Michaela Thulin
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05

Läs vad 204 Läs vad Michaela Thulin

• Nils Martin F sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-05-07

Djupadal
    Sålt kedjehus i Malmö.
    Bra mkt trevlig och tillmötesgående, slutligen också en affär inom spannet för våra förhoppningar trots kris i världen. Läs mer
  • Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-05-04

2:a
    Borgmästaregården
    Bostadsrätt lägenhet
    Fick ett mycket trevligt bemötande och hon var lagom ”på” i sin försäljning.
    Hade inte så många förväntningar men är nöjd med Michaela. Läs mer
  • Camilla B sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2:a
    Ribersborg
    Har sålt en tvårumslägenhet. Har tidigare haft kontakt med Michaela Thulin och valde naturligtvis henne även denna gång.
    Alltid genomproffsig! Med Michaela Thulin som din mäklare kan du alltid vara trygg, både som säljare och köpare. Seriös, kunnig och oändligt tålmodig genom hela processen!
    Hon bekräftade - som jag trodde - mina förväntningar! Alltid! Läs mer
  • Bamshad B köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Västra Hamnen
    Tillmötesgående, kompetent och professionell. Läs mer
  • Lovisa O köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

Västra Sorgenfri
    Michaela var effektiv, tydlig och vänlig!
    Jag köpte en lägenhet av henne. Läs mer
  • Mia R köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-03-07

Annelund
    Köpt lägenhet. Snabb hjälp, flexibilitet, vänligt bemötande, proffsigt, snabb affär.
    Mvh Läs mer
  • Robin O köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-27

Åkarp
    Vi fick ett jätte bra bemötande när vi skulle köpa vår första bostad. Läs mer
  • Annika H sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-27

Hyllieby
    Michaelas engagemang och stöd i försäljningen finns det inget att klaga på. Professionell och alltid ett bra bemötande. Läs mer
  • Spencer S köpte sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-26

Hyllieby
    Michaela was very helpful in the purchasing of our new home. She worked long hours to make us and the seller happy, a lot of back and forth and hard work! Having just moved here from out of the country we did not have a lot of expectations, but Michaela was a pleasure to work with and made the process quite easy for us. We appreciate her putting in the extra time to put things in English for us. Truly a pleasurable and easy experience! We would happily recommend her to all of our other colleagues moving here to Sweden. Läs mer
  • Lina B sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-24

Åkarp