Mäklare Skåne Malmö Våningen & Villan Malmö Dockan Emil Sjöberg
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 24 kunder tycker om Emil Sjöberg

• Lena I
    Lena I sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Söderkulla
    Jag ha blivit mycket bra bemött. Emil Sjöberg har varit mycket lyhörd och alltid funnits att nå. Eftersom det inte är säsong nu är jag mycket nöjd med utgången av försäljningen och jag skulle rekommendera Emil Sjöberg och Våningen o Villan i Västra Hamnen till alla jag känner. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Serine A köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Söderkulla
    Jag har köpt en lägenhet på Söderkulla via mäklaren Emil..
    Det som jag upplevde under den processen var..
    Trevligt och professionellt bemötande..
    Mäklaren håller kunden uppdaterad...
    Han är kunnig och hjälpsam...
    Jag kan rekommendera honom till andra Läs mer
  • Emma S
    Emma S köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Köpt 2:a

Gick snabbt och lätt. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Peter E sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Norra Sorgenfri
    Jag har sålt en liten lägenhet som jag egentligen först köpte till min dotter. Då hon inte bor i Malmö så behövde jag hjälp att bli av med lägenheten.

Emil skötte allt perfekt och var trevlig, duktig och driven.

MVH
    Peter Ekholm Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Klara M sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Midhem
    Jag är väldigt glad över att jag valde Emil som mäklare, och hans ork att anstränga sig lite extra för att både jag som säljare och köparen skulle känna oss nöjda. Läs mer
  • Pavel R skrev om Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Bra mäklare som gjorde allt som behövdes för att få min lägenhet såld Läs mer
  • Alexandra M skrev om Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Emil var jättetrevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-10-04 Emil S svarar Alexandra M
    Lycka till med nya boendet kul att ni är nöjda!
    Johan L gillar detta
  • Anders K köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Köpt lägheten.
    Utmärkt service och bemötande av Emil. Läs mer
  • Memet D sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Norra Sorgenfri
    Jag sålde en lägenhet och fick bästa möjliga bemötande. Emil var alltid tillgänglig och uppdaterade mig med jämna mellanrum. Allt gick smidigt till med hela köpet. Min upplevelse av det hela var utmärkt. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Mohammed Nader B köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Dockan
    Kulladal
    Köpte lägenhet , bemötande var mkt bra och proffsig . Han var mkt hjälpsam. Familjen är mkt nöjd. Läs mer

Senaste försäljningarna

Västra Varvsgatan