Niclas Håkansson är mäklare på Våningen & Villan Malmö City

Niclas Håkansson har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Niclas Håkansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.7. Niclas Håkansson har haft 8 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 94 Läs vad Niclas Håkansson

• 2020-09-14
    Sålde vårt fritidshus. Niclas är mycket trevlig och professionell. Det gick snabbt att ta bilder och lägga ut huset till försäljning. Trots ett mycket stort intresse och många potentiella köpare för Niclas att hantera så skötte han det super. Vi fick mycket mer betalt än vad vi trodde för vårt hus. Niclas var alltid kontaktbar och vi hade en god kontinuerlig dialog. Vi litade på Niclas omdöme till 100%.
    Nicole Louise G
    • 98.0 m²
    • Elinedal
    sålde sin stuga med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
  • 2020-06-16
    Jag har köpt en lägenhet i Malmö. Mäklarens bemötande var professionellt och mycket trevligt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar om att svara snabbt, informera tydligt och driva processen framåt. Upplevelsen är att köpet att gått smidigt och snabbt samtidigt som det har känt tryggt och stabilt.
    Annika H
    • 1.5:a
    • 37.0 m²
    • Västra Sorgenfri
    köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Tack så mycket för ditt omdöme Annika! Det var kul att höra att allt har känts tryggt och bra under processens gång.

Visa svar
  • 2020-01-20
    Sålde en lgh i Malmö, Slottstaden. Niclas var proffsig och lätt att samarbeta med. En mycket trevlig mäklare.
    Katrin S
    • 6:a
    • 137.0 m²
    • Ribersborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
  • 2019-10-21
    Hej! Har skrivit ett utmärkt omdöme om Niclas men fick inte fram det. Han är en verkligt skicklig mäklare som vill kundens bästa vid försäljningen av vår lägenhet. Kan varmt rekommendera honom. Hälsningar Ulf.
    Ulf B
    • 57.0 m²
    • Ribersborg
  • 2019-09-16
    Seriös, proffsig och lätt att ha att göra med.
    Steve N
    • 3:a
    • 88.0 m²
    • Möllevången
  • 2019-06-06
    Vi har sålt vår lägenhet med Niclas! Vi är mycket nöjda med bemötande och resultat.
    Paulina A
    • 4:a
    • 119.5 m²
    • City
  • 2019-05-22
    Försäljning bostadsrätt. Bra bemötande. Bra stöd i mina förberedelser och val av erbjudande. Lite dåligt förberedd kring detaljer vid kontraktsskrivning.
    Anna G
    • 62.5 m²
    • Lugnet
  • 2019-05-22
    Professionell och kunnig. Skötte försäljningen av min bostadsrätt snabbt och till rätt pris.
    Jeffrey H
    • 98.0 m²
    • Elinedal
  • 2019-05-20
    Niclas fick i uppdrag att sälja vår lägenhet och trots att det tog nästan nio månader gav han aldrig upp. Vi upplevde honom som kompetent, kommunikativ och avslappnat professionell. Kan varmt rekommendera Niclas som mäklare.
    Joakim B
    • 72.0 m²
    • Tullstorp
  • 2019-03-02
    Sålt en bostadsrätt i centrala Malmö. Mycket korrekt och trevligt o ansvarstagande bemött. Gjorde min försäljning mycket enkel och bekväm o förtroendeingivande
    Staffan M
    • 70.0 m²
    • Lugnet

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte