Croisette Malmö Västra Hamnen

Croisette Malmö Västra Hamnen

En del av Croisette croisette.se
  • BadgeElevenYears
1 402

Vi på Croisette Malmö Västra Hamnen har mäklare som är specialiserade på boenden nära hav och sjö. Vårt främsta mål är att ha nöjda kunder och därför arbetar vi utifrån en affärsmodell som skräddarsyr varje bostadsaffär, vare sig du ska köpa eller sälja en bostad. Med oss får du en enkel affär, fri från bekymmer. Dessutom ingår...

1402 omdömen om Croisette Malmö Västra Hamnen

Sedan starten hos Reco 2017

Antonio S
Sålde sitt hus med hjälp av Croisette Malmö Västra Hamnen
Skurup

Trevligt bemötande, snabb återkoppling och affärsmässiga.

Camilla T
Köpte sitt hus med hjälp av Croisette Malmö Västra Hamnen
Skurup

Alltid trevligt bemött och mäklaren lyssnar på mina önskemål. Tar reda på fakta som mäklaren inte kan svara på direkt. Tydlig med hur hela processen går till.

Vesna P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Västra Hamnen

Johan är mycket professionell, lyhörd och målinriktad mäklare. Han höll mig uppdaterad under hela processen och visade på stort engagemang. Kan starkt rekommendera!

Silje Marie S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Västra Hamnen

Fra dag ett har samarbeidet vært fantatisk! Emil har hjulpet meg med alt fra A-Å. Det har vært jevnlig kontakt med informasjon, forslag og veien videre. Jeg vil anbefale Emil på det sterkeste!

Jasenka Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
City

Tillmötesgående och inkännande mot mej som kund. Han tog vara på både säljarens och även mina önskemål och det blev affär😊 Bra jobbat och jag kände mej trygg i hela processen. Professionell och kunnig.

Anita G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Västra Hamnen

Tillmötesgående, vänlig påläst inom sitt område

Vladan G
Västra Hamnen

Bra trevligt bemötande kunde svara på alla frågorna vi ställde när vi skickade meddelande så fick vi snabbt svar efter arbetstid tummen upp för Emil👍

Mouayad S
Limhamn

Jag upplevde att Emil var mycket professionell och hela tiden arbetade hårt för att hjälpa oss med försäljningen. Rekommenderar honom verkligen!

Kristina S
Västra Hamnen

Han ställde upp på ett bra sätt. Han var korrekt i alla avseenden,

Karl S
Västra Hamnen

Trevligt bemötande. Korrekt i alla avseenden.

Annika B
Dockan

Jag upplevde att vår mäklare var mycket professionell och hela tiden arbetade hårt för att hjälpa oss med försäljningen. Rekommenderar henne verkligen!

Stefan S
Dockan

Nina har ända ifrån början varit omtänksam, personlig och professionell. Jag fick snabbt stort förtroende för henne. Samarbetet har varit enkelt och flexibelt och vi har hela tiden fått information och täta uppdateringar på hur visningar och diskussioner med potentiella köpare har varit. Eftersom det varit stor osäkerhet kring ränteutvecklingen den senaste perioden har försäljningen dragit ut på tiden och Nina har visat prov på både ihärdighet, uthållighet och hela tiden haft en positiv inställning. Det har blivit många...

Mykola D
Västra Hamnen

Emil är mycket professionell, hjälpsam och svarar snabbt på alla frågor.

Anette M
Slottsstaden

Jag är så jätteglad att jag valde Johan Bästa mäklaren man kan önska sig. Superduktig, väldigt engagerad, alltid tillgänglig, snabba svar, och höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände. Han hade ett otroligt fint, tryggt och positivt bemötande genom hela försäljningsprocessen. Jag har, och kommer att fortsätta att varmt rekommendera Johan till alla er som skall sälja sin bostad. Högsta Betyg, 5 av 5⭐️

Joakim E
Dalaplan

Trevlig och professionell, bra hand med kunderna och hör alltid av sig efter utförda visningar för att berätta hur det gått. Rekommenderar Johan!

Carl-Fredrik T
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Gamla Limhamn

Ett förtroendegivande lugn kombinerat med effektivitet och mål som uppfylls enligt plan

Sefika P
Limhamn

Bra mäklare, lätt att kommunicera med.

Siv Ingegärd Kristin S
Limhamn

Jag upplevde Emil Sjöberg som mycket kompetent, ambitiös och behaglig. Han var mycket lyhörd för mina önskningar och dessutom mycket artig och visade stort intresse för objektet i fråga och dess presentation.

Janna H
Höllviken

Johan är professionell, trygg och driven. Tack för en lyckad försäljning. Högsta rekommenderar!

Philip H
Dockan

Har varit på flera visningar av Johan och alltid blivit bemött på ett lugnt och välkomnande vis. Johan är precis som man vill att en mäklare ska vara, lugn, informativ och lyssnande. Första objektet jag besökte var inte helt intressant men ville ändå följa budgivningen vilket Johan såklart ordnade. När sedan ett annat objekt låg till salu som jag ville se så ordnade Johan en privat visning på några timmar där jag lugnt fick känna av den andra bostaden. När jag sedan ville se den igen låg Johan sjuk men han ordnade med en...

Thomas A

Trevlig, proffesionell och lösningsorienterad

Jan P
Ribersborg

Dumt att be om ett skriftligt omdöme som är både obligatoriskt och ska vara på minst 30 ord. Lär göra att svarsfrekvensen minskar med 70-80%, gissar jag. Nöjer mig med två tummar upp!

Sofie A
Ribersborg

Är så himla nöjd med hur mäklaren fick den här affären att kännas trots dåliga tider för marknaden. Lugn och trygg, inte ”pushig” utan bara professionell rakt igenom och med en härlig energi. Svarar snabbt, är flexibel och bistod med all hjälp som fick mig som säljare att känna mig trygg genom affären. Rekommenderar starkt!

Albin D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Västra Hamnen

Edvin är en extremt professionell och kunnig mäklare. Han var alltid tillgänglig och fick en att känna sig trygg genom hela affären. Jag rekommenderar alla som söker en seriös och duktig mäklare att höra av sig till Edvin.

Ismar Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Västra Hamnen

Jag blev bemött på ett mycket professionellt och vänligt sätt av Edvin Karajkovic. Lyhörd för mina önskemål och frågor och skapade en trygg och tillitsfull atmosfär. Min upplevelse av Edvin Karajkovic vid köpet av bostad på Stormastgatan 9 var exceptionell. Professionell och engagerade service gjorde hela processen smidig och effektiv. Jag kände mig trygg och välinformerad under hela köpprocessen, och jag är mycket nöjd med resultatet.

Björn A
Nobeltorget

Aningen oengagerad visning men lägenheten var bra så det räckte.

Ion T
Dockan

Jag köpte lägenheten till slut men är inte nöjd med mäklarens sätt att svara/åtterkoppla. Kommer att anlita en annan mäklarfirma när det är dags att sälja.

Katarina M
Nobeltorget

En ganska oengagerad visning av Johan, men vi såg det vi behövde ändå. Däremot var kontakten via sms och telefon både före och efter köpet alldeles utmärkt. Johan flyttade också visningstiden, vilket vi uppskattade mycket.

Alvin A
Nobeltorget

Bra kommunikation hela vägen. Ofta tillgänglig , informativ och ett väldigt gött bemötande. Jättenöjd !

Ulf Håkan B
Vellinge

Engagerad, tar bra kontakter och är ambitiös. Proffsig men lite oerfaren när det gäller villor. Positiv i en svår marknad är ett stort plus.

Anton Gabriel Bruno K
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Dahlgren en del av Croisette Malmö Västra Hamnen
Vellinge

Johan hjälpte oss med de frågor vi hade och var flexibel, lugn och tålmodig under hela köpresan

Elvira Marina A
Vellinge

Proffsig, snabb på att återkoppla och fick oss att känna oss trygga i processen att sälja vårt första hus.

Anton Gabriel Bruno K
Vellinge

Johan tog oss genom hela säljprocessen på ett enkelt och tydligt sätt. Alltid snabb återkoppling och serviceinriktad ⭐️

Sebastian O
Vellinge

En mäklare som har koll på läget! Hela processen har känts trygg från början till slut.

Paul P
Västra Hamnen

Andra gången vi anlitar Edvin, det säger väl det mesta? Vi är väldigt nöjda

Christina D
Höllviken

Johan återkopplar alltid snabbt och är engagerad och kunnig. Han känns lugn och trygg och inger förtroende.

Elisabeth E
Drottningtorget

Johan är bäst Get aldrin up och Inger mod och förtroende

Aaron M
Drottningtorget

Johan is friendly, helpful, suave and smooth! It has been a pleasure to work with him--he gives us solid advice and is patient with our first-time-buyer questions. We will absolutely recommend him to friends and call him again if we ever find ourselves moving (I hope that won't happen soon!)

Marie-Louise A
Västra Hamnen

Tillmötesgående och trevlig har ett bra bemötande samt är informativ men lyckades att sälja i en svår tid. Han har levt upp till mina förväntningar.

Anders L
Västra Hamnen

Mycket positiv känsla, både vid visningen och vid kontraktsskrivandet. Lugn och sansad och kunde besvara våra frågor på ett bra sätt. Det som drar ner betyget lite var att vissa siffror var ihopblandade.

Jasmina Z
Drottningtorget

Snabb och effektiv mäklare. Han har koll på saken.

Charlotta M
Drottningtorget

Lättillgänglig, kunnig, hjälpsam! Fick oss att känna oss väldigt trygga och höll oss bra uppdaterade genom hela processen

Jesper K
Ribersborg

Proffsig, konkret och tillgänglig. Allt man kan önska sig hos en proffsig mäklare!

Jonas E
Ribersborg

Seriös och effektiv. Svarar alltid på frågor man har.

Fredrik L
Ribersborg

Trevlig kille. Rakt på sak och inte påträngande.

Margarita K
Ribersborg

Hade höga förväntningar på Johan Dahlgren som han infriade på alla vis. Ytterst kompetent, professionell och tillmötesgående. Rekommenderar Johan Dahlgren som mäklare alla dagar i veckan.

Annika P
Ribersborg

Mycket professionell , seriös och tillmötesgående!

Sareh R
Västra Hamnen

Emil har jätte professionell och trevlig bemötande

SEBASTIAN H
Davidshall

Johan har varit tillgänglig under hela affären och varit snabb på att svara på frågor. Överlag har han gjort ett OK arbete. Det är dock ett par saker som sänker betyget. Vid flertalet gånger har jag upplevt att Johan svarat undvikande gällande frågor som borde vara helt självklara att få vid en försäljning. Det har bidragit till ett minskat förtroende vid affären och har gjort att jag upplevt svaren jag fått som oärliga. Det är ju väldigt mycket en känsla och inget jag kan bevisa. Den enskilt största anledningen till mitt...

Jonas E
Ribersborg

Johan är seriös och är lätt att få tag på under säljprocessen.