Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö City Niclas Håkansson

Läs vad 63 kunder tycker om Niclas Håkansson

• Karin K
    Karin K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-11-22

Niclas sålde vår lägenhet på Skomakaregatan 4A, Gyllenstjärnan under våren 2016. Arbetsam och vänlig, gav ett gediget intryck som gjorde att vi valde honom före etablerade mäklare. /Karin &Ola Läs mer
  • Richard L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-11-09

3,5a Värnhemsgatan 15
    Niclas kände till området väl och var professionell och engagerad genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Carl P skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-06-28

Jag blev väldigt bra bemött och fick precis den hjälpen jag var ute efter. Riktigt bra mäklare. Läs mer
  • Pontus O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-06-20

Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande av mäklaren! Jag fick dessutom bra betalt för bostaden och är därför supernöjd. Läs mer
  • Christoffer J skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-05-14

Bra service och trevligt bemötande. Lägenheten såldes på kort tid och något över mäklarens värderade pris. Läs mer
  • Olof L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-02-23

Tycker att allt fungerat bra från början till slut! Läs mer
  • Boel G skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2018-02-02

Niclas har motsvarat alla förväntningar och mer därtill. Vänlig och kompetent på alla sätt. Har haft en väldigt god kommunikation genom hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2017-11-27

Niclas är en mycket proffsig mäklare som inger trygghet och kompetens. Vi är mycket nöjda med vår försäljning som inte hade kunnat göras på ett bättre smidigare sätt. Önskas en mäklare som är lugn, tillgänglig och ser till ert bästa så tveka inte, anlita Niclas! Läs mer
  • Anna B skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2017-10-26

Niclas är oerhört skicklig som mäklare, han ger ett tryggt och ärligt intryck och ger snabb återkoppling vilket gör att jag som kund känner mig uppdaterad och delaktig. Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2017-09-26

Niclas har gjort ett utomordentligt jobb med att sälja min lägenhet. Han har i processen varit väldigt professionell samt tillgänglig för funderingar och frågor. Han har analyserat marknaden på ett bra sätt och levererat det han 'lovat' och har verkligen levt upp till de förväntningarna och förhoppningar som har funnits inför försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Våningen & Villan Malmö City

Johan Dahlgren