Croisette Malmö City

Croisette Malmö City

En del av Croisette croisette.se
  • BadgeTenYears

Letar du bostad eller ska sälja en i Malmö City? Vi på Croisette är specialiserade mäklare på centrala boenden i Malmö och arbetar utifrån ett unikt koncept som skräddarsyr din bostadsaffär efter de önskemål du har. Hos oss är det alltid fokus på mervärden. Du får alltid två extra tjänster att välja bland som flyttstädning...

525 omdömen om Croisette Malmö City

Sedan starten hos Reco 2017

Per-olof F
Citadellskajen

Betyg 4 Trevligt och vänligt bemötande Effektiv hantering

Christina F
Citadellskajen

Bra upplevelse av mäklaren. Trevligt och vänligt bemötande. Effektiv hantering.

Sofia P
S:t Knut

Jättebra med bemötande. Kändes väldigt professionellt och seriöst. Mäklaren levde upp till förväntningarna som jag hade.

Nese B
Söderkulla

Jag är väldigt glad över att vara medlem hos dig.

Adam A
Skrev om Croisette Malmö City

Extremt dåligt bemötande, Kontaktade mäklaren Hava för att jag ville gå på en visning. Jag valde att ringa till henne men fick inget svar utan bara ett sms om att hon satt i möte och skulle ringa tillbaka, vilket är helt normalt ifall hon hade ringt tillbaka. När hon inte återkopplade så valde jag att smsa henne men fick inget svar på sms. Mitt första sms skickade jag den 1 februari och försökte kontakta henne fram till den 8 februari utan något svar! (se bifogade bilder) Den 9 februari ringde jag till Havas chef som heter...

Berlly Oliver C
Söderkulla

It is easy to contact the broker and keeps me updated.

Francesco E
Lugnet

my Experience with the broker was great, unfortunately the market condition are very bad compare to the normality. He was always available and honest with us. almost all the expectation are met. the only negative point is with interior design service. it is very expensive compare to the job done. in general for some pillow and few flowers here and there all done in 30 minutes job is not valuable for the money.

Diana A
Söderkulla

* vi blev bemötta på ett vänligt och trevligt sätt. * hade inga förväntningar men hade inte haft emot att få broshyr ang lägenheten (dvs under själva visningen) Summan av kardemumman, vi är nöjda

Christopher H
Söderkulla

Den mäklare vi hade bemötte oss professionellt och vänligt och var alltid tillgänglig för alla frågor man kunde tänkas ha. Köpet av vår nya bostad gick snabbt, smidigt och enkelt och alla eventuella frågor man hade besvarades direkt och på ett sätt så att alla förstod vad som gällde.

Elly Gunvor Marianne S
Söderkulla

Bra service. Återkoppling när något hände med bud.

Senad H
Söderkulla

Jetebra komunikation och bra service.

Zardewa F
Söderkulla

Kontaktade 4 mäklare inför försäljning av vår bostadsrätt och valet blev Amar Karaman på Våning och villan! Amar var lyhörd, ärlig och effektiv under hela processen. Han uppdaterade oss hela tiden och vi upplevde att han var väldig flexibel. Amar är en positiv, glad och hårt arbetande mäklare. Vi skulle utan tvekan välja Amar igen som vår mäklare i framtiden!!!

Senad H
Söderkulla

bra servce och venlig kontakt från meklare

Camilla S
Hyllie

Mycket bra och professionell rekommenderar skarpt om ni söker sälja er bostad. Bonnie P er trevlig och professionell säljare som jag rekommenderar högt .

Dejan P
Hyllie

Mäklaren var positiv och erfaren , han har också förmågan att lyssna till uppdragsgivaren. Han hade snabb respons på frågor och var anträffbar vid behov

Dejan P
Hyllie

Alltid snabb återkoppling och har ett öra extra för att lyssna på kunden och våra önskningar.

Annkie H
Sålde sitt hus med hjälp av Croisette Malmö City
Riseberga

Mycket nöjd! Försäljningen gick snabbt. Försäljaren lätt att få tag i.

Victoria V
Köpte sitt hus med hjälp av
Limhamn

Michaela var fantastiskt tillmötesgående och hjälpsam utöver det vanliga. Hon var väldigt trevlig, genuin och ingav stort förtroende. Den här gången hade vi turen att få köpa genom Michaela men nästa gång vi ska göra en bostadsaffär kommer vi absolut att anlita henne.

Göran Anders Ingvar R
Sålde sitt hus med hjälp av
Höllviken

Proffsig och en mycket bra person som till att ge det stöd som vi behövde i denna försäljning av vårt älskade hus!

Robin O
Åkarp

professionellt hela vägen från början till slut

Jenny L
Åkarp

Professionellt och vänligt bemötande. Ärlig och rak i kommunikation. Allt gick smidigt och lätt när vi sålde. Alltid nåbar och snabb med återkoppling tillbaka till oss. Tack Mikaela!

Rickard N
Lindeborg

Fungerat hur bra som helst, trevlig mäklare som levererat ett bättre resultat än förväntat. Kommer definitivt ta hjälp av Michaela igen i framtiden!

Lina S
Borgmästaregården

Grym mäklare! Proffsigt bemötande, supertrevlig och tillmötesgående. Rekommenderar starkt!

Juliet Louis R
Falsterbo

Professional, friendly and very supportive throughout the whole process. I would highly recommend Michaela!

Emelie G
Ribersborg

Michaela är en trygg person som 100% kan sin sak. Hon är dessutom väldigt duktig förhandlare. Michaela överträffade våra förväntningar då hon sålde till ett otroligt bra pris och dessutom på förhand. Vi är otroligt nöjda med Michaelas insats!

Sonja O
Ribersborg

Professionellt bemötande. Lätt att få kontakt med. Tydlig kommunikation.

Jim G
Ribersborg

Michaela är en erfaren och engagerad mäklare i hela processen.

Marianna Z
Vellinge

Mycket trevligt bemötande ,liten missförstånd vid sista budet men vi redde ut det direkt.Annars behjälplig på alla sätt .Tack

Josefine F
Borgmästaregården

Jättenöjd med Michaela! Trevligt bemötande och överlag en jättebra upplevelse av försäljning och allt som hör till. Kan varmt rekommendera Michaela som mäklare!

Larsson L
Köpte sitt hus med hjälp av
Limhamn

Saklig öppen och behjälplig i olika frågor. Kan vara lite stressig emellan åt , men det visade sig att det var kunden som skapade detta vid försäljningen. Gott intryck!

Michael B
Vellinge

Hon är mycket trevlig och kunnig och gör allt för att tillgodose säljaren

Margo B
Vellinge

En mycket trevlig och duktig mäklare. Vi fick en professionell hjälp av Michaela, hon sålde vår lägenhet väldigt snabbt, det är imponerande i dessa tider. Vi är supernöjda och glada att vi anlitade henne. Våra bästa rekommendationer!!

Linnea F
Ribersborg

Michaela är en superglad och trevlig tjej. Jag upplevde henne som både professionell och mycket kunnig. All kontakt med henne var enkel och lättsam och hela processen gick väldigt smidigt till, trots tuffare ekonomiska tider för tillfället. Jag mötte Michaela både som köpare och säljare och fick känslan av att hon är väldigt mån om att affären ska bli så bra som möjligt för alla parter. Jag rekommenderar verkligen Michaela!

Lisa L
City

Vid första mötet gick vi igenom saker som var viktiga för oss båda. Det kändes positivt. Kommunikation låg högt för oss båda, trots det fick jag be om feedback efter visningar och även driva på för att få till fler visningar. Arvodet stod inte i proportion mot engagemangsnivån. Jag har köpt och sålt många fastigheter men aldrig varit med om den här låga nivån av engagemang hos en mäklare där jag förväntade mig något helt annat. Olyckligt.

Siv Jenny H
Sålde sin stuga med hjälp av
Höllviken

Trevligt bemötande. Själva försäljningen blev uppskjuten pga vår covid och en del ändringar i avtalet. Stort tålamod från Michaela sida.

Sara Erika N
Sålde sitt hus med hjälp av
Östra Grevie

En glad och trevlig mäklare som bemötte mig som säljare på ett positivt sätt. Hon lyssnade av och tog till sig det som sades, samt gav tydlig information kring hela processen med återkommande kommunikation och feedback.

Simon K
Triangeln

Allt var mycket bra. Hon fokuserade på vad jag var ute efter. Både upplägg men även önskar slutpris.

Per H
Pildammarna

Michaela är mkt inlyssnande . Kunnig o påläst om allt . Hon har ett mycket proffsigt bemötande och blandar det med berättigad glädje, Fantastisk mäklare

Birgitta V
Pildammarna

Bemötandet var vänligt, personligt och samtidigt mycket proffesionellt. Mäklaren levde upp till alla förväntningar man kan ha som köpare.

Henrik Q
Pildammarna

Michaela är en oerhört kunnig och seriös mäklare. Vi har alltid högt ställda förväntningar och Michaela lever alltid upp till dom. Ska ni sälja er bostad så kan jag varmt rekommendera Michaela. Hon är kunnig, har ett oerhört driv och levererar alltid.

Per H
Pildammarna

Proffsig informativ,inlyssnande, gott om ideer o förslag

Daniel K
Hästhagen

Väldigt trevlig och kompetent, 5/5 toasts!

Ellinor Q
Borgmästaregården

Michaela är en stjärna! Hon är lyhörd, professionell, engagerad och kunnig. Detta är andra gången Michaela säljer för oss och vi var extremt nöjda första gången och denna gången överträffade hon våra förväntningar ännu en gång! Michaela kommer få sälja alla våra fastigheter i framtiden, kan varmt rekommendera henne!

Lars S
Västra Hamnen

Bra bemötande, vi kände oss viktiga. Kommunikationen fungerade, avtalade tider hölls och aktiviteter samordnades bra. Snabb och effektiv. Gav ett kompetent intryck Vi fick kontinuerligt uppdaterande information och budgivningen utföll över förväntan.

Peter L
Slottsstaden

Första intrycket mycket bra, kände marknaden, super bra säljare, Kände sig nöjd med objektet, kreativ ideér, bra samtal under processen., kände pris nivå direkt, bra förhandlare. Proffsigt uppträdande. Vill gärna rekommendera henne till vänner o bekanta i framtiden.

Eva B
Vellinge

Engagerad, professionell och tillgänglig!

Kylie F
S:t Knut

Michaela has been supportive, friendly, helpful and attentive. I’m a first time homebuyer and she made it easy and comfortable.

Lilian L
Västra Hamnen

Trevligt & mycket professionellt vilket levde upp till våra förväntningar!

Lilian L
Davidshall

Trevligt och professionellt!

Hanna K
Slottsstaden

Trevlig och kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera Michaela.