Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö City Claudia Hamington
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 55 kunder tycker om Claudia Hamington

• Irma skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Den här tjejen är i en liga för sig! Fantastisk fastighetsmäklare med förmågan att få mig som kund att känna sig så trygg igenom hela processen. Claudia är väldigt charmig och avslappnad och hon gjorde hela processen väldigt stress fri för oss. Det hon utlovade på första mötet levererade hon galant över min förväntan. Vi valde Claudia just för att hon är en inriktad säljande mäklare och vi förstår varför hon är säljcoach med. Vi fick henne rekommenderad och rekommenderar starkt vidare. Claudias visningspresentation var även i en klass för sig. Hela hon är klass!
    Ett litet minus är att hon är rätt dyr, men man får verkligen vad man betalar för! Vi är helnöjda! Läs mer
  • Paola M skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Väldigt bra på alla sätt. Mycket proffsig och vänlig att ha att göra med. Svarar alltid snabbt! Tack Claudia för all hjälp Läs mer
  • Maria skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Claudia is amazing! very detail oriented and professional. We are so satisfied with her work and she does much for you as a customer and is available and so knowledgeable! highly recommend her to everyone in malmö Läs mer
  • Karin F skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Varning. Se till att ta reda på alla uppgifter du får från Claudia, be om skriftliga garantier för vad som sägs, lita inte på lovande och betryggande ord. Att prata väl och utlova garantier är inte förenligt med hög professionalitet och omtanke, då orden inte är sanningsenliga. Tryggheten som förmedlas är falsk och detaljerna Claudia pratar om är inte undersökta. Upplevde inte kvalité. Förd mäklarjournal är enbart i syfte att säkra Claudias del. Information och garantier som förmedlats för köpare/säljares trygghet utesluts ur protokollet. Läs mer
  • Peter skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sena förhandlingar och kvällssena sms, allt för att hjälpa oss till en fantastisk försäljning.
    Helt i särklass den absolut mest professionella fastighetsmäklaren i Malmö om inte i Sverige.
    - Grym förhandlingsförmåga och - instinktiva mål. - Närvarande och pålitlig.

Kör sin egna stil rakt av, väldigt välklädd och varm i personligheten men inger pondus då hon inte blir för personlig. Precis vad vi behövde under en svår tid av separation. Raka rör, inte snoffsig utan en folklig mäklare, lättsam att ha att göra med.
    Varma sommarhälsningar Claudia, du rockar din bransch Läs mer
  • Sofie T skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Första intrycket av Claudia inger en lite dyrare känsla men klart värd sitt arvode.
    Vi valde bland fyra mäklarfirmor och Claudia förklarade väldigt tidigt i processen att hon förmedlar bostäder med strategibearbetning och var väldigt samlad och harmonisk även under hela förhandlingsprocessen. Professionell och engagerad mäklare. Claudia gjorde försäljningen fantastiskt lyckad. Hon är strategisk och mycket påläst.
    Vår lägenhet har verkligen inte varit lättsåld då den varit till salu med två firmor tidigare. Vi hade nästan tappat hoppet tills vi kom i kontakt med Våningen & Villan. Vi har haft andra mäklare tidigare men ingen som mäter sig med henne
    Kan bara rekommendera. Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Försäljningen och slutpris gick högt över förväntan. Claudia är påläst, driven och väldigt självgående. Det sistnämnda uppskattas mycket av en person, som jag, som arbetar mycket. För henne var det en självklarhet att arbeta över långt in på kvällen dagen för försäljningen så att alla papper och signaturer kom på plats. Läs mer
  • Kristina S skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Claudia var mycket professionell! Förtroendeingivande! Läs mer
  • Hans S skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket tillmötesgående men utan att bli för personlig vilket är bra. Engagerade sig i försäljningen och även köpet av den villa vi gjorde. C förmedlade nämligen både vårt köp av villa samt vår försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Fam Herzlow H
    Fam Herzlow H skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi kan varmt rekommendera Claudia! duktig, lyhörd och driftig mäklare, bra närvaro och förhandlade hela vår affär galant på affärsengelska. Något som de flesta mäklare inte klarar av ( maken är engelsktalande ). Enormt driv! många +++++ Läs mer

Senaste försäljningarna

Ponnygatan