Amira Rosell
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-21
2019-07 - 2020-06

Läs vad 8 Läs vad Amira Rosell

• Yalda A
    Yalda A sålde sin lägenhet med hjälp av Amira Rosell en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-03-07

Hyllie
    Bra, och tålmodigt och venligt med et smile på ansigtet hele vägen Läs mer
    Amira R gillar detta
  • Erika N köpte sin lägenhet med hjälp av Amira Rosell en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-03-07

Hyllie
    Amira har varit super under den snabba process då jag fick köpt min lägenget. Trevlig och professionell. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
    Amira R gillar detta
  • Jonas M sålde sin lägenhet med hjälp av Amira Rosell en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-02-27

3:a
    Nöbbelöv
    Svarar normalt inte på utvärderingar eller skriver omdömen men här är jag tvungen att göra ett undantag :)
    Amira hjälpte oss att sälja vår 3a i Lund och gjorde verkligen ett strålande arbete!
    Alltid ett mycket glatt och professionellt bemötande trots att vi nog varit minst sagt lite omständliga.
    Amira har levt upp till alla våra förväntningar och framför allt varit otroligt aktiv och flexibel.
    Kan inte säga annat än att vi är mycket glada och tacksamma över att Amira varit med och drivit på oss och tipsat och trixat med all sin kunskap.
    REKOMMENDERAR VARMT! Läs mer
    Amira R gillar detta
  • Per Ola Anders E sålde sitt hus med hjälp av Amira Rosell en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-26

Videdal
    Amira hjälpte oss att sälja vår villa. Vi fick alltid ett trevligt bemötande från Amira och hon gjorde ett mycket bra jobb.
    Resultatet blev en snabb försäljning och ett slutpris som vi var mycket nöjda med. Läs mer
    Amira R gillar detta
  • Cengiz A sålde sin lägenhet med hjälp av Amira Rosell en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-23

Hyllie
    Sålt en Bostadsrätt 2 rum nyproduktion hyllie Malmö.

Amira var väldigt professionell från början till slut.

Hon tog hand om allt utan att jag behövde tänka på något.

Har och kommer starkt rekommendera henne till andra. Läs mer
    Amira R gillar detta
  • Simon M sålde sin lägenhet med hjälp av Amira Rosell en del av Våningen & Villan Malmö City

4:a
    Käglinge
    Sålde en bostadsrätt i Käglinge och Amira hjälpa oss med allt som vi kunde ha förväntat oss! Otroligt trevlig person, serviceminded och möte alla kriteriers om vi hade. Har redan rekommenderat vänner och familj att höra av sig till henne om de går i tankarna att sälja/köpa nytt. 10/10! Läs mer
    Amira R gillar detta
  • Dennis E köpte sin lägenhet med hjälp av Amira Rosell en del av Våningen & Villan Malmö City

2.5:a
    Lönngården
    Amira var med under köpet av lägenhet på Lönngatan.
    Detta var mitt första köp av lägenhet och jag tyckte Amira var till verkligen stor hjälp med många frågor jag hade och hon kontaktade banken så det kändes som jag inte behövde göra något.
    Hon var alltid trevlig och jag såg fram emot varje möte vi skulle ha. Läs mer
    Amira R gillar detta
  • Emelie H sålde sitt hus med hjälp av Amira Rosell en del av Våningen & Villan Malmö City

Riseberga
    Trevlig och duktig. Sålde vårt radhus och fanns alltid till hands när man ringde och undrade över något. Läs mer

Senaste försäljningarna

Nöbbelövs Torg