Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö City Johan Dahlgren
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-01 - 2018-12

Läs vad 217 kunder tycker om Johan Dahlgren

• Andreas M
    Andreas M sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-10-24

57m²
    Pildammarna
    Johan har sålt 2 lägenheter för oss, och vi har varit supernöjda båda gångerna! Läs mer
  • Maibrith Bredvig L köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-10-12

83.5m²
    Bunkeflostrand
    Johan va duktig och mycket professional. Läs mer
  • Johan G sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-10-12

73m²
    Västra Hamnen
    Väldigt proffsig och hjälpsam att jobba med, med en fantastisk personlighet! Läs mer
  • Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-10-09

73m²
    Ribersborg
    Profesionell, kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Henric C sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-10-08

86m²
    Drottningtorget
    Johan Dahlgren är mycket professionell och genomgående duktig. Läs mer
  • Åsa A sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-10-08

80m²
    Almvik
    Johan är en mycket sympatisk person med vänligt och lugnt bemötande. Han är strategisk och snabb i sitt agerande.Jag sålde min bostadsrätt på två och en halv vecka efter det att den kom ut för försäljning så jag är mycket nöjd med valet av mäklare och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Christian Herrman S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-10-07

65m²
    Slussen
    Johan Dahlgren var vänlig, hjälpsam, snabb, saklig, och fungerade väl både i en köpsituation och en säljsituation Läs mer
  • Cristina H köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

1:a
    43m²
    Limhamn
    Bra. ,,,,,, Cccc. Läs mer
  • Christer Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

92m²
    Dockan
    Försäljning av lägenhet på Dockan.
    Väldigt kunnig och proffsig, trevligt bemötande, engagerad och ambitiös.
    Vi rekommenderar Johan å det varmaste. Läs mer
  • Ida-Maria H köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö City

38m²
    Västra Hamnen
    Köpt en brf i Västra hamnen. Kändes mycket bra och förtroendeingivande.
    Men ni får väldigt gärna sluta skicka ut brev till mig om nya lägenheter som sålts i mitt område. Jag kommer bo här ett tag och det skapar bara badwill att ni fyller min brevlåda. Stort tack!! Läs mer

Senaste försäljningarna

Törnskärsgatan