Michaela Thulin

Michaela Thulin

Michaela Thulin är mäklare på Våningen & Villan Malmö City

Michaela Thulin har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Michaela Thulin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 285 omdömen med ett betyg på 4.8. Michaela Thulin har haft 29 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 285 Läs vad Michaela Thulin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Ribersborg
    2022-09-23 Verifierad kund
    Michaela är en superglad och trevlig tjej. Jag upplevde henne som både professionell och mycket kunnig. All kontakt med henne var enkel och lättsam och hela processen gick väldigt smidigt till, trots tuffare ekonomiska tider för tillfället.

Jag mötte Michaela både som köpare och säljare och fick känslan av att hon är väldigt mån om att affären ska bli så bra som möjligt för alla parter.

Jag rekommenderar verkligen Michaela!
    • City
    2022-09-21 Verifierad kund
    Vid första mötet gick vi igenom saker som var viktiga för oss båda. Det kändes positivt. Kommunikation låg högt för oss båda, trots det fick jag be om feedback efter visningar och även driva på för att få till fler visningar. Arvodet stod inte i proportion mot engagemangsnivån. Jag har köpt och sålt många fastigheter men aldrig varit med om den här låga nivån av engagemang hos en mäklare där jag förväntade mig något helt annat. Olyckligt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Höllviken
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Själva försäljningen blev uppskjuten pga vår covid och en del ändringar i avtalet. Stort tålamod från Michaela sida.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Östra Grevie
    2022-07-31 Verifierad kund
    En glad och trevlig mäklare som bemötte mig som säljare på ett positivt sätt. Hon lyssnade av och tog till sig det som sades, samt gav tydlig information kring hela processen med återkommande kommunikation och feedback.
    • Triangeln
    2022-05-19 Verifierad kund
    Allt var mycket bra.
    Hon fokuserade på vad jag var ute efter. Både upplägg men även önskar slutpris.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Michaela är mkt inlyssnande . Kunnig o påläst om allt .
    Hon har ett mycket proffsigt bemötande och blandar det med berättigad glädje,
    Fantastisk mäklare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    2022-05-05 Verifierad kund
    Bemötandet var vänligt, personligt och samtidigt mycket proffesionellt.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar man kan ha som köpare.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Michaela är en oerhört kunnig och seriös mäklare. Vi har alltid högt ställda förväntningar och Michaela lever alltid upp till dom.

Ska ni sälja er bostad så kan jag varmt rekommendera Michaela. Hon är kunnig, har ett oerhört driv och levererar alltid.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Proffsig
    informativ,inlyssnande,
    gott om ideer o förslag
    • Hästhagen
    2022-04-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kompetent, 5/5 toasts!