Otilia Håkansson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 11 Läs vad Otilia Håkansson

• Zuhair M sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-03-25

Hej,

Vi har sålt vårt bostad via Våningen & Villan, tack vara den fantastiska mäklaren Otilia Håkansson. Tack Otilia för den underbara bemötande, förståelse och stöden. Hela processen har gått smidigt, och lättare än vi trodde, bara för att vi litade på rätt mäklare.

Tackar för allt Otilia, och lycka till.

Zuhair Murad / parween Murad Läs mer
  • Katia W köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-03-25

Oxie
    Virkelig imødekommen og nærværende. God til at formidle og skabe trygge rammer for en køber. Läs mer
  • Nathalie N sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-03-13

Södertorp
    Sålde min bostadsrätt, vilket Otilia gjorde med bravur.
    Väldigt engagerat och genuint intresse för att det ska gå så bra som möjligt för säljaren.
    Svarar snabbt och hjälper med det lilla extra om man har frågor.
    Smidig, lyhörd och lättillgänglig för en. Läs mer
  • Per W sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-02-13

Slussen
    Mycket professionellt och engagerat bemötande av Otilia som levererade en försäljning utöver förväntan. Jag kände mig väldigt trygg från start till slut och kan helhjärtat rekommendera henne till alla. Ni kommer ha svårt att hitta en bättre mäklare i Malmö. Läs mer
    2020-02-13 Otilia H svarar Per W
    Tusen tack Per! Jag är så glad för att du känner dig nöjd och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende. Det är kunder som du som gör att jag älskar mitt jobb! :)
    Otilia H gillar detta
  • Magnus K sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-02-06

Gamla Väster
    Sålt, jätteduktig o smart säljare Läs mer
    2020-02-13 Otilia H svarar Magnus K
    Stort tack Magnus, både för förtroendet vid försäljningen av er bostad och för ett fint omdöme! :)
    Otilia H gillar detta
  • Szymon K köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-28

Oxie
    Jag har köpt en bostadsrätt. Otilia är en trevlig, proffsig och hjälpsam mäklare. Allting har gått precis som jag ville. Hon ledde mig bra genom hela processen. Läs mer
    2020-02-13 Otilia H svarar Szymon K
    Stort tack Szymon! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! :)
    Otilia H gillar detta
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-24

Slottsstaden
    Otilia kom in med stor energi och jobbade hårt för att presentera vår lägenhet på bästa sätt. Hon var positiv genom hela processen och var aktiv i kontakt med styrelse för att hitta alla möjligheter med bostaden.

Vi är mycket nöjda med Otilias insats vid vår försäljning. Läs mer
    2020-02-13 Otilia H svarar Johan L
    Tack snälla, både för förtroendet vid er bostadsförsäljning och för ett fint omdöme! Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset! :)
    Otilia H gillar detta
  • Sandra V sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-21

Oxie
    Jag&min man kollade på ett radhus, där Otilia var mäklare. Hon var väldigt trevlig, rolig, engagerad, tog sig tid & gav oss tid. När vi visade intresse hade hon förslag på hur man hade kunnat lösa det med försäljning av våra båda lgh, köp&inflytt. Vi hade sedan tät, regelbunden kontakt med henne&hon hjälpte oss med allt från fotografering, kontrakt, visningar, bankärenden, kontakt med köpare/säljare/banker etc. Hon var oerhört engagerad, hjälpsam, snäll, förstående & hittade smidiga lösningar anpassade efter oss med barn, husdjur, tidsbrist. &allting skedde mitt under julledighet. Helhetsintrycket av Otilia & hennes arbetsinsats är över all förväntan. Jag kunde aldrig drömma om en mer engagerad, kunnig, hjälpsam & driftig mäklare med bättre kunskap. Läs mer
    2020-02-13 Otilia H svarar Sandra V
    Stort tack för ett jättefint omdöme Sandra! Det glädjer mig verkligen att ni känner er nöjda både med köpet av er nya bostad och försäljningen av era befintliga bostäder. Skulle ni ha några funderingar framöver är ni varmt välkomna att höra av er till mig igen! :)
    Otilia H gillar detta
  • Hussien A köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-01-13

Slottsstaden
    Vi har varit mycket nöjda med Otilia Håkansson. Otilia är en god kommunikatör och ger en bra och tydlig återkoppling. Jordnära och målinriktad . Vi kommer definitivt rekommendera henne som mäklare till alla som vi känner. Läs mer
    2020-02-13 Otilia H svarar Hussien A
    Tack för ett fint omdöme Hussein! Härligt att du känner dig nöjd med mig som mäklare, det är det viktigaste för mig. Hoppas att ni kommer att trivas er ert nya, fina hem. :)
  • Javed S
    Javed S köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2019-11-29

Oxie
    Vi har köpt radhus i Oxie. Mäklaren Otilia Håkansson var duktig lyssnare och positive. Hon är öppen och lyhörd inför våra åsikter och behöv samt hon var professionella och hade hög känsla för service. Mäklaren är nåbar på telefon och email när vi behöver hennes hjälp och råd och det är lätt att kommunicera med henne. Läs mer

Senaste försäljningarna

Panelgatan