Michaela Thulin
Registrerad mäklare sedan 2007-07-03
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-07
2019-09 - 2020-08

Läs vad 218 Läs vad Michaela Thulin

• Rebecca J köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-09-13

2:a
    Har köpt en tvåa på Regementsgatan 25B, och blev mycket väl bemött och fick god service i form av tidigare visning och hjälp med en snabb affär. Läs mer
  • Birgitte J köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-09-11

3:a
    Utrolig professionel og hjælpsom mægler, der på tryg vis har ført mig gennem køb af bostadsrät. Läs mer
  • Erik A köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-09-10

3:a
    Jag och min partner har köpt en 3:a på 77kvm i Malmö. Redan från första mötet var Michaela väldigt tillmötesgående och flexibel med allt! Gav mycket och relevant information och dessutom vid alla möjliga tidpunkter om dygnet. Väldigt positivt överlag. Läs mer
  • Anna D sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-08-27

3:a
    Ren och skär magi! Michaela levererar i världsklass från första sekund. Hon balanserar sin erfarenhet med många år i branschen tillsammans med ett driv och engagemang utav dess like! Med fokus på att såväl säljare som köpare ska känna sig nöjda kan man lugnt luta sig mot Michaela och anförtro henne en av livets största affärer. Det som utmärker Michaela är även hennes lugn och fingertoppskänsla genom hela affären. En mäklare i världsklass och ett föredöme för hela mäklarbranschen! Läs mer
  • Göran J sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-08-27

4:a
    Köpt vår nya bostad av Michaela och hon skall sälja vår nuvarande bostad

Professionell och trevlig Läs mer
  • Amanda E sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2:a
    Alltigenom professionell och tillmötesgånde mot mig som säljare. Läs mer
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-08-26

Bra bemötande, tydlig information och stöd till oss oerfarna köpare. Effektiv och korrekt kommunikation. Läs mer
  • Cecilia J sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

4:a
    Vi har köpt en lägenhet med adress Krankajen på Dockan av Michaela.
    Det är tack vare Michaela vi fick möjlighet till den lägenheten och jag är väldigt tacksam för det!
    Michaela är oerhört profession och löst allt på bästa sätt!
    Kan varmt rekomendera henne! Läs mer
  • Linnea H sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-08-26

Michaela var mycket proffsig både mot oss och köpare. Hon ingav stort förtroende och lugn genom hela affären. Läs mer
  • Ana A köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-08-25

2:a
    Jag köpte min första lägenhet i Malmö av Michaela. Hon var otroligt trevlig, lyhörd och proffsig. Michaela fick mig att känna mig trygg genom hela bostadsaffären och var mån om att jag skulle vara uppdaterad under hela processen, vilket jag som förstagångsköpare verkligen uppskattade.

Kan varmt rekommendera Michaela! Läs mer

Senaste försäljningarna