Niclas Håkansson
Registrerad mäklare sedan 2015-03-17
Aktiv på Reco.se sedan 2015-06-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 93 Läs vad Niclas Håkansson

• Annika H köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-06-16

1.5:a
    Västra Sorgenfri
    Jag har köpt en lägenhet i Malmö. Mäklarens bemötande var professionellt och mycket trevligt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar om att svara snabbt, informera tydligt och driva processen framåt. Upplevelsen är att köpet att gått smidigt och snabbt samtidigt som det har känt tryggt och stabilt. Läs mer
    2020-06-17 Niclas H svarar Annika H
    Tack så mycket för ditt omdöme Annika! Det var kul att höra att allt har känts tryggt och bra under processens gång.
  • Katrin S sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-20

6:a
    Ribersborg
    Sålde en lgh i Malmö, Slottstaden. Niclas var proffsig och lätt att samarbeta med. En mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Ulf B sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-10-21

Ribersborg
    Hej! Har skrivit ett utmärkt omdöme om Niclas men fick inte fram det. Han är en verkligt skicklig mäklare som vill kundens bästa vid försäljningen av vår lägenhet. Kan varmt rekommendera honom. Hälsningar Ulf. Läs mer
  • Steve N sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-09-16

3:a
    Möllevången
    Seriös, proffsig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Paulina A sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-06-06

4:a
    City
    Vi har sålt vår lägenhet med Niclas! Vi är mycket nöjda med bemötande och resultat. Läs mer
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-05-22

Lugnet
    Försäljning bostadsrätt.
    Bra bemötande. Bra stöd i mina förberedelser och val av erbjudande.
    Lite dåligt förberedd kring detaljer vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • Jeffrey H sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-05-22

Slottsstaden
    Professionell och kunnig. Skötte försäljningen av min bostadsrätt snabbt och till rätt pris. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Joakim B sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-05-20

Tullstorp
    Niclas fick i uppdrag att sälja vår lägenhet och trots att det tog nästan nio månader gav han aldrig upp. Vi upplevde honom som kompetent, kommunikativ och avslappnat professionell. Kan varmt rekommendera Niclas som mäklare. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Staffan M sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-03-02

Lugnet
    Sålt en bostadsrätt i centrala Malmö.
    Mycket korrekt och trevligt o ansvarstagande bemött.

Gjorde min försäljning mycket enkel och bekväm o förtroendeingivande Läs mer
  • Erik Å köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-02-25

4:a
    S:t Knut
    Mycket professionell och duktig mäklare som väl förstod båda parters förväntningar och behov. Läs mer

Senaste försäljningarna

Eslövsgatan