Michaela Thulin

Michaela Thulin

Michaela Thulin är mäklare på Våningen & Villan Malmö City

Michaela Thulin har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Michaela Thulin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 260 omdömen med ett betyg på 4.8. Michaela Thulin har haft 38 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 260 Läs vad Michaela Thulin

• köpte sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Limhamn
    2021-09-06
    Trevligt tillitsfullt förtroende för henne. Ska vi sälja någon dag, så kommer vi anlita henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • S:t Knut
    2021-07-22
    Snabb och effektiv kommunikation. Stor tillit till hennes expertis och man känner sig trygg :) Tack Michaela!
    • Pildammarna
    2021-07-04
    Michaela är alltid glad, positiv och hjälpsam. Hon hade stenkoll på allt, det var organiserat och jag som säljare behövde inte tänka så mycket! Allt gick så smidigt!!
    • Hästhagen
    2021-04-14
    Kunnig, snabb på att återkomma, kan marknaden! Rekommenderas!
    Tack Gring för omdömet och tack för fint samarbete! Michaela Thulin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City
    • Gamla Väster
    2021-03-16
    Förtroendeskapande proffesionellt bemötande.
    Tack för orden och definitivt värdegrund som jag står på. Glad att det framgick under processen! Michaela Thulin
    • Drottningtorget
    2021-03-16
    Köpt en bostad på Exercisgatan.

Superbra service, gav en lugn och detaljerad beskrivning av objektet och var tillgänglig och följde upp varje steg i köp-processen.
    Tack för omdömet! Och vilken lägenhet ni köpt! :) Michaela Thulin
    • City
    2021-03-14
    Michaela gjorde ett fantastiskt jobb när hon sålde vår lägenhet i Malmö city. Hon är flexibel och lätt att få kontakt med. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera henne till andra.
    Tack för orden och för fint samarbete - varit så roligt att få följa er på bostadsresan! Michaela Thulin
    • Johanneslust
    2021-03-02
    Sålt radhus i Malmö. Bra bemötande. Hade velat ha lite mer information löpande fram till försäljningen. Överlag nöjd med försäljningen.
    Tack Agnes för orden och jag tar till mig av det du skriver! :) Michaela Thulin
    • Tygelsjö
    2021-02-24
    Proffsig och hjälpsam för oss köpare.
    Tack för feedbacken Karolina! Varit väldigt roligt att få hjälpa er i processen och jag ser fram mot at få komma och hälsa på längre fram! Michaela Thulin
    • Rörsjöstaden
    2021-02-21
    Vi sålde vår lägenhet. Michaela hade stort driv och säljarvilja. Blev nöjda med slutpriset
    Tack Madeleine för fina ord och fint samarbete - så roligt att få förvalta ert förtroende! Michaela Thulin