Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö City Michaela Thulin
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-03 - 2019-02

Läs vad 168 Läs vad Michaela Thulin

• Jonas K sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-03-22

Slottsstaden
    Proffessionellt bemötande och snabb återkoppling i alla steg. Hanterade hela processen på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Ulrika L sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Trelleborg
    Köpt och sålt lägenhet.
    Michaela har skött sig utmärkt och professionellt och varit väldigt behjälplig på alla sätt. Läs mer
  • Anna N sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Slussen
    Köpt och sålt bostadsrätt via Michaela. Vänligt, professionellt bemötande, alltid med ett leende. Snabb att svara på frågor, löser allt med en ’inga problem’ känsla. Vi är jättenöjda köpare och säljare. Läs mer
  • Josefin D sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Slottsstaden
    Michaela har varit en trygg mäklare hela vägen. Fördelen med Michaela är att hon är realistisk till marknaden och ger bra återkoppling på vad som behövs göras för att optimera försäljningen samtidigt som hon inte bara säger det man vill höra. Hela processen med Michaela är högst professionell! Läs mer
  • Pal F sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Drottningtorget
    Sålde en 2a vid drottningtorget med Michaela,

Genom processen var hon nogrann, tillmötesgående och förstående.

Marknaden i sig själv var lite motig, men Michaela gick in med 110% engagemang ändå (ibland undrar jag om hon sover under dygnet)

Vi nådde min punkt av nöjdhet och allt gick bra Läs mer
  • Arash H sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Slottsstaden
    Vi har sålt vår lägenhet, en sekelskifts 4:a i Slottstaden. Magiskt bemötande på alla plan genom hela processen och Michaela levererade allt över förväntan. Hon höll med andra ord vad hon lovade och lite till! Läs mer
  • Sarma J sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-03-11

Västra Hamnen
    Michaela helped me to buy and sell the apartment, in 2014 and in 2018. I met her during purchasing the apartment. Michaela was very professional, creative, and has a pragmatic approach. She is a very nice person to work with, and has a great sense of humor. If I will have any apartment deal, I definitely will contact her! Läs mer
  • Silva L sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-02-06

Quick and professionaal Service Läs mer
  • Neda F köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-01-28

Västra Hamnen
    Vi köpte en lägenhet av Michaela i Västra Hamnen. Vi är supernöjda med henne och tycker hon har ett väldigt behagligt tillvägagångssätt, trevlig, rolig och inger mycket förtroende. Hon kunde svara på alla våra frågor samt ge oss extrainformation om lägenheten, föreningen och området. Denna "extrakunskap" om just vår lägenhet tog oss faktiskt ett steg närmare beslut om att köpa lägenheten.

Michaela var flexibel och tog sig alltid tid för oss. Vi uppskattar den hjälp och service vi fick och kommer definitivt kontakta henne när vi går i säljtankar. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Zenepe P sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-01-28

Triangeln
    Väldigt bra erfarenhet med Michaela, proffsig i sitt bemötande och gjorde ett utmärkt jobb med försäljningen av vår bostad. Hade varmt rekommenderat henne om man är ute efter en duktig mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Signalgatan