Niclas Håkansson
en del av Våningen & Villan Malmö City

Studentgatan 2
211 38 Malmö — Visa karta

Vad tror Niclas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 62 kunder tycker om Niclas Håkansson

• Richard L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    3,5a Värnhemsgatan 15
    Niclas kände till området väl och var professionell och engagerad genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Carl P skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag blev väldigt bra bemött och fick precis den hjälpen jag var ute efter. Riktigt bra mäklare. Läs mer
  • Pontus O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande av mäklaren! Jag fick dessutom bra betalt för bostaden och är därför supernöjd. Läs mer
  • Christoffer J skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Bra service och trevligt bemötande. Lägenheten såldes på kort tid och något över mäklarens värderade pris. Läs mer
  • Olof L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Tycker att allt fungerat bra från början till slut! Läs mer
  • Boel G skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas har motsvarat alla förväntningar och mer därtill. Vänlig och kompetent på alla sätt. Har haft en väldigt god kommunikation genom hela processen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas är en mycket proffsig mäklare som inger trygghet och kompetens. Vi är mycket nöjda med vår försäljning som inte hade kunnat göras på ett bättre smidigare sätt. Önskas en mäklare som är lugn, tillgänglig och ser till ert bästa så tveka inte, anlita Niclas! Läs mer
  • Anna B skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas är oerhört skicklig som mäklare, han ger ett tryggt och ärligt intryck och ger snabb återkoppling vilket gör att jag som kund känner mig uppdaterad och delaktig. Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas har gjort ett utomordentligt jobb med att sälja min lägenhet. Han har i processen varit väldigt professionell samt tillgänglig för funderingar och frågor. Han har analyserat marknaden på ett bra sätt och levererat det han 'lovat' och har verkligen levt upp till de förväntningarna och förhoppningar som har funnits inför försäljningen. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Maria W skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas är duktig och proffesionell och får affärer genomförda. Kanske trycker han på en aning för mycket känslomässigt när han inte får ett bud han förväntat sig av en köpare. Annars har allt skötts snabbt, enkelt, tydligt och effektivt. Än så länge :) Alla detaljer är inte klara. Läs mer
  • Peter H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi har genom åren kommit i kontakt med flertalet mäklare i Sverige & utomlands både privat och inom kommersiella fastigheter.

Niclas levde mycket väl upp till våra högt ställda förväntningar.

Han har agerat mycket proffsigt genom hela processen, alltid varit tillgänglig samt snabbt byggt förtroende hos både oss säljare och köpare. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare - "best in class"! Läs mer
  • Susanne H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi är väldigt nöjda med Nicklas som mäklare.
    Trevligt bemötande och kunnig. Läs mer
  • Armin M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Ett professionellt bemötande och säker i sin yrkesroll. Min upplevelse är över förväntan då han gjorde processen så smidigt för oss. Läs mer
  • Kim M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas är oerhört proffesionell i sitt arbete och inger stort förtroende. Han har arbetat med vårt uppdrag med ett stort engagemang. Vi kommer att definitivt rekommendera honom till andra personer i vår omgivning. Läs mer
  • Lovisa R
    Lovisa R skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Supernöjd! Det har varit klara besked hela vägen och en bra dialog. Läs mer
  • Mathias K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Utmärkt bra bemötande. Niclas Håkansson är professionell och kommunikationen fungerade hela vägen. Det var en smidig process och bra affär - både för köpare och säljare. Läs mer
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas skötte försäljningen galant. Extremt påläst och professionell från början till slut. Kan varmt rekommendera Niclas som mäklare! Läs mer
  • Mikael C skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Allt var enligt överenskommelse. Han skötte joboet kanon! Var engagerad och ärlig hela vägen!! Läs mer
  • Ante B
    Ante B skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    En bra mäklare som förklarar allt som är viktigt. Läs mer
  • Erica B skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Fantastiskt proffisionelt bemötande samt stor kunskap och engagemang . Ska jag sälja igen kommer jag utan tvekan använda mig av Niklas igen Läs mer
  • Håkan P skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Ingav stort förtroende redan vid första mötet i lägenheten som skulle säljas.
    Höll oss sedan uppdaterade under hela försäljningen.
    När budgivning kom igång fick vi hela tiden vara med via sms till våra telefoner.
    Kontraktskrivning , handpenning och slutbetalning gick alldeles utmärkt. Läs mer
  • David M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Proffsigt, tryggt, väl förberedd, trevlig Läs mer
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi har fått ett mycket bra bemötande och Niclas har varit seriös och professionell. Niclas lever absolut upp till vår förväntan, och överträffar denna. Han har alltid varit tillgänglig för att svara på våra frågor oavsett tid eller dag. Vi har känt att Niclas har varit engagerad i oss som kunder och har lyssnat på våra önskemål och behov. Läs mer
  • Mattias L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas var väldigt trevlig och professionell från start till slut. Jobbade hårt och trots jag ställde relativt höga krav på hastighet så skapade han bra resultat och hjälpte till hela vägen. Läs mer
  • Kennet K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Proffsigt och trevligt. Klar och tydlig information. Läs mer
  • Kevin K skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Gör processen enkel. Lätt att ha att göra med. Bra kommunikation under hela affären. Klockrent' Läs mer
  • Christel A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Ett utmärkt bemötande ! Han vet precis vad han pratar om, och är mycket kunnig i ett utbrett område som sträcker sig långt över mina förväntningar. Kommer definitivt att rekommendera honom till vänner och bekanta. Är mycket mycket nöjd med hans vänliga och kunniga bemötande mot mig som kund och den trygghet han gav. Läs mer
  • Emilia Å
    Emilia Å skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Kontakten och samarbetet med Niclas har fungerat utmärkt från start till slut. Han levererar en förstaklassig tjänst där det är svårt att bli något annat än nöjd! Niclas har en fin känsla för service, är empatisk och effektiv. Han är tydlig i sin dialog, noggrann och mycket trevlig. Läs mer
  • Gunilla H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Personligt och professionellt bemötande.
    Niclas var pedagogisk och saklig när vi gick igenom kontraktet.
    Övrig information vi har fått har varit både tydlig och snabb. Läs mer
  • Carl N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Noll konstigheter från start till mål; kompetent, tillgänglig och trevligt bemötande! Läs mer
  • Christian J skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas har under hela processen varit både noggrann och smidig och har uppvisat en hög kompetens inom sitt yrke. Tillgängligheten av varit mycket stor och han har hela tiden hållit oss uppdaterade och återkopplat snabbt på frågor och funderingar. Vi är mycket nöjda med Niclas insats. Läs mer
  • Helena N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Professionell ut i fingertopparna. Kommer definitivt att rekommenderar Niklas till bekanta. Läs mer
  • Louise A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas är en noggrann, trevlig, smidig, flexibel och lättsam person. Han har varit behjälplig under hela affären och alltid funnits tillgänglig. Han har låtit oss vara delaktiga under hela processen vilket varit viktigt för oss. Vi kan varmt rekommendera Niclas Håkansson! Läs mer
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    bra bemötande, lätt att kommunicera och Inga som helst frågetecken :) Läs mer
  • Linn P skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket professionell och duktig mäklare. Extra plus för smidig och alltid snabb kommunikation. Valde Niclas pga att han verkade väldigt skicklig och yrkeskunning, vilket han levde upp till på alla sätt. Läs mer
  • Sara E skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas är precis vad man vill ha av en mäklare; tydligt med sin strategi, med vad han förväntar sig av dig, och vad du kan vänta dig av honom. Professionell, flexibel och lätt att ha med att göra. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Johan E skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Ärlig, rak, sansad och seriös – tillskillnad från så många andra. Rekommenderas varmt till dig som är mätt på smilfinkar. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Bemötandet var utmärkt och har inget att klaga på. Det enda som var en diskussion var priset och upplevde kanske att det var mer optimistiskt i början för att sedan bli mer pessimistiskt. Men fick begärt pris och är nöjd och glad. Läs mer
  • John A
    John A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas gjorde ett professionellt jobb från start till mål i samband med min lägenhetsförsäljning. Han var trevlig, väl förberedd och lätt att få kontakt med under processen. Slutpriset på lägenheten blev också över förväntan bra. Jag kan absolut rekommendera Niclas som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Björn O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi är väldigt nöjda med Niclas Håkansson & Våningen & Villan. Redan vid första träffen fick vi ett stort förtroende för honom och hans kompetens. Han har under hela processen varit väldigt kommunikativ, smidig/flexibel och hjälpsam.
    Under både budgivningsförfarandet och kontraktsskrivning upplever jag att han hanterat både oss som säljare och de potentiella köparna på ett mycket professionellt och korrekt sätt. Läs mer
  • Linnea A skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Professionell och trevlig. Gick igenom kontraktet väldigt noggrant för att alla verkligen skulle förstå det och gav bra förklarande exempel. Mycket nöjd! Läs mer
  • Pernilla N skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas Håkansson är otroligt proffesionell i sin roll som mäklare och ett mycket trevligt bemötande! Rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Anna L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag är väldigt nöjd med den kunnighet, tillgänglighet och proffesionalism som Niclas Håkansson har. Jag rekommenderar verkligen Niclas så väl som våningen och villan! Läs mer
  • Douglas H skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Mycket professionellt bemötande. Saklig och kunnig mäklare som utstrålar förtrodende. Läs mer
  • Stefano M skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Niclas has provided excellent service: starting from the viewing till to the signing of the contract, he has met every need we had and helped us to make this important purchase with courtesy and professionality. I would recommend anyone to refer to Niclas. Läs mer
  • Lars-göran O skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande an Niclas, och mina förväntningar blev ytterst väl uppfyllda.
    Han var:
    - ytterst proffsig
    - väldigt saklig och kunnig
    - effektiv Läs mer
  • Annika S skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Vi har fått bästa hjälp med att sälja vårt hus av Niclas Håkansson, Våningen & Villan. Det har från första besöket fram till avslutet med köparen varit väldigt tryggt och välstrukturerat. Vi har hela tiden fått tydlig information omkring det som är på gång och bra hjälp med vad vi behövde göra. Niclas Håkansson har varit mycket kunnig i många olika frågor och har också haft ett mycket seriöst engagemang under hela försäljningsperioden. Vi kommer varmt att rekommendera honom till andra.
    Med vänlig hälsning, Annika Strömberg Läs mer
  • Johan T skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Första gången jag hade med en mäklare att göra. Så har inget att jämföra med men heller inget att klaga på. Läs mer
  • Roine S skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Jag är mycket nöjd med Nicklas, både som en trevlig människa och en kompetent mäklare. Alla andra mäklare jag var i kontakt med kändes "fel", opersonliga och faktiskt rent ut sagt giriga. Jag fick även mest valuta för pengarna, vad gäller mäklararvodet och deras tjänster. En annan sak som jag uppskattade mycket var deras samarbete med C/O Home. De var mycket proffsiga i både stylingen av min gamla och deras hjälp med inredningen av min nya lägenhet. Jag är mycket nöjd med hela samarbetet. Läs mer
  • Malin L skrev om Niclas Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    Proffsig och trevlig mäklare. Kan varmt rekommenderas till alla. Läs mer
Johan Dahlgren
Michaela Thulin