Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö City Douglas Bergh
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-07 - 2019-06

Läs vad 12 Läs vad Douglas Bergh

• Hadeel A sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-07-05

Ellstorp
    Hög proffessionalitet. Höll oss uppdaterade. Överträffade våra förväntningar. Otroligt glad att just Douglas förmedlade bostaden. Läs mer
    2019-07-05 Douglas Bergh svarar Hadeel A
    Tack Hadeel för väldigt fina ord!
    Hadeel H gillar detta
  • Natalie O köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-07-02

Triangeln
    Köp av bostadsrätt. Fick ett mycket bra bemötande och jättebra kommunikation under hela vägen. Läs mer
    2019-07-05 Douglas Bergh svarar Natalie O
    Glädjer mig att allt känts bra! Tack för fin rekommendation!
  • Anna N sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-05-27

Davidshall
    Douglas är lugn, metodisk och förtroendeingivande, både gentemot mig som säljare, och intressenterna. Detta leder till en trygg affär, med fantastiskt försäljningspris. Jag kan väl rekommendera Douglas! Läs mer
  • Johanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-05-26

Davidshall
    Vi har köpt en bostadsrätt på Davidshall i Malmö. Vi var intresserade av en förhandsvisning och detta ordnade Douglas på ett smidigt sätt.
    Kommunikationen mellan oss, Douglas och säljare fungerade väldigt bra och allt kändes väldigt smidigt och noggrant.
    Douglas är en väldigt trevlig och jordnära person! Läs mer
  • Sandra B köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-05-08

Bunkeflostrand
    Vi är super nöjda! Vi köpte en marklägenhet i Bunkeflo , vi behövde en lägenhet snabbt då vi skulle flytta från Ljungby till Malmö, allt gick snabbt och smidigt! Allt blev klart på bara 2 dagar och det var de vi hade på oss! Vi rekommenderar helt klart Douglas. Läs mer
    2019-05-08 Douglas Bergh svarar Sandra B
    Tack Sandra, det var mitt nöje att hjälpa er!
  • Krenare K
    Krenare K sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-05-06

Bunkeflostrand
    Vi träffade Douglas som köpare av vår bostad, redan då visade han enorm professionalitet genom att vara noggrann, effektiv och tillgänglig. Detta gjorde att det var självklart för oss att vi ville att han skulle vara den som sålde vår bostad. En ”hands on” kille som brinner för sitt yrke och jobbar målinriktat med kunden i fokus! Hela processen har känts trygg och effektiv! Slutade med rekordpris i området! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-05-08 Douglas Bergh svarar Krenare K
    Tack Krenare, så fint skrivet. Det var helt mitt nöje att få hjälpa er!
  • Mattias S sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-05-05

Almhög
    Vi upplevde Douglas som synnerligen sympatisk, glad och positiv och med märkbar fingertoppskänsla för kunder. Han var lättillgänglig och återkom snabbt när han var upptagen. Det var en stor glädje att ha med honom att göra. Vi sålde en bostadsrättstvåa och den såldes fort. Läs mer
    2019-05-08 Douglas Bergh svarar Mattias S
    Tack Mattias för de fina orden, det var ren glädje att få hjälpa dig!
  • Hanna P köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-04-03

Triangeln
    - smidigt köp men missade viktiga detaljer som att det är tillsynsplikt innan medlemsskap i föreningen Läs mer
  • Mickael L köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-03-03

Slottsstaden
    Köpt en trea i slottsstaden i Malmö. Professionellt och vänligt Läs mer
  • Adam E sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Bergh en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-03-03

Östra Sorgenfri
    Douglas har under hela processen varit närvarande, informativ och proffsig. En väldigt duktig mäklare helt enkelt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Skomakarebyn