Otilia Håkansson
Registrerad mäklare sedan 2019-10-21
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-27
2019-07 - 2020-06

Läs vad 26 Läs vad Otilia Håkansson

• Anna-maria Z sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-07-06

2.5:a
    S:t Knut
    Har sålt min lägenhet i centrala Malmö. Blev bemött på ett professionellt sätt, av en mäklare som är mycket mån om sina kunder och alltid är tillgänglig. Svarade alltid på meddelande eller mail och var engagerad och kom med goda råd och förslag. Alltid med ett leende och positiv utstrålning. Kan varmt rekommendera Otilia! Läs mer
  • Tuba K köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-06-20

Borgmästaregården
    I have recently bought a flat and Otilia did a great job.
    I am quite new in Sweden and Otilia explained me everything very clearly and also inform me in details about all the steps in the process. So I big Thank you from our side Läs mer
  • Sebastian C sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-05-22

Kroksbäck
    Vi sålde vår lägenhet via Otilia. Vi upplevde Otilia som mycket duktig och professionell med ett fint bemötande. Vi är supernöjda och rekommenderar Otilia varmt! Läs mer
    2020-05-22 Otilia H svarar Sebastian C
    Vad härligt att ni känner er nöjda Sebastian! Tusen tack för förtroendet och för ett fint omdöme! :)
  • Per-olof B köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-05-22

Kroksbäck
    Köpte en tvåa på Mobäcksgatan 31. Har bara positivt att säga om Otilia. Hon skötte hela affären mycket proffsigt. Läs mer
    2020-05-22 Otilia H svarar Per-olof B
    Tack snälla för ett fint omdöme Peo! Hoppas att boule-tävlingen gick bra! :)
    Otilia H gillar detta
  • Hanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-05-10

Slussen
    Efter strul med tidigare mäklare kom otilia in i bilden. Hon presterade mer på 24timmar än tidigare mäklare gjort på fler veckor. Min Lgh blev såld till önskat pris och jag fick även hjälp med bankkontakter ect.
    Kommer definitivt rekommendera henne till vänner och använda henne igen vid framtida försäljningar! Läs mer
    2020-05-22 Otilia H svarar Hanna S
    Hej Hanna, vad glad jag blir att du känner dig nöjd! Det har varit väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen av din underbara lägenhet! :)
    Otilia H gillar detta
  • Meenu B köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-05-07

5:a
    Oxie
    Jag köpte ett radhus. Otillia bemöttade var okej. Mäkklaren hade inte så mycket information . Läs mer
    2020-05-07 Otilia H svarar Meenu B
    Hej Meenu, vad tråkigt att du känner så. Jag upplevde att jag med kort varsel försökte hjälpa er på bästa sätt genom en privatvisning samt kontakt till banken. Kontakta gärna mig så att jag kan ge er den information ni känner att ni saknar. Med vänliga hälsningar Otilia.
  • Jennifer F köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-05-04

5:a
    Solbacken
    Professionell och serviceinriktad Läs mer
    2020-05-07 Otilia H svarar Jennifer F
    Tack för ett fint omdöme Jennifer! :)
    Otilia H gillar detta
  • Linda V sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-05-01

3.5:a
    Rörsjöstaden
    Proffsig, kunnig och hjälpsam under hela processen- är så nöjd över Otilias insats, hantering och försäljning av min lägenhet i Rörsjöstaden.

Vid valet av mäklare träffade jag flertalet mäklare och tog in offerter. Otilias driv och passion samt affärsstänk syntes vid första mötet och urskiljde sig direkt, varför valet inte var svårt när beslutet skulle tas. Hon föreslog dessutom en djärvare strategi i dessa speciella C19-tider- något som stack ut från de övriga mäklarna. Detta gav mig förtroende för henne direkt och nu i efterhand visade sig hennes råd och strategi ha varit ovärderliga!

Utöver det så var det viktigt för mig att det skulle vara en person som lyssnar in, finns tillgänglig, är transparent och agerar snabbt, vilket jag tycker signifierar Otilia. Dessutom är hon väldigt ödmjuk som person, vilket gör henne gemytlig att samarbeta med. Skulle rekommendera Otilia alla dagar! Läs mer
    2020-05-07 Otilia H svarar Linda V
    Tusen tack för ditt fina omdöme Linda! Jag är så tacksam och glad för att ni valde mig som mäklare. Det har varit ett nöje att få hjälpa er! :) Kram!
    Otilia H gillar detta
  • Linn B köpte sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-04-29

3.5:a
    Rörsjöstaden
    Vi köpte en lägenhet på Kommendörsgatan i Malmö. Otilia är en mycket trevlig mäklare och vi blev väl bemötta genom hela processen, från visning till avslut. Vi hade som förväntningar att mäklaren skulle vara proffsig, flexibel och anträffbar och det levde Otilia upp till. Affären gick mycket smidigt. Läs mer
    2020-05-07 Otilia H svarar Linn B
    Hej Linn, tack snälla för ditt fina omdöme! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina bostad! :)
  • ZINE Elabidine
    ZINE Elabidine sålde sin lägenhet med hjälp av Otilia Håkansson en del av Våningen & Villan Malmö City

2020-04-23

3:a
    Gullvik
    Har sålt min bostadsrätt
    Bemöttadent var trevligt
    Otilia är mkt duktig och vet vad hon gör. Läs mer
    2020-04-29 Otilia H svarar ZINE Elabidine
    Tusen tack för ditt fina omdöme och för gott samarbete vid försäljningen av din bostad! :)

Senaste försäljningarna

Disponentgatan