Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Dockan Emil Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01

Läs vad 27 kunder tycker om Emil Sjöberg

• Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-01-24

53m²
    Dockan
    Jag tycker att Emil under hela min köpeprocess har varit tillgänglig, hjälpsam och har under hela tiden hade en väldigt trevligt bemötande! Jag är supernöjd och kommer vända mig till Våningen och Villan den dagen jag ska sälja! Läs mer
  • Irja S
    Irja S sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-01-22

53m²
    Dockan
    Emil är bäst , trevlig , lyhörd, tveka inte att ta kontakt med honom, Jag är 100% nöjd, Våningen & Villan kan jag utan tvekan att recommendera. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Veronica P köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-01-09

36m²
    Folkets Park
    Emil på Våningen & Villan hjälpte mig att göra min första bostadsaffär. Emil var väldigt hjälpsam och tillmötesgående från första kontakt till avslutad affär, vilket fick mig att känna mig trygg med mitt köp. Jag skulle gärna anlita Emil vid en framtida försäljning och rekommenderar gärna till andra.
    Tack för hjälpen! Hälsningar Veronica Läs mer
  • Lena I
    Lena I sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-11-24

80.5m²
    Söderkulla
    Jag ha blivit mycket bra bemött. Emil Sjöberg har varit mycket lyhörd och alltid funnits att nå. Eftersom det inte är säsong nu är jag mycket nöjd med utgången av försäljningen och jag skulle rekommendera Emil Sjöberg och Våningen o Villan i Västra Hamnen till alla jag känner. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Serine A köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-11-24

80.5m²
    Söderkulla
    Jag har köpt en lägenhet på Söderkulla via mäklaren Emil..
    Det som jag upplevde under den processen var..
    Trevligt och professionellt bemötande..
    Mäklaren håller kunden uppdaterad...
    Han är kunnig och hjälpsam...
    Jag kan rekommendera honom till andra Läs mer
  • Emma S
    Emma S köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-10-10

43m²
    Norra Sorgenfri
    Köpt 2:a

Gick snabbt och lätt. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Peter E sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-10-10

43m²
    Norra Sorgenfri
    Jag har sålt en liten lägenhet som jag egentligen först köpte till min dotter. Då hon inte bor i Malmö så behövde jag hjälp att bli av med lägenheten.

Emil skötte allt perfekt och var trevlig, duktig och driven.

MVH
    Peter Ekholm Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Klara M sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-10-02

1:a
    37.6m²
    Midhem
    Jag är väldigt glad över att jag valde Emil som mäklare, och hans ork att anstränga sig lite extra för att både jag som säljare och köparen skulle känna oss nöjda. Läs mer
  • Pavel R skrev om Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-10-01

Bra mäklare som gjorde allt som behövdes för att få min lägenhet såld Läs mer
  • Alexandra M skrev om Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2018-10-01

Emil var jättetrevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-10-04 Emil S svarar Alexandra M
    Lycka till med nya boendet kul att ni är nöjda!
    Johan L gillar detta

Senaste försäljningarna