Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö City Claudia Hamington
Claudia Hamington
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
För mig handlar bostadsaffärer i grund och botten om trygghet och känslor. Ett gott resultat känns i hjärtat hos både köparen och säljaren – och inte minst hos mig som mäklare. Därför är känslan vid förhandling och försäljningen det bästa med mäkleriet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Bakom ett lyckat slutresultat ligger alltid hårt arbete, där finns inga genvägar. Jag sätter en ära i att alltid gå de extra stegen för mina kunder och lämnar ingenting åt slumpen. Mitt starka driv, kompetens, noggrannhet, öppenhet och lyhördhet gjorde

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Bakom ett lyckat slutresultat ligger alltid hårt arbete, där finns inga genvägar. Jag sätter en ära i att alltid gå de extra stegen för mina kunder och lämnar ingenting åt slumpen. Mitt starka driv, kompetens, noggrannhet, öppenhet och lyhördhet har resulterat i min starka positionering på malmö marknaden.

Vad gör du helst på fritiden?
Res Läs mer

Läs vad 64 kunder tycker om Claudia Hamington

• Folke W sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-02-04

3:a
    87m²
    Dockan
    Sålt en Lgh på Krankajen i Malmö
    Bra bemött och Claudia har ett business tänk som verkligen uppskattas.

Trots en sval marknad jagade hon verkligen upp kunder och drev dessutom upp priset tgrots att vi bara hade en verklig intressent.

Vi kan verkligen rekommendera Claudia. Läs mer
  • Irene Jeanette Ö sålde sitt hus med hjälp av Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-02-01

137m²
    Bulltofta
    Sålt hus, proffsigt bemött och levde helt klart upp till förväntningarna. Läs mer
  • Maciej G sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-01-30

3:a
    70.5m²
    Annelund
    Really good experience. Fast and professional. Läs mer
  • Mojgan M sålde sitt hus med hjälp av Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

148m²
    Jägersro Villastad
    Jag har såld en villa med hjälp av Claudia och allt gick jätte smidig och bra Läs mer
  • Olivia B sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

46m²
    Möllevången
    Jag hade glädjen att sälja med Claudia. Professionellt och trevligt bemötande i alla steg samt ett slutpris som överträffade förväntningarna!

Stjärnmäklare!!! Läs mer
  • Henric L sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

48m²
    Gamla Väster
    På tå och rätta kontakterna för att lösa en bra och snabb affär! Läs mer
  • Alexander T sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

4:a
    112m²
    Davidshall
    Transparent, effektiv och alltid tillgänglig! Läs mer
  • Annika Erika L sålde sitt hus med hjälp av Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

118m²
    Bulltofta
    Vi har sålt vårt radhus på Bulltofta genom Claudia. Vi är på alla sätt och vis nöjda med Claudia som mäklare. Hon har levererat på alla punkter. Läs mer
  • Hans R sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

4:a
    116m²
    Gamla Väster
    Väldigt energisk och på - samtidigt lite väl drivande.

Jag kände en stor press att sälja när hon väl satte igång. Ville mer få igång en långsammare sondering. Läs mer
  • Irma skrev om Claudia Hamington en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-06-28

Den här tjejen är i en liga för sig! Fantastisk fastighetsmäklare med förmågan att få mig som kund att känna sig så trygg igenom hela processen. Claudia är väldigt charmig och avslappnad och hon gjorde hela processen väldigt stress fri för oss. Det hon utlovade på första mötet levererade hon galant över min förväntan. Vi valde Claudia just för att hon är en inriktad säljande mäklare och vi förstår varför hon är säljcoach med. Vi fick henne rekommenderad och rekommenderar starkt vidare. Claudias visningspresentation var även i en klass för sig. Hela hon är klass!
    Ett litet minus är att hon är rätt dyr, men man får verkligen vad man betalar för! Vi är helnöjda! Läs mer

Senaste försäljningarna

Ponnygatan