Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Fastighetsförmedling Våningen & Villan Malmö Dockan

Våningen & Villan Malmö Dockan

Isbergs Gata 8C, 211 19 Malmö — Visa karta

Vi på Våningen & Villan Malmö Dockan har mäklare som är specialiserade på boenden nära hav och sjö. Vårt främsta mål är att ha nöjda kunder och därför arbetar vi utifrån en affärsmodell som skräddarsyr varje bostadsaffär, vare sig du ska köpa eller sälja en bostad.

Med oss får du en enkel affär, fri från bekymmer. Dessutom ingår alltid två mervärden som flyttstädning eller homestyling när du anlitar oss. Är du intresserad av en kostnadsfrivärdering eller vill du veta var på Dockan du har dina bästa boendemöjligheter? Välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 133 kunder tycker om Våningen & Villan Malmö Dockan

• Joakim M
    Joakim M skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Super trevlig mäklare o allt kändes riktigt bra. Jag e riktigt nöjd med allt, absolut högsta betyg
  • Char D
    Char D skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mikaela genomförde försäljningen av min lägenhet på absolut bästa och smidigaste sätt. Professionellt hanterat från början till slut och in i minsta detalj. Mikaela håller en ovanligt hög servicegrad. Hon undanröjer smidigt eventuella hinder. Supernöjd med både staging, fotografering, liksom den attraktiva broschyren och marknadsföringen. Allt andas kvalitet. I slutänden är det ändå relationer som gör skillnaden och Mikaela kunde inte ha skött processen på ett bättre sätt. Supernöjd med allt!
  • Amine M
    Amine M skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    En professionell mäklare som gav mig trygghet i min affär. Jag har absolut ingenting som jag kunde önska vara annorlunda.
  • Peter D
    Peter D skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Edvin var mycket professionell och trevlig och allt har varit en positiv upplevelse hittills. Vi hoppas att avsluta köpet lika bra och effektivt i oktober och är säkra på att han lever upp till vår förväntan.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mycket service-minded. Svarar snabbt på frågor.
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Bra mäklare som ger god service, svar på frågor och tydlig vägledning.
  • Marinella A
    Marinella A skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Alltid fokus på kundens behov och ett professionellt bemötande som gör att man känner sig viktig! Rekommenderar varmt!!
  • Malin L
    Malin L skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Väldigt profisonellt, tydligt & hjälpsamt!
    Mycket bra mäklare som gör allt för sina kunder
  • Peter W
    Peter W skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mikaela genomförde hela vår försäljning på ett mycket professionellt, smidigt och bra sätt. Vi är mer än nöjda med hennes arbete och kan varmt rekommendera henne till framtida säljare!
  • Lena A
    Lena A skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Edvin har gjort ett kanonbra jobb från början till slut. Ett informativt,pedagogiskt och trovärdigt första intryck som höll i sig hela vägen. Vi har haft en god kommunikation och Edvin svarade snabbt på alla frågor. Det blev en snabb affär som visade att Edvin är flexibel och pådrivande på ett bra sätt.
    Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Utomordentligt kunnig och kundfokuserad. Otroligt hjälpsam i alla lägen. Fick lägenheten såld snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera denna mäklare.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Det var en tjej som stod med fötterna på jorden.
    Hon är glad pissitiv enkel vet vad hon vill och det hon gör det kan hon absolut.
  • Linus O
    Linus O skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mer än bra - snabb i process och duktig på kundbemötande. Rekommenderas väl!
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mikaela är super bra!
    Trevlig, informativ, trovärdig
  • Peter L
    Peter L skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Vårt intryck av Mikaela mycket positivt.
    Hon var trevlig, hjälpsam, kunnig och lätt att prata med.
    Högsta betyg vill ge Mikaela.
  • Craige A
    Craige A skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Moving home from Stockholm to Malmö was not an easy decesion for me however one that I am so happy that I made. I was was extremely lucky to have met Mikaela, who helped me every step of the way and fixed a fantastic appartment for me. Not only that however she did it all in English and always helped me with amny of my questions.
  • Janne E
    Janne E skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Bra och tydlig, snabb på att svara!
  • Bamo M
    Bamo M skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Jag har varit nöjd med hela försäljningen hos våningen& villan Mikaela Malmgren har gjort ett mycket bra jobb.
  • Lena E
    Lena E skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Jättebra. Jag tycker hon har ett trevligt sätt och kände att hon gjorde vad hon kunde för mig.

Skulle vara tacksam om hon kan hjälpa mig med deklarationen när den kommer. Hon får gärna ta kontakt med mig
  • Joaquim B
    Joaquim B skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mikaela Malmgren was a fantastic Real Estate Agent whom was a pleasure to meet! She is very professional and always prompt with answers even Sundays!
    If I need, which I will, I will have no hesitation to ask Mikaela support regarding Real Estate matters.
  • Liselotte A
    Liselotte A skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Trevligt och hög servicegrad
    snabb återkoppling
    Trovärdig
  • Kristina Å
    Kristina Å skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Viade lägenhet och gick igenom avtalsvillkor efter försäljning.
  • Anna N
    Anna N skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Edvin är jättebra 5 stars
  • Anna B
    Anna B skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Utmärkt! Mer än nöjd med Edvins proffsighet, kunnande och lättsamhet. Rekommenderas varmt.
  • Mustafa E
    Mustafa E skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Bra, god
    Omhyggelig. Service mindet.
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Edvin gjorde ett bra jobb genom att vara seriös, serviceminded och aktiv.
  • Peter J
    Peter J skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mycket proffsig, kunnig, öppen och omtänksam mäklare.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Otroligt kunnig, hjälpsam, ärlig och seriös mäklare! En underbar personlighet som vi uppskattade mycket! Rekommenderar varmt Nina när du ska sälja eller letar nytt hem!
  • Christina S
    Christina S skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Nina Berglund sålde vår lägenhet med stort engagemang och mycket god kunskap om det område vi bor i. Vi kände oss väldigt trygga genom hela säljprocessen och varje steg på vägen mot kontraktsskrivning skötte hon på ett utmärkt sätt genom en rak kommunikation. Vi kan verkligen rekommendera Nina som både är en proffsig mäklare och en person som är lätt att ha att göra med.
  • Jennie I
    Jennie I skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Nina är både proffsig och trevlig att arbeta med. Att hon dessutom sålde vår lägenhet till rekordpris gör inte saken sämre. Om jag, mot förmodan, skulle sälja igen så hade jag ringt Nina!
  • Sylvie B
    Sylvie B skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Jag blev rekommenderad Nina av en annan mäklare jag har använt tidigare men som är mammaledig just nu. Jag upplevde Nina som mycket service minded, hon tog både tid att förstå mig som kund, och var flexibel för att hantera en ngt komplicerad situation (jag bor i Tyskland). Jag upplevde henne som mycket erfaren och kompetent, samt trevlig. jag tyckte också att hon hanterade budgivningen väldigt bra, och kände mig trygg genom hela processen. Så jag skulle gärna rekommendera henne som mäklare.
  • Michael B
    Michael B skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Stödjande och väl omhändertagande under hela processen
  • Rajib B
    Rajib B skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Fantastisk och proffsig bemötande! Jättebra support hela vägen till att affären avslutades, som tog 6 månader. Jätte nöjd med Mikaela's konsekventa höga nivå och ger mina varma rekommendationer om hennes kompetens och service mindset.
  • Anders L
    Anders L skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Kanon!! Kändes väldigt tryggt hela vägen! /Anders
  • Kevin K
    Kevin K skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Jag rekommenderar folk att använda Våningen & Villan när man ska sälja sin bostad, de är alltid tillgängliga och flexibla vilket gör att man kan känna att man är lugn och i goda händer.
  • Marcus Ö
    Marcus Ö skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Proffsigt och tydligt rakt igenom, kan varmt rekommendera
  • Karin L
    Karin L skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mycket trevligt bemötande. Professionell. Tillgänglig för frågor och snabb med att lämna information och uppdateringar. Jag är mycket nöjd med Nina och rekommenderar henne gärna.
  • Carina B
    Carina B skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Fantastisk på alla sätt. Mycket kunnig. Inkännande. Vi har flyttat mycket under vårt liv och träffat många olika mäklare. Edvin och vår franska mäklare Mari-christin är utan tvekan de bästa och trevligaste. Rekommender honom mer än gärna
    Carina Håkan
  • Rana S
    Rana S skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Underbart mäklare. Han är mycket hjälpsamt och socialt.
  • Heini S
    Heini S skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Ett mycket härligt bemötande, tillit och en drivande person.
    Jag ger mitt högsta betyg till Edvin Karajkovic!!!
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mycket bra bemötande.
    Levde helt upp till mina förväntningar.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Trevlig mäklare med väldigt bra bemötande .
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Lättsam och trevligt bemötande. Väldigt serviceminded.
    Lite oförberedd på vissa frågor gällande bostaden så som förråd och liknande.
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Ett proffsigt och trevligt bemötande med snabb återkoppling
  • Mehdi F
    Mehdi F skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Hun er dygtigt, venligt og prof. Hua har følgt vores sag grundigt.
  • Christina L
    Christina L skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Mikaela var helt fantastisk i hela processen, löste alla problem som uppstod och fanns alltid tillgänglig.
  • Cliff T
    Cliff T skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Jag tyckte att Mikaela var väldigt lätt att ha med att göra under hela försäljningsprocess. Väldigt proffsigt och inget onödigt "försäljnings snack".
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Mikaela Malmgren en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Våningen & Villan har ett gott rykte om att vara en bra mäklarfirma. Dock levde inte mäklaren upp till detta.
    Jag fick inte den servicen jag hade förväntat mig.
    Det var flera faktorer som gjorde att jag inte kände mig helt nöjd.
    Jag mejlade under flera tillfälle Mikaela för att fråga hur läget såg ut och vad som skulle komma härnäst. Jag kände nästan att jag fick jaga henne för att få någon information över huvudtaget.

När det sedan kom till tillsynen av lägenheten så sa hon att detta inte var ett krav. Givetvis så krävde jag att få se lägenheten innan jag skrev på papperna, vem köper en lägenhet utan att ha sett den en andra gång?
    Då uppmanade hon mig att själv ta kontakt med säljaren och boka in ett möte. Detta gjorde jag givetvis men säljaren var inte helt intresserad så jag fick börja jaga även henne.
    Tillsynen gjordes men ingen i föreningen var med. Detta sa Mickaela att de inte gjorde längre, så jag fick fråga säljaren snällt om hon ville visa tvättstuga mm. Pinsamt!

Inget möte med banken bokades in. Utan när det var en vecka kvar till tillträdet så fick jag lite panik och kontaktade själv banken för ett möte.

Då jag var på visning och när sedan papprea skrevs så var där ca 3 månader till tillträdet. Detta är väldigt lång tid anser jag och hela processen har varit långdragen, för långdragen.
    2016-07-06 Mikaela M svarar Emelie P
    Hej Emelie, jag är mycket ledsen att du känner på detta viset och att jag inte har levt upp till dina förväntningar. Gällande tillsyn av lägenheten innan tillträde är det dessvärre inget föreningen i fråga tillämpar. Det är upp till varje förening om de vill utföra en sådan tillsyn eller ej och dessvärre är det inte alla föreningar som gör det. Därav förmedlade jag kontakten mellan dig och säljaren så att du skulle få komma och se lägenheten en gång till mellan kontrakt och tillträde. Gällande tillträdet på 3 månader är det något ni parter kom överrens om innan kontraktet skrevs så det är dessvärre inget jag kan påverka. Jag hoppas detta var svar på dina frågor annars är du givetvis varmt välkommen att ringa mig så hjälper jag dig vidare!

/Mikaela
  • Michael R
    Michael R skrev om Nina Berglund en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Nina har från vårt första möte (fotografering av lägenheten) till vårt sista möte(slutuppgörelsen) agerat mycket professionellt. Är med andra ord en heder för sitt yrke.
  • Mirjana R
    Mirjana R skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    O Edvinu Karajakovicu sve najbolje.Puno mi je pomogao oko kupovine stana i svega sto ide uz to.Moja topla preporuka za njega.Pravi profesionalac i spreman za pomoc u svakom momentu

Isbergs Gata 8C, 211 19 Malmö