Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö City Michaela Thulin
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 170 Läs vad Michaela Thulin

• Katarina S sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-04-03

Sålde en 2a i Slottstaden i Malmö Q1 2019

Michaela har full koll på läget och är dessutom väldigt förstående och trevlig i kontakten. Jag upplevde att hon skötte vår kontakt men även kontakten mot köparen på ett superbra sätt. Jag skulle rekommendera Michaela eftersom hon överträffade alla min höga förväntningar! Läs mer
  • Anne Therése F sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-03-26

Djupadal
    Vi sålde vår villa i västra Malmö och anlitade Michaela Thulin som mäklare. Vi är mycket nöjda med hela bostadsaffären, allting sköttes exemplariskt. Hon är ett proffs ut i fingerspetsarna och är en oerhört kompetent fastighetsmäklare som vi varmt rekommenderar. Dessutom är hon alltid positiv och trevlig! Läs mer
  • Jonas K sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-03-22

Slottsstaden
    Proffessionellt bemötande och snabb återkoppling i alla steg. Hanterade hela processen på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Ulrika L sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Trelleborg
    Köpt och sålt lägenhet.
    Michaela har skött sig utmärkt och professionellt och varit väldigt behjälplig på alla sätt. Läs mer
  • Anna N sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Slussen
    Köpt och sålt bostadsrätt via Michaela. Vänligt, professionellt bemötande, alltid med ett leende. Snabb att svara på frågor, löser allt med en ’inga problem’ känsla. Vi är jättenöjda köpare och säljare. Läs mer
  • Josefin D sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Slottsstaden
    Michaela har varit en trygg mäklare hela vägen. Fördelen med Michaela är att hon är realistisk till marknaden och ger bra återkoppling på vad som behövs göras för att optimera försäljningen samtidigt som hon inte bara säger det man vill höra. Hela processen med Michaela är högst professionell! Läs mer
  • Pal F sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Drottningtorget
    Sålde en 2a vid drottningtorget med Michaela,

Genom processen var hon nogrann, tillmötesgående och förstående.

Marknaden i sig själv var lite motig, men Michaela gick in med 110% engagemang ändå (ibland undrar jag om hon sover under dygnet)

Vi nådde min punkt av nöjdhet och allt gick bra Läs mer
  • Arash H sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Slottsstaden
    Vi har sålt vår lägenhet, en sekelskifts 4:a i Slottstaden. Magiskt bemötande på alla plan genom hela processen och Michaela levererade allt över förväntan. Hon höll med andra ord vad hon lovade och lite till! Läs mer
  • Sarma J sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-03-11

Västra Hamnen
    Michaela helped me to buy and sell the apartment, in 2014 and in 2018. I met her during purchasing the apartment. Michaela was very professional, creative, and has a pragmatic approach. She is a very nice person to work with, and has a great sense of humor. If I will have any apartment deal, I definitely will contact her! Läs mer
  • Silva L sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-02-06

Västra Hamnen