Michaela Thulin
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 198 Läs vad Michaela Thulin

• Robin O köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-27

Åkarp
    Vi fick ett jätte bra bemötande när vi skulle köpa vår första bostad. Läs mer
  • Annika H sålde sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-27

Hyllieby
    Michaelas engagemang och stöd i försäljningen finns det inget att klaga på. Professionell och alltid ett bra bemötande. Läs mer
  • Spencer S köpte sitt hus med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-26

Hyllieby
    Michaela was very helpful in the purchasing of our new home. She worked long hours to make us and the seller happy, a lot of back and forth and hard work! Having just moved here from out of the country we did not have a lot of expectations, but Michaela was a pleasure to work with and made the process quite easy for us. We appreciate her putting in the extra time to put things in English for us. Truly a pleasurable and easy experience! We would happily recommend her to all of our other colleagues moving here to Sweden. Läs mer
  • Lina B sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-24

👍 👌 😀 👍👌😀👍👌😀👍👌😀............................................. Läs mer
  • Lina H sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-11-20

Åkarp
    Vi sålde en bostadsrätt och blev väl bemötta från första början. Snabb återkoppling efter visningar samt vid budgivning. Avslutade affären fem dagar efter första visningen och blev nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • Shirin A sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-11-16

Limhamn
    Sålde min bostad och fick en mycket bra bemötande av mäklaren. Är mycket nöjd! Läs mer
  • Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-11-16

Limhamn
    som köpare fick jag svar på alla frågor och all hjälp med det praktiska. jag är mycket nöjd Läs mer
  • Sanna L
    Sanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-11-11

Gamla Väster
    Jag köpte en lägenhet som Michaela förmedlade och hon var väldigt påläst. Hennes engagemang genomsyrades i hela processen. En otroligt lyhörd, professionell och trevlig mäklare som verkligen brinner för sitt yrke. Läs mer
  • Louise E sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-10-24

Hästhagen
    Tvåa, Slottstaden. Låg ute länge men fick till slut ett bra pris över utgångspriset. Läs mer
  • Roberto O sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Thulin en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-10-16

Proffesionellt, tylgängligt, kunnigt och trevligt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mäster Nilsgatan