Otilia Håkansson är mäklare på Våningen & Villan Malmö City

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Otilia Håkansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 37 omdömen sedan 2019-11-27. Otilia Håkansson har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 37 Läs vad Otilia Håkansson

• Vi är så nöjda med att vi fick hjälp av Otilia med vår lägenhetsförsäljning. Otilia var professionell och kommunikativ genom hela processen, hon guidade oss genom våra beslut, och hon var extremt flexibel. Det kändes bra och tryggt att sälja vår lägenhet genom Otilia.
    Ann-elise L sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    • 115.0 m²
    • City
    2020-10-26
  • Mycket professionell och hjälpsam med alla frågor
    Miroslaw H köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    • 115.0 m²
    • City
    2020-10-26
  • Jag köpte en lägenhet, hon är trevlig och hjälpsam person!
    Aref M
    Aref M köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    2020-10-16
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Ellstorp
    2020-10-16
    Tack för ett fint omdöme Aref! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem! :) //Otilia

Visa svar
  • Bästa mäklaren helt enkelt. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    Magnus N sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    2020-10-15
    • 103.0 m²
    • Husie
    2020-10-15
    Tack för ett fint omdöme Magnus! Detta var ett jättebra teamwork mellan oss, du gjorde ett helt fantastiskt jobb med att förbereda bostaden inför försäljningen! Bra jobbat! :)

Visa svar
  • Ger ett seriöst, varmt och förtroendegivande intryck.
    Marie P köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    2020-10-14
    • 2:a
    • 53.5 m²
    • Slottsstaden
    2020-10-14
    Tack snälla för ett fint omdöme Marie! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad! :) Hälsningar Otilia

Visa svar
  • Vinsvåning 165 m i Malmö. Mäklaren mycket professionell och kondorienterad. Otilia inger förtroende och verkar både kunnig och socialt kompetent. Mäklaren motsvarade mina förväntningar och mer därtill då hon även hade stor respekt för vårt behov av coronaanpassad visning och då hon var till stort stöd kring hur vi skulle tänka kring budgivning. Det var även mycket positivt att hon på ett professionellt sätt involverade en mäklarstudent i försäljningen av våningen och dess olika steg.
    Jan T köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    2020-09-24
    • 165.0 m²
    • Davidshall
    2020-09-24
    Hej Jan, tack för ett fantastiskt fint omdöme! Det var ett rent nöje att få vara behjälplig i samband med er bostadsaffär. Hoppas att ni kommer trivas i er nya våning! Allt gott, hälsningar Otilia.

Visa svar
  • Bostadsrätt. Trevlig och energisk mäklare som höll mig uppdaterad hela tiden. Marie dotter till Birgitta.
    Birgitta H sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    2020-09-23
    • 109.5 m²
    • Solbacken
    2020-09-23
    Tack för förtroendet och för ett fint omdöme Marie! Hälsningar Otilia

Visa svar
  • Professionell och strukturerad genom hela processen
    Fredrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    2020-09-22
    • 165.0 m²
    • Davidshall
    2020-09-22
    Tack för förtroendet och för ett fint omdöme Fredrik! Det var ett nöje att förmedla din fantastiska våning. Mvh Otilia

Visa svar
  • Vi har sålt vår villa i oxie med hjälp av vår bästa mäklare Otilia som vi var mer än nöjda med. Hon är professionell och vet vad hon gör, visade stort intresse av försäljningen och allt vi ville uppfylldes verkligen av hennes arbete. Vi är mycket nöjda och hade valt Otilia som mäklare igen.
    Nada F sålde sitt hus med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    2020-09-04
    • 130.0 m²
    • Kristineberg
    2020-09-04
    Tack bästa Nada för ett jättefint omdöme! Jag är så glad för att ni valde mig som mäklare och det har varit ett nöje att förmedla ert fina hus! :) Kram Otilia

Visa svar
  • Köpte hus, blev bemött bra av mäklaren enkel och smidig affär!
    Farishta S köpte sitt hus med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City
    2020-08-19
    • 130.0 m²
    • Kristineberg
    2020-08-19
    Tack för fint omdöme! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina hus! :)

Senaste försäljningarna

Rörsjögatan