Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Dockan Emil Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 34 Läs vad Emil Sjöberg

• Erica F köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-07-03

Midhem
    Köpt bostadsrättslägenhet i Östervärn Malmö. Blev mycket bra bemött! Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Mouayad S sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-06-24

Midhem
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Emil.
    Han var mycket snäll och hjälpsam. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Samire F sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-06-20

Västra Hamnen
    Sålt bostadsrätt.
    Proffesionellt bemött.
    Mina förväntningar var en ärlig mäklare och kunnig inom bostadsområdet. Mäklaren levde upp till båda villkoren.
    Sammantaget trevlig, professionell mäklare. Punktlig och saklig. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Azem R sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-06-20

Västra Hamnen
    En lugn och pålitlig mäklare. En mäklare som motsvarar förväntningarna. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Annika E sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-03-17

Nobeltorget
    Emil Sjöberg har, för min räkning, sålt en tvåa vid Nobeltorget i Malmö, som jag köpte för ett par år sedan för ett barns räkning.
    Jag valde då bland några fastighetsförmedlingar som sålt flest lägenheter runt Nobeltorget och fick på det viset kontakt med Emil Sjöberg på Våningen&Villan. Emil var realistisk och lugn och våra förväntningar på försäljningen stämde väl överens. Jag är mycket nöjd med hur han hanterat försäljningen av min lägenhet och kan verkligen rekommendera honom till andra kunder! Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Dante E köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-03-15

Nobeltorget
    Köpt en bostadsrätt i malmö, fantastiskt bemötelse. Känndes som han vill mig väl och att det var en kompis som hejade på mig. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Helene M köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-03-15

Norra Sorgenfri
    Har köpt bostad.Toppen mäklare ,Alltid lugn och trevlig. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-01-24

Dockan
    Jag tycker att Emil under hela min köpeprocess har varit tillgänglig, hjälpsam och har under hela tiden hade en väldigt trevligt bemötande! Jag är supernöjd och kommer vända mig till Våningen och Villan den dagen jag ska sälja! Läs mer
  • Irja S
    Irja S sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-01-22

Dockan
    Emil är bäst , trevlig , lyhörd, tveka inte att ta kontakt med honom, Jag är 100% nöjd, Våningen & Villan kan jag utan tvekan att recommendera. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Veronica P köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan

2019-01-09

Folkets Park
    Emil på Våningen & Villan hjälpte mig att göra min första bostadsaffär. Emil var väldigt hjälpsam och tillmötesgående från första kontakt till avslutad affär, vilket fick mig att känna mig trygg med mitt köp. Jag skulle gärna anlita Emil vid en framtida försäljning och rekommenderar gärna till andra.
    Tack för hjälpen! Hälsningar Veronica Läs mer

Senaste försäljningarna