid kul att kunna hjälpa till.
  • Annika C
    Annika C skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Väldigt trevlig och bra mäklare. Läs mer
    2017-04-11 Maria G svarar Annika C
    Tack Annika! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende - och inte får FÖR mycket hemlängtan till er gamla fina bostad!
  • Unn D
    Unn D skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Hej, försäljningen av min lägenhet med Maria som mäklare gick otroligt smidigt. Maria är en öppen och bemötande person som är enkel att ha att göra med. Jag fick intrycket att hon är en ärlig och energisk person. Jag kan varmt rekommendera Maria som bostadsförmedlare och intrycket jag fick var inget annat än positivt. Läs mer
    2017-04-11 Maria G svarar Unn D
    Det där betyget gjorde verkligen min dag Unn! Tack snälla för de fina orden, och tack för ett gott samarbete. Det är ju heller aldrig svårt att jobba tillsammans med någon som är så trevliga som ni :)
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Det var väldigt enkelt att jobba med Maria. Hon var väldigt tydlig och fanns alltid tillgänglig för frågor. Hon var väldigt engagerad. Läs mer
    2017-04-11 Maria G svarar Jenny P
    Tack Jenny, det var verkligen värmande ord!
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria var väldigt trevlig och alltid snabb på att ge svar! Läs mer
    2017-04-11 Maria G svarar Sofie R
    Tack Sofie, väldigt kul att få så fin feedback. Grattis igen till köpet!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria är trevlig, proffsig och hjälpsam. Vi är otroligt nöjda med vårt köp, tack vore henne! Läs mer
    2017-02-23 Maria G svarar Daniel B
    Tack Daniel, är helt övertygad om att ni kommer trivas otroligt bra i ert nya fina hus!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Skötte allt väldigt snabbt och smidigt! Läs mer
    2017-01-31 Maria G svarar Andreas J
    Tack Andreas, kul att du är så nöjd med mitt jobb! Varmt lycka till med flytten - hoppas du ska trivas!
  • Olivia S
    Olivia S skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Maria var väldigt flexibel, tillmötesgående och trevlig. Kan rekommenderas. Läs mer
    2017-01-17 Maria G svarar Olivia S
    Tack Olivia. Med en så trevlig säljare som dig kan det ju aldrig gå fel!
  • Raymond P
    Raymond P skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Professionell och mycket trevlig. Båda köpare och säljare blev mycket nöjda! Läs mer
    2017-01-17 Maria G svarar Raymond P
    Tack snälla för de orden! Jag hoppas den nya fina lägenheten passar som hand i handske och att flytten gick bra
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Hon var trevlig, saklig och lätt att ha med att göra. Hon levererade också ett bra slutresultat i form av ett högt slutpris på lägenheten. Läs mer
    2016-10-20 Maria G svarar Stefan N
    Tack för det fina omdömet och varmt lycka till med flytten!
  • Hong Y
    Hong Y skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    she is very professional and I am happy with what she did for me. Läs mer
    2016-09-25 Maria G svarar Hong Y
    Thank you Hong! I hope you will be happy in your new apartment!
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    trevlig och god kommunikation. höll hela tiden oss uppdaterade via sms eller per telefon. Mycket nöjd med servicen. Läs mer
    2016-09-25 Maria G svarar Jeanette C
    Tack snälla för de fina orden! Perfektionist som jag är hade jag hellre sett en 5a i betyg än en 4a - så skicka mig gärna ett pm hur jag hade kunnat höja betyget till 5/5 :)
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Mycket kunnig, trevlig och professionell. Väldigt nöjd! Läs mer
    2017-01-31 Maria G svarar Niklas T
    Tack Niklas, det värmer att höra! Hoppas flytten gick bra och att ni trivs i ert nya.
  • Erik W
    Erik W skrev om Maria Brolin Glennow en del av Våningen & Villan Lund
    Överträffar mina förväntningar på ett mycket positivt sätt.

Proaktivitet, snabbhet, affärsmässighet, kvalitetssäkring under hela processen och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-01-31 Maria G svarar Erik W
    Alltid roligt att höra när jag överträffa förväntningar! Hoppas verkligen ni trivs med den fina lägenheten.
Anna Ahlström
Johanna Jönsson