Läs vad 235 Läs vad Michaela Thulin

• 2021-01-10
    Michaela är en mycket professionell mäklare och väldigt trevlig. Vi köpte och sålde vår lägenhet av Michaela, vi såg helt enkelt inte att det fanns någon annan mäklare som skulle göra ett lika bra jobb och vi fick rätt! Michaela lyckades med ett försäljningsrekord i vår förening.
    Jenny K
    • Drottningtorget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
  • 2020-12-06
    Jag och min man har sålt ett radhus. Vi blev varmt bemötta av Michaela från första stund. Vi hade höga förväntningar på både mäklaren och dess förmåga att få sålt vår bostad. Våra förväntningar överträffades och vi kunde inte vara mer nöjda. En trevlig upplevelse och en bra start på vårt nya boende.
    Nina H
    • 5:a
    • 119.0 m²
    • Skegrie
  • 2020-12-01
    Professionell hjälp och bemötande när vi sålde vår bostad. Michaela ledde oss igenom denna för oss viktiga process och var tillgänglig för frågor under dess gång oavsett när dessa dök upp. Michaela var också väldigt flexibel och anordnade privata visningar vilket också gjorde att vi fick maximalt betalt för vårt boende
    Magnus B
    • 5:a
    • 119.0 m²
    • Skegrie
  • 2020-11-20
    Jag har sålt min bostadsrätt i Malmö.

Michaela har ett professionellt bemötande med stort engagemang!

Jag hade förväntningar om att Michaela skulle ge det där "lilla extra" och vara flexibel och göra vad hon kunde för att få köparna att känns sig trygga i dessa tider med tanke på Covid-19. Vilket hon också gjorde!

Jag valde Michaela utan tvekan att hon skulle göra ett mycket bra jobb. Både gentemot mig och mina potentiella köpare. Jag är mycket nöjd med min försäljningsprocess och slutresultatet!
    Cecilia S
    • 49.5 m²
    • Östervärn
  • 2020-11-17
    Suverän! Hon sålde en lägenhet i ett hus som vi ville bo i. Tog ca 48 timmar från första kontakt tills vi skrivit på. Privat förhandsvisning och snabba svar under hela processen. Smidigt och proffsigt bemötande hela vägen. Kan verkligen rekommendera Michaela!
    Malin E
    • 4:a
    • 104.0 m²
    • Drottningtorget
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
  • 2020-11-14
    Vi är jätteglada och nöjda över att vi gav uppdraget till Michaela när vi skulle sälja vår lägenhet. Slutpriset är vi mycket nöjda med trots en orolig period i marknaden men även Michaelas bemötande, engagemang och proffsighet.

Har under åren träffat många mäklare och vi är eniga om att Michaela är bland dem bästa vi träffat. Rekommenderas starkt!
    Keikiet P
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Triangeln
  • 2020-10-19
    Eftersom vi fick ett mycket bra intryck av Michaela redan vid köpet av vår bostadsrätt för flera år sedan så var det självklart att anlita henne vid försäljningen. Proffsig och förtroendegivande!
    Kan varmt rekommendera Michaela på Våningen och Villan!
    Mattias O
  • 2020-10-18
    Mycket bra bemötande, professionell, allt funkade perfekt!
    Oskar S
    • 3:a
    • 105.0 m²
  • 2020-10-16
    I bought 2 room apartment.
    Michaela`s full professionalism and efficiency made the whole buying process easy and reassuring. On the top of that Michaela is very patient and understanding, which makes the fast paced, and sometimes stressful process very "human".
    Thank you Michaela for your support to make it happen for me!
    Dominika D
  • 2020-10-11
    Har fungerat bra, snabb skrivning av kontraktet på kvällstid
    Maria E
    • 61.5 m²