Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Dockan Edvin Karajkovic
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 32 kunder tycker om Edvin Karajkovic

• Birgitta P
    Birgitta P sålde sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Gula höja
    Jag har sålt en bostadsrätt / 3rum o. kök , _På det allra bästa sätt , _ Förväntningar på ett bra samarbete som så också blev, _Tydlig o. bra information hela vägen "fram" _Edvin, en proffsig o. trevlig person , jag vill ge mina allra största rekommendationer om honom Vänligen Birgitta Persson Läs mer
  • Gözde Melis Ü köpte sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Har Köpt en lägenhet, nöjd med allt Läs mer
  • Kerstin Margaretha J köpte sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Ön
    Tycker det fungerar bra, känner att vi har fått ett bra förtroende, Har köpt lägenheten på ön. Edvin håller på att sälja vårt hus, vi hoppas snart att det ska bli klart. Läs mer
  • Love B köpte sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Norra Sorgenfri
    Lägenhet.

Trevligt och tillmötesgående, litet missförstånd men som grundades i välvilja.

Levde upp till allt, skulle möjligtvis kunna förklara lite mer ingående vid kontrakskrivning.

Allt som allt, mycket bra Läs mer
  • Christoffer L sålde sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Västra Hamnen
    Engagerad och målmedveten. Utförde ett mycket gott arbete vid försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • André Z köpte sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Västra Hamnen
    Mycket serviceinriktad och lätt att nå. Kommunikativ och professionell. Väldigt lyhörd och lösningsorienterad. Läs mer
  • Johan K
    Johan K köpte sin lägenhet med hjälp av Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Västra Hamnen
    Jag köpte en 2a i Västra hamnen. Direkt när vi kom in i hallen så blev vi varmt välkomnande av Edvin. Vi tittade sedan runt och ställde frågor och det märktes att han var bra påläst om lägenheten då han hade svar på allt.
    Mitt betyg om Edvin är en mycket bra och kunnig mäklare Läs mer
  • Peter D skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Edvin var mycket professionell och trevlig och allt har varit en positiv upplevelse hittills. Vi hoppas att avsluta köpet lika bra och effektivt i oktober och är säkra på att han lever upp till vår förväntan. Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Edvin har gjort ett kanonbra jobb från början till slut. Ett informativt,pedagogiskt och trovärdigt första intryck som höll i sig hela vägen. Vi har haft en god kommunikation och Edvin svarade snabbt på alla frågor. Det blev en snabb affär som visade att Edvin är flexibel och pådrivande på ett bra sätt.
    Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Anna N skrev om Edvin Karajkovic en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Edvin är jättebra 5 stars Läs mer